quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:35 schreef Mr.Talisker het volgende:
Echt, de helft van van iedereen die roept dat lenen voor een auto onverstandig is heeft een flatscreen van de Wehkamp.
De kredietcrisis is ook helemaal niet ontstaan doordat banken geld leenden aan mensen waar ze geen geld aan hadden moeten lenen.....quote:
Over ongenuanceerd gesproken...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:39 schreef TheSorrow het volgende:
Domste wat je kan doen, lenen voor een auto!
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef FortunaHome het volgende:
Mijn oude rammelbak
quote:niet zo heel veel geld te beschikking
quote:een lening afsluiten
quote:heb 2 BKR noteringen
Je hebt geen geld, je bent een oude rammelbak gewend -> Koop een oude rammelbak terugquote:toch wel leuk salaris heb.
Domme dingen zijn ook alleen maar ongenuanceerd te benaderen.quote:
Waarom doen massa's mensen dat dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:00 schreef goldhorn het volgende:
idd, koop een auto van een paar 100 euro met apk, kun je die tijdelijk rijden en ondertussen sparen voor een betere auto. Lenen voor een auto is altijd een slecht idee.
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:24 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Waarom doen massa's memsen dat dan?
Sowieso ben ik van mening dat je alleen iets moet kopen wanneer je het geld er voor hebt. Daarnaast is het dat als de auto alleen WA verzekerd is en jij rijdt hem in de prak dat je dan nog aan het af betalen bent voor een auto die je niet meer hebt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef _Flash_ het volgende:
Ik zie niet in waarom lenen dom zou zijn.
Vorig jaar heb ik een auto gekocht. 2.5K inruil, 6K spaargeld en 2.5K lening.
Die 100 euro ofzo aan rente heb ik er voor over om een goede auto te rijden.
Wellicht is jouw financiele situatie anders. Als TS zijn volledige spaargeld+bijlenen gaat investeren in iets wat belasting+brandstof+onderhoud vereist en aan het eind van de rit in waarde gehalveerd is, tja. Kredietcrisis is er niet voor niets.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef _Flash_ het volgende:
Ik zie niet in waarom lenen dom zou zijn.
Vorig jaar heb ik een auto gekocht. 2.5K inruil, 6K spaargeld en 2.5K lening.
Die 100 euro ofzo aan rente heb ik er voor over om een goede auto te rijden.
waarom komen massa's mensen jaarlijks in de schuldsanering terecht....quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:24 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Omdat 50% van de mensen een IQ lager dan 100 heeft ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:24 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Duh... Als-dan verhaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik van mening dat je alleen iets moet kopen wanneer je het geld er voor hebt. Daarnaast is het dat als de auto alleen WA verzekerd is en jij rijdt hem in de prak dat je dan nog aan het af betalen bent voor een auto die je niet meer hebt.
Nee, jij hebt geen geld dus kan je het ook niet uitgeven. In het geval van duurzame zaken als een huis/vakantiehuis is dit anders, maar een auto die zeer veel afschrijft waar je voor moet lenen is gewoon niet slim.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:41 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Duh... Als-dan verhaal.
Dus het ligt toch genuanceerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |