Op verzoekquote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie plaatst er even de friendszone pic hiero
join the club.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben het eens dat TS de foute keuze heeft gemaakt, en ik begrijp jullie. Waarom word ik dan geflamed?
Je spreekt over een 'prille' relatie met die lekkere jongen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:28 schreef luna20 het volgende:
ik denk hierin inderdaad alleen aanmezelf en dat is ook mijn fout.
ik moet nu gewoon 1 van beide laten vallen..
maar ik weet niet wie..
het komt voorlopig niet meer goed tussen mijn ex en mij..
we hadden ruzie over verschillen tussen ons.
ik wil mijn nieuwe jongen een van af nu eerlijke kans geven
Moeten we nu medelijden krijgen met jou?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:16 schreef pisnicht het volgende:
[..]
veel mensen noemen dit geen "maar" meer hoor.
ik zeg toch niet dat ik er minder heb gehad? Ik zeg alleen maar dat er veel mensen zijn die 7 zelfs nog wel veel vinden in 6 jaar tijd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Moeten we nu medelijden krijgen met jou?
Nah jah, die lui die hoer schreeuwen moet je niet al te serieus nemen chicka, die rellen maar wat.
Pas op, straks wordt je hier ook afgefakkeld als "friendzone"-type..quote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef ohnikua het volgende:
tsjonge wat een overdreven reacties in dit topic zeg..
TS, die nieuwe jongen is gewoon een rebound. Een rebound is een prima manier om over je ex heen te komen, net als veel uitgaan en een beetje rondsletten. Niks mis mee, als je hem niet teveel valse hoop geeft, en dat doe je ook niet door eerlijk te zijn over de gevoelens voor je ex.
Als die mensen die dit zo'n ramp vinden, zijn volgens mij grotendeels jaloerse rukkers die er van balen dat sommige mensen wél wat kunnen regelen
Strikt genomen heb je wel gelijk, maar kijk wel uit want je speelt met iemands gevoelens. Mensen zijn geen speeltjes die je na gebruik even kunt weggooien. TS beseft dit, want anders had ze geen schuldgevoelens.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Je spreekt over een 'prille' relatie met die lekkere jongen.
En met je ex is het uit.
Waarom kun je die lekkere jongen niet gewoon vertellen dat je je niet wil binden op dit moment, en dat je nog zoekende bent?
Dan is er toch niets aan de hand en kun je met beiden sex hebben.
Ik zie het probleem gewoon niet zo.
Zolang jij geen eeuwige trouw beloofd hebt, kun je doen wat je wil hoor!
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef ohnikua het volgende:
Als die mensen die dit zo'n ramp vinden, zijn volgens mij grotendeels jaloerse rukkers die er van balen dat sommige mensen wél wat kunnen regelen
TS moet gewoon eerlijk naar beiden zijn, dan kan ze doen wat ze wil!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Demophon het volgende:
[..]
Strikt genomen heb je wel gelijk, maar kijk wel uit want je speelt met iemands gevoelens. Mensen zijn geen speeltjes die je na gebruik even kunt weggooien. TS beseft dit, want anders had ze geen schuldgevoelens.
Hey Luna,quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef luna20 het volgende:
DutchErrorist!
wat ben jij een zwartkijker zeg!
je hebt niet eens een opleiding man!
hoe durf jij mij zo te noemen!
jij lijkt wel een psyco!
thanx Stawberry, jij bent tenminste redelijk! en een realist
have a nice evening everyone!
enjoy Life!
xx
Je moet zo-wie-zo eerlijk zijn naar de anderen, maar dit is niet automatisch een vrijbrief. Je moet elkaar altijd respecteren of het nou een hele close vriend is of een vrij onbekende.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
TS moet gewoon eerlijk naar beiden zijn, dan kan ze doen wat ze wil!
Ja, toch minstens moord en doodslag.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben ik nou de enige die wat ergers verwachte dan wat er in de OP staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die niet weet wat ze wil.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben ik nou de enige die wat ergers verwachte dan wat er in de OP staat?
lol wat? Ik doe wel een opleiding, ik zie niet wat dat hier mee te maken heeftquote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef luna20 het volgende:
DutchErrorist!
wat ben jij een zwartkijker zeg!
je hebt niet eens een opleiding man!
hoe durf jij mij zo te noemen!
jij lijkt wel een psyco!
thanx Stawberry, jij bent tenminste redelijk! en een realist
have a nice evening everyone!
enjoy Life!
xx
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Niets aan de hand. Het is normaal om flink rond te neuken op jouw leeftijd. Zo doe je ervaring op en hebben meerdere mannen meer plezier van je. Een win-win situatie dus.
Kortom laat die broek zakken , ook voor je buurjongen !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |