Dat ligt aan jou.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ligt het aan mij of is de limiet voor tekens in persberichten verlaagd?
Tschudi met beste prestatie 6 sterren wordt vervangen door Buffel met 2,5 sterrenquote:Na 13 minuten moest Alessandro Tschudi worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Rutger Buffel kwam binnen de lijnen als zijn vervanger. De wedstrijd was 14 minuten oud toen Rutger Buffel van Kristiansund een proeve van zijn snelheid liet zien, zijn man voorbijsnelde en mooi afgaf op Maximilian Thorstensson, die de 0-1 liet aantekenen.
Ja ik.quote:
ik heb je uitgedaagd voor zondagavond.. als dat niet goed is, moet je et maar weigeren en zelf een andere tijd kiezen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik.
Ik was uitgedaagd maar die lul heeft ineens een andere wedstrijd omdat ik t vergeten was te accepteren. Hij zal t me ook niet ff helpen herinneren.
Ik denk dat hij deze keer binnen 5 minuten heeft geaccepteerd...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:25 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb je uitgedaagd voor zondagavond.. als dat niet goed is, moet je et maar weigeren en zelf een andere tijd kiezen..
hahahahah idd zo ongeveer wel ja. :quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze keer binnen 5 minuten heeft geaccepteerd...
quote:Wedstrijdprogramma
18-01-2009 20:15 Vriendschappelijke jeugdwedstrijd Jong Wurdsje - FC RKDEO A1
Ja en duurt nog 5 dagen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waar blijft het award topic, "volgende week" is al begonnen. Al 2 dagen zelfs...
Ook daarmee vergeleken niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ik bedoel dus vergeleken met 1,5 jaar geleden he...?
Eens kijken of ik ook mee kijk...quote:[..]
En ook ik kijk met een schuin oog.
[Hattrick] Fok!Cup XV: De tweede ronde gaat van startquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eens kijken of ik ook mee kijk...
Wedstrijd-ID's zouden handig zijn.![]()
205753655quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eens kijken of ik ook mee kijk...
Wedstrijd-ID's zouden handig zijn.![]()
T zijn maar saaie wedstrijden er gebeurd geen ruk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dank jullie. Ze staan er in.
Samen met mijn concurrenten voor de 1e plaats in mijn eigen competitie.
Hierin sta ik eerste met 3 punten voorsprong en 1 van mijn concurrenten staat achter, de ander voor.
5 minuten voor het eind. Let maar eens op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T zijn maar saaie wedstrijden er gebeurd geen ruk.
Als Maniack28 en ik maar winnen vind ik alles best. Ik ben trouwens net als in de halve finales weer vergeten mn penalty nemers in te stellen......quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
5 minuten voor het eind. Let maar eens op.
Ik heb in ieder geval een rode kaart behaald alvast...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als Maniack28 en ik maar winnen vind ik alles best. Ik ben trouwens net als in de halve finales weer vergeten mn penalty nemers in te stellen......![]()
Doe je goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een rode kaart behaald alvast...
En zondag hoeft ie niet dus dat komt goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dezelfde speler die afgelopen zondag niet kon spelen vanwege een rode kaart...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En zondag hoeft ie niet dus dat komt goed.
Gebeurd t wel eens dat je counter wel hebt ingesteld maar het niet aan t begin van de wedstrijd wordt gemeld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets met friendly en kaarten...
Nog nooit bij mij voorgekomen.Ik heb ook geen penaltykillers ingesteld helaasquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gebeurd t wel eens dat je counter wel hebt ingesteld maar het niet aan t begin van de wedstrijd wordt gemeld?
Mij ook niet maar ik zat stiekem te hopen dat...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Nog nooit bij mij voorgekomen.Ik heb ook geen penaltykillers ingesteld helaas
Ach finalist is toch ook leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mij ook niet maar ik zat stiekem te hopen dat...
GVD als ik verlies win ik straks die koei. Er gebeurd zo weinig in de wedstrijd dat ik allang een paar aanvallen heb afgeslagen met mn verdediging maar ja als je dan niet countert.
Nee. Gevalletje dubbel koei dus...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gebeurd t wel eens dat je counter wel hebt ingesteld maar het niet aan t begin van de wedstrijd wordt gemeld?
Hopen op niet taktische counters dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mij ook niet maar ik zat stiekem te hopen dat...
GVD als ik verlies win ik straks die koei. Er gebeurd zo weinig in de wedstrijd dat ik allang een paar aanvallen heb afgeslagen met mn verdediging maar ja als je dan niet countert.
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Gevalletje dubbel koei dus...
Er gebeurd ook helemaal niks. In de 20 minuut kreeg een mid van mij een pleister en sinds dien is er niks meer gebeurd. Geen counter, geen aanval, geen kaart. Helemaal niets. Ik denk dat er iets fout gaat met de nieuewe taktiek die jij gebruikt.quote:
quote:
Zeer gebeurtenis rijke wedstrijd...quote:De wedstrijd speelde zich af op neutraal terrein.De coach van DEO had voor een 5-3-2-formatie gekozen.Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: Otluğ - Rath-Friis, van Luin, Rochus, Reijnders, Nieuwenhuis - Forsbo, Gouraud, Inácio - Özkal, Sobowiec.
De 3-5-2-opstelling van Real zag er boeiend uit.De volgende spelers kwamen het veld op: Alders - Álvarez Barrio, Cabezón, Westenberg - Lagerberg, Bařina, Jansson, Lyhström, Berntsen - Gaist, Holtman.
Real probeerde hun aanvallen zoveel mogelijk via afstandsschoten af te ronden.Na 20 minuten kwam DEO-speler Nils-Ove Forsbo heel ongelukkig terecht, maar hij wenste zich absoluut niet te laten wisselen.Bij rust stond er 0-0 op het scorebord.Real domineerde de wedstrijd en mocht 61 procent balbezit laten aantekenen.
Saaie wedstrijdquote:* De wedstrijd is bezig, er zijn 20 minuten van de tweede helft gespeeld.
Het kon de 946 toeschouwers in Grumpalace niet snel genoeg gaan met de global warming. Zonnebrillen op, en genieten van een lekkere pot voetbal! De wedstrijd speelde zich af op neutraal terrein. De coach van DEO had voor een 5-3-2-formatie gekozen. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: Otluğ - Rath-Friis, van Luin, Rochus, Reijnders, Nieuwenhuis - Forsbo, Gouraud, Inácio - Özkal, Sobowiec.
De 3-5-2-opstelling van Real zag er boeiend uit. De volgende spelers kwamen het veld op: Alders - Álvarez Barrio, Cabezón, Westenberg - Lagerberg, Bařina, Jansson, Lyhström, Berntsen - Gaist, Holtman.
Real probeerde hun aanvallen zoveel mogelijk via afstandsschoten af te ronden. Na 20 minuten kwam DEO-speler Nils-Ove Forsbo heel ongelukkig terecht, maar hij wenste zich absoluut niet te laten wisselen. Bij rust stond er 0-0 op het scorebord. Real domineerde de wedstrijd en mocht 61 procent balbezit laten aantekenen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zeg je niet als je mn persbericht hebt gelezen.
mijne is completer dus das logiesquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Persbericht? Noem je dat een persbericht...
Daar had je wel een edit voor nodig...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mijne is completer dus das logies
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar had je wel een edit voor nodig...
En ik heb de tekst uit de flash versie. Die verschilt van de asp versie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |