Succes dan maarquote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ZOMG eerste aanmelding verstuurd
Spannendquote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ZOMG eerste aanmelding verstuurd
Wat was nou je backup plan als het allemaal niet door gaat ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thanks Yuri en Nem![]()
Het is inderdaad echt nogal spannend...
Een rijke vent zoekenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat was nou je backup plan als het allemaal niet door gaat ?
Ja precies. Een voetbalelftal ofzoquote:
Een heel elftal? Fiets! Fiets!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja precies. Een voetbalelftal ofzo
Als jet met een acteur of zanger trouwt is de kans groot dat je ÉN getrouwd bent ÉN in een hoekje zit te huilenquote:Of als ik toch naar Amerika wil dan trouw ik wel met een kanppe Amerikaanse acteur of zanger
En anders huilen in een hoekje...
quote:Sorry Nem, het is echt chaos in PS land
De rest van de opmerkingen ontwijk je heel slinksquote:Op maandag 12 januari 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jawel, ik weet wel wat ik wel, de rest werkt alleen niet mee
Als kind had ik een Kazoo en ik vind het nog steeds een geweldig dingquote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet alvast oefenen voor laterquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De rest van de opmerkingen ontwijk je heel slinks
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef DemonRage het volgende:
Hamas, Hamas, zo in je sas met badedas.
Als je dat nou gaat doen in de metro of op het station...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben uit pure frustratie maar gaan jongleren
Ik denk dat ik dan eerder kan rekenen op uitgespuwde stukjes kauwgum en klokhuizenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je dat nou gaat doen in de metro of op het station...
kan je er nog een zakcentje aan over houden
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:03 schreef MadMaster het volgende:
En zo'n foto stond vandaag ook in de Telegraaf:
[ afbeelding ]
Zo'n acteur is toch helemaal niks.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet alvast oefenen voor later
Als de gossipberichten in de krant komen dat ofwel mijn man, ofwel ik vreemd ga(at).
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef Soempie het volgende:
En er is niks mis met zo'n man! Die zorgt dat alles doorloopt en goed gaat, terwijl PS af en toe binnen komt fladderen en druk is. Hij maakt dat mogelijk.
Ik gok eerder op makelaars, advocaat of tandartsquote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n acteur is toch helemaal niks.Als ik aan jouw toekomst denk zie ik een werkende PS en een lieve, zorgzame huisman voor me.
Het orakel heeft gesproken.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Maar, maar..... Maar.... Ik weet het niet hoor
Ja mevrouw Soempiequote:
Om maar even een stereotype uit de kast te trekken.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik gok eerder op makelaars, advocaat of tandarts
Tjaquote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om maar even een stereotype uit de kast te trekken.
Nee, wat is het? Een boek? Een band? Een sekte? Een drug? Een dranksoort? Een film?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand trouwens bekend met "Stralend heldere ochtend"?
Boekquote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, wat is het? Een boek? Een band? Een sekte? Een drug? Een dranksoort? Een film?
Ik las schaftenquote:
Acteur/zanger valt natuurlijk wel beter kaal te plukken tijdens de scheidingquote:Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gok eerder op makelaars, advocaat of tandarts
Als het een Amerikaan is en je bent in gemeenschap van goederen getrouwd wél ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Acteur/zanger valt natuurlijk wel beter kaal te plukken tijdens de scheiding
Tenzij hij geflopt is. Van een kale kip..quote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Acteur/zanger valt natuurlijk wel beter kaal te plukken tijdens de scheiding
...is het kwaad kersen etenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tenzij hij geflopt is. Van een kale kip..
Dag druifje.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga Alien kijken, want dat moet voor school. Heb eigenlijk geen zin, maar goed.
Tot later schattepetatjes![]()
Heather mills kreeg toch ook lekker 23 miljoen pondquote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het een Amerikaan is en je bent in gemeenschap van goederen getrouwd wél ja.
Absurd toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heather mills kreeg toch ook lekker 23 miljoen pond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |