Wat een spellingfoutquote:Op maandag 12 januari 2009 10:54 schreef djayzz het volgende:
Heb je dus net internet extra aangevraagd bij KPN:
KPN Extra = KPN waardeloos. Of ligt het aan mij
Doet het internet het niet goed.
komt de storingsmonteur langs, u kunt maar 7.5Mb ontvangen bij u thuis.
We verlagen de snelheid zodat de modem niet steeds tegen het maximum aanloopt.
Nu hebben ze het verlaagt naar 4 Mb en we moeten gewoon evenveel betalen, omdat het abbonement tot! 8Mb is. klere lijers
Klacht: KPN
Sub klacht: internet verlagen van 8 naar 4 mb en toch hetzelfde moeten betalen
sub sub klacht: storingsmonteurs die marco heten.
Ja weet ik, maar ik moet toch wat.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Bereid je verhaal maar goed voor, want de kans dat dat lukt is vaak erg klein.
Modem (de / het -)quote:
Ja, iddquote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef The_Terminator het volgende:
Tja, dan zou je op basis over moeten gaan met als reden dat de snelheid niet te halen is. Volgensmij moet het geen probleem zijn gezien hier sprake is van 'een bijzondere situatie'. Het enige nadeel is dat je een mbit minder hebt, maar daarintegen betaal je wel minder.
En dan nog is 'de modem' niet fout. Abbonement is idd wel fout.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan mis je de grootste ook nog eens, knul.
Zeg, Terminator, zie ik eruit als iemand die een infantiel woord zoals pisnicht in de mond zou nemen? Dat is een username.quote:
TOT 20 MBit.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:07 schreef JJ.Johnson het volgende:
Staat in de voorwaarden.
Daarnaast, wie neemt er dan ook 8mbit internet. Voor 20 euro heb je 20mbit.
Ook niet. Ik zou eens kijken bij verlaagt.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En dan nog is 'de modem' niet fout. Abbonement is idd wel fout.Abonnement
Mja dat ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Ook niet. Ik zou eens kijken bij verlaagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |