Je bent door mij in de war.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Bedoel je niet Oleguer? Of ben ik nu door jou in de war?
Oh, jij doelde op Wielaert die tegen Arsenal speelde in de vr CL. Aah, ik snap hem. Ik dacht dat je Oleguer bedoelde in de CL finale tegen Arsenal.quote:
Jep, staat volgensmij al op Ajax.tv, onee dat is gewoon een reportage over de borrel zie ik nu.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef toma het volgende:
Misschien heb ik het gemist. Maar is de nieuwjaarstoespraak al geweest?
Straks? Dat duurt nog een half jaar minimaalquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
straks komt juliie vedet' luque ook weer terug
Toch altijd een moment voor een nieuwe voorzitter om een pittige uitspraak te doen. Ik heb ook nog niks voorbij zien komen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Jep, staat volgensmij al op Ajax.tv, onee dat is gewoon een reportage over de borrel zie ik nu.
Misschien komt 'ie later nog op de website.
Toma, ik zag laatst in m'n maatschappijleer boek een tekening van jou staan. Doe je dat tekenen profesioneel? of gewoon als bijbaan oid?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef toma het volgende:
Misschien heb ik het gemist. Maar is de nieuwjaarstoespraak al geweest?
Hoeft ook helemaal niet. Geen Freek de Jonge ofzo, liever niet zeg. Rust is prima zo.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch altijd een moment voor een nieuwe voorzitter om een pittige uitspraak te doen. Ik heb ook nog niks voorbij zien komen.
andere jaren kwamen er toch altijd opmerkelijke uitspraken. Ik verwacht toch minstens dat Coronel een mooi woordje overheeft voor het huidige beleid. Wat een verademing met dat jarenlange wanbeleid van Jaakke en van Geel. Er wordt EINDELIJK gescout en eindelijk wordt er gekeken prestaties van spelers.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal niet. Geen Freek de Jonge ofzo, liever niet zeg. Rust is prima zo.![]()
Volgens mij was die receptie ook redelijk low-key (iemand een Nederlands woord?) anders waren er allang allerlei dingen in de media verschenen.
Van der Boog deed het woord.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef toma het volgende:
[..]
andere jaren kwamen er toch altijd opmerkelijke uitspraken. Ik verwacht toch minstens dat Coronel een mooi woordje overheeft voor het huidige beleid. Wat een verademing met dat jarenlange wanbeleid van Jaakke en van Geel. Er wordt EINDELIJK gescout en eindelijk wordt er gekeken prestaties van spelers.
Moisander speelde vorig seizoen ook nog bij Zwollequote:
quote:
Linkje naar het interviewquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef kevin6188 het volgende:
Dat interview met Bassie is best wel heel erg boeiend.
En Munsterman. Ajax uitmaken voor van alles en nog wat en vervolgens Wisgerhof, die net z'n contract heeft verlengd, willen kopen als Wielaert vertrekt.
Sportweek kopen. Sorry.quote:
Typ ff over dan, doe niet zo lullig man. egoïst.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sportweek kopen. Sorry.![]()
Van Basten scoorde echt punten bij mij.
Dat interview is drie volledige pagina's.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Typ ff over dan, doe niet zo lullig man. egoïst.
Dus? We zijn je fok matties. Jeweetzelluf.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat interview is drie volledige pagina's.
Goed bezig.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat interview is drie volledige pagina's.
Paar kleine stukjes:
http://www.sportweek.nl/v(...)ing_helpt_elke_coach
http://www.sportweek.nl/v(...)g_over_Ajax-aankopen
http://www.sportweek.nl/v(...)tentie_dan_Marcellis
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dus? We zijn je fok matties. Jeweetzelluf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |