quote:Op maandag 12 januari 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]allochtoon meld zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:
Ho, ik zeg niet dat jullie nou allemaal besneden moeten worden hequote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten zeg
[..]ben ik het niet mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook kaaskopjes zijn soms besnedenquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef Runx het volgende:
[..]
ok dan, gaan we snert eten... jou snert
Ik heb gister nog snert gegeten in zo'n eftelingrestaurantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zit jij ook altijd met je hand in je broek dan ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, wie zit er foto's van mijn werkplek te maken?
Whehe dat kanquote:
maak jij ook undergroud persian rap danquote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, wie zit er foto's van mijn werkplek te maken?
quote:
maar dan hebben ze niks meer overquote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook kaaskopjes zijn soms besneden
* Janine_90 high fived terugquote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe dat kan
* LL doet toch high five
ik word toch niet gebruikt he vanavondquote:
lekker manquote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb gister nog snert gegeten in zo'n eftelingrestaurant
zeg jijquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg jij
mn turkse ex.. die had pas een kleintje![]()
maar in het fietsenhok krijg je extra rookworst erbijquote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb gister nog snert gegeten in zo'n eftelingrestaurant
en van mij durumquote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
lekker mansnert en boerenkool zijn een van mijn lievelings gerechten
ja maar dan zeg je het al turkenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg jij
mn turkse ex.. die had pas een kleintje![]()
Nja twas iig geen kaaskopquote:Op maandag 12 januari 2009 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dan zeg je het al turken
je hebt groeiers en bloeiers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |