One of us.. One of us...quote:
Alt + F4 en naar je tv rennen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:13 schreef Happel het volgende:
Dexter S1 heb ik hier nog op DVD liggen, nog steeds niet aan begonnen. Komt allemaal door dat klote Fok!
Ga kijken, echt. Ik weet zeker dat je tijdens seizoen 1 al begint met het downloaden van 2 en 3.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:13 schreef Happel het volgende:
Dexter S1 heb ik hier nog op DVD liggen, nog steeds niet aan begonnen. Komt allemaal door dat klote Fok!
inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef Breach het volgende:
Ow en wie The Wire al gezien heeft:
Is maar 6 seconden dus geen spoiler ofzo. Maar die man is geweldig.
Curb your Enthusiasm.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Maar voor de kenners wat is er nu op HBO wat de moeite waard is? Want na Sopranos en the wire is het voor mij aardig stil geworden.
Het gaat over de stad Baltimore en diens problemen met de criminaliteit. Het geniale aan de serie is echter dat je het zowel door de ogen van verschillende kanten bekijkt. Je gaat zo meeleven met alle partijen. Bovendien zijn er veel geweldige acteurs die hun personage perfect uitdiepen. McNultyquote:Op maandag 12 januari 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:
Ik kan het wel gaan googlen maar waar gaat The Wire over?
Hmmmm.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Het gaat over de stad Baltimore en diens problemen met de criminaliteit. Het geniale aan de serie is echter dat je het zowel door de ogen van verschillende kanten bekijkt. Je gaat zo meeleven met alle partijen. Bovendien zijn er veel geweldige acteurs die hun personage perfect uitdiepen. McNulty
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alle eps al minstens 2x gezien..
"Government came and took my baby"
Bunkquote:
Whehehe, die BDAY telegram van Zidane.quote:
Dat heb je juist opgemerktquote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef Dos37 het volgende:
Maar voor de kenners wat is er nu op HBO wat de moeite waard is? Want na Sopranos en the wire is het voor mij aardig stil geworden.
Deze is ook geniaalquote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voor wie um niet kent, wel een kutkwaliteit maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |