One of us.. One of us...quote:
Alt + F4 en naar je tv rennen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:13 schreef Happel het volgende:
Dexter S1 heb ik hier nog op DVD liggen, nog steeds niet aan begonnen. Komt allemaal door dat klote Fok!
Ga kijken, echt. Ik weet zeker dat je tijdens seizoen 1 al begint met het downloaden van 2 en 3.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:13 schreef Happel het volgende:
Dexter S1 heb ik hier nog op DVD liggen, nog steeds niet aan begonnen. Komt allemaal door dat klote Fok!
inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef Breach het volgende:
Ow en wie The Wire al gezien heeft:
Is maar 6 seconden dus geen spoiler ofzo. Maar die man is geweldig.
Curb your Enthusiasm.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Maar voor de kenners wat is er nu op HBO wat de moeite waard is? Want na Sopranos en the wire is het voor mij aardig stil geworden.
Het gaat over de stad Baltimore en diens problemen met de criminaliteit. Het geniale aan de serie is echter dat je het zowel door de ogen van verschillende kanten bekijkt. Je gaat zo meeleven met alle partijen. Bovendien zijn er veel geweldige acteurs die hun personage perfect uitdiepen. McNultyquote:Op maandag 12 januari 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:
Ik kan het wel gaan googlen maar waar gaat The Wire over?
Hmmmm.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Het gaat over de stad Baltimore en diens problemen met de criminaliteit. Het geniale aan de serie is echter dat je het zowel door de ogen van verschillende kanten bekijkt. Je gaat zo meeleven met alle partijen. Bovendien zijn er veel geweldige acteurs die hun personage perfect uitdiepen. McNulty
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alle eps al minstens 2x gezien..
"Government came and took my baby"
Bunkquote:
Whehehe, die BDAY telegram van Zidane.quote:
Dat heb je juist opgemerktquote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef Dos37 het volgende:
Maar voor de kenners wat is er nu op HBO wat de moeite waard is? Want na Sopranos en the wire is het voor mij aardig stil geworden.
Deze is ook geniaalquote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voor wie um niet kent, wel een kutkwaliteit maargoed.
Dexter is van Shotime, maar ga dat maar kijken.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Er zijn momenten geweest dat ik van het lachen even op pauze moest drukken......quote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Deze is ook geniaal
Dat sadistische lachje
Dexter is een seriemoordenaar die voor Miami PD werkt als forensisch onderzoeker (bloedspetters checken). Hij vermoordt alleen moordenaars, geen onschuldige mensen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
Dexter gaat over?
God wat loop ik achter qua series.
Ik zit nog met Lost en Heroes
Even downloaden dus, alles in HD verkrijgbaar?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dexter is een seriemoordenaar die voor Miami PD werkt als forensisch onderzoeker (bloedspetters checken). Hij vermoordt alleen moordenaars, geen onschuldige mensen.
Via zijn werk spoort hij seriemoordenaars op die niet berecht zijn, om zo zijn moordlust te kunnen verzadigen. Seizoen 1, 2 en 3 hebben een heel andere insteek, maar dit is een beetje het overkoepelende verhaal.
Meer ga ik niet verklappen.
Yep.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Even downloaden dus, alles in HD verkrijgbaar?
Ariquote:Op maandag 12 januari 2009 21:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat heb je juist opgemerkt
Entourage hoor ik nog weleens goede dingen over. Maar voor de rest is het niet veel meer.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Yep.
I'm off for now, things to do and people to please..
Hehe ik ben net (met moeite) klaar met het 2e seizoen van Prison Breakquote:Op maandag 12 januari 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
Dexter gaat over?
God wat loop ik achter qua series.
Ik zit nog met Lost en Heroes
vuurwerkquote:Op maandag 12 januari 2009 21:13 schreef venomsnake het volgende:
In Gaza is het ook erg gezellig momenteel.
[ afbeelding ]
tvp
Six feet under heb ik ook gekeken.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hehe ik ben net (met moeite) klaar met het 2e seizoen van Prison BreakNu ook net Lost uitgevonden en The Wire, Six feet under, the 4400, the west wing en twin peaks in de download....
The 4400 ben ik ooit wel aan begonnen maar vond ik niets.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hehe ik ben net (met moeite) klaar met het 2e seizoen van Prison BreakNu ook net Lost uitgevonden en The Wire, Six feet under, the 4400, the west wing en twin peaks in de download....
Klikken bitte!!!11quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
http://ihatekaty.com/?id=475780#6dzz5z54fsdq7ez78z8d
Dan moet Dexter je wel bekend voorkomen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Six feet under heb ik ook gekeken.
Is mijn vrouw helemaal gek van.
Ha de homo van Six Feet Under.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet Dexter je wel bekend voorkomen.
[ afbeelding ]
Yep.quote:
He die ken ik inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet Dexter je wel bekend voorkomen.
[ afbeelding ]
Hij gaat niet met die homofiele neger?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, voor wie Dexter wel al heeft gezien; Dexter en zijn zus Debra zijn irl een koppeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |