Ik moet dan maar ff 2 dagen wachtenalvorens ik weer kan bieden op leuke spelers.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen, maar ik heb ook maar een ton...
It's up to you!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Grumpey het volgende:
ik bied wel wat, suggestie voor spelert?
Die winger zal toch wel overboden worden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:10 schreef Grumpey het volgende:
hmm, ik weet niet zeker of ik dan wel overboden ga worden, zit niet zo in de markt...bij welke van de twee weet je dat zeker?
Geen idee wat ie waard is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat is deze knakker waard?
Hij zit m.i. erg hoog.
Hij is al verkocht, bijna 1,7miljoenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee wat ie waard is.
Waarom denk je dat hij hoog zit trouwens? Zn salaris zit erg laag voor zn skils. Er van uitgaande dat exellent uitstekend is. Vroegah toen ik nog wel eens zocht naar een daytrader moest een redelijk verdediger (kaal) rond de 640 zitten aan salaris. Met 660 zit deze knakker dan dus erg laag.
Weet je het zeker? De meeste verdedigers met zulke stats die ik zie hebben rond de 450 salaris.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij hoog zit trouwens? Zn salaris zit erg laag voor zn skils. Er van uitgaande dat exellent uitstekend is. Vroegah toen ik nog wel eens zocht naar een daytrader moest een redelijk verdediger (kaal) rond de 640 zitten aan salaris. Met 660 zit deze knakker dan dus erg laag.
Voor minimaal 4mln weet je alles.quote:10. Trevor Nunes (IM) (125854808)
England 25 years and 105 days, Next birthday: 20-01-2009
In solid form, excellent stamina.
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has passable experience and poor leadership abilities.
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 2/20 wretched
Playmaking: 14/20 supernatural
Winger: 2/20 wretched
Passing: 11/20 brilliant
Scoring: 5/20 inadequate
Set pieces: 4/20 weak
Naja, eindelijke een nieuwe CD dan. Met spelhervatting skills want dat was ook wel nodig in mijn teamquote:Terho Harju (115300256)
Suomi 25 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 06-03-2009
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 30 860
Loon: 18 228 ¤/week inclusief een 20% bonus
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 17/20 mythisch
Ik begin te twijfelen omdat een speler met zulke stats dan niet zo laag kan zitten in salaris maar ik weet het bijna zeker. Misschien dat VK dat nog weet. Yankee_One heeft me ooit verteld hoe dat zat. Jammer dat we ook hem hier nooit meer zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Weet je het zeker? De meeste verdedigers met zulke stats die ik zie hebben rond de 450 salaris.
Ik zal er ook voorlopig niet in voor gaan komen als topposter... Ik heb nooit echt actief gepost hier en voornamelijk mee gekeken en TVP's geplaatst...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
zo... zitten nu 200 topics in de statistieken.
Outpost en RealBizkit zijn nog niet in de lijstjes te zien. Hives is nog steeds de nummer 1 wat betreft het openen van topics en Hives en Grumpey zijn de enige die nog wel eens posten hier en die in de statistieken nog in de top 10 posters staan op plek 3 en 4.
Ander opvallend feitje is dat het in de topictitel van topic #180 ook al ging over eventueel stoppen van grumpey
ja ok.. die had ik maar overgeslagen. Ook knap dat 1 topic 2 keer voor spamrecord staatquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal er ook voorlopig niet in voor gaan komen als topposter... Ik heb nooit echt actief gepost hier en voornamelijk mee gekeken en TVP's geplaatst...
Ik sta trouwens wel al 3 keer in die lijstjes...
Dus niet zeggen dat ik er niet in sta...
Ja, met 66% van de posts op naam van 2 personen en de overige 34% op naam van een stuk of 10(?) personen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ok.. die had ik maar overgeslagen. Ook knap dat 1 topic 2 keer voor spamrecord staat
aardig gek jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, met 66% van de posts op naam van 2 personen en de overige 34% op naam van een stuk of 10(?) personen...
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8&by=desc&order=posttijd&p=0quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben m vergeten te bookmarken. linkje?
thxquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8&by=desc&order=posttijd&p=0
Vandaar dat hij op 1 staat met de meeste postsquote:Barend en van Dorp Award
Fok!Hattricker met de meeste onzinnige slowchat
Komrad
ik heb mn vlaggetje uit Turkije zonder blessures kunnen ophalen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:54 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Zo, ik ben klaar met m'n vlaggetje van Oceanie, gelukkig weer zonder blessures
Nee, daar was ik nógquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie net dat ik in topic 200 wel 7 posts had.
FVP was er toen trouwens ook al
Ik ben pas vanaf 181 gaan meeposten...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie net dat ik in topic 200 wel 7 posts had.
FVP was er toen trouwens ook al
Edit:
Topic 135 was mn 1e waar bij fok kwam. Daar staan de behaalde awards in de OP! Ik vind de volgende toch wel erg lache :
[..]
Vandaar dat hij op 1 staat met de meeste posts
Indiaquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb mn vlaggetje uit Turkije zonder blessures kunnen ophalen..
Goeie vraag! Psychonikeo verklaar ff dan kunnen we er ook een zooi doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe voeg je een andere reeks toe?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, daar was ik nóg
edit: 188 was mijn eerste zie ik nu.
Dan sta ik makkelijk hoger dan jou met t aantal posts.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben pas vanaf 181 gaan meeposten...
Je hebt wel wat topics gemist tussen 177 en 194...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goeie vraag! Psychonikeo verklaar ff dan kunnen we er ook een zooi doen.
[..]
![]()
[..]
Dan sta ik makkelijk hoger dan jou met t aantal posts.
Dat had ik al na het eerste overzicht gevraagd, maar toen was het niet nodig, dus nu ook niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Straks hopende op een vlaggetje van de Fok!Cup!quote:
Ojaquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt wel wat topics gemist tussen 177 en 194...
Dan moet je even de HT's een mail sturen of ze dat voor je kunnen maken...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Straks hopende op een vlaggetje van de Fok!Cup!
[..]
Edit niet, nu moet ik ook editten...quote:Oja![]()
Dan ook nog uit spelenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je even de HT's een mail sturen of ze dat voor je kunnen maken...
[..]
Edit niet, nu moet ik ook editten...![]()
En terecht!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar in die topics heb ik je echt niet ingehaald hoor.
In een buitenlands stadionquote:
Of jij niet zoveel quotes in 1 reactie zetten...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Jammer maar daar doen ze niet aan.
![]()
Moet je maar niet zo snel zijn.![]()
[..]
Ah, dus je geeft toe dat je de grootste spamhoer bent...quote:En terecht!![]()
[..]
Gewoon Nederlands stadion...quote:In een buitenlands stadion![]()
het is niet mijn script. Zit een wachtwoord op enzo, dus ik denk niet dat de user die het gemaakt heeft wil dat ik dat zomaar geef enzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
zie bovenstaande. Daarnaast hoef ik nu nog maar 80 topics ofzo. Met een dag of 3 moet alles er wel in staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat had ik al na het eerste overzicht gevraagd, maar toen was het niet nodig, dus nu ook niet...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is niet mijn script. Zit een wachtwoord op enzo, dus ik denk niet dat de user die het gemaakt heeft wil dat ik dat zomaar geef enzo
Anders zou je user Piles zelf eens moeten contacten..
[..]
zie bovenstaande. Daarnaast hoef ik nu nog maar 80 topics ofzo. Met een dag of 3 moet alles er wel in staan
Ik heb het niet over helpen met HT- topics hè, echt over een andere reeks. Maar ik zal Piles es PM'en.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is niet mijn script. Zit een wachtwoord op enzo, dus ik denk niet dat de user die het gemaakt heeft wil dat ik dat zomaar geef enzo
Anders zou je user Piles zelf eens moeten contacten..
[..]
zie bovenstaande. Daarnaast hoef ik nu nog maar 80 topics ofzo. Met een dag of 3 moet alles er wel in staan
nee dat dacht ik bij jou al inderdaad. Vandaar dat ik je ook naar Piles verwijsquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb het niet over helpen met HT- topics hè, echt over een andere reeks. Maar ik zal Piles es PM'en.
Jij was de enige die het wel begreep ja, maar had geen zin om drie quotes voor één post te gebruiken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee dat dacht ik bij jou al inderdaad. Vandaar dat ik je ook naar Piles verwijs
Dat scheelt want dan is t topic niet zo snel vol!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of jij niet zoveel quotes in 1 reactie zetten...
Ach waarom blijven ontkennen wat andere al 10x hebben gezegd. Ik ben de ontkennings fase voorbij.quote:Ah, dus je geeft toe dat je de grootste spamhoer bent...
En quote edit hoer ook natuurlijk..
ja jij nu. Ik vind t gewoon raar mensen die een Nederlandse friendly hebben en die dan in t buitenland gaan houden.quote:Gewoon Nederlands stadion...
Dan zeg dat dan gewoon meteen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb het niet over helpen met HT- topics hè, echt over een andere reeks. Maar ik zal Piles es PM'en.
Hele goede vraag inderdaad... Maar dat zullen wel mensen zijn die neutraal willen spelen en dan at random een stadion ingeven...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
ja jij nu. Ik vind t gewoon raar mensen die een Nederlandse friendly hebben en die dan in t buitenland gaan houden.
eindelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
Ach waarom blijven ontkennen wat andere al 10x hebben gezegd. Ik ben de ontkennings fase voorbij.![]()
mja dat vind ik ook vreemd..quote:ja jij nu. Ik vind t gewoon raar mensen die een Nederlandse friendly hebben en die dan in t buitenland gaan houden.
ik ben gewoon slimmerquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij was de enige die het wel begreep ja, maar had geen zin om drie quotes voor één post te gebruiken..
snap het dan ook meteenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zeg dat dan gewoon meteen...
Klopt net alsof t teveel moeite is ff een ander stadion te zoeken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hele goede vraag inderdaad... Maar dat zullen wel mensen zijn die neutraal willen spelen en dan at random een stadion ingeven...
quote:
Dat was vooral in de Fok!Cup irri. Wij maar wachten met loten want er speelde nog een wedstrijd die pas om 12u savonds of zo was afgelopen.quote:mja dat vind ik ook vreemd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |