Downloadenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zit altijd te dubben of ik het via TV ga zien of gewoon in een keer de box koop.
Want ik heb meestal geen zin om steeds 1 week te wachten tussen een aflevering.
Pizzaquote:Op maandag 12 januari 2009 17:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik moet koken vanavond (voor 3 pers.)... iemand tips?
Iets van pasta, lekker makkelijk. Bij mij wordt het nog makkelijker, Chinees van gisteren in de magnetron.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik moet koken vanavond (voor 3 pers.)... iemand tips?
Rooie kool, en VIquote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef M0NTANA het volgende:
Zo, wat eten we vanavond allemaal? En wat gaan we op TV kijken?
Via tv is voor mij sowieso geen optie. Haat die reclames erger dan de week die tussen 2 afleveringen zit. Als straks de serie afgelopen is dan koop ik de hele box, want ik ga hem zeker nog een keer kijkenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zit altijd te dubben of ik het via TV ga zien of gewoon in een keer de box koop.
Want ik heb meestal geen zin om steeds 1 week te wachten tussen een aflevering.
We proberen door de weeks altijd gezond te eten.quote:
quote:
Döner Kebab en de eerste 2 nieuwe afleveringen van 24.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef M0NTANA het volgende:
Pasta is de bom. Alleen dat heb ik de laatste keer al gemaakt, dus het gaat toch spinazie worden, sjawel.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iets van pasta, lekker makkelijk. Bij mij wordt het nog makkelijker, Chinees van gisteren in de magnetron.
Hier ook chinees van gisteren maar ik denk dat ik het ga opbakkenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iets van pasta, lekker makkelijk. Bij mij wordt het nog makkelijker, Chinees van gisteren in de magnetron.
Eten: Goulashquote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef M0NTANA het volgende:
Is dat wat? Beter dan The Rise Of The Footsoldier wel?quote:
Wasda?quote:
Employee of the Month schijnt een goede film te zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 17:42 schreef M0NTANA het volgende:
Weet nog niet of ik vanavond Sport1 United en VI ga kijken of een filmpje download/huur. Iemand nog filmtips?
Film over een hooligan van West Ham Unitedquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Employee of the Month schijnt een goede film te zijn
Waarom volg je dat zo intensief?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eten: Goulash
TV: Gaza live en VI.
venomsnake zijn echte naam is stijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom volg je dat zo intensief?
En bon appetite.
Nee, geen flikker aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is dat wat? Beter dan The Rise Of The Footsoldier wel?
Volgens mij is hij gewoon een beetje sadistisch ingesteld.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
venomsnake zijn echte naam is stijn.
palestijn.
Verkapte 'ik wil van m'n Polak award af'postquote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
palestijn.
Ga jij nu maar eerst een rellende nicht onder controle houden!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Verkapte 'ik wil van m'n Polak award af'post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga jij nu maar eerst een rellende nicht onder controle houden!Gaat vast lukken als het eerste deel van je naam Gordon isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Maar even naar beneden laden dan!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, geen flikker aan.![]()
RotF was aanzienlijk beter, maar dan heb je het in ieder geval gezien.
Hij heet toch Thea?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
palestijn.
Benjamin Buttonquote:Op maandag 12 januari 2009 17:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar even naar beneden laden dan! [ afbeelding ]
Nog meer filmtips? Ben morgen ook nog eens vrij namelijk.
Prima rating.quote:
Omdat ik het Midden Oosten een bijzonder interessant gebied vind. En het conflict Isreal vs Palestijnen in het bijzonder. Komt bij dat ik sowieso veel nieuws en politiek volg, al van kinds af aan eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom volg je dat zo intensief?
Dank.quote:En bon appetite.
Verrassend goed... Hij staat #40 in de IMDB top 250 gek !!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Prima rating. [ afbeelding ]
Heb vorige week Slumdog Millionaire gezien, verrassend goed.
Dat duurt nog wel even hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef _Mike_ het volgende:
Tiefus Ziggo loopt ook weer te kutten...
Ik heb weekend nodig
I know. Maar ben normaal niet echt van de Bollywood-films.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Verrassend goed... Hij staat #40 in de IMDB top 250 gek !!
En users die telkens kijken hoe ze notes hebben, die helpen het niveau er wel weer bovenopquote:Op maandag 12 januari 2009 18:01 schreef _Mike_ het volgende:
Weer een note, wat een triest niveau hebben de achtergebleven mods!
Deed jij ook mee aan het WK Schoengooien?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat ik het Midden Oosten een bijzonder interessant gebied vind. En het conflict Isreal vs Palestijnen in het bijzonder. Komt bij dat ik sowieso veel nieuws en politiek volg, al van kinds af aan eigenlijk..
[..]
Dank.
Vrijdag gelukkig vrijquote:
Wanneer komt het vuurwerk, ik zit er nu al een paar minuten naar te kijken maar het valt me nogal tegenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat ik het Midden Oosten een bijzonder interessant gebied vind. En het conflict Isreal vs Palestijnen in het bijzonder. Komt bij dat ik sowieso veel nieuws en politiek volg, al van kinds af aan eigenlijk..
[..]
Dank.
Precies, en zondag lekker naar Nijmegenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi, kan je je uitleven met bier, tieten en kermis!
Heb je geen last van fatigue met schijnbaar onoplosbare conflicten als deze?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is dat de vader van adothehague?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |