quote:Oleguer nog niet afgeschreven
De Spanjaard Oleguer Presas hoeft zich ondanks het aantrekken van Rob Wielaert nog geen zorgen te maken over zijn toekomst bij Ajax. Trainer Marco van Basten heeft aangegeven nog altijd tevreden te zijn te kunnen beschikken over de verdediger, die afgelopen zomer overkwam van FC Barcelona.
‘’Wij zijn heel blij met hem, hij heeft een heel belangrijke rol in onze verdediging,’’ aldus Van Basten tegenover Sportweek. Wel heeft de coach een terugval geconstateerd bij de centrumverdediger: ‘’ Hij begon goed, alleen de laatste maand heeft hij wat meer moeilijkheden.’’ Oleguer zal de komende weken de concurrentie aan moeten gaan met Rob Wielaert om een plek centraal in de defensie af te dwingen.
Je mag hem gratis op halen als wij Bouazan binnenkort op proef mogen hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:27 schreef endr0me het volgende:
Weet zeker dat Wielaert enorm gaat verassen bij jullie
Owjah, denk maar niet dat wij veel voor Rommedahl gaan neertellen
Bouaouzanquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je mag hem gratis op halen als wij Bouazan binnenkort op proef mogen hebben
Komend weekend tegen Volendam.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef Aanvoerder het volgende:
AZ gaat punten laten liggen de komende wedstrijden.
Ze zijn al begonnen met een gelijkspel tegen AGOVV (3-3 oefenduel)quote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef Aanvoerder het volgende:
AZ gaat punten laten liggen de komende wedstrijden.
Ach stel je niet zo aan.. hij had wat pech bij zijn sliding. Ik zie wekelijks van dat soort slidingen gaan net goed allemaal. Hij had de pech.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef toma het volgende:
[..]
Bouaouzan
Die doodschopper wil ik nooit van m'n leven in een Ajax-shirt zien.
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je mag hem gratis op halen als wij Bouazan binnenkort op proef mogen hebben
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan.. hij had wat pech bij zijn sliding. Ik zie wekelijks van dat soort slidingen gaan net goed allemaal. Hij had de pech.
Ik wil jou nog wel eens horen als zo'n klerelijer je carriere naar de knoppen helpt. Buiten dat heeft hij het niveau van een topclub niet, een beetje hard rennen met de bal kunnen wel meer spelers.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan.. hij had wat pech bij zijn sliding. Ik zie wekelijks van dat soort slidingen gaan net goed allemaal. Hij had de pech.
Serieus, dude, ga wat research doen alsjeblieft.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij Laudrup goed zien spelen bij Ajax dan?
Dat seizoen was volgens mij ook nog flink de portemonnee opengetrokken.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Serieus, dude, ga wat research doen alsjeblieft.
Brian Laudrup was de enige die het nog enigszins de moeite waard maakte om het Ajax van 1999-2000 te aanschouwen. Vooral de 1e seizoenshelft was hij briljant, daarna speelde een chronische achillespeesblessure weer de kop op. Het was aan Brian te danken dat Ajax niet lager dan de 5e plek eindigde dat jaar. Vond het gênant dat zo'n geniale voetballer in zo'n ploertenelftal moest voetballen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef finsdefis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Robbie speelt hier na de winterstop ook nog gewoon."
what the fuckquote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Bijna, bijna speelde ie een seizoen bij ons.
Klopt, o.a. werd er 19 miljoen gulden voor Machlas neergelegd.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:41 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat seizoen was volgens mij ook nog flink de portemonnee opengetrokken.
Lekker Dannyquote:De transfersom komt uiteindelijk een fractie boven de drie miljoen euro uit. Daarmee betaalt Ajax nagenoeg de gelimiteerde transfersom die Wielaert in zijn contract had staan.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:43 schreef w00h00 het volgende:
Yeahhh, ga denk ik wel ff naar de eerste training van Robbie.
Ik ben benieuwd wanneer dat is.
Aldus vi.nlquote:Met de overgang is een bedrag van drie miljoen euro gemoeid. Woensdag staat hij voor het eerst op het trainingsveld van Ajax.
Als het goed is moet dus binnenkort ook bekend zijn wanneer we in Florence spelen.quote:Op dit moment wachten wij op uitsluitsel van Fiorentina wat betreft de speeldatum. Op 13 januari dient bij de UEFA de definitieve datum bekend te zijn. Het vooroverleg met Fiorentina staat gepland op volgende week donderdag. Hierna zullen wij z.s.m. de kaartverkoopinformatie publiceren.
Inderdaad. Rachid Bouaouzan heeft pech gehad dat diagnose verkeerd was, waardoor loopbaan van Niels Kokmeijer ten einde was.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietquote:Op maandag 12 januari 2009 17:27 schreef endr0me het volgende:
Weet zeker dat Wielaert enorm gaat verassen bij jullie
Pech? Yeah rightquote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je je been breekt is dat het risico dat je hebt met veld voetbal. Dus je benen goed verzekeren. En kwa voetbal is hij beter dan rommedahl en kennedy .quote:Op maandag 12 januari 2009 17:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens horen als zo'n klerelijer je carriere naar de knoppen helpt. Buiten dat heeft hij het niveau van een topclub niet, een beetje hard rennen met de bal kunnen wel meer spelers.
Als we over een half jaar met de schaal staat maakt het helemaal niets uit:Pquote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef Breach het volgende:
En nog steeds snap ik de vreugde niet om een middelmatige verdediger van 30 jaar oud. Prima speler, maar als mensen zeiken op Oleguer dan zal dat over een half jaar niet anders zijn over Wielaert.
Kan inderdaad zo zijn. Maar ik hoop dat Wielaert's Eredivisie ervaring ons mede aan het kampioenschap kan helpen. Het is wel zo dat spelers van die leeftijd meestal op hun top zitten en over het algemeen niet beter worden (bij verdedigers is dat iets minder zo, dat wel).quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef Breach het volgende:
En nog steeds snap ik de vreugde niet om een middelmatige verdediger van 30 jaar oud. Prima speler, maar als mensen zeiken op Oleguer dan zal dat over een half jaar niet anders zijn over Wielaert.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
-knip- Als je je been breekt is dat het risico dat je hebt met veld voetbal. Dus je benen goed verzekeren. En kwa voetbal is hij beter dan rommedahl en kennedy .
Een lekkere sliding op de bal en een gestrekt been is wel wat anders. Ik zou zelfs niet willen beweren dat hij beter is dan Kennedy of Rommedahl. Maar waarschijnlijk ben jij ook iemand die vindt dat Bonjasky zich niet had moeten aanstellen toen Hari doorsloeg, want daar had hij zich dan maar op moeten voorbereiden?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je je been breekt is dat het risico dat je hebt met veld voetbal. Dus je benen goed verzekeren. En kwa voetbal is hij beter dan rommedahl en kennedy .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |