quote:Aantal posts: 14.400 (gemiddeld 45 per dag)
Ja hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 09:42 schreef Klonk het volgende:
wat een verhaal frutsel, leuke beestjes toch die katten
quote:
Aan het begin van het jaar was dit nog iets van 67 per dag...quote:38064 (gemiddeld 48 per dag)
Afkicker OAquote:Op maandag 12 januari 2009 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Aan het begin van het jaar was dit nog iets van 67 per dag...
dan heb je net zulke katten als die van onsquote:Op maandag 12 januari 2009 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Schatjes zijn het![]()
Maar die ogen... echt zo van:"WTF is er gebeurd, maar wij weten van niets hoor! "
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
September 2007 stond ik op 8 per dag of zo...quote:37143 (gemiddeld 17 per dag)
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Whehe, ik ken het..quote:Op maandag 12 januari 2009 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Schatjes zijn het![]()
Maar die ogen... echt zo van:"WTF is er gebeurd, maar wij weten van niets hoor! "
Frups!quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
September 2007 stond ik op 8 per dag of zo....Maar ja, toen had ik ook 20.000 posts of zo minder
.
Goed voornemen!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:44 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ik zit lager
ik ga maar eens aan mijn goede voornemen werkenminder fokken...meer werken...
dusse
Frutsquote:Op maandag 12 januari 2009 09:41 schreef Frutsel het volgende:
Cali![]()
![]()
Sjowhan![]()
--> Nee gaat nie goed, wordt mooi blauw
Marc![]()
---> Altijd de verkeerde doden
Pheno![]()
---> Nog altijd geen sacred 3
MPG![]()
---> Maandag MPG/Muck dag
![]()
Damart![]()
---> hier sta je wel in
Succes dan maarquote:Op maandag 12 januari 2009 09:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Fruts![]()
![]()
Vandaag niet MuckPG dag, ivm tentamenweek. Woensdag WEL MuckPG dag
![]()
Het waren er 18 a 19.000 minder overigens. Stond toen op 18.000-nog wat. Maar vorig jaar is het hard gegaan dusquote:
Wie moeten er wel dood danquote:Op maandag 12 januari 2009 09:41 schreef Frutsel het volgende:
Cali![]()
![]()
Sjowhan![]()
--> Nee gaat nie goed, wordt mooi blauw
Marc![]()
---> Altijd de verkeerde doden
Pheno![]()
---> Nog altijd geen sacred 3
MPG![]()
---> Maandag MPG/Muck dag
![]()
Damart![]()
---> hier sta je wel in
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
September 2007 stond ik op 8 per dag of zo....Maar ja, toen had ik ook 20.000 posts of zo minder
.
quote:36.211 (gemiddeld 25 per dag)
Sterkte.quote:
moet ik ook nog doen, en niet bij die afzetter van een shell gaan, ff doorrijden naar de Jet die is veel toffer en een cent goedkoperquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:40 schreef Californium het volgende:
wat een lieve TT... had het nog niet eens gezien
dank u BX
Kun je nagaan wat je op je werk had kunnen doenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb me pas in februari aangemeld.... heb ik in nog geen jaar tijd 13 duizend en een beetje posts gemaakt
Ah, maar die van jou zijn uitsluitend en immer kwaliteitposts, Eerwaarde.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef Klonk het volgende:
ik zag net pas dat ik kortgeleden over de 50.000 heen ben gegaan, en dat in 5 jaar tijd, er zijn users die dat in een uurtje doen tegenwoordig
Toen ik begon met modden had ik nog maar iets van 7000 posts ofzo.... dus tot 18 december 2007quote:23834 (gemiddeld 18 per dag)
ik denk dat de ONZ en KLB modjes destijds daar iets anders over dachtenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah, maar die van jou zijn uitsluitend en immer kwaliteitposts, Eerwaarde.
overigens:
[..]
Toen ik begon met modden had ik nog maar iets van 7000 posts ofzo.... dus tot 18 december 2007
In een jaar ruim 15000 posts erbij
Maar ik loop wel in!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:55 schreef OA het volgende:
Ondanks dat ik de laatste maanden erg weinig post, blijf ik jullie nog altijd voor...![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk dat de ONZ en KLB modjes destijds daar iets anders over dachten
Ik ook niet. Gelukkig?quote:
Ik zie nog steeds niet in waarom daar een SC is, maar goedquote:Op maandag 12 januari 2009 10:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
lieverd, je verdwijnt in het niets met de huidige KLB en ONZ baggeraars met hun 300 echte, echte baggerposts per dag
ik heb een keer 200 op een dag gehaaldquote:Op maandag 12 januari 2009 10:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
lieverd, je verdwijnt in het niets met de huidige KLB en ONZ baggeraars met hun 300 echte, echte baggerposts per dag
Gewoon een klap geven. Gaat 'ie wel wegquote:
Echt nietquote:Op maandag 12 januari 2009 10:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Gewoon een klap geven. Gaat 'ie wel weg.
Hoe doe je datquote:Op maandag 12 januari 2009 10:40 schreef DaMart het volgende:
Het lukt me zowaar om meer te werken dan te FOK!ken vanochtend.
Nu weer aan het werk dus.
Werken? Eerst moet je solliciteren...quote:
Yeah, right. je hebt er nu al 100 posts bijquote:Op maandag 12 januari 2009 10:40 schreef DaMart het volgende:
Het lukt me zowaar om meer te werken dan te FOK!ken vanochtend.
Nu weer aan het werk dus.
Gaat u doen?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
Zo, oorpijn van het bellen, maar de hotels zijn geboekt.
Even niet meer bellen.quote:
Hoe lang ga je?quote:
Twee weken. Met de bloesemtijd meereizend.quote:
Nice!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee weken. Met de bloesemtijd meereizend.
Misschien eind dit jaar nog eens ergens heen, maar dat zie ik dan wel weer. Al anderhalf jaar weer zonder vakantie, dus het mag weer eens.
Ziekenhuizen
Ik las het laatste woord van de eerste zin verkeerd en dacht dat je het over de Kamasutrabeurs hadquote:Op maandag 12 januari 2009 11:01 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ga niet. Het is elk jaar hetzelfde beurs met dezelfde standjes.
Er moet weer eens wat veranderen wil ik weer daar naar toe gaan.
Wie gaat daar nu niet naar toe?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las het laatste woord van de eerste zin verkeerd en dacht dat je het over de Kamasutrabeurs had![]()
.
Waar het hart van vol is.....quote:Op maandag 12 januari 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las het laatste woord van de eerste zin verkeerd en dacht dat je het over de Kamasutrabeurs had![]()
.
Nou moest ik hier toch echt even over nadenken, omdat ik het wel goed las...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Daarom vond ik het ook zo'n aparte opmerkingquote:
quote:
Jajaquote:Op maandag 12 januari 2009 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Nou moest ik hier toch echt even over nadenken, omdat ik het wel goed las...
Daar hoor ik ook niets opquote:Op maandag 12 januari 2009 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werken? Eerst moet je solliciteren...
Bij die meneer op discovery niet zaterdagquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:10 schreef OA het volgende:
En ja, wij zitten verder naar het westen, dus de zon komt hier nu pas op...
Wat een faalhaas!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij die meneer op discovery niet zaterdag
Hij sloeg, hand wegSlaat hij met zijn andere hand, die ook weg
Vandaar dat die hier al uren op isquote:Op maandag 12 januari 2009 11:10 schreef OA het volgende:
En ja, wij zitten verder naar het westen, dus de zon komt hier nu pas op...
Is dat de randstad?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:08 schreef OA het volgende:
Soms ziet het in zelfs in de Randstad mooi uit...
[ afbeelding ]
Bleek dat de haaien daar honger hadden doordat het slachthuis afval lekte in de rivier en dat dus in de oceaan terecht kwam. Zijn maar 20 doden oid gevallenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat een faalhaas!
Dat 13 jarige meisje uit australische pwnde die haai.
Photoshop hequote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat de randstad?![]()
Waar zijn alle gebouwen? genuked?
Er zijn nog 'onbedorven' stukjes...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat de randstad?![]()
* Kloonk ookquote:
het valt best mee hier hoor, gebouw-wisequote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat de randstad?![]()
Vuilnisbelt? berberkampjes?quote:
Ik woon niet in Dordrecht hoor...quote:
Hoe dichter bij dord, hoe rotter het wordtquote:
"Maar" 20 doden.quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bleek dat de haaien daar honger hadden doordat het slachthuis afval lekte in de rivier en dat dus in de oceaan terecht kwam. Zijn maar 20 doden oid gevallen
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe dichter bij dord, hoe rotter het wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |