quote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook met je bewustzijn en onderbewuste te maken~!!!!1
Je moet het Slimme Onbewuste van Dijjksterhuis een keer lezen.
Ben je aan het doen dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee of dit een beetje goed gaat? Het lijkt zo erg wit voor een volle harde schijf.
Ik las 'speeksel'.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel foto's Bt en ik uitwisselen!
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet sowieso nog eens een bibliotheek abbo nemen![]()
Ik zit al weer een maandje zonder![]()
In zo'n geval waren die grote letters wel handig geweest.quote:
M'n harddisk met m'n muziek en foto's is kapot. En ik ben nu aan het kijken of ik hem kan restoren. Met GetDataBack lukte het in elk geval niet.quote:
Kom je dan ook naar het spui? Daar kom ik ook altijd.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet sowieso nog eens een bibliotheek abbo nemen![]()
Ik zit al weer een maandje zonder![]()
Klopt~!!!1quote:Op maandag 12 januari 2009 17:13 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
eureka!![]()
Erg interessant boek.
fipo
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In zo'n geval waren die grote letters wel handig geweest.
Ganz geilquote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef Zotheid het volgende:
Kom je dan ook naar het spui? Daar kom ik ook altijd.
Als er echt boeiend spul op staat zou ik het gewoon door een computerwinkel laten doenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n harddisk met m'n muziek en foto's is kapot. En ik ben nu aan het kijken of ik hem kan restoren. Met GetDataBack lukte het in elk geval niet.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK heb ooit eens R-Studio gebruikt. Heb toen eigenlijk alles wel terug gekregen. Maar was wel een gedoe met cracks en zo.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n harddisk met m'n muziek en foto's is kapot. En ik ben nu aan het kijken of ik hem kan restoren. Met GetDataBack lukte het in elk geval niet.
Nothing interesting.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee of dit een beetje goed gaat? Het lijkt zo erg wit voor een volle harde schijf.
Wel naar het spui gaan en niet Athenaeum kennenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef Zotheid het volgende:
Ik was eergisteren op mijn rug gevallenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef reetveter het volgende:
Boh gekNet een auto aan moeten drukken in de sneeuw. Uiteraad met mijn schoenen op mijn bek gegaan
.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nothing interesting.
Muziekschijf was het toch? Misschien heb je zoveer slechte muziek!
Wat moet jequote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef MouzurX het volgende:
*zucht at TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |