quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Blight het volgende:
Snel, centraal! Voordat de kutnewbies komen.
Pfff hopen dat het nét op tijd is. Stel je voor dat we nieuw bloed tussen onze keiharde kern krijgen, húúú!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Het_hupt het volgende:
centraal
Kutnewbie!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Het_hupt het volgende:
centraal
Als BeF snel gaat houden we het niet meer bij.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Pfff hopen dat het nét op tijd is. Stel je voor dat we nieuw bloed tussen onze keiharde kern krijgen, húúú!
Heh? Wat zei je?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Als BeF snel gaat houden we het niet meer bij.
Dat buitenland is niet goed voor hemquote:
Vrijdag, met de loden pijp in de studeerkamer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:30 schreef Pheno het volgende:
Het is vrijdag. Gewoon, dat is zo.
nee, op het werk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vrijdag, met de loden pijp in de studeerkamer?
jij bent duidelijk nog niet heel lang een BeF posterquote:Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
De volgende reactie zou het juiste antwoord moeten impliceren:!
Wie?
Dat zal het zijn, ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nog niet heel lang een BeF poster
pc-fr34k dus
Ja RPP, kutnoob.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
pc-fr34k dus
omgquote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Inderdaad, optiefen met die newbie. Hij is er pas 855 delen bijquote:
Quarantetten.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef ehqo het volgende:
Dat wordt als een malle kwartetten dan, vaak.
Over welke post gaat dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:34 schreef ehqo het volgende:
Wat is dat voor'n gekke fetish dan?
Jij bent ook niets meer gewend.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Misstique het volgende:
Nie so snel!
Rustig maar! De avatars beslaan meer verticale ruimte dan de tekst.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Misstique het volgende:
Nie so snel!
Irritant schreeuwende bannerquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:53 schreef Misstique het volgende:
Jij ook al?
Maar gelukkig, onderaan ben ook ik de 999.999e bezoeker.quote:Mannenbrandstof.nl
Een site vol met grappige fimpjes. Fueled by Snickers!
www.mannenbrandstof.nl
Rad van avontuur
Rad van avontuur naar eigen ontwerp beste prijs kwaliteit verhouding
www.Rad-van-avontuur.nl
Bloed Onderzoek
Gedetailleerde en betrouwbare info Symptomen, verklaringen en tips!
www.Janssen-Cilag.nl
Hogere Hypotheek?
Laat u nu gratis & uitgebreid door een van onze adviseurs voorlichten!
Hypotheekcentrum.nl/Carriere
De Google ads staan in m'n dark layout rechtsboven, de 999.999e bezoeker ad heul onderaan. Helemaal bovenaan nog wat meer dezelfde google ads.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:28 schreef Pheno het volgende:
Nee, in de light layout blijft het dat irritante misleidende bannertje.
In Afrika!quote:
Terug naar mijn rootsquote:
Technisch, smegnisch.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Technisch gezien ben ik ook geen kloon. Dit was immers de eerste nick die ik aanmaakte
Open staanquote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 10:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Precies, dat komt omdat ze er open voor staan. Zo werkt het ook met ads McD.
Voor het eerst sinds een half jaar weer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 10:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier hangt mcDavid dus uit. Vroeg me al af wat er gebeurd was met deze man.
Dryadenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef ehqo het volgende:
Ik vind Mt. tegenwoordig net een soort alwetende dryade, maar dan van Fok!.
Netjes mc. Netjes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds een half jaar weer.
Volgens mij hebben er weinig memorabele dingen plaatsgevonden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij heb ik wel anderhalf deel gemist.
Sigwaardig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef ehqo het volgende:
Ik vind Mt. tegenwoordig net een soort alwetende dryade, maar dan van Fok!.
Wat lieeeeeeeeeeef.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden jou hier aan te treffen. Vandaar.
Ik niet. Ik heb al 10 LCD tv's thuis staan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik wil mijn fok abo over laten zetten. Ik word een beetje simpel van al die reclames met 999.999ste bezoeker
Ik ga door naar de volgende ronde en ben nog steeds in de race voor de plee borstelquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb al 10 LCD tv's thuis staan.
Ik kom steeds in aanmerking voor een Audi A3 als ik klik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb al 10 LCD tv's thuis staan.
Ik een kwartje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 11:58 schreef ehqo het volgende:
Als ik een kwartje zou krijgen voor alle knaagdieren die onder mijn toezicht zijn gestorven.
Dan had ik een euro.
Nog even en ik krijg flashbacks.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:12 schreef Blight het volgende:
Wat een drukte hier.
Ik zie zo voor me dat je dat topic uit een vervallen boekenkast trok, wat stof van de kaft veegde en dat er wat vergeelde pagina's uitvielen. Als Gandalf die een lang vergeten toverboek ontdekt in een muffe bibliotheek.quote:
Edoch, ik utiliseerde de zoekfunctie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zie zo voor me dat je dat topic uit een vervallen boekenkast trok, wat stof van de kaft veegde en dat er wat vergeelde pagina's uitvielen. Als Gandalf die een lang vergeten toverboek ontdekt in een muffe bibliotheek.
Is het zo'n grote rommel dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef Red_Cat het volgende:
Jaa gaat goed hoordruk bezig met de voorbereidingen voor de meet
Lees: Opruimen, afwassen, opruimen, nog meer opruimen
Met jou dan?
True ik heb ook niet echt veel nodig, maar strax als de mensen hier blijven slapen is moeten die ook wat ruimte hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Is het zo'n grote rommel dan?
En ik heb niet meer nodig dan 1mx1m. Dan rol ik mezelf op als een balletje en ga slapen
Goed punt.quote:
Lepeltje lepeltjequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:09 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
True ik heb ook niet echt veel nodig, maar strax als de mensen hier blijven slapen is moeten die ook wat ruimte hebben
Nou als het goed is zijn we nou met drie vrouwenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje
Alleen jammer dat er nagenoeg alleen maar mannen komen
Srsly? How did you do that?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou als het goed is zijn we nou met drie vrouwen
Heel lief kijkenquote:
Alles aan de kant schuiven en 1 groot matras op de grond gooienquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan ben ik voor lepeltje lepeltje slapen
Make love not warquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Alles aan de kant schuiven en 1 groot matras op de grond gooien
Beetje zo als die familie bij Pluk van de petteflet. Die hadden hun hele huis vol met matras en aten elke dag patatquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Alles aan de kant schuiven en 1 groot matras op de grond gooien
Ja precies!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beetje zo als die familie bij Pluk van de petteflet. Die hadden hun hele huis vol met matras en aten elke dag patat!
Dat deel van Pluk van de petteflet kan ik me niet meer herinneren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beetje zo als die familie bij Pluk van de petteflet. Die hadden hun hele huis vol met matras en aten elke dag patat!
Dan probeer je de ene dan pindasaus en de andere dag frietsausquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:17 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja precies!Alleen denk ik dat patat iedere dag wel gaat vervelen op den duur
Jeugdjarenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat deel van Pluk van de petteflet kan ik me niet meer herinneren.Je zou denken dat ik dat wel onthoud
Alsof je stokoud bent ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
JeugdjarenDaar zou ik nou wel naar terugwillen
Vergeet de ketchup en de curry en de joppiesaus enz enz niet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan probeer je de ene dan pindasaus en de andere dag frietsaus
Nee geef mij groep 7 en 8 maar! Dat waren nog eens goeie tijdenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Alsof je stokoud bent ofzo
Maar middelbare school, daar zou ik naar terug willen
Dat ben ik wel vergeten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet dat nog wel! Net als de heen en weerwolf en de schelp die Puk op 't strand vond.
Idd! Variatie genoeg in de Nederlandse keukenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:20 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Vergeet de ketchup en de curry en de joppiesaus enz enz niet!
Tuurlijk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:24 schreef Red_Cat het volgende:
Oeh wie kent de boeken van Paul van Loon nog?
De GriezelbusDolfje Weerwolfje
Vampier in de school
Gezicht in de mist
![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:24 schreef Red_Cat het volgende:
Oeh wie kent de boeken van Paul van Loon nog?
De GriezelbusDolfje Weerwolfje
Vampier in de school
Gezicht in de mist
![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk!
En zo'n groepje van 5 ofzo. Met twee meisjes en drie jongens, die altijd allerlei avonturen beleefden!
Ja en hij kan niet tegen zonlicht net als een echte vampierquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hij stond altijd met een grote zwarte zonnebril op de achterflap. Ik vond hem best eng en zijn boeken ook
Serieus? Dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja en hij kan niet tegen zonlicht net als een echte vampier![]()
Heb ik volgens mij ook nog gelezen, ook geen idee meerquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Serieus? Dat kan ik me niet meer herinneren.
Ik las trouwens ook allemaal bizon boeken. Geen idee meer wat de titels waren
Vind het wel even lekker na al die hectiek van gisterquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vervelend is dat, vind je niet?
Op zich kan ik me daar wel iets bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:58 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Vind het wel even lekker na al die hectiek van gister
I'll survivequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Op zich kan ik me daar wel iets bij voorstellen ja.
Nee jij trekt volle zalenquote:
Iets met een hoop onzinquote:
Poeh. Tis nog vroegquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:31 schreef Red_Cat het volgende:
frikandel iemand? of liever een biertje?
Net lekker broodje gegeten met duitse wurst!quote:
Ik denk dat ik zo een uitsmijter ga nemenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Net lekker broodje gegeten met duitse wurst!
Ik krijg nog steeds een kratje van je boefquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Altijd een kratje extra staan, je weet nooit
Die krijg je ook wel hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:46 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds een kratje van je boef
Wee je gebeente!!quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Wee je gebeente!!
Dat heb ik nou altijd al eens willen zeggen
Ik drink alleen buitendeurs. Zo zorg ik er voor dat ik geen alcoholist kan wordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Altijd een kratje extra staan, je weet nooit
Van dat idee ben ik allang afgestaptquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik drink alleen buitendeurs. Zo zorg ik er voor dat ik geen alcoholist kan worden
Ik heb het ooit een zomer lang steeds alcohol in huis gehad. Was niet zo'n succesquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Van dat idee ben ik allang afgestapt
Dat vind ik werkelijk niet hachelen, veel te zoet. Hertog-Jan is echt de Koning der bieren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:38 schreef Red_Cat het volgende:
Ik heb gister Heineken oud bruin gekocht!is best te doen bij gebrek aan Hertog
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb het ooit een zomer lang steeds alcohol in huis gehad. Was niet zo'n succes
They is takin overs.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat vind ik werkelijk niet hachelen, veel te zoet. Hertog-Jan is echt de Koning der bieren..
War of the worlds!quote:
Uiteindelijk zullen ze sterven aan onze bacteriën.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:30 schreef Misstique het volgende:
But they came!
noozzzz! I haz the jerm!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen ze sterven aan onze bacteriën.
Hatsjoe! Uchekuche *PROEST*!!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Olep het volgende:
YOU HAVE BEEN HEEALED by the powa of JEESUS!
quote:
eyowquote:
Waarmee dan?quote:
Ja best wel eigenlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
I think she wants you to stay, Olep
He hates usquote:
Yes. I left us for dead.quote:
Maar ik hou van je dat weet je tochquote:
quote:
en dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga vrijwillig een programmeertaal leren
Ik kan totaal niet programmeren maar het moet er maar een keer van komen dus ik ga leren Ruby te programmeren
Java.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga vrijwillig een programmeertaal leren
Ik kan totaal niet programmeren maar het moet er maar een keer van komen dus ik ga leren Ruby te programmeren
Ik weet van niksquote:
Ik ken alleen maar HTML, PHP en MYSQLquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
[..]
Allemaal oldskool. Ruby is helemaal de shit en nieuw
Ludo!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Wow, een overname van de BeF-reeks?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg er wat van! Die kutnewbies hebben nog nooit gehoord van PI's.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Dit is een overval.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik is geen newbiequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg er wat van! Die kutnewbies hebben nog nooit gehoord van PI's..
Hoi Misstique, wat ben jij mysterieus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ok, ik koop een baard en vier hetquote:
Same herequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik is geen newbieMaar vergeet ze altijd! Sorry
Zoiets als dat bij de eerstvolgende die een PI vergeet de consequenties niet overzien te zullen zijn en er dan zo bij kijken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijn 1e (verbannen) account bestaat langer dan die van jouquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik is geen newbieMaar vergeet ze altijd! Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoiets als dat bij de eerstvolgende die een PI vergeet de consequenties niet overzien te zullen zijn en er dan zo bij kijken?
[ afbeelding ]
Wel dan dit account jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mijn 1e (verbannen) account bestaat langer dan die van jou.
JIJ VERGAT EEN PI!!! IK HAD JE NOG WEL ZO GEWAARSCHUWD!quote:
Nog chickies gehosselt?quote:
Ik voel een lijfstraf aankomen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
JIJ VERGAT EEN PI!!! IK HAD JE NOG WEL ZO GEWAARSCHUWD!
Sorry echt! sorry!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
JIJ VERGAT EEN PI!!! IK HAD JE NOG WEL ZO GEWAARSCHUWD!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mijn 1e (verbannen) account bestaat langer dan die van jou.
Ja dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In BeF ben je een kutnewbie. Punt.I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
Juistem.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoiets als dat bij de eerstvolgende die een PI vergeet de consequenties niet overzien te zullen zijn en er dan zo bij kijken?
[ afbeelding ]
Jaja! Alsof Osama zijn verontschuldigingen aan Bush overbrengt wegens 9/11.quote:
Like I care..quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja dus?
In BeF ben je een kutnewbie. Punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door LudoSanders op 22-01-2009 16:12:45 (PI toegevoegd :')) ]This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Ik ook, maar wegens omstandigheden moet ik een soort van nieuwe hang-out vinden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja dus?
In BeF ben je een kutnewbie. Punt.
Daar waren wij dus al mee bezigquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, maar wegens omstandigheden moet ik een soort van nieuwe hang-out vinden.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Like I care..
Ik pwn je!Don't do that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:[ Bericht 0% gewijzigd door LudoSanders op 22-01-2009 16:12 (PI toegevoegd) ]
Alle ONZ en ex-ONZ mods zijn welkom in BeF. Altijd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, maar wegens omstandigheden moet ik een soort van nieuwe hang-out vinden.
¶quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef Misstique het volgende:
Vanaf nu worden kutnewbieposts zonder PI gedelete.
Omdat het allemaal zo lekker is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:18 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom eten wij dooie dieren?
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Misstique op 22-01-2009 16:21:15 (PI lul!) ]This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Omdat levende dieren tegenstribbelenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:18 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom eten wij dooie dieren?
Bijbrengen van de opvoeding.quote:
Opvoeden of normen en waarden bijbrengen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijbrengen van de opvoeding.
Leuk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:23 schreef Dagonet het volgende:
Heb ik kloons gemist of zijn het kutnewbies hier?
Take us to your leader!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:23 schreef Dagonet het volgende:
Heb ik kloons gemist of zijn het kutnewbies hier?
Beeb.quote:
Daar ben je nu dus al.quote:
Love.quote:
Ik merk het ja.quote:You are needed here. Badly.
Zn hamster is wel dood, dus wie weet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:24 schreef Dagonet het volgende:
En belangrijker: heeft mcdavid nou al eens geneukt?
Ah.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
All your base are belong to us!
Exterminate! Exterminate!
dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |