Die jaquote:
je quote de verkeerde postquote:
ich auchquote:
kunnen we elkaar een hand gevenquote:
En dan is het niet eens vrijdagquote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
kunnen we elkaar een pijpbeurt geven
de heb je nou eenmaal bij een Opel dealerquote:
quote:
Thanxquote:
Da's klotequote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoef ook nog maar 2 uur en 40 minuten
Zo lang nog![]()
Smeerlap!quote:
en dan voor de tijd die wiet gebruiken neem ik aanquote:Op maandag 12 januari 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]wij blij...
[..]
Thanx
Ff thuis wiet en laptop oppikken, tanken en dan naar mn schoonouders om te eten
Geeft niet, ben gister op tijd en voldaan gaan slapen rond een uur of 12, en werd vanmorgen om half9 pas weer wakker. Ik kan wat hebben vandaagquote:
nee man, dat rook ik lekker relaxed bij mn schoonoudersquote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dan voor de tijd die wiet gebruiken neem ik aan
Wiet 'gebruiken', dat klinkt wel heel slechtquote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dan voor de tijd die wiet gebruiken neem ik aan
<< sinds gister al 10 weken gestopt met blowenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man, dat rook ik lekker relaxed bij mn schoonouders
wat een schoonouders heb jijquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man, dat rook ik lekker relaxed bij mn schoonouders
Goed van jouquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
<< sinds gister al 10 weken gestopt met blowen
Moderne mensen die gezien hebben dat je er alleen maar rustig van wordt en mij mn dingen gunnen, zoals veel mensen een pilsje pakkenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat een schoonouders heb jij
Dude je zit zooooo niet warmquote:Op maandag 12 januari 2009 16:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
de heb je nou eenmaal bij een Opel dealer
later manquote:Op maandag 12 januari 2009 16:28 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er vandoor..ze zoeken het maar uit hier
Fijne avond mensen!![]()
Niet!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
fucking verslaafden allemaal hiero
tis er wel weer eentje minderquote:
Hyundai?quote:
lolquote:Op maandag 12 januari 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet!![]()
rook het toch niet opt werk?
quote:
dag backup voor als vanavond niks wordtquote:Op maandag 12 januari 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]slechte poging.. ik weet het
nu ben ik lekker weg
Dag lieve luilakjes
ik 10 uurquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
<< sinds gister al 10 weken gestopt met blowen
Ach wat is ver... raden heeft toch geen zin...quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach wat is ver... raden heeft toch geen zin...
* MaleDuck beseft zich dat de enige optie is om bij elke autodealer langs te gaan....
FAILquote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
leuk is dat , zetten ze een nieuew printer neer. geen toegang tot drivers installeren, dus ik kan niets meer
nog 10 min dan ben ik ook wegquote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef Friday12 het volgende:
doei mensjes die weg zijn![]()
en male dan moet je dat maar eens doen he
ja kut gewoon, ik MOET gewoon nog wat uitprinten vandaag. : LOLquote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef Runx het volgende:
[..]
FAILheeft veel nut, misschien is het geen printer, maar een vermomming om jullie in de gaten te houden
idd probbeem van het bedrijfquote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kut gewoon, ik MOET gewoon nog wat uitprinten vandaag. : LOL
nou ja niet mijn probleem hoor, maar dat van het bedrijf
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dus dat wordt een soort speurtoch naar..."waar werkt debbie?" ???
Maar zooo graag wil jij het niet weten hequote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ja als ik het heel graag wil weten... dan is het dat ja...
nee hoor wees niet bang... als ik je een keer wil opzoeken, dan vraag ik het wel gewoon lief hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar zooo graag wil jij het niet weten he
Dan is het goedquote:Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee hoor wees niet bang... als ik je een keer wil opzoeken, dan vraag ik het wel gewoon lief hoor
Je gaat me niet vertellen dat jij om half7 vanmorgen ff een dikke carnavalskraker hebt opgestoken hequote:
* Sm0keZ steekt hand opquote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef MaleDuck het volgende:
ik denk dat ik nog 1,5 uur zit... mensen die nog langer moeten?
good luck... hoe laat was je begonnen vanmorgen?quote:
10:15quote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
good luck... hoe laat was je begonnen vanmorgen?
kijk dat doe je beter dan...quote:
zie je , afkickverschijnselen. ik kan niet meer rekenenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij om half7 vanmorgen ff een dikke carnavalskraker hebt opgestoken he
Da's inderdaad niet zo heel bestquote:Op maandag 12 januari 2009 17:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk dat doe je beter dan...
ik 7:15
Iets afmaken wat alleen ik goed kan hier binnen het bedrijf...quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's inderdaad niet zo heel best![]()
Waarom werk je zo lang?
En bedankt...quote:
mij een beetje gek noemen... tsssquote:
Dat zou ik toch nooit doen gekkiequote:Op maandag 12 januari 2009 18:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mij een beetje gek noemen... tsss
niet te veel jointjes roken hea...quote:
Heb leuke schoonouders dus jeej jaquote:
heb mn eerste pas tussen mn vingersquote:Op maandag 12 januari 2009 18:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet te veel jointjes roken hea...
dan doe ik ook maar mee hehquote:Op maandag 12 januari 2009 18:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb mn eerste pas tussen mn vingers
* LL passt jointjequote:Op maandag 12 januari 2009 18:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan doe ik ook maar mee heh
Mooizoquote:Op maandag 12 januari 2009 18:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb leuke schoonouders dus jeej ja
gelukkig maar. heb er 6 jaar bij gewoondquote:
Dan moet je ze wel mogen hequote:Op maandag 12 januari 2009 18:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig maar. heb er 6 jaar bij gewoond
thx , maar ik heb dit alquote:
die zijn er zelfs geweest ondanks een zeer goede verstandhoudingquote:Op maandag 12 januari 2009 18:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan moet je ze wel mogen he
Anders gaat dat niet goed
De irritaties
Ah, zuig zequote:Op maandag 12 januari 2009 18:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thx , maar ik heb dit al
[ afbeelding ]
Fijne avond nogquote:Op maandag 12 januari 2009 18:28 schreef MaleDuck het volgende:
ik ga maar eens afsluiten....
mn vrouwtje gezelschap houden![]()
Have funquote:Op maandag 12 januari 2009 18:28 schreef MaleDuck het volgende:
ik ga maar eens afsluiten....
mn vrouwtje gezelschap houden![]()
Dat is een daison (ofzo|) stofzuigerd jaquote:Op maandag 12 januari 2009 18:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jah joh zuig ze
[ afbeelding ]
Misschien helpt dit
Dude..ik tegenwoordig ookquote:Op maandag 12 januari 2009 18:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend... ik ben gewoon aan het werk overdag
WTF?!? Watskeburt?quote:
Ik heb sinds 5 jan. een nieuwe baan. En daar moet wel gewerkt wordenquote:
Nee dat heb ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 19:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 5 jan. een nieuwe baan. En daar moet wel gewerkt worden
kom nog wel ff om het hoekie kijken af en toe, maar tis te druk om de hele dag te fokken
wat ik ook niet zo heel erg vind, want dan duren de dagen ook niet zo lang
Ja...alsof we...inderdaad iets bijdragen aan de wereldquote:Op maandag 12 januari 2009 19:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ookEn het voelt ook nog wel goed enzo
Bwehehe wereldverbeteraars FTWquote:Op maandag 12 januari 2009 19:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja...alsof we...inderdaad iets bijdragen aan de wereld
Ehm neejquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Runx het volgende:
Zo meten fokradio luisteren voor fok awards![]()
komen jullie ook gezellig om 20.00 in de chat
![]()
Mijn broer! Wat doe je!quote:
Moozquote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sgele
Jij brengt me op een leuk ideetje jonge *paint paint*
same herequote:
Gast..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kom je zo te zien
Je kan er wel om lachen denk ik
Hoop ik
Die komt er niet in voorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast..Denk dat ik m'n foto maar uit het fobo haal
Dan zal ik het niet zo heul erg vinden denkquote:
Mooiquote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan zal ik het niet zo heul erg vinden denk![]()
Dudequote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Runx het volgende:
[..]hahah heb je op je mond gekust hhihih
![]()
NEEEEJquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast..Denk dat ik m'n foto maar uit het fobo haal
Ja hoor! Ik kijk nog steeds met m'n rechteroog in m'n linker broekzakquote:
Goed hoor..griep but workingquote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik kijk nog steeds met m'n rechteroog in m'n linker broekzak
Hoeist met Debs?
hoi Sgelequote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik kijk nog steeds met m'n rechteroog in m'n linker broekzak
Hoeist met Debs?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Leanne zit gewoon op m'n hyves te lurken!
quote:
Nee... eigenlijk niet... maar ja we doen het gewoon... niet klagen, maar doorgaan... that's the spirit!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:47 schreef Sgele het volgende:
MD!!
Weer klaar voor een dag hard werken?
Niet te enthousiast!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... eigenlijk niet... maar ja we doen het gewoon... niet klagen, maar doorgaan... that's the spirit!!!
Jij hebt nog werk... Ik ging gisteren om werk vragen bij de baas en zelfs die had geen werk voor mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... eigenlijk niet... maar ja we doen het gewoon... niet klagen, maar doorgaan... that's the spirit!!!
Das minder... hier staan ze eerder met 3-en aan mn bureau te zeuren dat hun vraag echt wel de hoogste prioriteit heeft...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:50 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Jij hebt nog werk... Ik ging gisteren om werk vragen bij de baas en zelfs die had geen werk voor me
En toch zit je op fok!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das minder... hier staan ze eerder met 3-en aan mn bureau te zeuren dat hun vraag echt wel de hoogste prioriteit heeft...
Ja, eerst even rustig wakker worden... en tussen door wat werk doen...quote:
Ja en zelfs ik sta in de top 100, terwijl ik gister echt niet super actief was...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:12 schreef Sgele het volgende:
Er waren dagen dat ik in de top3 verscheen. Maar als nummer 9 al 231 posts heeft, dan kan je wel zien dat er heel veel mensen zijn, met heel weinig werk om handen
nog 20equote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
Top 100 van maandag 12 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
009. 231 Ladylike
010. 225 Moozzie
011. 222 Friday12
020. 183 -Madskillz28TH
038. 123 Runx
083. 079 WhiteLightning
090. 075 debbie_19
095. 071 Olep
095. 071 MaleDuck
Mmmm maar 9 in de top 100... moet toch beter kunnen...
spammertquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nog 20ezo lang ben ik er niet gewwest
dat krijg je als je heen en weer gaat reageren met janinequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nog 20ezo lang ben ik er niet gewwest
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat krijg je als je heen en weer gaat reageren met janine
WHAHA geniaalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:16 schreef Sgele het volgende:
Tripack!![]()
![]()
Mogguh Mads!(ik heb hier een Deense agent zitten die Mads heet
Telkens als ik hem zie lopen zie ik je avatar voor me
)
Ik blijf er bij dat ze een kloon van jezelf isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat is die Janine knap in het echt he
foto's??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat is die Janine knap in het echt he
dan doe je dat maar lekker, alsof mij dat wat boeitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat ze een kloon van jezelf is
staat wel foto op haar fobo, ze heeft geen hyves gvdquote:
en er was nog heul geen actiequote:
En al veel meer over haar te weten gekomen of viel het een beetje tegen?quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en er was nog heul geen actie
ach ja, gewoon een beetje gepraat hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En al veel meer over haar te weten gekomen of viel het een beetje tegen?
ow het was nog IRL ook... ik dacht alleen maar op msn joh... lachuh hoor..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ach ja, gewoon een beetje gepraat hebeetje drinken enzo
Hoeft je ook niet te boeienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan doe je dat maar lekker, alsof mij dat wat boeit
half in dr broek...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoeft je ook niet te boeien
Vond het alleen weer zo snel gaan hier, het meiske laat zich zien en jij zit al half in d'r broek![]()
heul niet, het was alleen wat drinkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoeft je ook niet te boeien
Vond het alleen weer zo snel gaan hier, het meiske laat zich zien en jij zit al half in d'r broek![]()
ja, ze woont niet zo ver bij mij vandaan hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow het was nog IRL ook... ik dacht alleen maar op msn joh... lachuh hoor..
Wees een vent, de intentie was anders Madsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heul niet, het was alleen wat drinken
ja dat weet ik niet... ik heb geen idee waar jullie allebei vandaan komenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ze woont niet zo ver bij mij vandaan he
ja maar jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wees een vent, de intentie was anders Mads![]()
ENSCHEDE FTW, en zij uit bornequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet... ik heb geen idee waar jullie allebei vandaan komen
hoi debs,quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
Mogguh!
Zit ik hier gister bikkel te wezen met me zieke kopzegt mijn collega "als je mij maar niet aansteekt" dus ik zeg "ja dan alvast sorry" zegt hij weer "aaah ik ben er helemaal niet gevoelig voor, ben nooit ziek"
en wie zit er nu thuis ziek te zijn? Jawel...hij
Morguh Debsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
Mogguh!
Zit ik hier gister bikkel te wezen met me zieke kopzegt mijn collega "als je mij maar niet aansteekt" dus ik zeg "ja dan alvast sorry" zegt hij weer "aaah ik ben er helemaal niet gevoelig voor, ben nooit ziek"
Nou ja...ziek is ziek. Als ik ECHT HEEL ziek ben blijf ik thuis. Maar ik zeg niet dat ik noooooit ziek benquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoi debs,
tja, ik zit hier ook lekker te blaffen... maar ja thuisblijven... nah... niks voor mij...
morguh Debsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
Mogguh!
lolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
Mogguh!
ah pluskut... veel te ver weg uit de bewoonde wereld... uh randstad...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ENSCHEDE FTW, en zij uit borne
ik ben wel eens ziek.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ja...ziek is ziek. Als ik ECHT HEEL ziek ben blijf ik thuis. Maar ik zeg niet dat ik noooooit ziek ben
Die heeft meer kloten dan jij en ik bij elkaar Tripackquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef tripack het volgende:
[..]
morguh Debsjij bent een echte bikkel
bewoonde wereld zegt iequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah pluskut... veel te ver weg uit de bewoonde wereld... uh randstad...
Goedzo jongen, je moet er goed over praten...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben wel eens ziek.
Zo, dat is eruit
Ik blijf alleen ziek thuis als ik bijvoorbeeld mezelf niet kan verplaatsen van A naar B en anders als de koorts zo hoog is, dat ik denk dat de koelkast een treinstel isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ja...ziek is ziek. Als ik ECHT HEEL ziek ben blijf ik thuis. Maar ik zeg niet dat ik noooooit ziek ben
dat wil ik wel gelovenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heeft meer kloten dan jij en ik bij elkaar Tripack![]()
Jawel wel ietsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
lol
Voel jij je al weer een beetje beter?
* Sgele geeft applausquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben wel eens ziek.
Zo, dat is eruit
ik ben blij dat dat eindelijk eruit isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goedzo jongen, je moet er goed over praten...
tja dat is het risico als je in een badplaats woont of dichtbij de grens... hier geen last van duitsers... meer van polen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bewoonde wereld zegt ie
je hebt geen flauw benul van hoe druk het hier is met al die duitsers
Heuh!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel wel ietsbeter dan zondag en gistermorgen in ieder geval
![]()
* -Madskillz28TH staat met tranen in de ogen het applaus te ontvangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |