Hehehe, vond je het niet leuk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom heb je nou die blokhaken er weer omheen gezet???
Deze wordt nu dus niet automatisch toegevoegd aan de statistieken! handige harry
Outpost, het lijkt er op dat je niet voor niets spelhervatten hebt getraindquote:13-01-2009 Tactiek afstandsschoten klaar voor gebruik
De tactiek afstandsschoten is nu klaar om te worden getest in oefenwedstrijden. We gaan er deze week al mee van start als een laatste bčtatest voor deze nieuwe optie. Als het nieuwe seizoen over twee weken van start gaat, kun je deze tactiek in al je wedstrijden gebruiken. Afstandsschoten is een aanvalsoptie voor teams die problemen hebben met scoren via normale vleugel-/centrumaanvallen. Het kan echter ook een tactische optie zijn voor teams die moeten opboksen tegen een erg sterke verdediging. Hoe de afstandsschotentactiek werkt, vind je in de handleiding.
Op dit moment zijn er in Hattrick nog geen teams die meteen volledig kunnen profiteren van deze nieuwe tactiek (en dat is maar goed ook), hoewel teams met goede vaardigheid op het gebied van spelhervatten een betere uitgangspositie hebben dan andere teams. In de loop der tijd hopen we dat managers hun teams zullen voorzien van goede schutters.
superquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:49 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Hehehe, vond je het niet leuk?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom heb je nou die blokhaken er weer omheen gezet???
Deze wordt nu dus niet automatisch toegevoegd aan de statistieken! handige harry
Leuk spelertje toch! Met een beetje passen training in t tussen seizoen (evt iets meer) kan dat een hele leuke worden!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef Xummon het volgende:
mijn nieuweling vanuit eigen jeugd, niet geheel super maar met een beetje training
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]lekkel slim.
Ff een verzoekje plaatsen bij een mod om die haken weg te laten halen?
moguh!quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Outpost, het lijkt er op dat je niet voor niets spelhervatten hebt getraind
Dat is precies op tijd voor de finale van de Uefa Fok!Cup!!!quote:We gaan er deze week al mee van start als een laatste bčtatest voor deze nieuwe optie.
je suis edit-ninjaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow jij bent snel.![]()
Ik had de pagina niet gereload.
Zow das een pittige dan ja. Hopen dat er een paar slechtere teams bij komen evt zelfs een bot team als degradant.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef Svnn het volgende:
laatste wedstrijd alsnog weten te handhaven in de 6e(H) wilde eigenlijk ook wel naar de 7e en dan weer terug.. mn competitie is de 5e sterkste van de 1024 6e divisies:(
Ow ben jij ook al zo een qoute edit hoer (als ikke volgens Ruudt)quote:
meestal ben ik net te laatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow ben jij ook al zo een qoute edit hoer (als ikke volgens Ruudt)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:09 schreef Psychonike[b]a het volgende:[/b]
[..]
meestal ben ik net te laat
Eeen quote edit hoer is wat anders dan een edit hoer...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik ook. Ik had in de voorgaande fastpost topics ff wat quotes van Ruudt en RealBizKit666 aangepast. Waardoor er ineens heel wat anders stond.
En meteen ben ik een Quote edit hoer.
jaa, maar ik heb de quote niet ge-edit..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik ook. Ik had in de voorgaande fastpost topics ff wat quotes van Ruudt en RealBizKit666 aangepast. Waardoor er ineens heel wat anders stond.
En meteen ben ik een Quote edit hoer.
Dat zeg ik...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaa, maar ik heb de quote niet ge-edit..
Oh ja.. daar was ik ook bijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat grapje hebben we al eens gehad.![]()
Praxis...
Ok maar dat zei je er niet bij!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef Psychonikea het volgende:
[..]
jaa, maar ik heb de quote niet ge-edit..
quote:
Pittig... Aan de andere kant natuurlijk ook wel de uitdaging. Zo'n competitie wil ik over 2-3 seizoenen ook wel, houdt het toch wel interessant imho. Maar eerst maar eens een 'stabiele' (gemiddelde) VI'er wordenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef Svnn het volgende:
laatste wedstrijd alsnog weten te handhaven in de 6e(H) wilde eigenlijk ook wel naar de 7e en dan weer terug.. mn competitie is de 5e sterkste van de 1024 6e divisies:(
Het is net zo een tactiek geworden als bijvoorbeeld counteren. Ik schiet er dus als counter hufter nog niets mee op. Zeker niet omdat teams dit tegen een counter hufter kunnen gaan gebruiken. Ook dat mid's en vleugelspelers 2x zoveel kans hebben op een afstands schot vind ik jammer. Mijn SP hoer is mn spits.quote:Afstandsschoten
Bij afstandsschoten worden je spelers geďnstrueerd om eerder voor een afstandsschot te gaan dan om de hele aanval af te maken. Met andere woorden: je ruilt centrum- en vleugelaanvallen in voor afstandsschoten. Bij een afstandsschot neemt de schutter het dan op tegen de keeper. Dit kan nuttig zijn als je moeilijk scoort via centrum-/vleugelaanvallen en behoorlijke schutters hebt.
Voordeel: deze tactiek zet circa 30% van de vleugel- en centrumaanvallen om in afstandsschoten.
Nadeel: Je vleugel- en centrumaanval, plus je middenveld, worden gaan er iets op achteruit.
Tactische vaardigheid wordt berekend via: het scoren van je veldspelers en hun spelhervatten vaardigheid. Scoren is driemaal zo belangrijk als spelhervatten.
Wanneer een aanval is omgezet in een afstandsschot, heeft elk verdedigend team dat de tactiek pressie gebruikt een kans om de schotkans af te weren. Als het schot niet wordt afgeweerd, gaat een van de veldspelers voor het schot (centrale middenvelders en vleugelspelers hebben hierop tweemaal zoveel kans). De kwaliteit van het schot hangt af van de vaardigheden scoren en spelhervatten van de aangewezen schutter. Vervolgens kan de keeper proberen het schot te stoppen door gebruik te maken van zijn vaardigheden keepen en spelhervatten. Voor zowel schutter als keeper geldt: er is een beetje van elke vaardigheid nodig, en het is beter om een beetje van beide vaardigheden te hebben, dan veel van eentje.
Alle afstandsschoten worden vermeld in het wedstrijdverslag, inclusief eventuele afgeslagen mogelijkheden.
quote:
Uitverkoopquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:52 schreef ScudRaket het volgende:
Er is uitverkoop in mijn selectie. Als er nog iemand een goede speler wil kopen of een openingsbod wil plaatsen..![]()
Van de 11 basisspelersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
UitverkoopJe hebt maar 3 spelers te koop staan.
![]()
Ja zo ver had ik niet gekeken. Het zijn trouwens leuke spelers. Ik heb helaas niet genoeg geld voor een openings bod dus daar kan ik je niet mee helpen.quote:
Een Goddelijk keeper en dan 3 rampzalige verdedigers?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef ScudRaket het volgende:
En ik heb een oplossing gevonden om zonder veel extra (loon)kosten de verdediging op peil te houden wanneer ik een aantal jonge gasten opstel. Maar dan heb ik wel het geld van die 3 nodig
Bied dan!quote:
Sort of.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een Goddelijk keeper en dan 3 rampzalige verdedigers?
momenteel -222.000quote:
Nog steeds niet. Ik blijf het proberen. Mocht het niet lukken zoek ik morgen nog voor een redelijk passen. Goed passen is wel een goudmijntje ook al kost het me nu ms 200kquote:
Als je een redelijk koopt en straks passen traint voor 2 weken stijgt ie misschien wel naar goed. Dan heb je t als nog. De stijging naar uitstekend (van goed) is minder waarschijnlijk omdat lage skils sneller stijgen. Al scheelt t maar 1 niveau is dat genoeg (imo) om niet naar uitstekend te stijgen in 2 weken. Tenzij hij al veel training heeft gehad in passen maar dan wordt ie ook duurder omdat er managers zijn die dat kunnen inschatten naar aanleiding van loon en er dus veel meer voor bieden dan normaal. Een speler met redelijk passen lijkt me voor jou dan ook een betere optie. Maar het blijft jou keuze.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Ik blijf het proberen. Mocht het niet lukken zoek ik morgen nog voor een redelijk passen. Goed passen is wel een goudmijntje ook al kost het me nu ms 200k
Hmm...heb je trouwens een erg goed punt, gezien het feit dat ik hem uiteraard niet binnen een seizoen al ga verkopen pakt hij op zijn minst dit tussenseizoen en het volgende passen training. Dan is de kans wel erg groot dat hij goed is geworden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je een redelijk koopt en straks passen traint voor 2 weken stijgt ie misschien wel naar goed. Dan heb je t als nog. De stijging naar uitstekend (van goed) is minder waarschijnlijk omdat lage skils sneller stijgen. Al scheelt t maar 1 niveau is dat genoeg (imo) om niet naar uitstekend te stijgen in 2 weken. Tenzij hij al veel training heeft gehad in passen maar dan wordt ie ook duurder omdat er managers zijn die dat kunnen inschatten naar aanleiding van loon en er dus veel meer voor bieden dan normaal. Een speler met redelijk passen lijkt me voor jou dan ook een betere optie. Maar het blijft jou keuze.
Idd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm...heb je trouwens een erg goed punt, gezien het feit dat ik hem uiteraard niet binnen een seizoen al ga verkopen pakt hij op zijn minst dit tussenseizoen en het volgende passen training. Dan is de kans wel erg groot dat hij goed is geworden.
quote:Het is trouwens meteen raak, voor 50k een 17j37d matig positie spel redelijk passen zwak vleugelspel tevens met koppen specialty.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je een redelijk koopt en straks passen traint voor 2 weken stijgt ie misschien wel naar goed. Dan heb je t als nog. De stijging naar uitstekend (van goed) is minder waarschijnlijk omdat lage skils sneller stijgen. Al scheelt t maar 1 niveau is dat genoeg (imo) om niet naar uitstekend te stijgen in 2 weken. Tenzij hij al veel training heeft gehad in passen maar dan wordt ie ook duurder omdat er managers zijn die dat kunnen inschatten naar aanleiding van loon en er dus veel meer voor bieden dan normaal. Een speler met redelijk passen lijkt me voor jou dan ook een betere optie. Maar het blijft jou keuze.
Ik zou je hele team een berisping geven omdat nu je friendly van morgenmiddag nu in de soep kan lopen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
372 incl bonus.
Heb een ts hit gehad. Oh jee
Dan stijgt ie waarschijnlijk niet naar goed in 2 weken. Helaas maar zoals je zelf al zei train je m meer dan 2 seizoenen dus kan je m weer passen training geven na t komende seizoen. Alhoewel t geen kwaad om totaal een week of 6 passen te trainen per seizoen. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
quote:Total Skill Index (TSI): 1 710
Wage: 660 ¤/week including 20% Bonus
Keeper: disastrous
Defending: excellent (8)
Playmaking: weak
Winger: weak
Passing: passable (6)
Scoring: wretched
Set pieces: weak
mooie speler hoor, die gaat wel over de 2 miljoen denk ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat is deze knakker waard?
Hij zit m.i. erg hoog.
Hij staat nu op de helft...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
mooie speler hoor, die gaat wel over de 2 miljoen denk ik
Hij is niet moeders mooiste idd. Maar ik zal hem niet kunnen kopen, nog niemand heeft op mn spelers gebodenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
tering, wil je hem hebben voor de lelijkste speler-award ofzo?
Ik zou je wel willen helpen, maar ik heb ook maar een ton...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hij is niet moeders mooiste idd. Maar ik zal hem niet kunnen kopen, nog niemand heeft op mn spelers geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |