quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Snakey het volgende:
Papi.Chulo, bagger, bagger en nog eens bagger. Waarschuwingen van mods in dewind slaan, levert je een 48 uurs ban op.
failquote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef Friday12 het volgende:
bijna vol
wie ben ik danquote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef Friday12 het volgende:
beter een nerd zijn dan net zoals jij
Wie zegt dat ze nu niet aan het komen is?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tally is er niet ik hoopte dat die nog kwam
die waarschijnlijk een ban krijgt , als je zo door gaatquote:
nou ga hem neuken en hou hem dan hier wegquote:
Dat zei de dokter ook toen jij geboren werdquote:
ik nietquote:Op maandag 12 januari 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze nu niet aan het komen is?
iddquote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ga hem neuken en hou hem dan hier weg
nee dat zei die verkrachter toen hij zn moeder volspootquote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ook toen jij geboren werd
dude nu zit er weer drinke over me toetsendbord door jouquote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ook toen jij geboren werd
HAHA NOOOOH KUTKUTKUT MIJN LEVEN?!?!?!?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Runx het volgende:
[..]
die waarschijnlijk een ban krijgt , als je zo door gaat
er zijn genoeg blinde mensen op de wereld die op stront geilenquote:
quote:
Sorry...wederomquote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude nu zit er weer drinke over me toetsendbord door jou
ik vind em helemaal niet knap, dikke wousquote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn genoeg blinde mensen op de wereld die op stront geilen
daarom vind ze je zo knap
runx?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn genoeg blinde mensen op de wereld die op stront geilen
daarom vind ze je zo knap
wacht maar tot je mij in het echt ziet, geef ik je kkhard doggie geilesletquote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ik vind em helemaal niet knap, dikke wous
Dat zijn geen grappenquote:
Sorrie, wilde jou niet beledigen maar hemquote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ik vind em helemaal niet knap, dikke wous
Daar zit je toch al 12 jaar?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Papi.Chulo het volgende:
het voelt alsof ik in de kleuterklas ben![]()
![]()
volgens mij heb jij de neger ava hierquote:Op maandag 12 januari 2009 15:07 schreef Papi.Chulo het volgende:
runx er zit poep op je gezicht
maar ik ben geen neger met je poepgezichtquote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de neger ava hier
jij snapt hetquote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
ze hebben eindelijk doorgehad dat met jou niets te beginnen is en hebben je eraf geschopt?
Dat zou ik niet te hard roepen...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
maar ik ben geen neger met je poepgezicht
blijkbaar welquote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
maar ik ben geen neger met je poepgezicht
oei, niet nee?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard roepen...
heumeu wat zit je in me fobo te gluren danquote:
Snapte jij het maarquote:
Ja niet normaal hequote:
je bent wel een echte bikkel of niet..een grote jongen.. ik wed dat je een lulletje van 3 cm hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
wacht maar tot je mij in het echt ziet, geef ik je kkhard doggie geileslet
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paulquote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef Friday12 het volgende:
wie heeft er nog linkje naar topic aanleindend naar deze bullshit net zoals vorige week ?
omdat ik je stiekem kkhard anaal wil gevenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef Runx het volgende:
[..]
heumeu wat zit je in me fobo te gluren dan![]()
ach mensen zoals hij moeten ook op deze aardbol rondlopen, anders weet je nooit goed van kwaad te onderscheiden. ying en yang weet je welquote:
hoeveel wedden we?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
je bent wel een echte bikkel of niet..een grote jongen.. ik wed dat je een lulletje van 3 cm hebt
Hij is iig nog maagdquote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
je bent wel een echte bikkel of niet..een grote jongen.. ik wed dat je een lulletje van 3 cm hebt
lief he hihihiihihquote:Op maandag 12 januari 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij is iig nog maagd![]()
wie wil dat nou?
hallo meneer de kangoeroe, jij zit vaak toch bij tukkers op fok topicquote:
ze komt losquote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat hij ergens anders gaat rondlopenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach mensen zoals hij moeten ook op deze aardbol rondlopen, anders weet je nooit goed van kwaad te onderscheiden. ying en yang weet je wel
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef Runx het volgende:
[..]
hallo meneer de kangoeroe, jij zit vaak toch bij tukkers op fok topic
ze past hier welquote:
ik ben verliefdquote:
quote:
Op mij toch?quote:
PM'squote:
jaquote:
gelukkigquote:
Je bedriegt mequote:
heul nietquote:
bij mijquote:Op maandag 12 januari 2009 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand waar je zon ding kan halen ?
[ afbeelding ]
Nietus!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heul niet![]()
jij neukt je vriend toch ook nog
Ik was het niet!quote:
laat MD het niet horenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nietus!
sinds ik jou ken is er geen ander
enschedequote:
kunnen jullie mooi afspreken vanavond!quote:
ja, misschien wel jaquote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunnen jullie mooi afspreken vanavond!
http://www.bol.com/nl/p/g(...)DVNLGOO0020122080gaaquote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die ken je volgens mij bij veel winkels nog kopen
kan jij gewoon niet een keer je bek houden ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Papi.Chulo het volgende:
ja en lekker tongen en sexen hihihihihiih
quote:
werelds , bedanktquote:Op maandag 12 januari 2009 15:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)DVNLGOO0020122080gaa
ja he, nu jij nogquote:Op maandag 12 januari 2009 15:25 schreef Papi.Chulo het volgende:
HEFTIG SWA , JE HEBT GEWOON EEN DATE NA AL DIE JAREN AAN JE PIK TREKKEN HAHAHAHAHAHA
nou even pm naar mekaar , geregeld dus.quote:
is al gaandequote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou even pm naar mekaar , geregeld dus.
jij mij wel dan ?quote:
oehoe spannend! trek je wel nette kleertjes aan en een lekker geurtje he! en vergeet de condooms niet want stel je voorquote:
ik bevestig helemaal niksquote:
Gast! Kankerstraal een end op joh met je onnozel geouwehoer!quote:
ja stel je voor, krijgt hij iets wat jij nooit zult krijgenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:28 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
oehoe spannend! trek je wel nette kleertjes aan en een lekker geurtje he! en vergeet de condooms niet want stel je voor
hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast! Kankerstraal een end op joh met je onnozel geouwehoer!
2-0 voor jouquote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ja stel je voor, krijgt hij iets wat jij nooit zult krijgen
oh ja kloptquote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
idioot, lees dan.. je zegt JA HE! DAT IS BEVESTIGEND PANNEKOEK
dankjequote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ja klopt
wel goed van jou dat jij de goede post quote
idd papi op kankerenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast! Kankerstraal een end op joh met je onnozel geouwehoer!
geen probleem, biertje ?quote:
Die heeft alleen maar oren voor het hartje van zn aankomend kindjequote:
* -Madskillz28TH paast papi Heineken (quote:
mag een schop ook van ons allemaal?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Papi.Chulo het volgende:
als jullie me allemaal een biertje aanbieden ben ik voor altijd aardig, erewoord
Ik geef je liever een rechterschoen, maat 48.5, tussen je kringspierquote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Papi.Chulo het volgende:
als jullie me allemaal een biertje aanbieden ben ik voor altijd aardig, erewoord
whahah, masterquote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik geef je liever een rechterschoen, maat 48.5, tussen je kringspier
er komt geen einde aan zeg!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Zooo, en weer een moeder achter de rug!
vanavond met janine afgesproken, ze woont in bornequote:
ssstquote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vanavond met janine afgesproken, ze woont in borne
nu moest ik me lach inhouden ze zijn druk bezigquote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik geef je liever een rechterschoen, maat 48.5, tussen je kringspier
whahahquote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er komt geen einde aan zeg!
quote:
shit ik word nu al onderdanigquote:
roken is heel slecht voor jequote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum nog zo'n anderhalf uur
Nu eerst maar weer roken
Jongen, als ik m'n neus ophaal, schiet je als pudding naar m'n hersenenquote:
rooksequote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef debbie_19 het volgende:
Nu eerst maar weer roken
ik was dit keer niet aan het drinkequote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jongen, als ik m'n neus ophaal, schiet je als pudding naar m'n hersenen
dan hoor je hem de hele tijd in je hoofd lullen, nee daar ben je mooi klaar meequote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jongen, als ik m'n neus ophaal, schiet je als pudding naar m'n hersenen
heb ik net gedaan , ik ook nog een anderhalf uur, haal je me weer op met je lease bakkiequote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef debbie_19 het volgende:
Nu eerst maar weer roken
Godsammequote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan hoor je hem de hele tijd in je hoofd lullen, nee daar ben je mooi klaar mee
kerel raakt eraan verslaafd, ik wist hetquote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
heb ik net gedaan , ik ook nog een anderhalf uur, haal je me weer op met je lease bakkie![]()
water?quote:
Ik ben trots op jequote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was dit keer niet aan het drinke
neeuh, ik had even zin om met mijn collega te roken vandaarquote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel raakt eraan verslaafd, ik wist het
Nee net nietquote:
mafkeesquote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Runx het volgende:
[..]
neeuh, ik had even zin om aan mijn collega te ruiken, vandaar![]()
sometimes i feel like i don't have a partnerquote:
maar vanavond welquote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sometimes i feel like i don't have a partner
whahah, ja dat deed ik op school tog ook bij julliequote:
Hé Runx, als ik jou nou bezwanger he (quote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Runx het volgende:
[..]
whahahhij lijkt mij wel, maar i.p.v schapen pakt hij moeders
hahahahhhahaquote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé Runx, als ik jou nou bezwanger he (), worden onze koters heel kieskeurig.
Die palen alleen schapen die moeder zijn
Ik ben te oud voor jequote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vanavond met janine afgesproken, ze woont in borne
kerel dat ook postenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef Runx het volgende:
[..]
whahah, ja dat deed ik op school tog ook bij jullie![]()
, tja als je blind bent moet je van je andere zintuigen gebruik maken hé
NPquote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx, ik vroeg me al de hele tijd af welke zender we op hadden staan heir
heul niet, maar het mag nu wel wat stra...laat maar moet de avond nog doorkomenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor je
geef nou maar toe
mooi!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé Runx, als ik jou nou bezwanger he (), worden onze koters heel kieskeurig.
Die palen alleen schapen die moeder zijn
dat wordt regelmatig omgeroepen hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx, ik vroeg me al de hele tijd af welke zender we op hadden staan heir
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heul niet, maar het mag nu wel wat stra...laat maar moet de avond nog doorkomen
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb me extra strak laten dichtnaaien voor jou
door wiequote:Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kom je uit de kast ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef Runx het volgende:
[..]
whahah, ja dat deed ik op school tog ook bij jullie![]()
, tja als je blind bent moet je van je andere zintuigen gebruik maken hé
mag ik hem vanavond ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neequote:
Wat dacht je van de verloskundigequote:
niet ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee
Maar ik heb het gevoel dat jullie je geen ruk van mijn mening aantrekken
arme LLquote:Op maandag 12 januari 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee
Maar ik heb het gevoel dat jullie je geen ruk van mijn mening aantrekken
Ik kan gedachtenlezenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat wilde zeggen dan
Heb zo'n vaag vermoeden....quote:
Ja, zielig hequote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb zo'n vaag vermoeden....
[..]
Ja, zielig he
maar hoe zouden onze kinderen eruit zien danquote:
ga je nou slijmen?quote:
* Friday12 troost LLquote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb zo'n vaag vermoeden....
[..]
Ja, zielig he
Thanx *snif*quote:
Oja, ik heb gister in de efteling weer een nieuwe Unox muts gekregenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
maar hoe zouden onze kinderen eruit zien danblinde waterpijnpende schaapneukende allochtoon + een nieuwjaarsduikende WL's moederneukende nederlander met een unox must ? = ?
YESquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Runx het volgende:
papi is eindelijk geband![]()
Bron : [Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
Jeej, 48 uur rustquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Runx het volgende:
papi is eindelijk geband![]()
Bron : [Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
whahahahah naisquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik heb gister in de efteling weer een nieuwe Unox muts gekregen
Dit zal trouwens de luier worden
[ afbeelding ]
Helaas voor maar 48 uurquote:
Daar ga jij voor zorgenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef Runx het volgende:
[..]
whahahahah naisalleen dat pluisje moet wel van schapen wol zijn
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik heb gister in de efteling weer een nieuwe Unox muts gekregen
Dit zal trouwens de luier worden
[ afbeelding ]
ahja beter dan niks, en als die weer baggert gaan we weer klagenquote:
wat een dag vandaagquote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar ga jij voor zorgen
Wanneer gaan we de paringsdans doen enzo?
in OPquote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Snakey het volgende:
Papi.Chulo, bagger, bagger en nog eens bagger. Waarschuwingen van mods in dewind slaan, levert je een 48 uurs ban op.
Je voelt je vrouwelijk?quote:
lullig danquote:
Waarom?quote:
op de parkeerplaats ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar ga jij voor zorgen
Hand uit je zak halenquote:
Alsof ie zich daar iets van gaat aantrekken..quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alsof ie zich daar iets van gaat aantrekken..
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heul wel
hoe laat janine ?
zie msnquote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heul wel
hoe laat janine ?
Nee, maar da's wel leuk voor onsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zegquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar da's wel leuk voor onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SMOKEZZZZ
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vrees niet, wij zullen daar vele dingen doen, maar fietsen is niet één van die dingen
paringdans en besnijdenisquote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar ga jij voor zorgen
zonder verdovingquote:
dat ben jijquote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef Runx het volgende:
whahah hit op Google op ramtin gezocht ik maag iraanse undergroud rap
[ afbeelding ]
nee mét verdoving, alleen op de verkeerde plekquote:
Zit die ene nou met zn hand in zn broek?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef Runx het volgende:
[ afbeelding ]
ok dan, gaan we snert etenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vrees niet, wij zullen daar vele dingen doen, maar fietsen is niet één van die dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
als ik ramtin google, kom ik uit bij benni lavaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef Runx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef Runx het volgende:
[..]
ok dan, gaan we snert eten... jou snert
hahhaha mijn god , ik kom hier echt niet meer bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
[..]jij hebt makkelijk praten zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hé, wie zit er foto's van mijn werkplek te maken?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zit die ene nou met zn hand in zn broek?
[..]allochtoon meld zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:
Ho, ik zeg niet dat jullie nou allemaal besneden moeten worden hequote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten zeg
[..]ben ik het niet mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook kaaskopjes zijn soms besnedenquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef Runx het volgende:
[..]
ok dan, gaan we snert eten... jou snert
Ik heb gister nog snert gegeten in zo'n eftelingrestaurantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zit jij ook altijd met je hand in je broek dan ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, wie zit er foto's van mijn werkplek te maken?
Whehe dat kanquote:
maak jij ook undergroud persian rap danquote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, wie zit er foto's van mijn werkplek te maken?
quote:
maar dan hebben ze niks meer overquote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook kaaskopjes zijn soms besneden
* Janine_90 high fived terugquote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe dat kan
* LL doet toch high five
ik word toch niet gebruikt he vanavondquote:
lekker manquote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb gister nog snert gegeten in zo'n eftelingrestaurant
zeg jijquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg jij
mn turkse ex.. die had pas een kleintje![]()
maar in het fietsenhok krijg je extra rookworst erbijquote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb gister nog snert gegeten in zo'n eftelingrestaurant
en van mij durumquote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
lekker mansnert en boerenkool zijn een van mijn lievelings gerechten
ja maar dan zeg je het al turkenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg jij
mn turkse ex.. die had pas een kleintje![]()
Nja twas iig geen kaaskopquote:Op maandag 12 januari 2009 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dan zeg je het al turken
je hebt groeiers en bloeiers
kip met biefstukquote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en van mij durum
en gegrilde kip met PATAT
dat is zacht uitgedruktquote:
Je pik is 15 cm korter geworden?quote:
nee daar heeft kaas geen invloed op, ben nog wel in Iran geboren héquote:
tot vanavondquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef Janine_90 het volgende:
[..]
ik ga nu weg mensen
tot vanavond Thomas
lol, dude, ik heb haar al op msn hoorquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, dude, ik heb haar al op msn hoor
Heb jij ff geluk zegquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef Runx het volgende:
[..]
nee daar heeft kaas geen invloed op, ben nog wel in Iran geboren hé![]()
![]()
Thomasquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, dude, ik heb haar al op msn hoor
Thomas het stoomlocomotiefjequote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Thomas
mijn zoon roept de hele dag jouw naam
okay hij roept het treintje thomas, maar okay
Heb jij ff geluk zeg
quote:
Neequote:Op maandag 12 januari 2009 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Thomas het stoomlocomotiefje
wist je dat nog niet, dat dat mijn naam was ?
dan nietquote:
i knowquote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb jij ff geluk zeg
[..]
Thomas
mijn zoon roept de hele dag jouw naam
okay hij roept het treintje thomas, maar okay
jij wordt blijkbaar ge-eifeltowerd vanavond, met hun high 5quote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik word toch niet gebruikt he vanavond
weet niet, heb altijd mp3 inquote:Op maandag 12 januari 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee
Ik roep toch altijd in bed Oh Mads..
ben ik ook bang voorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij wordt blijkbaar ge-eifeltowerd vanavond, met hun high 5
.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Thomas het stoomlocomotiefje
wist je dat nog niet, dat dat mijn naam was ?
so truequote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef Runx het volgende:
[..]
i knowenige iets waar ik trots op ben als allochtoon zijnde
maar grote bepaald natuurlijk niet alles
ben je trots dat haar zoon Thomas het stoomlocomotiefje leuk vind ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef Runx het volgende:
[..]
i knowenige iets waar ik trots op ben als allochtoon zijnde
maar grote bepaald natuurlijk niet alles
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weet niet, heb altijd mp3 in
huhquote:Op maandag 12 januari 2009 16:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ben je trots dat haar zoon Thomas het stoomlocomotiefje leuk vind ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |