Wat was nou je backup plan als het allemaal niet door gaat ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thanks Yuri en Nem![]()
Het is inderdaad echt nogal spannend...
Een rijke vent zoekenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat was nou je backup plan als het allemaal niet door gaat ?
Ja precies. Een voetbalelftal ofzoquote:
Een heel elftal? Fiets! Fiets!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja precies. Een voetbalelftal ofzo
Als jet met een acteur of zanger trouwt is de kans groot dat je ÉN getrouwd bent ÉN in een hoekje zit te huilenquote:Of als ik toch naar Amerika wil dan trouw ik wel met een kanppe Amerikaanse acteur of zanger
En anders huilen in een hoekje...
quote:Sorry Nem, het is echt chaos in PS land
De rest van de opmerkingen ontwijk je heel slinksquote:Op maandag 12 januari 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jawel, ik weet wel wat ik wel, de rest werkt alleen niet mee
Als kind had ik een Kazoo en ik vind het nog steeds een geweldig dingquote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet alvast oefenen voor laterquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De rest van de opmerkingen ontwijk je heel slinks
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef DemonRage het volgende:
Hamas, Hamas, zo in je sas met badedas.
Als je dat nou gaat doen in de metro of op het station...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben uit pure frustratie maar gaan jongleren
Ik denk dat ik dan eerder kan rekenen op uitgespuwde stukjes kauwgum en klokhuizenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je dat nou gaat doen in de metro of op het station...
kan je er nog een zakcentje aan over houden
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:03 schreef MadMaster het volgende:
En zo'n foto stond vandaag ook in de Telegraaf:
[ afbeelding ]
Zo'n acteur is toch helemaal niks.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet alvast oefenen voor later
Als de gossipberichten in de krant komen dat ofwel mijn man, ofwel ik vreemd ga(at).
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef Soempie het volgende:
En er is niks mis met zo'n man! Die zorgt dat alles doorloopt en goed gaat, terwijl PS af en toe binnen komt fladderen en druk is. Hij maakt dat mogelijk.
Ik gok eerder op makelaars, advocaat of tandartsquote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n acteur is toch helemaal niks.Als ik aan jouw toekomst denk zie ik een werkende PS en een lieve, zorgzame huisman voor me.
Het orakel heeft gesproken.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Maar, maar..... Maar.... Ik weet het niet hoor
Ja mevrouw Soempiequote:
Om maar even een stereotype uit de kast te trekken.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik gok eerder op makelaars, advocaat of tandarts
Tjaquote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om maar even een stereotype uit de kast te trekken.
Nee, wat is het? Een boek? Een band? Een sekte? Een drug? Een dranksoort? Een film?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand trouwens bekend met "Stralend heldere ochtend"?
Boekquote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, wat is het? Een boek? Een band? Een sekte? Een drug? Een dranksoort? Een film?
Ik las schaftenquote:
Acteur/zanger valt natuurlijk wel beter kaal te plukken tijdens de scheidingquote:Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gok eerder op makelaars, advocaat of tandarts
Als het een Amerikaan is en je bent in gemeenschap van goederen getrouwd wél ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Acteur/zanger valt natuurlijk wel beter kaal te plukken tijdens de scheiding
Tenzij hij geflopt is. Van een kale kip..quote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Acteur/zanger valt natuurlijk wel beter kaal te plukken tijdens de scheiding
...is het kwaad kersen etenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tenzij hij geflopt is. Van een kale kip..
Dag druifje.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga Alien kijken, want dat moet voor school. Heb eigenlijk geen zin, maar goed.
Tot later schattepetatjes![]()
Heather mills kreeg toch ook lekker 23 miljoen pondquote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het een Amerikaan is en je bent in gemeenschap van goederen getrouwd wél ja.
Absurd toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heather mills kreeg toch ook lekker 23 miljoen pond
Ging daar haar 85-jarige sugar daddy niet gewoon keihard het hoekje om?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dan hebben/hadden we nog anna nicole
dus via die manier kan het ook nogquote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ging daar haar 85-jarige sugar daddy niet gewoon keihard het hoekje om?
Vandaag zei onze stucadoor dat Gereformeerden het niet zo op Paulus hebben. Mijn vraag is: is dat zo en waarom?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
Iemand zin om een vraag te stellen over een verhaal uit het oude of nieuwe testament? Eens kijken of ik iets weet
en moet nog beginnen aan het koran boek
Ha ik ben net over paulus aan het lezenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vandaag zei onze stucadoor dat Gereformeerden het niet zo op Paulus hebben. Mijn vraag is: is dat zo en waarom?
laat ik dat maar niet doenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
Iemand zin om een vraag te stellen over een verhaal uit het oude of nieuwe testament? Eens kijken of ik iets weet
Dat klinkt aannemelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha ik ben net over paulus aan het lezenhet zou kunnen dat dat komt omdat paulus oorspronkelijk een jood was die christenen vervolgde. Pas toen jezus tot hem kwam bekeerde hij zich tot het christendom. Dus misschien dat ze hem dat nog kwalijk nemen?
nee, dat heeft een andere reden.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha ik ben net over paulus aan het lezenhet zou kunnen dat dat komt omdat paulus oorspronkelijk een jood was die christenen vervolgde. Pas toen jezus tot hem kwam bekeerde hij zich tot het christendom. Dus misschien dat ze hem dat nog kwalijk nemen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt aannemelijk
Zou Paulus een agenda hebben gehad?
Nou, vertel eens dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, dat heeft een andere reden.
Leefden ze nog lang en gelukkig op het eind?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]we weten wel dat hij hoog opgeleid was en perfect grieks schreef
ik kan trouwens beide dagen, liefst de vrijdagmoet waarschijnlijk overdag werken dus we kunnen bijvoorbeeld een hapje eten en een film pakken
Zijn dat de hedendaagse gesprekken tijdens het werkquote:Op maandag 12 januari 2009 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vandaag zei onze stucadoor dat Gereformeerden het niet zo op Paulus hebben. Mijn vraag is: is dat zo en waarom?
Tony...quote:Op maandag 12 januari 2009 23:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met wie had Maria zich verneukt?
Het komt vrij vaak langs ja. Politiek en religie. Wat oudere klussers, allemaal actief in de kerk. Dan komen zulke dingen vaak voorbijquote:Op maandag 12 januari 2009 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat de hedendaagse gesprekken tijdens het werk
Tuurlijk welquote:Sorry, maar ik moet erg lachen nu en mw. MM vraagt zich af waarom ik lach.
Dat kan ik toch niet uitleggen?
Ik spreek aardig wat mensen op een dag, maar nooit over religie...quote:Op maandag 12 januari 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het komt vrij vaak langs ja. Politiek en religie. Wat oudere klussers, allemaal actief in de kerk. Dan komen zulke dingen vaak voorbij
[..]
Tuurlijk wel
Daar zijn verschillende theorieen over. Men is het er over eens dat ze als maagd zwanger is geraakt maar volgens sommigen heeft god direct het kind bij haar verwektquote:Op maandag 12 januari 2009 23:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met wie had Maria zich verneukt?
Ik moet je hevig teleurstellen, ik weet niets van de Bijbel.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar zijn verschillende theorieen over. Men is het er over eens dat ze als maagd zwanger is geraakt maar volgens sommigen heeft god direct het kind bij haar verwekt
nog andere vragen? Kom op, jullie kennen heus wel bijbelverhalen
1. religie is jouw ding nietquote:Op maandag 12 januari 2009 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik spreek aardig wat mensen op een dag, maar nooit over religie...
Hehequote:Heb het mw. MM net uitgelegd en die zei ook dat ze het nooit over religie heeft.
Alhoewel er laatst wel een pastoor kwam om het net helemaal verbouwde pand waar ze sinds 1 januari werkt in te zegenen. Ze heeft zich toen even teruggetrokken van het ritueel...
Oeh oeh! Die weet ikquote:Op maandag 12 januari 2009 23:24 schreef Soempie het volgende:
Iets met kain en abel. De een sloeg de ander dood. Waar ging dat om? Volgens mij over de erfenis?
Bij ons werd er netjes voorgelezen na het eten. Dus ik herken wel een hoop verhalen en karakters. Maar het drijft niet echt bovenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:24 schreef Soempie het volgende:
En ik heb nog wel de kinderbijbel gelezen.![]()
Dat weet iedereen wel denk ik.quote:
Eigenlijk wel heel fijn want sommige films zijn eigenlijk maar één keer gaafquote:Op maandag 12 januari 2009 23:27 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het ooit geweten, maar ik onthoud nooit verhalen. Ook films kan ik een tijd later gewoon weer opnieuw kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren.
Hehe vertel jij hem dan maar, moet eigenlijk verder lerenquote:
Ik heb wel eens een theorie gelezen die ik wel cool vond: volgens mij was Maria zwanger gemaakt door de hogepriester. Ze was immers tempelmaagd, getuige de vele afbeeldingen van Maria die als meisje naar de tempel wordt gebracht door haar ouders. De kinderen van de hogepriester werden in die tijd sowieso kinderen van God genoemd, want de hogepriester was het dichtste bij God wat je op aarde kon zien. Dus lijkt het heel logisch dat Jezus is opgegroeid met het idee dat hij de zoon van God was. Dat er daar meer van waren klopt, maar Jezus was dan ook niet de enige die predikend rondtrok.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar zijn verschillende theorieen over. Men is het er over eens dat ze als maagd zwanger is geraakt maar volgens sommigen heeft god direct het kind bij haar verwekt
nog andere vragen? Kom op, jullie kennen heus wel bijbelverhalen
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, dat heeft een andere reden.
Gristenen geloven in god en niet in kabouters. Dat is net zo erg als elfjes, druiden en heilige eiken vereren.
Wat??quote:Op maandag 12 januari 2009 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe vertel jij hem dan maar, moet eigenlijk verder leren
en erfzonde zegt me zo snel niets
Maar waarom werd dat van Abel wel geaccepteerd?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, nou God accepteerde Abel's offer aan God wel en dat van Kain niet. Kain was een jaloers bastard en heeft Abel vermoord uit jaloezie.
Dat is wat ik ervan begreep
Omdat Abel een goed hartje had? Er was wel een reden, maar die weet ik ook niet meer....quote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar waarom werd dat van Abel wel geaccepteerd?Ik ga ooit de bijbel wel lezen. Ik was er in begonnen, maar ik vond veel stukken dodelijk saai.
![]()
Kunstgeschiedenis is dan ook een geweldige studiequote:En LB, dat weet ik nog van kunstgeschiedenis. Echt leuk vond ik die verhalen die we kregen met de colleges.Zulke leuke colleges heb ik niet meer gehad eigenlijk.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar waarom werd dat van Abel wel geaccepteerd?Ik ga ooit de bijbel wel lezen. Ik was er in begonnen, maar ik vond veel stukken dodelijk saai.
![]()
En LB, dat weet ik nog van kunstgeschiedenis. Echt leuk vond ik die verhalen die we kregen met de colleges.Zulke leuke colleges heb ik niet meer gehad eigenlijk.
quote:Kaïn, de oudste van de twee, was landbouwer; Abel was schaapherder. Kaïn doodde zijn broer, omdat God Abels dieroffer wel aannam, maar het offer van Kaïn, een deel van de oogst van het land, niet. Hoewel jaloezie voor de hand ligt, vermeldt het verhaal (in Genesis 4) geen reden voor de broedermoord, noch voor Gods voorkeur. Mogelijk had het laatste te maken met de grotere waarde die God hechtte aan een offer waarbij een dier gedood moest worden waaraan men zich gevoelsmatig kan binden
Ik ga ook maar eens slapen zo denk ikquote:Op maandag 12 januari 2009 23:44 schreef LadyBlack het volgende:
He bah, waarom is het nou al kwart voor 12? Ik moet naar bed
Ik lees t morgen wel weer, eerst welterusten
Het leuke is dat hetzelfde verhaal al bekend is uit andere religies die veel en veel ouder zijn dan het christendomquote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, nog even dit en dan ga ik echt slapen:
Volgens de heren Blokker (van dat boek "Er was eens een god") was de god Jahweh sowieso een kleinzielig jaloers stuk vreten. Dus misschien was er wel helemaal geen reden voor die weigering van dat offer....
Die geldwolvin!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heather mills kreeg toch ook lekker 23 miljoen pond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |