quote:Op maandag 12 januari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
nu pas tijd voor fok
En dat op een maandag ..
Zou Jody Bernal daar ook een uitspraak over kunnen doen?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe dichter bij dord, hoe rotter het wordt
Fijne lui, die Jappen...quote:
Oeh, zeg dat eens tegen een van de managers hierquote:Op maandag 12 januari 2009 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe dichter bij dord, hoe rotter het wordt
Hier waren ze ineens ook bezigquote:Op maandag 12 januari 2009 11:55 schreef Klonk het volgende:
gevalletje mosterd en maaltijd hier, het dooit als een dolle kwam ik tijdens mijn wandeling een sneeuwveegding tegen van de gemeente
Daarom, lelijke troep nu.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef Klonk het volgende:
ja, is ook zo, de wegen waar goed te doen en in plaats van grijs en kwakkelig was het mooi wit...
Zeg, laat ze die zooi daar lekker houden de rest van het jaar. Kijken of ze het half juli nog zo leuk vindenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het wel terecht. Wij geen sneeuw, dan jullie ook gaan sneeuw.
je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 12 januari 2009 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al honderdduuzend keer gezegd dat je die troep gratis mag komen ophalen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon geen vrachtwagen met chauffeur regelenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb al honderdduuzend keer gezegd dat je die troep gratis mag komen ophalen.
En jezelf een kind van de winter noemen. Woon dan ook in de sneeuw!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon geen vrachtwagen met chauffeur regelen.
Maar het sneeuwt hier te weinig... heb jij geen kamer over in je poolvilla?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jezelf een kind van de winter noemen. Woon dan ook in de sneeuw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |