Gebruik uwe creativiteit! Of moet ik Maisnon vragen?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Californium het volgende:
Eerst SES topic moet wel een duidelijk topic voor Stage SC-ers worden...
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Maisnon het volgende:
oh.. nog wel 1 kanttekening.. Ik keek eerst linksboven en dan zie ik 3 staan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik net gemaaktonhandig gespoilerd ivm niet teveel openbaar maken van dit soort dingen
Meeste mensen lezen toch van links naar rechts, dus daar zou ik toch met 1 beginnen....
Moet ik na het avondeten mijn photoshop starten of hoor ik hier en daar andere geluiden?quote:
Dus spiegelen?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. nog wel 1 kanttekening.. Ik keek eerst linksboven en dan zie ik 3 staan..
Meeste mensen lezen toch van links naar rechts, dus daar zou ik toch met 1 beginnen....
Er zijn er sowieso wel meer dan 4.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben ook aan het afstuderen/stage lopen.!
Die in de OP stondenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er zijn er sowieso wel meer dan 4.
Die loopt een maand of 4 achterquote:
Dan moet je beneden de andere kant in. Wat wel zo is, is dat het gespiegeld meer met de klok mee is, maar ik vond deze beweging wel fijner. Ik denk dat dat niet zo'n groot gedoe zal zijn dat het begint rechtsbovenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. nog wel 1 kanttekening.. Ik keek eerst linksboven en dan zie ik 3 staan..
Ja, daar sta ik ook niet in, en als ik daar zelf niks aan verander zal dat ook niet anders zijn tegen de tijd dat ik stage loop.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die in de OP stonden!
Stage SC # 761 Waar Piles Gratis Drank weggeeft
ik heb vanavond geen tijd, dus dat gaat m niet worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik na het avondeten mijn photoshop starten of hoor ik hier en daar andere geluiden?!
je hoeft er ook niets mee toen, je ziet ook wel het begin en eindpunt, maar in een reflex kijkt een mens (in ieder geval alle niet-arabieren) meteen naar linksboven. Dat is zelfs op websites zo.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan moet je beneden de andere kant in. Wat wel zo is, is dat het gespiegeld meer met de klok mee is, maar ik vond deze beweging wel fijner. Ik denk dat dat niet zo'n groot gedoe zal zijn dat het begint rechtsboven
Maar wel bedankt voor je feedback iigdat waardeer ik sowieso
Ik zou zeggen van wel, maar goed, dat blijft haar keuzequote:
SES SC is al dicht, blijkbaar is het er al door dusquote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef Californium het volgende:
Dus wie is er voor? en wie is er tgen?
O en rene.... photoshop en ik =
echt wel!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
ja, we moeten hier komen slowchattenmaar ik ken hier niemand
Half Nijmegen zit hier, volgens mij weet je ook wie ik ben, dus zeg niet niemandquote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
ja, we moeten hier komen slowchattenmaar ik ken hier niemand
Ja, vervelend is dat.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom mensen het zo tof vinden om ergens tegen te zijn alleen maar voor het tegen zijn...
Hoi.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde even dramatisch doen over het opheffen van de SES-slowchat
[/dramaqueen]
YO![]()
Het is handig als je even meldt op wie je doelt als je zoiets post.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig was het niet degene die ik bedoelde die zich aangesproken voelt
Ik heb al een subforum aangevraagdquote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef Californium het volgende:
in je eentje SES slowchat reden door tegen jezelf te gaan lullen![]()
gooi maar weer open ren!
nee.. was niet nodig. Je had m precies te pakkenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is handig als je even meldt op wie je doelt als je zoiets post.
Dan zie je het toch behoorlijk verkeerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. was niet nodig. Je had m precies te pakken
okquote:Op maandag 12 januari 2009 17:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan zie je het toch behoorlijk verkeerd.
als je nou meteen al het leerspul daar neerzet als reactie, dan leer je het wel meteenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en maar tegen mezelf zeggen dat ik nu écht moet gaan leren, etc.
Dat zeg ik ook al de hele dag. Ik kwam er vanmorgen achter dat ik volgende week, maandag en dinsdag, tentamens heb. Ik heb geen colleges gevolgd en geen boeken/syllabus. Dat wordt vast een groot succes.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en maar tegen mezelf zeggen dat ik nu écht moet gaan leren, etc.
zo heb ik er ook een, maar dan gelukkig pas de 28stequote:Op maandag 12 januari 2009 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al de hele dag. Ik kwam er vanmorgen achter dat ik volgende week, maandag en dinsdag, tentamens heb. Ik heb geen colleges gevolgd en geen boeken/syllabus. Dat wordt vast een groot succes.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef Californium het volgende:we hebben al echt School problemen
das waarquote:Op maandag 12 januari 2009 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar als ik de enige ben die mag reageren, weet ik ook nog steeds het antwoord niet op de moeilijke vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |