quote:Oleguer nog niet afgeschreven
De Spanjaard Oleguer Presas hoeft zich ondanks het aantrekken van Rob Wielaert nog geen zorgen te maken over zijn toekomst bij Ajax. Trainer Marco van Basten heeft aangegeven nog altijd tevreden te zijn te kunnen beschikken over de verdediger, die afgelopen zomer overkwam van FC Barcelona.
‘’Wij zijn heel blij met hem, hij heeft een heel belangrijke rol in onze verdediging,’’ aldus Van Basten tegenover Sportweek. Wel heeft de coach een terugval geconstateerd bij de centrumverdediger: ‘’ Hij begon goed, alleen de laatste maand heeft hij wat meer moeilijkheden.’’ Oleguer zal de komende weken de concurrentie aan moeten gaan met Rob Wielaert om een plek centraal in de defensie af te dwingen.
Je mag hem gratis op halen als wij Bouazan binnenkort op proef mogen hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:27 schreef endr0me het volgende:
Weet zeker dat Wielaert enorm gaat verassen bij jullie
Owjah, denk maar niet dat wij veel voor Rommedahl gaan neertellen
Bouaouzanquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je mag hem gratis op halen als wij Bouazan binnenkort op proef mogen hebben
Komend weekend tegen Volendam.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef Aanvoerder het volgende:
AZ gaat punten laten liggen de komende wedstrijden.
Ze zijn al begonnen met een gelijkspel tegen AGOVV (3-3 oefenduel)quote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef Aanvoerder het volgende:
AZ gaat punten laten liggen de komende wedstrijden.
Ach stel je niet zo aan.. hij had wat pech bij zijn sliding. Ik zie wekelijks van dat soort slidingen gaan net goed allemaal. Hij had de pech.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef toma het volgende:
[..]
Bouaouzan
Die doodschopper wil ik nooit van m'n leven in een Ajax-shirt zien.
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je mag hem gratis op halen als wij Bouazan binnenkort op proef mogen hebben
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan.. hij had wat pech bij zijn sliding. Ik zie wekelijks van dat soort slidingen gaan net goed allemaal. Hij had de pech.
Ik wil jou nog wel eens horen als zo'n klerelijer je carriere naar de knoppen helpt. Buiten dat heeft hij het niveau van een topclub niet, een beetje hard rennen met de bal kunnen wel meer spelers.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan.. hij had wat pech bij zijn sliding. Ik zie wekelijks van dat soort slidingen gaan net goed allemaal. Hij had de pech.
Serieus, dude, ga wat research doen alsjeblieft.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij Laudrup goed zien spelen bij Ajax dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |