Hey wat grappig!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
'k zag nieuw amsterdam voorbij komen.....daar komt mijn vriend vandaan (of zoals ze zeggen; hij komt er weg)
Bami vind ik juist veel lekkerder met kipfilet! Veel zachter dan ander vlees. Gewoon doen dus!!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:58 schreef DJMO het volgende:
vraagje.. kan je bami ook met blokjes kipfilet maken??ik ben niet echt een culinair wonder op dat gebied
hou het normaal liever bij hollandse pot of pasta
Yepz Bami met kipquote:Op maandag 12 januari 2009 17:58 schreef DJMO het volgende:
vraagje.. kan je bami ook met blokjes kipfilet maken??ik ben niet echt een culinair wonder op dat gebied
hou het normaal liever bij hollandse pot of pasta
en ik in dit topic maar aan t zoeken welke quote je bedoeldequote:Op maandag 12 januari 2009 18:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, zou je je quote weg willen halen? Bvd!
Belana, zo voor een keertje vind ik het wel leuk. Maar vanaf nu laat ik het aan de achterkant er overheen groeien
Geen krul meer, maar wel een Leanderquote:Op maandag 12 januari 2009 18:19 schreef freecell het volgende:
Ik mag van TARA mijn haar niet korter knippen dan *lang*
Het moet zeg maar over mijn schouders blijven vallen. Zou alleen wel leuk zijn als het weer ging krullen verdorie
dat dacht ik alquote:Op maandag 12 januari 2009 18:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, zou je je quote weg willen halen? Bvd!
Belana, zo voor een keertje vind ik het wel leuk. Maar vanaf nu laat ik het aan de achterkant er overheen groeien
Checkquote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen krul meer, maar wel een Leander
Het is onkruld door hormonen, niet door de lengtequote:Op maandag 12 januari 2009 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
freecell, mss gaat het wel wat meer krullen als je er laagjes in laat knippen?
Of heeft hij daar ook bezwaar tegen?
goh, ben ik niet de enige die ontzettend veel en graag van die dingen kooptquote:Op maandag 12 januari 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
Oeh, *test* werkt dit vanaf mn telefoon? Jaaaa! Ik ben officieel fokveslaafd![]()
ik wilde even een dikke knuffel voor LB doen zo. Komt vast allemaal goed meid, echt! Enneh, nu heb je wel een mooi excuus om fyne nieuwe opschryfboekjes enzo te kopen voor je nieuwe planning!succes in het ziekenhuis!
tnx Loisquote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Lois het volgende:
Nog een mazzel dat het geen heet frituutvet was SyreenSterkte met je lekkage!!
LBIk word al hieper als ik het allemaal lees. Ik wens je veel sterkte voor morgenochtend, weet wel dat je niet als enige loopt te stressen in zo'n situatie hoor, ik zou mezelf voorbijrennen dan.
1 van de voordelen van mod zijn is dat je stiekum nog plaatjes kan loeren dussss...
ROCKA!! Wauw vrouw! Ik vind het geweldig gaaf!!!
(toevallig had ik het zaterdag bij de kapper nog over die keer dat ik ook platinablond wilde zijn, zo'n 100 jaar geleden dus, en dat na een kwartier de blaren op mijn hoofdhuid stonden. De kapper is dat nooit vergeten en haalde dat nog maar eens aan, als een soort reactie op de ene reclame waarbij een vrouw in de folie zit en de kapster haar vergeten is. )
allebei van FreshLook, goede ervaringen mee...quote:
Ik wil de stijl van Kenley graag!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:33 schreef Lishe het volgende:
Truste Lois!
Ik kijk project runway. Ik hou van die stylisten/bouwvalopknappers/modeontwerpers programma's. Veul.
Ja, die is erg.quote:
vertelquote:Op maandag 12 januari 2009 22:17 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, zulke mooie kleureffecten als dat ik heb met mijn ogen kun je met al je poetische omschrijvingen nooit van je leven krijgen
Terri is heel cool!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef Lishe het volgende:
Terri vind ik ook cool Buuf. Ik denk dat die klokfoto verliest.
Die gaan mijn holle kies in.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, mikadostickies van chocolade die je kunt opeten?
Je vergeet Wrapkim met de meisjesogen.quote:
Ja, die boterhammen he!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:25 schreef Lishe het volgende:
Ik vond het meevallen BE. Tot ik de boterhammen las. Het zal nodig zijn.
Ik vraag het net aan TARA, antwoord: nee, maar ik ga me denk ik wel nors gedragen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:22 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, als je je haar zou kortwieken krijg je dan een pak slaag?
tof, heeft mijn broer ookquote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou gewoon, ik heb een groene en een blauwe. Klaar! En ja die worden ook feller met meer licht. Klaar!
H&M?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:31 schreef Ynske het volgende:besteld, nu maar hopen dat ze snel geleverd worden
Pas maar op, ik kan je verlinkenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Niet echt hard gezwommen, beetje, maar het was daar koud. mss was dat het?
Ik zal dit maar niet toevoegen aan het lijstje in het dieettopic.![]()
oja, nu weet ik weer waarom mannen (als je je haar zo hebt als zij leuk vinden) veel leuker zijn dan vrouwenquote:
Oh ja...quote:
nee, mn nieuwe lenzenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
H&M?
Ok, ik heb nu al honger en ben nog niet eens begonnen met ontslakken!
* freecell geeft Rocka een duwquote:Op maandag 12 januari 2009 22:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oja, nu weet ik weer waarom mannen (als je je haar zo hebt als zij leuk vinden) veel leuker zijn dan vrouwen
Whehequote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja...Ehm...
Het is ook eig. meer dat ik het niet fair vind tov die meiden als ik even uitgebreid mijn gebinge ga posten.
Vooralsnog heb ik de mazzel dat ik met 1 balansdag weer terug op 0 zit.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehe
Gisteravond was hier erg met eten
En ik het maar raar vinden dat ik niet afval
Als jij die vette wolkjes onder de voeten weer weg hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef freecell het volgende:
[..]
'k voel me ellendigKoortsig en alsof ik op wolkjes loop.
Wanneer komt de zon terug?
Ah, is dat het.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als jij die vette wolkjes onder de voeten weer weg hebt
Mja, ik ook, maar 0 is dan toch nog zeker 3 KG hoger dan ik leuk vindquote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik de mazzel dat ik met 1 balansdag weer terug op 0 zit.
Ho, vertel, wat voor site? Klinkt goed namelijk, de testen gaan er hier al jaren hard doorheenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef Syrena het volgende:
Ik ben verslaafd aan die dealextreme-site
Ze verkopen ook zwangerschapstesten, 10 stukjes voor 1.88 dollar![]()
Ze staan al op m'n wishlist![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef Syrena het volgende:
Ik ben verslaafd aan die dealextreme-site
Ze verkopen ook zwangerschapstesten, 10 stukjes voor 1.88 dollar![]()
Ze staan al op m'n wishlist![]()
Freecell> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14218quote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je er nog meer gekocht dan?
k geloof dat t maar goed is dat ik geen paypall heb, wil ook altijd teveel aanschaffen bij bv de action
Dat paypal was echt vrij snel aangevraagd hierquote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je er nog meer gekocht dan?
k geloof dat t maar goed is dat ik geen paypall heb, wil ook altijd teveel aanschaffen bij bv de action
k blijf graag naief, ik kan dat niet zoiets aanvragenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat paypal was echt vrij snel aangevraagd hiertoen ik eenmaal mijn zinnen op die roze nano had gezet.
Niksquote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat zijn de verzendkosten eigenlijk Syrena?
als ik t goed heb verschepen ze gratisquote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat zijn de verzendkosten eigenlijk Syrena?
Dat heb ik ook! Echt, precies hetzelfde! Twin-eyes!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:15 schreef freecell het volgende:
Mijn ogen kleuren mee met het weer (regenachtig -> grijs blauw zon -> knalblauw) en mijn humeur (boos -> donkerblauw, verdrietig -> grijsblauw blij -> knalblauw) dus bij en zon geeft echt een knal-effect bij mij
Ik heb tamelijk goedkope horloges, een stuk of vijf. Die krijg ik niet zelf open (bijna een vinger kwijt). En als ik dan naar een juwelier oid ga, moet ik veel te veel betalen. Vind ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef Lishe het volgende:
Waaarom heb je een horloge-openmaker nodig Syrena?
oeh!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:53 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Echt, precies hetzelfde! Twin-eyes!
Niks!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:55 schreef freecell het volgende:
Uhm, ben ik nou gek of kan ik dat gewoon bestellen voor die prijs?
Wat is het addertje?
Ik kan het niet allemaal sparenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Syrena! Wat een heerlijk mens ben je toch!
Voor 19 euro aan boodschappen doen en vervolgens jezelf te buiten gaan aan spul op zo'n site!
Das niet dramatischquote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan het niet allemaal sparen![]()
Freecell> Het verschepen duurt wel een tijdje. Dus dat zal dan de catch wel zijn, als je *nu* een test wil doen.
miss etamquote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef _Bar_ het volgende:
iemand van jullie enig idee waar je zwarte blousjes kan vinden???
Vandaag naar Belgie geweest bij de h&m bij noppies, prémamon maar alleen maar witte blousjes of lange zwarte jurkjes met lange mouwen....
je mag mijn snor ook wel een keer komen doen! als je toch in maarssen bent...quote:Op maandag 12 januari 2009 23:19 schreef moussy het volgende:bix
tis monnikenwerk, echt.. haartje voor haartje knopen, maar wel leuk![]()
![]()
is goed hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef bixister het volgende:
[..]
je mag mijn snor ook wel een keer komen doen! als je toch in maarssen bent...
hee, wie is hier van de vieze berichtjes...!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:22 schreef Reinhilde het volgende:
Zeg Bix en Rocka, geen vieze berichtjes via pm he?!![]()
Doe maar gewoon hier, hebben Mous&Bar&ik er ook nog wat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |