Hoe?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ik liep laatst dus zo over de kalverstraat...
sorry... access denied hier... pfff ik heb echt geen zin, maar het is hier wel megadruk...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:05 schreef Moozzie het volgende:
En voor maleduck![]()
http://www.megagadgets.nl/fun-games/choke-duck-p-418.html
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]Ik hoop het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een eenden knuffel en als je die bij zijn nek vastpakt dan lijkt het alsof hij stiktquote:Op maandag 12 januari 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... access denied hier... pfff ik heb echt geen zin, maar het is hier wel megadruk...
moozzie was snellerquote:Op maandag 12 januari 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... access denied hier... pfff ik heb echt geen zin, maar het is hier wel megadruk...
Zeeeer spannendquote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou eerst me rechter voet naar voren en dan ...
Inderdaadquote:
yes man was lachequote:Op maandag 12 januari 2009 12:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad
Nah vrijdag ging ik naar de film
Ik wou naar yes-man, even lekker lachenmaarja die was beetje uitverkocht
Dus gingen we naar Day that the earth stood still in de imax![]()
De film was wel oke, leuk/goed verhaal beetje humor hier en daar maar het miste toch iets
Zaterdag uitslapen/kappertje/verjaardag
Zondag uitslapen/ schaatsen
![]()
/chille
ja is wel humorquote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een eenden knuffel en als je die bij zijn nek vastpakt dan lijkt het alsof hij stiktWTF
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat kan het verschil tussen leven en dood zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |