quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Die vielen erg in de smaak ja!
Kim: Mark heeft vanaf het podium heel de tijd handkusjes naar zijn zoontje en vrouw lopen blazen en ze moest zelfs gaan staan, zodat iedereen kon zien wie ze was. Dus die had echt geen verkeerde bedoelingen met de borsten van Viev hoor. Maar hij vond haar wel WAUW!
a) Zijn vrouw heeft het niet gehoord.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Mijn man had voor zo'n opmerking toch een klets voor zijn harses gehad, gek genoeg.
Wrom?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef k_i_m het volgende:
.
Mijn man had voor zo'n opmerking toch een klets voor zijn harses gehad, gek genoeg.
Kun je ze niet meteen bij een kiala punt laten afleveren?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef conleche het volgende:
Dat van die antenne helpt wel veel overigens![]()
En nu hou ik erover op.![]()
Ik zit al de hele dag thuis omdat ik een pakketje verwacht. Das toch wel een nadeel van online winkelen! Als ik ze mis moet ik weer allemaal moeilijke afspraken gaan maken, maar suf is het wel.....
Zaterdag nogquote:Op maandag 12 januari 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
a) Zijn vrouw heeft het niet gehoord.
b) Zeg jij nooit 'Wat een lekker ding' over een andere man????
Eerstehands is goed.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef neen het volgende:
Hoe zijn de ervaringen hier met 2e hands bij bol.com en verzending?
Motiveren is hier niet nodig want je moet sowieso een 4 voor het tentamen halen om te mogen herkansen, dus je moet altijd wel iets doen. Herkansingen zijn ook in de zomer, maar dan wel in 1 vaste week, dus dat scheelt weer.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef zwahiel het volgende:
PF byte me!
3 uur slaap en moet nog een hele nacht door!
Verdammt de selfbank is weer stuque, dat ze dat ding nu niet eens gewoon maken ej! Moet ik weer de halve stad af om er eentje te zoeken die wel werkt, armoe troef! En dat om een rekening te betalen die ik eigenlijk niet eens wil betalen
@Mini, ja hier duurt 't lang, dat is niet erg, maar wel dat 't dus in jou vakantie is. Schijnt extra te motiveren, toch buist meer dan 75% van de statistiek kandidaten de eerste keer, tweede zit van statistiek zit altijd wel vrij vol hoorde ik.
Hm.. Die van mij zei over een panorama model (quote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Op de bruiloft van afgelopen vrijdag heeft Heer G een half uur staan staren naar de string-bipsen van de Braziliaanse danseressen die er optradenEn hij zei van een van de dames dat die het mooiste lichaam had dat hij ooit had gezien. Hij had gelijk. Die had jij dan zeker helemaal in elkaar gebeukt Kim?
Mijn vriend verkoopt tweedehands, als je geluk hebt en we hebben postzegels gaat het dezelfde dag nog op de post. Of het ligt minimaal een week op de keukentafel. Of in z'n auto.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef neen het volgende:
Hoe zijn de ervaringen hier met 2e hands bij bol.com en verzending?
Ik moet Ollie regelmatig wijzen op mooie vrouwen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg zelf wel eens tegen mijn vent 'kijk die vrouw eens, da's een lekker wijf!'
Nou, dat vind ik anders een ronduit lullige opmerking hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Op de bruiloft van afgelopen vrijdag heeft Heer G een half uur staan staren naar de string-bipsen van de Braziliaanse danseressen die er optradenEn hij zei van een van de dames dat die het mooiste lichaam had dat hij ooit had gezien. Hij had gelijk. Die had jij dan zeker helemaal in elkaar gebeukt Kim?
Zeggen dat het 't mooiste lichaam ooit is wel een beetje lullig maar zeggen dat ze er goed uitzien en een half uur staren kan toch primaquote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik anders een ronduit lullige opmerking hoor.
Dat had mijn vriend ook niet hoeven zeggen, nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
hoezo? je hoeft toch niet perse te vinden dat jouw partner het mooiste is?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |