FAILquote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
leuk is dat , zetten ze een nieuew printer neer. geen toegang tot drivers installeren, dus ik kan niets meer
nog 10 min dan ben ik ook wegquote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef Friday12 het volgende:
doei mensjes die weg zijn![]()
en male dan moet je dat maar eens doen he
ja kut gewoon, ik MOET gewoon nog wat uitprinten vandaag. : LOLquote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef Runx het volgende:
[..]
FAILheeft veel nut, misschien is het geen printer, maar een vermomming om jullie in de gaten te houden
idd probbeem van het bedrijfquote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kut gewoon, ik MOET gewoon nog wat uitprinten vandaag. : LOL
nou ja niet mijn probleem hoor, maar dat van het bedrijf
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dus dat wordt een soort speurtoch naar..."waar werkt debbie?" ???
Maar zooo graag wil jij het niet weten hequote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ja als ik het heel graag wil weten... dan is het dat ja...
nee hoor wees niet bang... als ik je een keer wil opzoeken, dan vraag ik het wel gewoon lief hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar zooo graag wil jij het niet weten he
Dan is het goedquote:Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee hoor wees niet bang... als ik je een keer wil opzoeken, dan vraag ik het wel gewoon lief hoor
Je gaat me niet vertellen dat jij om half7 vanmorgen ff een dikke carnavalskraker hebt opgestoken hequote:
* Sm0keZ steekt hand opquote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef MaleDuck het volgende:
ik denk dat ik nog 1,5 uur zit... mensen die nog langer moeten?
good luck... hoe laat was je begonnen vanmorgen?quote:
10:15quote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
good luck... hoe laat was je begonnen vanmorgen?
kijk dat doe je beter dan...quote:
zie je , afkickverschijnselen. ik kan niet meer rekenenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij om half7 vanmorgen ff een dikke carnavalskraker hebt opgestoken he
Da's inderdaad niet zo heel bestquote:Op maandag 12 januari 2009 17:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk dat doe je beter dan...
ik 7:15
Iets afmaken wat alleen ik goed kan hier binnen het bedrijf...quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's inderdaad niet zo heel best![]()
Waarom werk je zo lang?
En bedankt...quote:
mij een beetje gek noemen... tsssquote:
Dat zou ik toch nooit doen gekkiequote:Op maandag 12 januari 2009 18:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mij een beetje gek noemen... tsss
niet te veel jointjes roken hea...quote:
Heb leuke schoonouders dus jeej jaquote:
heb mn eerste pas tussen mn vingersquote:Op maandag 12 januari 2009 18:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet te veel jointjes roken hea...
dan doe ik ook maar mee hehquote:Op maandag 12 januari 2009 18:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb mn eerste pas tussen mn vingers
* LL passt jointjequote:Op maandag 12 januari 2009 18:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan doe ik ook maar mee heh
Mooizoquote:Op maandag 12 januari 2009 18:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb leuke schoonouders dus jeej ja
gelukkig maar. heb er 6 jaar bij gewoondquote:
Dan moet je ze wel mogen hequote:Op maandag 12 januari 2009 18:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig maar. heb er 6 jaar bij gewoond
thx , maar ik heb dit alquote:
die zijn er zelfs geweest ondanks een zeer goede verstandhoudingquote:Op maandag 12 januari 2009 18:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan moet je ze wel mogen he
Anders gaat dat niet goed
De irritaties
Ah, zuig zequote:Op maandag 12 januari 2009 18:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thx , maar ik heb dit al
[ afbeelding ]
Fijne avond nogquote:Op maandag 12 januari 2009 18:28 schreef MaleDuck het volgende:
ik ga maar eens afsluiten....
mn vrouwtje gezelschap houden![]()
Have funquote:Op maandag 12 januari 2009 18:28 schreef MaleDuck het volgende:
ik ga maar eens afsluiten....
mn vrouwtje gezelschap houden![]()
Dat is een daison (ofzo|) stofzuigerd jaquote:Op maandag 12 januari 2009 18:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jah joh zuig ze
[ afbeelding ]
Misschien helpt dit
Dude..ik tegenwoordig ookquote:Op maandag 12 januari 2009 18:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend... ik ben gewoon aan het werk overdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |