Ik doe het altijd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Fascination het volgende:
You did it, IQM!!!
Juist wel, als 21 jaar je jaarlijkse winst maar magertjes is moet je juist investeren om de bedrijfsorganisatie te verbeteren en moet je op zoek gaan naar betere werknemers en machine zodat je meer winst gaat makenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je 21 jaar droog staat ga je echt niet ook nog eens investeren.
Die ondergaat net op dit moment een beenmergtransplantatie.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Florian_ het volgende:
Waar is Sackboy eigenlijk
OMG ik glijj van m'n stoel afquote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Juist wel, als 21 jaar je jaarlijkse winst maar magertjes is moet je juist investeren om de bedrijfsorganisatie te verbeteren en moet je op zoek gaan naar betere werknemers en machine zodat je meer winst gaat maken![]()
ofzo![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die ondergaat net op dit moment een beenmergtransplantatie.
Dat vraag ik me ook al een aantal delen af.quote:
Je bent nog maagd he.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Juist wel, als 21 jaar je jaarlijkse winst maar magertjes is moet je juist investeren om de bedrijfsorganisatie te verbeteren en moet je op zoek gaan naar betere werknemers en machine zodat je meer winst gaat maken![]()
ofzo![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef reetveter het volgende:
Pato scoort, beckham springt op zijn rug, komt ons aller commentator eraan.
"Pato scoort, beckham is er alweer snel bij voor de plaatjes"
Mijn bedrijfje is ook nog maar een startersbedrijfquote:
Sackboy is Mirrequote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die ondergaat net op dit moment een beenmergtransplantatie.
Coma.quote:
Wat je ging doenquote:
Nee, gewoon een kloon.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:03 schreef Fascination het volgende:
Rhythm post hier ook nooit meer he. Zou hij een leven hebben?
Sssssht. Ik heb mn pakket binnen trouwensquote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Sackboy was een kloon van Bt, die ze gebruikte om haar Wii-pakket-winkansen te spreiden.
wat is erquote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef Zotheid het volgende:
T-mobile.
Dat ze heel snel dood failliet mogen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Naast comahyven nu ook comafokken?quote:
Jw krijgt geen nieuwe telefoon?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef Zotheid het volgende:
T-mobile.
Dat ze heel snel dood failliet mogen gaan.
Mij wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sssssht. Ik heb mn pakket binnen trouwensdat heb ik niet eens verteld he?
het was gezellig en In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe het was! En wat de toekomstprognose is.
je pabo pakketquote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sssssht. Ik heb mn pakket binnen trouwensdat heb ik niet eens verteld he?
Hij heeft zichzelf dus een bloemetje gegeven?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:06 schreef Paaskonijn het volgende:
HAPHAPHAPZe happen toch niet echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent wel zwanger denk ik trouwens.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Gers stuurde dus een bloemetje naar zichzelf? How sad!quote:
M'n iPhone deed het weer niet. Ik dus terug naar de winkel, en daar werd ik nogal onbeleefd geholpen. Dat heb ik dan dus ook gezegt. Maar toen wou die meneer me niet meer verder helpen.quote:
iPhonequote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef Zotheid het volgende:
M'n iPhone deed het weer niet. Ik dus terug naar de winkel, en daar werd ik nogal onbeleefd geholpen. Dat heb ik dan dus ook gezegt. Maar toen wou die meneer me niet meer verder helpen.
Morgen maar langs het hoofdkantoor, zijn ze helemaal besodemieterd!
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:06 schreef Paaskonijn het volgende:
HAPHAPHAPVolgens mij hanteer jij een andere definitie van happen dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat mijn tentamen morgen overquote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG ik glijj van m'n stoel af.
Wat deden ze dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gers stuurde dus een bloemetje naar zichzelf? How sad!
[..]
M'n iPhone deed het weer niet. Ik dus terug naar de winkel, en daar werd ik nogal onbeleefd geholpen. Dat heb ik dan dus ook gezegt. Maar toen wou die meneer me niet meer verder helpen.
Morgen maar langs het hoofdkantoor, zijn ze helemaal besodemieterd!
Easy peasy.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Daar gaat mijn tentamen morgen over![]()
Naja over cashflows boekhoudkundige rentabiliteit interne rentabiliteit solvabiliteit liquiditeit jaarlijke winst current ratio quick ratio netto en bruto werkkapitaal nettocontantewaarde terugverdienperiode duport chart vlottende activa vreemd vermogen en eigen vermogen
zoiets
Ik vind die 3 reacties onder me best wel happen. Ík dan hè, ík!!1quote:Op maandag 12 januari 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij hanteer jij een andere definitie van happen dan ik.
GMTA~!!!1quote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf dus een bloemetje gegeven?
Hij doet het nou weer. Een soort van, totdat hij weer op hol slaat. Net was opeens heel m'n agenda leeg, lekker rustig.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jw krijgt geen nieuwe telefoon?
Tosti met haam/kaas/ei is lekkuurquote:
Och daar heb ik ook een tentamen over gehadquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja over cashflows boekhoudkundige rentabiliteit interne rentabiliteit solvabiliteit liquiditeit jaarlijke winst current ratio quick ratio netto en bruto werkkapitaal nettocontantewaarde terugverdienperiode duport chart vlottende activa vreemd vermogen en eigen vermogen
zoiets
Dat is omdat je niet wist hoe je een ei moest maken.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Tosti met haam/kaas/ei is lekkuur![]()
Alleen de maaltijd maken duurt zo lang
WOAR!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef reetveter het volgende:
Afcajos had er een juweeltje over geopend.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat is omdat je niet wist hoe je een ei moest maken.
Dat heb ik in de vierde klas gehad dus dat kun je aanquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
zoiets
Microsoft, symbian.quote:
Afsnauwen, niet vertellen wat hij gaat doen en zomaar weglopen met m'n telefoonquote:Op maandag 12 januari 2009 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jw krijgt geen nieuwe telefoon?
Boe!quote:
Hahahaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Deed ik het nog verkeerd ook
eigeel was vloeibaar
Een tosti een maaltijd noemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoelang doe jij het dan in kokend water?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahamijne lukte wel goed
!
Omg wat onprofessioneelquote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Microsoft, symbian.____!
[..]
Afsnauwen, niet vertellen wat hij gaat doen en zomaar weglopen met m'n telefoon. Dus hij hem opnieuw instellen, zeg ik tegen hem dat ik dat al 10 keer gedaan heb en dat dat waarschijnlijk geen oplossing is. Toen werd hij kwaad.
Ja, er stonden alleen maar mocro's in die winkel.
En ik kreeg geen koffie oid terwijl ik toch een kwartier moet wachten.
En dan bedoel ik natuurlijk niet omdat het kán.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef reetveter het volgende:
Waarom krijgt eigenlijk iedereen die ik ken een kind
Huisje boompje beestje mensen ken jij dan!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef reetveter het volgende:
Krijg behangplakker een kindquote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef reetveter het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef reetveter het volgende:
Omdat baby's lief zijn!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef reetveter het volgende:
Ik verveel me, ik ben moe, ik verga van de hoofdpijn, net naar de stad geweest, waar ik ook moe van ben, en daar mijn ex tegengekomen, waar het al een week en 2 dagen uit mee is.Die PI leek me dus wel op zijn plaatsquote:
Bwehe, wanneer kan ik je zien bij dat programma "tienermoeders"?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef reetveter het volgende:
Eh je hebt 4 kengetallen met betrekking tot liqiditeit, quick ratio current ratio werkkapitaalratio en werkkapitaal.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och daar heb ik ook een tentamen over gehad. Al die kutratio's berekenen.
Liquiditeit is toch vlottende activa/vlottende pasiva?
Kutvak![]()
.
Voor jouquote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verveel me, ik ben moe, ik verga van de hoofdpijn, net naar de stad geweest, waar ik ook moe van ben, en daar mijn ex tegengekomen, waar het al een week en 2 dagen uit mee is.Die PI leek me dus wel op zijn plaats
Babies zijn inderdaad best tof. Ik heb er sowieso respect voor als je lief kan zijn, terwijl het enige wat je doet eten poepen en slapen is.quote:
Lekker in bed kruipen dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verveel me, ik ben moe, ik verga van de hoofdpijn, net naar de stad geweest, waar ik ook moe van ben, en daar mijn ex tegengekomen, waar het al een week en 2 dagen uit mee is.Die PI leek me dus wel op zijn plaats
Shotgun.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja! Soms lijkt het me echt een goed plan om tienermoeder te worden, maar soms ook niet.
Nog een paar maanden en dan ben ik geen tiener meer, misschien is het dan een goed idee!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja! Soms lijkt het me echt een goed plan om tienermoeder te worden, maar soms ook niet.
Die heb ik heel vaak als achtergrond van mn telefoonquote:
Eigenlijk is het gewoon hoofdstampwerkquote:Op maandag 12 januari 2009 16:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh je hebt 4 kengetallen met betrekking tot liqiditeit, quick ratio current ratio werkkapitaalratio en werkkapitaal.
Current ratio is vlottende activa + liquide middelen / kort vreemd vermogen
Quick ratio is vlottende activa zonder de voorraden + liquide middelen / kort vreemd vermogen
Werkkapitaal is vlottende activa + liquide middelen - kort vreemd vermogen
Werkkapitaalratio is werkkapitaal / balanstotaal x100 %
Ik lig ook al in bedquote:
Ja maar met wie dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nog een paar maanden en dan ben ik geen tiener meer, misschien is het dan een goed idee!![]()
Wat krijg ik dan als tegenprestatie?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon hoofdstampwerk. Oh en even oefenen natuurlijk.
Ik verwacht minstens een 8 van je.
Ik en Maurits hebben ook zo'n buik. Heul niet speciaalquote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik heel vaak als achtergrond van mn telefooneen zoom-in op die buik dan
de rest hoeft er niet zonodig op van mij
Heel vaak? Wat heb je anders dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik heel vaak als achtergrond van mn telefooneen zoom-in op die buik dan
de rest hoeft er niet zonodig op van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |