Rond de 85?quote:Op maandag 12 januari 2009 01:55 schreef Fascination het volgende:
Een heleboel mensen schijnen dit begrip niet willen te kennen. Hoe hoog denk je dat mijn IQ is?
Zelfkennis . Puikquote:
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 02:26 schreef krioro het volgende:
Piratenmuziek?
dacht ik ook aanquote:
Ja zie m'n topic van onlangsquote:
schip ahooy hooy hooyquote:Op maandag 12 januari 2009 02:54 schreef Registratiedienst het volgende:
Piet Piraat
filmpje gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 10:00 schreef padlarf het volgende:
das toch gewoon apres ski muziek zonder dat je hoeft te skieen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:35 schreef Beauregard het volgende:
Dit is pas 'n toppertje!
Met name de jingle aan het begin.
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 02:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als in piraten zenders met de slechtste Hollandse muziek ooit gemaakt?
Klinkt best aantrekkelijk eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 09:57 schreef fathank het volgende:
Prachtwijkmuziek.
Lekker in de zomer op je kratje bier in je voortuin (uiteraard compleet betegeld met stoeptegels of grindtegels) zitten.
voor 't vuurpelotonquote:Op maandag 12 januari 2009 07:26 schreef de_boswachter het volgende:
PIRATEN DER LAGE LANDEN ZIEN JULLIE DR KLAAR VUUR
Ik wilde net zeggen, zo slecht klinkt dat helemaal niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Klinkt best aantrekkelijk eigenlijk
With the power of ale, we can not fail!quote:
In je nieuwe trainingspak met rode, halfdichte dronkemansoogjes genietend van een blik lidl bier en schelden naar de overbuurman als hij langskomt met een nieuwe kar oud ijzer.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:57 schreef fathank het volgende:
Prachtwijkmuziek.
Lekker in de zomer op je kratje bier in je voortuin (uiteraard compleet betegeld met stoeptegels of grindtegels) zitten.
Leugens!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef Beauregard het volgende:
Aan alle mongolen die 'piraten' in piratenmuziek iets te letterlijk nemen: begrijpen jullie nu werkelijk niet wat piratenmuziek is en waarom het zo heet?
ZENDPIRATEN, BITCHES! PIRATENZENDERS!!!1!!
Geen kinderachtige 'har, har, aye matey' homofielenmuziek.
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef Beauregard het volgende:
Dames en heren, ik geef u piratenmuziek:
Marco de Hollander..
Mensen die daar uberhaupt naar kunnen luisteren verdienen een nekschotquote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef Beauregard het volgende:
Marco de Hollander..
Marco de Hollander..
Marco de Hollander..
En in die categorie:quote:
quote:
Als piraat heb ik dit nummer anders heel wat gedraaid...En ik draai 'm nog wel es....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar dat is meer folk... Geen piraten muziek.
Marco de Hollander..
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:49 schreef Agiath het volgende:
[..]ik vind deze nog wel grappig eigenlijk
Gewoon die kop van die gozerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef sander-3 het volgende:
[..]
hoe kan je dat grappig vinden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |