abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2009 @ 00:53:48 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64936236
Het vorige deel: Slank de zomer in #464 - Wishful thinking ftw.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 12 januari 2009 @ 00:54:43 #2
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64936254
Wats met je foon Elise?

( ik ben ff heet douchen, want ik krijg geen lucht meer )
pi_64936255

Zie je! En daar moet arnie dus komen te hangen!
pi_64936264
Nou ik ging dus slapen Kusjes!
  maandag 12 januari 2009 @ 00:56:31 #5
236335 neen
schone schijn
pi_64936298
Lekker slapen he... ik zal zo ook gaan de wekker wordt gezet!
het lijkt niet wat het is
  maandag 12 januari 2009 @ 00:58:03 #6
33954 ElisaB
pi_64936338
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:54 schreef SHE het volgende:
Wats met je foon Elise?

( ik ben ff heet douchen, want ik krijg geen lucht meer )
Ik heb gisteren mijn nieuwe Nokia 6210 navigator ontvangen en ik snapte er echt helemaal niets van.

Vandaag heeft kikoooooo (mijn held van de week ) me via PM geholpen met linkjes en toelichtingen. En nu doet ie het. Eindelijk! Het had niet veel gescheeld of hij was het raam uit gegaan. En de doos erachteraan. Zo, dat zal ze leren!

Heet douchen is oke. Beterschap!
pi_64936368
Ben weer thuis en we hebben het echt zo ontzettend leuk gehad!! We kenden alle liedjes en hebben vreselijk met onze asses staan shaken!! Ik zou eigenlijk de foto's eerst door de ballotagecommissie gooien, maar deze is zo schattig van ons 3, dat ik denk dat ik deze wel mag plaatsen zonder toestemming!

pi_64936386
Een vriendinnetje heeft een website over make up/crémes, ik heb haar gezegd dat ze aandacht moet besteden aan deze twee merken
pi_64936400
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
Ben weer thuis en we hebben het echt zo ontzettend leuk gehad!! We kenden alle liedjes en hebben vreselijk met onze asses staan shaken!! Ik zou eigenlijk de foto's eerst door de ballotagecommissie gooien, maar deze is zo schattig van ons 3, dat ik denk dat ik deze wel mag plaatsen zonder toestemming!

[ afbeelding ]
Cuuute!!
  maandag 12 januari 2009 @ 01:00:18 #10
33954 ElisaB
pi_64936401
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:

[ afbeelding ]
Wat zoe-oet
pi_64936415
O en wat was de webshop van Elisa ook alweer?
pi_64936480
Nou ik ben echt weg, morgen boodschappen doen voor de pannenkoekjes
pi_64936503
O Elisa, ik zag helemaal geen briefje van de postbode!!!! Zal morgen eens discreet informeren bij de buren...
  maandag 12 januari 2009 @ 01:05:16 #14
33954 ElisaB
pi_64936507
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:03 schreef P.F het volgende:
Nou ik ben echt weg, morgen boodschappen doen voor de pannenkoekjes
Je hebt een PM en ik wens je lekkere pannenkoekjes
  maandag 12 januari 2009 @ 01:06:20 #15
33954 ElisaB
pi_64936529
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:
O Elisa, ik zag helemaal geen briefje van de postbode!!!! Zal morgen eens discreet informeren bij de buren...
Zal jij hebben

Goed nieuws voor jou: er is écht helemaal niets aan het pakje te zien. Als TNT het wil terugsturen, zullen ze het moeten open maken.
pi_64936735
truste allen!
Ja doei.
pi_64936872
Ik ga ook lekker slapen!! Tot morgen!!
  maandag 12 januari 2009 @ 01:28:00 #18
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64936950
tvp...

ik bewn nog steeds niet naar bed want zat te knoeien met de hema foto-album software ben eindelijk toe aan de "ohja hier ontmoette ik mr ex" foto's uitzoeken zonder dat ik t kut vind

bare escentuals, zijn dat die mineral powders uit amerika? ik heb ooit via via een vrouwtje gevonden dat testers/samplers stuurde naar NL, kostte me toen een tientje ofzo voor wel 20 kleurtjes en je doet er een eeuw mee....maar geen idee meer wat t was... ohja!! deze *heeft gezocht* http://pureluxecosmetics.com/home.php alleen zo te zien doet ze geen samples meer versturen... jammerrrr

en nu MOET ik naar bed, morgen om 8 uur moet ik aangekleed zijn en gedoucht voor de klusjesman...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 12 januari 2009 @ 02:12:59 #19
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64937432
En klaar met leren

gekgenoeg zit 't er ook nog goed in ook nog ben erg benieuwd morgen. Heb een samenvatting van 8 a4'tjes geschreven met belangrijke dingen en daarnaast heb ik nog mijn aantekeningen. Heb wel een groot hoofdstuk niet gelezen maar ik sta straks om half 8 weer op, ben ik 'n uurtje later op school en dan heb ik nog anderhalf uur om daar ff belangrijke dingen uit te pikken. Heb er tot nu toe wel een goed gevoel over

Zeker omdat ik met dit al een tijdje bezig was (brrr ik en leren griezelige combi!)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 12 januari 2009 @ 07:03:54 #20
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64938178
Wat een leuke foto!

Nog een vraag, ik haal vaak bij AH een bakje fruit (meloen of tropisch fruit in stukjes). Is er nog verschil in wat 'het beste' is? En hoe erg of juist niet erg zijn de stoofpeertjes in zo;n bakje van Appie? Er staat nooit een voedingstabel op...

Bedankt!

Tink, sterkte weer voor deze dag. Ik duim voor heel geruststellend nieuws.
En nogmaals: ik 'deed niet zo' tegen BJ, dat was geenszins mijn bedoeling!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64938207
Ik ben moeeeeeeeee
  maandag 12 januari 2009 @ 07:41:20 #22
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64938389
quote:
Op maandag 12 januari 2009 07:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben moeeeeeeeee
Whazzup? slecht geslapen?
pi_64938421
quote:
Op maandag 12 januari 2009 07:41 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Whazzup? slecht geslapen?
gewoon te kort haha.
  maandag 12 januari 2009 @ 08:02:00 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64938524
ugh.... vroeg... ik haaaaat opstaan in de winter....

ik wacht op de klusjesman...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64938630
Ik voelde me gister PF want ik lag in bed maar lag naar het plafond te staren tot kwart voor 1 . Over uurtje vertrekt trein, maar eens aankleden en ontbijten en zulks. En even wachten tot ouderlijke slaapkamer leeg is, kan ik ook weer eens wegen. Gewicht in lijstje klopt helaas echt niet meer .

Lieve foto van de dames . Heeft Greys nou dr galajurk oid aan, of kijk ik maf?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')