Als je nu ook nog zou werken en geld zou verdienen voor de maatschappij zou ik je helemaal top vindenquote:Op maandag 12 januari 2009 08:49 schreef IQM het volgende:
[..]
En toch ben ik op.Vind je dat niet hartstikke aardig en meelevend van me?
Doe ik ook wel. Alleen niet fulltime.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je nu ook nog zou werken en geld zou verdienen voor de maatschappij zou ik je helemaal top vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.![]()
Dan ben je toch wel een toffe peer. Je zou nog toffer zijn als je die lekkere plaatjes in een spoiler postquote:
Toffe Peer is my middle name.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel een toffe peer. Je zou nog toffer zijn als je die lekkere plaatjes in een spoiler post
Ik gebruikt de oude layout op mn werkquote:Op maandag 12 januari 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dank je! Dan kan ik ook blijven fok!ken op mn werk
Kan je doenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik gebruikt de oude layout op mn werk
Oftewel: een banner met tieten en spoilers die niet verborgen zijn
Succesquote:Op maandag 12 januari 2009 09:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen, ga zo nar mn tentamen![]()
Ik hoop voor je dat het geen tentamen Nederlands isquote:Op maandag 12 januari 2009 09:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen, ga zo nar mn tentamen![]()
Floriquote:
Meerkeuzequote:Op maandag 12 januari 2009 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het geen tentamen Nederlands is
Prima, zit op stagequote:Op maandag 12 januari 2009 09:40 schreef BobbyB het volgende:
Goed heur, met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Florian_ op 12-01-2009 10:14:19 ]Primum non nocere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door IQM op 12-01-2009 10:12:53 ]
quote:
Ik heb die van mij ook maar even in spoilertags gezet. Een neger die een flipperkast neukt is nou ook niet echt een toppertje voor op werkquote:
Nee, inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb die van mij ook maar even in spoilertags gezet. Een neger die een flipperkast neukt is nou ook niet echt een toppertje voor op werk
Valk vooral, ben zeilinstructeur (in de vakantie)quote:Op maandag 12 januari 2009 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, inderdaadMaar zo'n gifje is beter te verkopen als die andere plaatjes.
Maar Florian_ waar zeil jij in/mee/op/onder?
Whehe, jij ook al?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Valk vooral, ben zeilinstructeur (in de vakantie)
Dat is een zwaardboot toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, jij ook al?
Heb je geen interesse in een Flying Arrow?
Ja, is een retesnelle midzwaardboot. Bij 3 BFT haal je bijna iedereen in zonder je best te doenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is een zwaardboot toch?
Jij bent ook zeilinstructeur?
Welke CWO diploma's heb je?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, is een retesnelle midzwaardboot. Bij 3 BFT haal je bijna iedereen in zonder je best te doen
Ja, al een jaar of 8
Ja, ik zag het net ook alquote:Op maandag 12 januari 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Dit is het popcorn topic van vandaag: Vrachtwagenchauffeurs zijn kutmongolen!
Maar laat je niet misleiden, hij stamt uit 2006
Ja, eeuh, niet zo gek veel. Even denken:quote:
Ah okayquote:Op maandag 12 januari 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, eeuh, niet zo gek veel. Even denken:
KB I t/m IV + instructeur A
JZ instructeur C
En vaarbewijs 1
JZ A was een leuk plan, maar het wil niet echt vlotten met de stage's. Zolang er een algeheel tekort is wordt je ingezet waar je het beste bent. Ik schijn dat te zijn als chef valkenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah okay
Ik heb ook KB I t/m IV & A, en JZ A
Vaarbewijs moet ik nog steeds een keertje halen, niet echt tijd voor
JZ vond ik niet erg tof. Heb ik ook in het begin afgerond, toen ik m'n CWO3 had. Daarna alleen nog maar Valk gedaan, zowel met kinderen als volwassenen (privéles). Dat vind ik toch wel het leukst. Bij jeugdzeilen is het moeilijk om de kinderen echt iets te leren, het is vooral voor de fun.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JZ A was een leuk plan, maar het wil niet echt vlotten met de stage's. Zolang er een algeheel tekort is wordt je ingezet waar je het beste bent. Ik schijn dat te zijn als chef valken
JZ is wel lekker ter ontspanningquote:Op maandag 12 januari 2009 10:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
JZ vond ik niet erg tof. Heb ik ook in het begin afgerond, toen ik m'n CWO3 had. Daarna alleen nog maar Valk gedaan, zowel met kinderen als volwassenen (privéles). Dat vind ik toch wel het leukst. Bij jeugdzeilen is het moeilijk om de kinderen echt iets te leren, het is vooral voor de fun.
Ja dat is waar. Bijvoorbeeld met opti's lig je alleen maar in een moterbootje te chillen. Maar mij onze zeilschool heb je ook van die zeilbootjes waar hele jonge kinderen in gaan. (die nog te jong zijn voor opti's) Dat is dus echt kansloos, loop je de hele dag spelletjes te doen en watergevechten te houden.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JZ is wel lekker ter ontspanningWaar je bij de valken echt een doel hebt in een week en ook nog serieus aan de slag moet, maakt het bij jz niet zo heel veel uit, als die kinderen maar een toffe week hebben
Dat is wel leuk als het 30 graden is, maar als het een beetje koud is en regent kan je pas echt je lol opquote:Op maandag 12 januari 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Bijvoorbeeld met opti's lig je alleen maar in een moterbootje te chillen. Maar mij onze zeilschool heb je ook van die zeilbootjes waar hele jonge kinderen in gaan. (die nog te jong zijn voor opti's) Dat is dus echt kansloos, loop je de hele dag spelletjes te doen en watergevechten te houden.
Ik heb één keer een verschrikkelijke lesweek gehad met een valk. Ik had vier kinderen in de boot van rond de 11/12 jaar. Een breezersletje van 11, een druk, irritant kutjochie van 12, zijn nichtje, een vaag kind van 11, en een rustig ingekeerd zielig mannetje van 11. Dat breezersletje en dat kutjochie gingen dus dat rustige jongetje pesten (hij was een beetje lelijk, nerderig etc). Omdat hij dus gepest werd en en erbij wilde horen, ging hij allemaal vage dingen roepen (omdat ze dan om hem gingen lachen - dacht hij dat ze hem aardig vonden). Hij riep dingen zoals "IK SPEEL MET MEZELF" keihard over het hele meer heen, en "IK GA ZELFMOORD PLEGEN OLÉ OLÉ" waarop de andere kids zeiden "ja, doe maar".quote:Op maandag 12 januari 2009 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel leuk als het 30 graden is, maar als het een beetje koud is en regent kan je pas echt je lol op
Whehehe, klinkt bekend inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 10:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb één keer een verschrikkelijke lesweek gehad met een valk. Ik had vier kinderen in de boot van rond de 11/12 jaar. Een breezersletje van 11, een druk, irritant kutjochie van 12, zijn nichtje, een vaag kind van 11, en een rustig ingekeerd zielig mannetje van 11. Dat breezersletje en dat kutjochie gingen dus dat rustige jongetje pesten (hij was een beetje lelijk, nerderig etc). Omdat hij dus gepest werd en en erbij wilde horen, ging hij allemaal vage dingen roepen (omdat ze dan om hem gingen lachen - dacht hij dat ze hem aardig vonden). Hij riep dingen zoals "IK SPEEL MET MEZELF" keihard over het hele meer heen, en "IK GA ZELFMOORD PLEGEN OLÉ OLÉ" waarop de andere kids zeiden "ja, doe maar".
Daarnaast was die breezer ook zo'n kutwijf. Ze was gewoon op zeilles gestuurd door dr ouders, en had nergens zin in. Alleen maar zeiken als ze iets moest doen, nooit eens geinteresseerd o.i.d. En telkens een grote bek opzetten tegen alle instructeurs (zelfs de directeur).
Die week was de eerste keer dat ik niemand z'n CWO1 had gegevenZo incapabel allemaal, damn.
BT, lekker dingquote:Op maandag 12 januari 2009 10:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik voel me bijna niet meer welkom in dit topicmaar goedemorgen
!
Nou, dank je wel dat je mij even vergeetquote:Op maandag 12 januari 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het trouwens best geil van dat zeilen Florianhet is leuk om te doen, leuk als jongens goed in zoiets zijn
!
Ja, ik ben er!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, waar zijn al dat SC'ende werkschuwe tuig?
Jij hebt het er nooit overquote:Op maandag 12 januari 2009 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dank je wel dat je mij even vergeet
Zeilmeisjes zijn ook altijd leuk, dus je weet wat je te doen staatquote:Op maandag 12 januari 2009 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt het er nooit overmaar voor jou geldt uiteraard hetzelfde
![]()
!
-1 voor dat Golfquote:Op maandag 12 januari 2009 11:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeilmeisjes zijn ook altijd leuk, dus je weet wat je te doen staat![]()
PS. Ik doe soms ook aan golf, is dat ook geil?
Cup J.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:04 schreef dagdag het volgende:
zeg even tussedoor bt welke cupmaat heb je voor ik me treksok pak
Ik kon het er nooit met iemand over hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt het er nooit overmaar voor jou geldt uiteraard hetzelfde
![]()
!
Golfen is een kutsportquote:Op maandag 12 januari 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
-1 voor dat Golfdat vind ik drie keer niks.
En ik ben niet echt een zeilmeisje, tenminste, ik ben er niet goed inik kan wel sturen enzovoors maar zodra dat zeil de andere kant om moet ben ik geen nuttige bijdrage
!
min 11 dagdag puntenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:04 schreef dagdag het volgende:
edit opfucken met die onzin dagdag weekban
Haha, doe ik ook maar een paar keer per jaar (in de zomer) met een vriend van me. Chille sport ter ontspanning. Beetje keuvelen en wandelen over een golfbaan en daarna een pilsje pakkenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
-1 voor dat Golfdat vind ik drie keer niks.
En ik ben niet echt een zeilmeisje, tenminste, ik ben er niet goed inik kan wel sturen enzovoors maar zodra dat zeil de andere kant om moet ben ik geen nuttige bijdrage
!
Een excuus om bier te drinken dusquote:Op maandag 12 januari 2009 11:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha, doe ik ook maar een paar keer per jaar (in de zomer) met een vriend van me. Chille sport ter ontspanning. Beetje keuvelen en wandelen over een golfbaan en daarna een pilsje pakken
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het trouwens best geil van dat zeilen
roeienquote:Op maandag 12 januari 2009 11:10 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga volgend jaar ook roeien bij een vereniging, is dat wel goed?
Ja watquote:
Arme schatquote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kon het er nooit met iemand over hebben
Geil, joh.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat? Ik zie het wel voor me hoor, ik liggend in de zon op een bootje
de jongen in kwestie druk aan het zeilen
Ah ja, gijpen, zo heet hetquote:Op maandag 12 januari 2009 11:11 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar BT, anders houden we de volgende KLB SC meet op een zeilboot![]()
Je mag alleen niet gijpen
Nee, hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA.
Jij bent gewoon boos dat je niet kunt zeilen![]()
!
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 11:15 schreef Florian_ het volgende:
Maar jij hebt dus een eigen bootje Jitzzze?
*Jaloers is.quote:
Mijn oom heeft ook een zeilbootquote:Op maandag 12 januari 2009 11:16 schreef Zotheid het volgende:
Zeilen is mieters gaaf!
Helaas doe ik het te weinig. M'n oom heeft een zeilboot, maar daar zit ik eigenlijk amper op.
Die mooie boten zijn echt duur jaquote:Op maandag 12 januari 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil later een eigen zeiljacht
Moet ik wel even sparen nog. Wel wat mooie boten gezien bij de laatste HISWA
Eigen bootje is niet superchill hoor. Kost erg veel (onderhoud, stallingskosten etc.). Ik kan als instructeur bijvoorbeeld altijd gratis een bootje pakken van de zeilschool waar ik werk (mits ze niet verhuurd zijn).quote:
Ik luister al de hele ochtend Kings of Leon.quote:
In ga over 2 weken naar Dusseldorf toequote:Op maandag 12 januari 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil later een eigen zeiljacht
Moet ik wel even sparen nog. Wel wat mooie boten gezien bij de laatste HISWA
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, je had moeten zeggen 'Mijn oom is dood.'
Dat was pas ongemakkelijk geweest.
Ah, daar zat ik ook nog over na te denken jaquote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In ga over 2 weken naar Dusseldorf toe
FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRE.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik luister al de hele ochtend Kings of Leon.Alleen scrobblet last.fm dat (gelukkig?) niet als zodanig.
Mieters! Mijn oom is ook nautisch fotograaf dus hij is is regelmatig bij wedstrijden en evenementen, en ik mag dan altijd mee.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn oom heeft ook een zeilbooten we gingen er in de zomer mee zeilen in Portugal
dat was echt heeel erg leuk.
Oeh gaaf!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters! Mijn oom is ook nautisch fotograaf dus hij is is regelmatig bij wedstrijden en evenementen, en ik mag dan altijd mee.
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eigen bootje is niet superchill hoor. Kost erg veel (onderhoud, stallingskosten etc.). Ik kan als instructeur bijvoorbeeld altijd gratis een bootje pakken van de zeilschool waar ik werk (mits ze niet verhuurd zijn).
Het schijnt dat ze hier in Den Haag ook een zeilvereniging hebben. Weten jullie daar iets vanaf? Volgens m'n oom moest ik daar naar kijken.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Aanschaf? Buitenboordmotor? Onderhoud? Ligplaats? Winterstalling?
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRE.
quote:
Ik ben vorig jaar ook geweestquote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, daar zat ik ook nog over na te denken ja
Is het de moeite waard denk je?
Haha, dat dacht ik alquote:Op maandag 12 januari 2009 11:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar eigenlijk dat andere liedje.
[..]
Daar weet ik niets van. Tik het eens in op Googlequote:Op maandag 12 januari 2009 11:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt dat ze hier in Den Haag ook een zeilvereniging hebben. Weten jullie daar iets vanaf? Volgens m'n oom moest ik daar naar kijken.
Ik had post 123 om 11:22quote:
Trouwen?quote:Ooh en mn andere oom heeft een zeilmakerijhet zit best in de familie als ik het zo bekijk.
Ga je met de auto? Hoelang is het rijden?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook geweest![]()
Als je al naar beide hiswa's geweest bent ga je weinig nieuws zien denk ik. Veel dingen heb je dan al gezien, maar de echte grote primeurs nog niet.
Maar het blijft wel dé watersportbeurs van Europa, dus eigenlijk is het altijd wel de moeite waard.
Toch jammer dat jij dan niet kan zeilenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik al!
Ooh en mn andere oom heeft een zeilmakerijhet zit best in de familie als ik het zo bekijk.
Bt kan weer andere dingen heel goed.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toch jammer dat jij dan niet kan zeilen
Ik word dan betaald om fotograaf te zijn. Erg gaaf!quote:
Ja, tuurlijk net de auto. Die rijd gratisquote:Op maandag 12 januari 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga je met de auto? Hoelang is het rijden?
Sop sop sop. En bah, trouwen is voor mensen die geen seks hebben voor het huwelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had post 123 om 11:22
*fap* *fap* *fap*
[..]
Trouwen?
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=zeilvereniging+den+haagquote:Op maandag 12 januari 2009 11:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt dat ze hier in Den Haag ook een zeilvereniging hebben. Weten jullie daar iets vanaf? Volgens m'n oom moest ik daar naar kijken.
Neuken?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sop sop sop. En bah, trouwen is voor mensen die geen seks hebben voor het huwelijk
Alles valt te leren. Bovendien kan ik het wel een béétje!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toch jammer dat jij dan niet kan zeilen
Een beetje sportiviteit is nooit verkeerd IQM, daarom ga ik na school lekker sporten met een vriendin van mequote:Op maandag 12 januari 2009 11:25 schreef IQM het volgende:
En vrouwen moeten niet zeilen.Vrouwen moeten gewoon mooi liggen wezen en zonnen.
Maar een beetje is niet genoegquote:Op maandag 12 januari 2009 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alles valt te leren. Bovendien kan ik het wel een béétje!
Ik mag jou niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh...Euh....
Mooi liggen wezen en zonnen?
Dat doe je ook alleen maar om mooier te kunnen wezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een beetje sportiviteit is nooit verkeerd IQM, daarom ga ik na school lekker sporten met een vriendin van me!
Als je het eenmaal doorhebt is zeilen best simpelquote:
Mag ik dan wel kijkenkwijlen?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh...Euh....
Mooi liggen wezen en zonnen?
Whehehe, inderdaad. Het is zo simpel, maar niet iedereen is zo snel van begripquote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je het eenmaal doorhebt is zeilen best simpel
Alleen heel veel mensen krijgen het niet zo snel door
Tot zo, ik heb een kamertje tot 1 uur geboektquote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben zeventien.. Ik heb nog 60 jaar om het te leren!
En nu ga ikfijne dag
!
Zoals je weet, begin je dag op FOK! met een kwaliteitspost vol jailbaitquote:Op maandag 12 januari 2009 11:29 schreef Lakitu het volgende:
Morgen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=zeilvereniging+den+haag
Wil ik ook welquote:Op maandag 12 januari 2009 11:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.zeezeilschool.nl/ Ik denk dat hij daarop doelde.
Hij zit nu zelf aan de andere kant van de wereld, foto's aan het maken van de Volvo Ocean Race.
Ik ben net wakker. Dat kan ik niet aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zoals je weet, begin je dag op FOK! met een kwaliteitspost vol jailbait
Ja, een beetje tussen neus en lippen door. Vind het wel onwijs gaaf, maar de vorige volgde ik van uur tot uur. Nu heb ik er te weinig tijd voor om de hele dag te f5'enquote:
Anders ik wel.quote:
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Ik stuur je even een PM met linkje.
Ik vond het jammer dat ze op de HISWA niet zo'n boot hadden staanquote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, een beetje tussen neus en lippen door. Vind het wel onwijs gaaf, maar de vorige volgde ik van uur tot uur. Nu heb ik er te weinig tijd voor om de hele dag te f5'en
Misschien in Dusseldorf, daar stond vorig jaar een vergelijkebare. Niet de volvo open 70 klasse, maar een iets andere.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat ze op de HISWA niet zo'n boot hadden staan
Ik mis het eventjesquote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet wel op het sterretje klikken, hè. Dat maakt mijn geniale grap pas helemaal af.
Ja.quote:
Kijk ook even naar bovenstaand linkje.quote:
Echt te gek! Hoe wordt je zoiets?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kijk ook even naar bovenstaand linkje.
Ja hallo, anders steek ik zo af tegen jouw 37 jaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
WAT?!En tegen mij zei je dat je negentien was.
Dat zoek ik ook nogquote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef Florian_ het volgende:
Ik zoek trouwens nog steeds een toffe poster van de VOR. Op de HISWA stond ook een stand van de ABN/AMRO maar daar waren ze op
Haha, die is geweldig. Wordt altijd gedraaid in mn favoriete kroegquote:
Mijn oom is pas rond zijn 40e een studie fotografie gaan doen, na altijd al een passie voor zeilen en fotografie te hebben. Daarnaast is het vooral veel geluk, goed zijn en de juiste mensen kennen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt te gek! Hoe wordt je zoiets?
Aangekomen in de club is de vibe volkomen kutquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, die is geweldig. Wordt altijd gedraaid in mn favoriete kroegvrienden van me hebben er zelfs een parodie op gemaakt die 'de dweil' heet
Neh, ik besloot toch maar een Nederlands les te gaan volgen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij geile neucksex in een zeilboot gingen hebben
Aha, kans van 1 op 1 miljoen dusquote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn oom is pas rond zijn 40e een studie fotografie gaan doen, na altijd al een passie voor zeilen en fotografie te hebben. Daarnaast is het vooral veel geluk, goed zijn en de juiste mensen kennen.
Sinds wanneer is dat leuker?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neh, ik besloot toch maar een Nederlands les te gaan volgen.
Ah. Nou ja, je zou een 'instant rimshot' moeten horen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan? gebeurt er niets. Ja, je ziet dat je hem ingedrukt hebt, maar verder niets.
En dus ga je gelijk maar FOK!ken.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat we met Nederlands niet op de computer mochten, maar toch wel.
Ik heb geen geluid hierquote:Op maandag 12 januari 2009 11:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah. Nou ja, je zou een 'instant rimshot' moeten horen.
Mijn oom heeft een posterprinter. Daarmee kan hij zijn foto's op posterformaat (duh) uitprinten.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef Florian_ het volgende:
Ik zoek trouwens nog steeds een toffe poster van de VOR. Op de HISWA stond ook een stand van de ABN/AMRO maar daar waren ze op
Al is het maar als assistent van de assistent en daarvan zijn hulpjequote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil wel een keer meedoen aan zo'n soort race
Dan kan ik als een gelukkig man sterven![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al is het maar als assistent van de assistent en daarvan zijn hulpje
Daar zijn sinds een tijdje blauwe pilletjes voor te koopquote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds jij 'm niet meer omhoog krijgt.
Ongeveer.quote:
Ja maar dat schopt onze wilde ongeplande seks zo in de warquote:Op maandag 12 januari 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar zijn sinds een tijdje blauwe pilletjes voor te koop
Dit is mijn smaak altijd al geweest.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Le leLakitu begint een goede smaak te ontwikkelen hoor
Fanboys.quote:PrincesSterre (4 weken geleden)
wie isda die daar in t midde staat hij lijkt op pfaberge maar wie ist?
thescar7kid (4 weken geleden)
tis p fabergé, boy. jwt
Navir12 (3 weken geleden)
Tis je Boy man! Faberyayo!
Retard5Production (3 weken geleden)
Mafkees tis Faberyayo leer je shizzle en kom niet happe naar de baas JWT
sn4k3tilburg (2 weken geleden)
FAFFIE SPANGMANG LAUWE SMAT
bfjansen (2 dagen geleden)
Fab vibe faberyayo!
Als je nou nog wat jonger was geweest had je mee kunnen doen aan het wk cadet. Daarvandaan stromen er nog behoorlijk wat door naar de VOR.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil wel een keer meedoen aan zo'n soort race
Dan kan ik als een gelukkig man sterven![]()
Okéquote:Op maandag 12 januari 2009 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit is mijn smaak altijd al geweest.
Is er iets mis met nummers uit 2007 dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
2007 stuurde me net een fax, ze wilden graag hun nummer terug
Maak me maar lekker.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:49 schreef Florian_ het volgende:
Bij onze zeilschool houden we wel is races, en ik win bijna altijdElke keer verneuken we het bij de eerste bocht (raken de boei aan o.i.d.) waardoor we een strafrondje (360 graden draaien) moeten maken. Echt mooi als je dan alsnog iedereen weet in te halen en als 1e of 2e weet te eindigen
Neen, ik probeerde een grapje te makenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is er iets mis met nummers uit 2007 dan?
Ik kende dit nummer al voor iedereen in deze SC. Sterker nog, ik ken Pepijn persoonlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
2007 stuurde me net een fax, ze wilden graag hun nummer terug
Voor iemand die je persoonlijk kent, heb je hem anders verdomd weinig gesproken.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer al voor iedereen in deze SC. Sterker nog, ik ken Pepijn persoonlijk. [ afbeelding ] We hebben een keertje gepraat.
Schudden met die kut!quote:
Ik heb bij die gast van de opposites op de basisschool gezeten, wie raakt me aan?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer al voor iedereen in deze SC. Sterker nog, ik ken Pepijn persoonlijk. [ afbeelding ] We hebben een keertje gepraat.
Ik slik iedere ochtend een blauw pilletje, je bent altijd welkom voor ongeplande wilde sexquote:Op maandag 12 januari 2009 11:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat schopt onze wilde ongeplande seks zo in de warhoe kan het ooit nog spannend worden als jij vantevoren pilletjes moet slikken JITZE
!
Ooh sorry.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, ik probeerde een grapje te maken
Twan of Willy?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb bij die gast van de opposites op de basisschool gezeten, wie raakt me aan?
Nou fijnquote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik slik iedere ochtend een blauw pilletje, je bent altijd welkom voor ongeplande wilde sex
Laat ik dit eens even luisteren.quote:
De lyrics:quote:
OMFG KEN JE DIT NIET?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat ik dit eens even luisteren.
Doe maar klappen met je kutje!quote:
Als je een nieuwe hebt kom ik wel een keer langs, mag je mijn 100gb aan muziek hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef Zotheid het volgende:
M'n harde schijf werkt nog steeds niet. Al m'n foto's en muziek weg.
Ik heb de JvT aan mijn bar gehad.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef IQM het volgende:
Mijn voormalige stagebedrijf (je weet wel, met die twee stoere bazen met hun vette auto's) heeft samengewerkt met Vieze Fur.
Bt, ik zeg links, rechts links, rechts schudden met die kut.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat ik dit eens even luisteren.
Ja, dat is wel lachen inderdaad. Ik eindig ook altijd ergens bovenaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:49 schreef Florian_ het volgende:
Bij onze zeilschool houden we wel is races, en ik win bijna altijdElke keer verneuken we het bij de eerste bocht (raken de boei aan o.i.d.) waardoor we een strafrondje (360 graden draaien) moeten maken. Echt mooi als je dan alsnog iedereen weet in te halen en als 1e of 2e weet te eindigen
Mieters.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je een nieuwe hebt kom ik wel een keer langs, mag je mijn 100gb aan muziek hebben
De clip is ook vrij nieuw.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef Lakitu het volgende:
Ik wist trouwens niet dat er een clip van was.
Kenkerhard in de klas?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha natuurlijk wel, ik doelde meer op het feit dat ik nu youtube filmpjes kan beluisteren.
Net alsof je voelt dat ik een pilletje genomen hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou fijnik wil een man die zónder pillen kan.
Was het maar zo'n feest. Nee, een stel rapperts.quote:
Ik heb oordopjes meequote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef IQM het volgende:
[..]
De clip is ook vrij nieuw.
[..]
Kenkerhard in de klas?
quote:
Oeh, dan moet je dit even luisteren. Dat kon je de volgende keer niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha natuurlijk wel, ik doelde meer op het feit dat ik nu youtube filmpjes kan beluisteren.
Je bedoeld Don & Ad?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef IQM het volgende:
Mijn voormalige stagebedrijf (je weet wel, met die twee stoere bazen met hun vette auto's) heeft samengewerkt met Vieze Fur.
Jij denkt ook aan alles en iedereen, hè.quote:
Whehe, ja, ik mocht Stacey inwerken.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:27 schreef IQM het volgende:
Mijn stagebegeleider rijdt in deze auto:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:31 schreef IQM het volgende:
En m'n andere baas rijdt in zo een:
[ afbeelding ]
Zij zijn nou échte bazen.
Mieters! Ik hou echt van actieve (water)sportvakanties.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boot hadden we deze zomer gehuurd voor 10 dagen. Beetje log om mee te zeilen, maar we konden er wel met z'n negenen in slapen! Toffe vakantie
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehnummer van je stagebegeleider please
?
Dat is wel lachenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boot hadden we deze zomer gehuurd voor 10 dagen. Beetje log om mee te zeilen, maar we konden er wel met z'n negenen in slapen! Toffe vakantie
Ik moest serieus lachen, jeweets.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veel, hij heeft het over 2 bazen met vette auto's
We zitten nu te denken aan een vakantie in Griekenland of Tsjechie met een Bavaria oidquote:
Oh, aangezien je nu youtube kunt luisteren, BT: LUISTER.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest serieus lachen, jeweets.
Ik zag IQM al als ondergesquirte cameraman staan.
SPOILER: NOT SAFE FOR WORKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehequote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest serieus lachen, jeweets.
Ik zag IQM al als ondergesquirte cameraman staan.
Dit vind ik dan weer net iets te lafjes.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]Dat filmpje dusSPOILER: NOT SAFE FOR WORKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen bavaria, please, doe het nietquote:Op maandag 12 januari 2009 12:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We zitten nu te denken aan een vakantie in Griekenland of Tsjechie met een Bavaria oid
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]SPOILER: NOT SAFE FOR WORKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
Ik vind het een mooi nummer.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer net iets te lafjes.
Niet? Wat is er mis mee? Wordt het meest verhuurd daar, daarom ligt die keus voor de hand. Tevens heb ik van meerdere mensen vernomen dat er prima mee valt te zeilen. En het moet haast wel beter zijn dan te Tjalk waarmee we deze vakanti gevaren hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen bavaria, please, doe het niet
Ik heb nog nooit iets positiefs gehoord over Bavaria's. Alleen maar poepverhalen; dat als je de stagen aandraait de deur van je natte cel niet meer dichtgaatquote:Op maandag 12 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet? Wat is er mis mee? Wordt het meest verhuurd daar, daarom ligt die keus voor de hand. Tevens heb ik van meerdere mensen vernomen dat er prima mee valt te zeilen. En het moet haast wel beter zijn dan te Tjalk waarmee we deze vakanti gevaren hebben
quote:
LOMPquote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oeh, dan moet je dit even luisteren. Dat kon je de volgende keer niet.
Will Smith is een baas.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind deze wel vet.
En ja, ik weet dat Will Smith door veel hiphop-fans wordt uitgekotst, maar boeiend.Hij hoeft tenminste niet te vloeken of 'geile bitches' in z'n clips te gebruiken.
quote:
http://www.imagevenue.com/quote:Op maandag 12 januari 2009 12:08 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is een goede upload site behalve photobucket tinypic en imageshack?
Begin klinkt in ieder geval al goedquote:
quote:
Hij zit wel in kutfilms de laatste tijd. I Am Legendquote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
[..]!
Ik vind hem sowieso stoer. Een van de weinigen die in de drie grootste entertainment-industrieën van Amerika (film, muziek en tv) wist/weet te scoren.
Doei hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef Zotheid het volgende:
Oke, nou is het wel weer mooi genoeg geweest.
Ik ga! Een fijne dag nog!
Ah okay. Nog nooit zelf mee gevaren? Ik zal me er eens in gaan verdiepenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets positiefs gehoord over Bavaria's. Alleen maar poepverhalen; dat als je de stagen aandraait de deur van je natte cel niet meer dichtgaatEn nog meer van dat soort
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
[..]!
Ik vind hem sowieso stoer. Een van de weinigen die in de drie grootste entertainment-industrieën van Amerika (film, muziek en tv) wist/weet te scoren.
Laat hem even opbouwen, wil je.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Begin klinkt in ieder geval al goed!
Parkyourpic doet het niet eens op fokquote:Op maandag 12 januari 2009 12:10 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.imagevenue.com/
http://xs.to/
http://upload.server8.org/
http://www.parkyourpic.com/
http://www.imagecave.com/ (moet je je wel registreren)
http://www.imagebam.com/ (met zip-upload![]()
)
I Am Legend was wel te pruimen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hij zit wel in kutfilms de laatste tijd. I Am LegendHancock
Ik geef je toch meer links, ondankbaar secreet.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Parkyourpic doet het niet eens op fok
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef je toch meer links, ondankbaar secreet.
Ik heb er ook nog nooit mee gevaren, maar heb bij Bavaria altijd het gevoel van "voor een dubbeltje op de eerste rang". Die boten kosten echt geen reet, en zitten propvol allerlei luxe dingen, en ze zijn ook nog groot. Dat kan je als fabrikant maar op één manier bereiken: en dat is inleveren op de kwaliteit.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah okay. Nog nooit zelf mee gevaren? Ik zal me er eens in gaan verdiepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |