Gister:quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:40 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Hoe wist je dat? Zijn ze in Amsterdam dan klaar met lunchen ofzo?
Een hobby mag geld kostenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Lemans24 het volgende:
Toch nog op tijd alles verkocht dan.
Vraag me alleen af of ik ooit nog op mijn startbedrag van begin november ga uitkomen... Maarja, het is maar speelgeld!
het is slechter ex. auto'squote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet zo vreemd natuurlijk als de import 12% is afgenomen.
Ja, je had ons nog zo goed onderbouwd laten zien dat dat een perfecte voorspellende waarde heeftquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef SeLang het volgende:
Hoe kan dit nu? We waren toch in opwaardse richting door het 50-daags moving average gebroken?
Idd, maar dat lijkt de psyche van belegger wel. Als we 20 punten stijgen maakt iedereen elkaar gek dat we nog 20 punten omhoog kunnen. Bang om de boot te missen. Als iedereen euforisch is moet je juist verkopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef Lemans24 het volgende:
Overigens was short gaan vorige week blijkbaar juist wel verstandig geweest, ook al was de consensus van niet. We zijn alweer bijna 20 punten gedaald.
welk instapmoment?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
het is slechter ex. auto's![]()
damn ik baal als een stekker dat ik het instapmoment heb gemist
Ja ik ben dat ook gaan geloven, helaas.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het instapmoment omlaag vorige week.
Ik dacht dat we nog wel een weekje langer omhoog konden.
Ik was short gegaan de dag na die 5% stijging, maar dat was net 1 dag te vroeg. Mijn stoploss werd toen alweer geraakt. Erg gay. Die shorts waren nu anders goudgeld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het instapmoment omlaag vorige week.
Ik dacht dat we nog wel een weekje langer omhoog konden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |