ja, zij gaan maar gourmetten, ik ga wel leren op de slaapkamerquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Californium het volgende:
Echt zo niet leuk voor je moblo... Ik bedoel... yasha en IB nodigen zichzelf uit voor gourmetten.. terwijl jij moet leren en nit mag eten
Doe even normaal zeg.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef Piles het volgende:
Middag
Ik krijg de smaak van studeren nog te pakken zoVandaag weer langer op school gezeten voor de opdracht, en morgen weer een hele dag
![]()
Ik snap mezelf ook niet meerquote:
Daar was ik net vanafquote:
Ik had verwacht vandaag iets nuttigs te doen op school. Om 11:00 was ik op school, om 11:30 liep ik weer naar het station. Ruim 2 uur van huis geweest voor een half uurtje op school, heel efficiënt.quote:
Paar weken geleden 5 uur van huis geweest om te horen dat de les niet doorging. Was ik ook heel blij meequote:Op maandag 12 januari 2009 17:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had verwacht vandaag iets nuttigs te doen op school. Om 11:00 was ik op school, om 11:30 liep ik weer naar het station. Ruim 2 uur van huis geweest voor een half uurtje op school, heel efficiënt.
Ik heb überhaupt niet het idee dat het echt een voorstel was. Aangezien dit enkele minuten later al gepost werd:quote:Op maandag 12 januari 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
Het besluit is al genomen blijkbaar, dus mijn mening boeit niet meer denk ik
En toen heeft het volgens mij ook niet zo lang geduurd voordat de andere SC dicht was.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Renesite het volgende:
Omdat het onderwerp niet meer de hoofdlijn is maken we hem algemeen en gooien we het onderwerp stage in een nieuwe vorm.
In de VS... Zijn gisteren aflevering 1 en 2 uitgezonden en uiteraard te downloaden via de bekende diensten.. en 3 en 4 zijn vanavond in The States aan de beurtquote:
Ja, dat verziekt je dag ook wel aardig.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Paar weken geleden 5 uur van huis geweest om te horen dat de les niet doorging. Was ik ook heel blij mee
Das kut..quote:Op maandag 12 januari 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Paar weken geleden 5 uur van huis geweest om te horen dat de les niet doorging. Was ik ook heel blij mee
Ah, de series zijn weer begonnen, dan zal er deze week ook wel weer een nieuwe van The Office (US) komen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de VS... Zijn gisteren aflevering 1 en 2 uitgezonden en uiteraard te downloaden via de bekende diensten.. en 3 en 4 zijn vanavond in The States aan de beurt
Oh, dan had ik ook niet hoeven teruglezenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt niet het idee dat het echt een voorstel was. Aangezien dit enkele minuten later al gepost werd:
[..]
En toen heeft het volgens mij ook niet zo lang geduurd voordat de andere SC dicht was.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, dat verziekt je dag ook wel aardig.
En het komt de relatie met de docent ook niet echt ten goede zeg maarquote:
Was het ook niet; het was meer een mededelingquote:Op maandag 12 januari 2009 17:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt niet het idee dat het echt een voorstel was. Aangezien dit enkele minuten later al gepost werd:
[..]
En toen heeft het volgens mij ook niet zo lang geduurd voordat de andere SC dicht was.
Dat zeker..quote:Op maandag 12 januari 2009 17:58 schreef Piles het volgende:
En het komt de relatie met de docent ook niet echt ten goede zeg maar
Ben benieuwd wat er van terecht komt, ik verwacht er maar niet teveel vanquote:Op maandag 12 januari 2009 17:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was het ook niet; het was meer een mededeling
Ik sta er 2 keer inquote:
Ohquote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik sta er 2 keer in
Sowieso zou ik het niet zo doen. Zo kan namelijk niemand zich makkelijk toevoegen aan de OP.
quote:
Meidquote:Op maandag 12 januari 2009 18:08 schreef LastRequest het volgende:
En vanaf woensdag hoopte ik mee te mogen posten in de stageSC, omdat ik dan een gesprek heb voor een afstudeerplaats
Dat mag ookquote:Op maandag 12 januari 2009 18:08 schreef LastRequest het volgende:
En vanaf woensdag hoopte ik mee te mogen posten in de stageSC, omdat ik dan een gesprek heb voor een afstudeerplaats
Hihi ja maar niet in de beroemde oldskoolstageSC!quote:
Litso! Dat is/was mijn klasgenootquote:Op maandag 12 januari 2009 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Renesite, was jij er eigenlijk voor Litso? Of zat er nog iemand tussen?
Ik zit er voor Litso.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Renesite, was jij er eigenlijk voor Litso? Of zat er nog iemand tussen?
Sjoewe en Cross, dat weet ik nog wel ja, daarvoor was voor mijn tijdquote:Op maandag 12 januari 2009 18:14 schreef Renesite het volgende:
Ik zit er voor Litso.
Ik heb eerst met JDude, vervolgens met IJsmeis en toen met Litso gemod, vervolgens kwamen Sjoeme en Crossover, toen Glowmouse, Litso, en nu ik weer!
Ik wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Piet, ben jij ooit zonder zonden geweest?![]()
En ik ben nog wel zo geloofwaardig. Oh wacht niet hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |