ach ja dat weten we nu voor de volgende keer.. dan kunnen we dat gewoon aanhouden in de regels..quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
Dat was vooral in de Fok!Cup irri. Wij maar wachten met loten want er speelde nog een wedstrijd die pas om 12u savonds of zo was afgelopen.
Prima regel dus dat de laatste (van de poule) gewoon in Nederland gehouden moet worden.De kwart en halve finales mogen van mij aan de zelfde regel. Het ging deze keer goed maar ik heb geen zin om bv volgend jaar te moeten wachten tot er 1 zo laat klaar is. De finale maakt daar in tegen weer geen reet uit.
Ik zei het meteen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zeg dat dan gewoon meteen...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe voeg je een andere reeks toe?
Er staat nog niet alles in...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Volgens die telling van de reeksen heb ik maar 174 keer gepost in Hattrick... dat kan nooit
Idd. Dat is r 1 om er in te houden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ja dat weten we nu voor de volgende keer.. dan kunnen we dat gewoon aanhouden in de regels..
quote:
2 jaar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook maar 2 jaar...
[..]
Sorry dat ik maar HAVO gedaan heb...
En CMD staat vrijwel gelijk aan HIO... Dan dan zou ik niet weten waardoor je slimmer zou moeten zijn...quote:
Die je ouder bent dan mij...quote:
Daarmee win je in de VIII nu niet eens.quote:Op zondag 5 december 2004 22:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
21.5 ster en toch gewonnen in de Vi
BOT-teams zijn bijna sterker zelfs...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef rompompom het volgende:
Damn, kijk nu in het eerste topic waar ik in postte; deel 44 (daarna meteen heel lang niet meer). Krijg je dit soort dingen te zien:
[..]
Daarmee win je in de VIII nu niet eens..
HIO heb ik ook nog een half jaar gedaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En CMD staat vrijwel gelijk aan HIO... Dan dan zou ik niet weten waardoor je slimmer zou moeten zijn...
Ah op die fiets.. Dan ben ik gewoon een natuurtalent qua slimheid enzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die je ouder bent dan mij...
Wijsheid komt met de leeftijd zeggen ze toch... Dus je zou 2 jaar slimmer moeten zijn...![]()
Ik was er lekker in deel 1 al bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef rompompom het volgende:
Damn, kijk nu in het eerste topic waar ik in postte; deel 44 (daarna meteen heel lang niet meer). Krijg je dit soort dingen te zien:
[..]
Daarmee win je in de VIII nu niet eens..
En dat was te moeilijk voor je?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
HIO heb ik ook nog een half jaar gedaan
[..]
Je hebt waarschijnlijk niet het IQ van een gemiddelde kamertemperatuur nee...quote:Ah op die fiets.. Dan ben ik gewoon een natuurtalent qua slimheid enzo
[..]
En het dan pas tot V geschopt? Dat getuigt niet van veel slimheid qua Hattrick.quote:Ik was er lekker in deel 1 al bij
Ik zal proberen om vanavond alle topics erin te hebben geknald.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die je ouder bent dan ik...
Wijsheid komt met de leeftijd zeggen ze toch... Dus je zou 2 jaar slimmer moeten zijn...![]()
Je bent al de spamhoer en de quote edit hoer, maar ga nu niet ook nog de spellings/grammatica Nazi uithangen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Als jou sub waar is moet ik nog slimmer worden. OMFG Einstein zou nu al moeite hebben om me bij te houden. Laat staan over een jaar of 10.
ik denk dat ie geilt op zulke 'titels'quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent al de spamhoer en de quote edit hoer, maar ga nu niet ook nog de spellings/grammatica Nazi uithangen...
Reactie op de sub:![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik denk dat ie geilt op zulke 'titels'
Niet op die laatste maar de 1e 2.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik denk dat ie geilt op zulke 'titels'
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
Lol iedereen ff testje aan t doen
Tis in ene zo stil.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet op die laatste maar de 1e 2.![]()
Slim zijn testje. De tering neem de klasieke test en dan het einde van pagina 1. Als er mensen zijn die dat kunnen zonder hulpmiddelen.
quote:Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 110 en 120!
Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ruim boven het gemiddelde scoort.
Heb je hem zelf gedaan...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
Lol iedereen ff testje aan t doen
Tis in ene zo stil.
Niet verplicht geloof ik... Maar ik heb het wel gedaan...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tis dus niet zo'n kuttest waarbij je allerlei gegevens moet invullen? (adres e.d.)
ach ja.. ik doe em toch niet haha..quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet verplicht geloof ik... Maar ik heb het wel gedaan...
Ze werken via het opt-in systeem en ik heb alles uitgevinkt waar je aan mee kan doen...
En je kunt altijd onzin invullen natuurlijk.
Nee ik heb een paar nachten van erg weinig slaap achter de rug. Ik merkte bij pagina 2 dat mn ogen dicht vielen. Ik kan m denk ik beter later maken.quote:
Hehe... Smoesjes...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik heb een paar nachten van erg weinig slaap achter de rug. Ik merkte bij pagina 2 dat mn ogen dicht vielen. Ik kan m denk ik beter later maken.
Ik heb ook de mensa-test ingevuld, maar daar krijg je de uitslag niet van te zien helaas...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ja.. ik doe em toch niet haha..
quote:De indeling van IQ waarden volgens Wechsler is als volgt:
* 145-160 Zeer hoogbegaafd
* 130-144 Hoogbegaafd
* 116-130 Boven gemiddeld begaafd
* 101-115 Begaafd
* 100 Gemiddeld
* 85-99 Beneden Gemiddeld
* 70-84 Moeilijk lerend
* 55-69 Lichte verstandelijke beperking
* 40-54 Matige verstandelijke beperking
* 25-39 Ernstige verstandelijke beperking
* < 25 Zeer ernstige verstandelijke beperking
Bang voor de uitslagquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ja.. ik doe em toch niet haha..
In dit geval niet. Ik wil wel eens weten of ik hoger of lager haal dan 10 jaar geleden. All1 red ik dat vandaag ff niet.quote:
Nog een speler kwijtgeraakt?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geregeld!
Ik zal alleen weer in een 3-3-3 opstelling spelen.. Ik mis een jeugdspeler
Volgens de site zou je nooit veel lager kunnen halen. IQ zou niet dalen met de leeftijd...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In dit geval niet. Ik wil wel eens weten of ik hoger of lager haal den 10 jaar geleden. All1 red ik dat vandaag ff niet.
quote:Intelligentie is een redelijk zekere factor, immers feit is dat het IQ (intelligentie quotiënt) in de loop van uw leven nooit onderhevig is aan grote dalingen, maar soms nog licht kan stijgen.
Juist hierdoor blijft het IQ een betrouwbare waarde voor u en uw omgeving.
Vaag ik ben van mening dat als je uitgeslapen bent en geconcentreerd bezig bent dat je dan een betere prestatie neerzet dan wanneer dat niet zo is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgens de site zou je nooit veel lager kunnen halen. IQ zou niet dalen met de leeftijd...
Bij de uitslag staat dit:
[..]
Daar zat ik 10 jaar geleden ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zit ik dus bij deze groep: * 116-130 Boven gemiddeld begaafd
Ook boven gemiddeld begaafd dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef rompompom het volgende:
Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130!
Nee hoor.. maar ik mis het ook niet in mn leven als ik em niet doe.. en ik weet toch wel dat ik in de groep < 25 Zeer ernstige verstandelijke beperking, terecht komquote:
En dan toch weten hoe je hier moet posten. Knap.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Nee hoor.. maar ik mis het ook niet in mn leven als ik em niet doe.. en ik weet toch wel dat ik in de groep < 25 Zeer ernstige verstandelijke beperking, terecht kom
dank je..quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan toch weten hoe je hier moet posten. Knap.
Hij kwijlt precíes op de goede knoppen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan toch weten hoe je hier moet posten. Knap.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij kwijlt precíes op de goede knoppen.
ik heb ook plasticfolie over mn toetsenbord.. anders komt al die kwijl tussen de toetsen.. en gaat ie kapotquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij kwijlt precíes op de goede knoppen.
We hebben het erover hoe slim we zijn met hattrick hoor. Die IQ-test is door de HT-s gemaakt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef TheVulture het volgende:
kunnen jullie geen SC-topic openen ofzo?
Stiekem dequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb ook plasticfolie over mn toetsenbord.. anders komt al die kwijl tussen de toetsen.. en gaat ie kapot
jup.. nou ja.. het lag me gewoon niet..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat was te moeilijk voor je?
kamerplant red ik net jaquote:[..]
Je hebt waarschijnlijk niet het IQ van een gemiddelde kamertemperatuur nee...
daar schaam ik me wel voor jaquote:[..]
En het dan pas tot V geschopt? Dat getuigt niet van veel slimheid qua Hattrick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |