Jup, maar nu hebben ze een nieuwe modem geplaatst, en die hield het wel langer uit. echter vonden ze het toch nodig om de snelheid te verlagen, omdat ze bang waren dat ie er anders toch uit zou vallen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
Had je last van een klapperende verbinding dat ze de intrainsnelheid verlaagd hebben??
Ik kan zoveel betalen als ik wil, meer dan 7.5Mb komt bij het ISRA punt niet binnen. dat heb je als je in een dorp woont....quote:Op maandag 12 januari 2009 11:07 schreef JJ.Johnson het volgende:
Staat in de voorwaarden.
Daarnaast, wie neemt er dan ook 8mbit internet. Voor 20 euro heb je 20mbit.
Ik heb toen ik het abbo aanvroeg, 6 keer gevraagd aan KPN of het uberhaupt wel kon bij ons. het was allemaal geen probleem zeiden ze.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:17 schreef Inverted_World het volgende:
Sowieso onterechte klacht, je moet maar beter je ogen openen en eventueel van te voren een postcode check laten doen (die op internet kloppen vrijwel nooit). Zelf ook gedaan en daarom haal ik netjes precies de 20Mb
Dacht al zoiets.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jup, maar nu hebben ze een nieuwe modem geplaatst, en die hield het wel langer uit. echter vonden ze het toch nodig om de snelheid te verlagen, omdat ze bang waren dat ie er anders toch uit zou vallen.
maar toen de storingsmonteur marco de nieuwe modem had geplaatst, bleef die wel stabiel (getest tot langer dan een half uur) terwijl de oude modem er na 20 minuten al uitviel. dus ik denk dat verlagen helemaal niet nodig zou zijn geweest. de modem trainde in met 7.3mb en dus nu met 4.0quote:Op maandag 12 januari 2009 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dacht al zoiets.
Persoonlijk heb ik liever een stabiele 4mbit verbinding dan een klapperende 8mbit verbinding, maar dat ben ik.
Het kan heel goed een combi actie zijn geweest.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
maar toen de storingsmonteur marco de nieuwe modem had geplaatst, bleef die wel stabiel (getest tot langer dan een half uur) terwijl de oude modem er na 20 minuten al uitviel. dus ik denk dat verlagen helemaal niet nodig zou zijn geweest. de modem trainde in met 7.3mb en dus nu met 4.0
wat bedoel je met combi actie?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het kan heel goed een combi actie zijn geweest.
Misschien hadden ze de intrainsnelheid al verlaagd maar werkte dat toch niet helemaal lekker.
En waarmee heb je getest?
Hoe heb je dat gezien?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat bedoel je met combi actie?
ze hebben de snelheid pas verlaagd toen de monteur hier zat, dat heb ik gezien. en voordat het verlaagd was bleef de modem aanstaan, terwijl de oude modem al na 20 minuten er mee stopte.
heb dus getest met de nieuwe modem of tie niet uit zou gaan na 20 minuten ofzo
gewoon op de webserver van je modem kijken, daar staat op hoeveel de modem intrained.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gezien?
Kan je de intrainsnelheden zien op je modem?
Das handig.
Je modem kan er trouwens ook mee kappen als z'n buffer te vol zit, is een "bekend" probleem.
Dit kan zich voordoen wanneer je bv zit te downloaden met bittorrents of met een usenet client.
Je modem kan het aantal simultane connecties dan niet meer aan en gaat "uit".
Bereid je verhaal maar goed voor, want de kans dat dat lukt is vaak erg klein.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
gewoon op de webserver van je modem kijken, daar staat op hoeveel de modem intrained.
En ik was niks aan het download of iets anders aan het doen, dus daar ligt het niet aan.
Ik ga denk ik vanmiddag maar eens naar de helpdesk bellen, en of ze niet even mijn snelheid op 6mb kunnen zetten, omdat ik een 8mb abbo heb.
Meer dan 8mbit is hier toch echt niet beschikbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 11:07 schreef JJ.Johnson het volgende:
Staat in de voorwaarden.
Wat een spellingfoutquote:Op maandag 12 januari 2009 10:54 schreef djayzz het volgende:
Heb je dus net internet extra aangevraagd bij KPN:
KPN Extra = KPN waardeloos. Of ligt het aan mij
Doet het internet het niet goed.
komt de storingsmonteur langs, u kunt maar 7.5Mb ontvangen bij u thuis.
We verlagen de snelheid zodat de modem niet steeds tegen het maximum aanloopt.
Nu hebben ze het verlaagt naar 4 Mb en we moeten gewoon evenveel betalen, omdat het abbonement tot! 8Mb is. klere lijers
Klacht: KPN
Sub klacht: internet verlagen van 8 naar 4 mb en toch hetzelfde moeten betalen
sub sub klacht: storingsmonteurs die marco heten.
Ja weet ik, maar ik moet toch wat.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Bereid je verhaal maar goed voor, want de kans dat dat lukt is vaak erg klein.
Modem (de / het -)quote:
Ja, iddquote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef The_Terminator het volgende:
Tja, dan zou je op basis over moeten gaan met als reden dat de snelheid niet te halen is. Volgensmij moet het geen probleem zijn gezien hier sprake is van 'een bijzondere situatie'. Het enige nadeel is dat je een mbit minder hebt, maar daarintegen betaal je wel minder.
En dan nog is 'de modem' niet fout. Abbonement is idd wel fout.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan mis je de grootste ook nog eens, knul.
Zeg, Terminator, zie ik eruit als iemand die een infantiel woord zoals pisnicht in de mond zou nemen? Dat is een username.quote:
TOT 20 MBit.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:07 schreef JJ.Johnson het volgende:
Staat in de voorwaarden.
Ook niet. Ik zou eens kijken bij verlaagt.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En dan nog is 'de modem' niet fout. Abbonement is idd wel fout.Abonnement
Mja dat ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Ook niet. Ik zou eens kijken bij verlaagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |