Microsoft word ?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is er hier iemand die heel goed is in Engels en even mijn application essays wil doornemen?
Dat het vroeger gewerkt heeft... hoeft niet noodzakelijkerwijs te betekenen dat het vroeger goed aangesloten zat qua jumpersquote:Op maandag 12 januari 2009 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alles IDE (helaas) En ik heb niet aan de jumpers gezeten, en ze deden het allemaal goed
Dat wordt idd een backup draaien ben ik bang. Zal Pitt even vragen of hij een externe harde schijf kan meenemen vandaag, kan ik dingen overzetten.
quote:
Ik wil ook wel ff kijken hoor. Pm is onderwegquote:Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is er hier iemand die heel goed is in Engels en even mijn application essays wil doornemen?
Merciquote:Op maandag 12 januari 2009 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil ook wel ff kijken hoor. Pm is onderweg
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Euh, PS...quote:
Tja daar gaat het al misquote:Op maandag 12 januari 2009 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Euh, PS...Ik wil het wel aanbieden maar mijn engels is niet super
Daar heb ik niks van kunnen zien iig. Mijn email adres is daarentegen helemaal weinig verhullendquote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht dat mn studentmail niet mn naam mee zou sturen
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht dat mn studentmail niet mn naam mee zou sturen
Kloptquote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar heb ik niks van kunnen zien iig. Mijn email adres is daarentegen helemaal weinig verhullend
En dan is de vraag, in hoeverre zijn die van iedereen verschillend?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh shiit... sorryIn een mailtje gedaan
Aan mijn mailadres zie je niets
In ieder geval: echt supergoeie tips en toevoegingenHier kan ik echt wat mee
Wat een vuile vraag!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan is de vraag, in hoeverre zijn die van iedereen verschillend?
Als dat het geval is zegt dat namelijk ook wat over ons Engels
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In ieder geval haalden jullie allemaal mijn stupide 'proud on' eruit. het is niet dat ik het niet weet, het was gewoon laat gisteren avond
Ik dacht van welquote:
Doet me denken aan zo'n fragment met van die gooise trutjes 'are you famous in this neighbourhood'quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In ieder geval haalden jullie allemaal mijn stupide 'proud on' eruit. het is niet dat ik het niet weet, het was gewoon laat gisteren avond
Ik snapte de fout niet...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n fragment met van die gooise trutjes 'are you famous in this neighbourhood'
Jij hebt er weer andere dingen uitgehaaldquote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik heb wel wat gedaan in de alinea ervoor maar 'proud on' had ik niet doorMaar zoals ik al mailde: ik heb meer naar formuleringen gekeken dan grammatica
Dat sloeg niet op jou.quote:
Ik heb het een beetje afgeraffeld, maar het is wel een opluchting dat ik er nu niks meer aan kan doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toch heb je je verslag afgekregen, dat moet toch goed voelen
Nét niet voor 3-en zie ik trouwens
Lolquote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, die hangt in het Rijksmuseum
Zoek de kakkende vent en het wippende echtpaar.
Zeker niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef nijnja het volgende:
Het gaat hier vast niet alleen maar over foute muziek?
Kakkende vent; checkquote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, die hangt in het Rijksmuseum
Zoek de kakkende vent en het wippende echtpaar.
Ik zie de kakkende vent ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kakkende vent; check
wippend echtpaar; ?
Hoe weet je trouwens zo zeker dat het een echtpaar is? Juist in die tijd, ai, vunzigaards![]()
Links achter het schuurtje inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie de kakkende vent ook niet.Morgen maar weer proberen met lenzen in.
dan weet hij gelijk hoe het er hier aan toe gaat.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ai wat een binnenkomer, die post van mij![]()
Yep, Pinnacle Studio v9 en hoger...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Whiteguy het volgende:
Hier toevallig mensen met een digitale videocamera en die wel eens met de bijbehorende software hebben geprutst ?
quote:
k zeg toch niet nooitquote:
Pinnaclequote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, Pinnacle Studio v9 en hoger...
quote:
Ah.. vind je die een beetje prettig werken?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, Pinnacle Studio v9 en hoger...
Ernstig is het.quote:
wtan?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou, yuri, ik weet nog wel een onderwerp
quote:
De crisis in de gazastrookquote:
Platgooien, zo klaarquote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slaap lekker Soemp!
[..]
[..]
De crisis in de gazastrook
Lijkt me een uitstekende keuze.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Platgooien, zo klaar, nu tijd voor sex
Zie je wel dat je mijn grapje begreepquote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Platgooien, zo klaar, nu tijd voor sex
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat sloeg niet op jou.Jij was net vertrokken.
Goed, "stelletje"quote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kakkende vent; check
wippend echtpaar; ?
Hoe weet je trouwens zo zeker dat het een echtpaar is? Juist in die tijd, ai, vunzigaards![]()
Vegas is erg populair. En ik gebruik Premiere.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. vind je die een beetje prettig werken?
Ben nu even met mn camera aan het klooien om de winterbeelden van afgelopen weekend op een fatsoenlijk bestandsformaat te krijgen, maar het meegeleverde programma is best ruk, en windows movie maker kan uberhaupt niet met hd beelden overweg lijkt het.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Links achter het schuurtje inderdaad(had al iemand gezegd volgens mij
)
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef Soempie het volgende:
M'n oog irriteert en ik ben te lui om nog naar de winkel te gaan, maar Sven is wel lief:
Soemp zegt:
en ik heb geen zin om weer half blind naar buiten te gaan![]()
Tr!ggerH@ppy zegt:
poedewoep, je hebt de hele dag gewerkt
Tr!ggerH@ppy zegt:
je moet wel goed eten
Tr!ggerH@ppy zegt:
zal ik pizza voor je bestellen met ideal of credit card?
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zie je wel dat je mijn grapje begreep
Dat platgooien en klaar komt al in de buurt, yuri, dus dat is wel een mooie linker
Bij mijn vrienden heb ik daar geen probleem mee maar hier houd ik me nog wel eens inquote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef Etcetera het volgende:
Ach joh, dat is juist leukIk heb altijd de grootste lol als ik bij vrienden ofzo er iets uitflap wat ze absoluut niet verwachten
Ja dat probeer ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij mijn vrienden heb ik daar geen probleem mee maar hier houd ik me nog wel eens in
Had ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef Etcetera het volgende:
Ach joh, dat is juist leukIk heb altijd de grootste lol als ik bij vrienden ofzo er iets uitflap wat ze absoluut niet verwachten
En ze verwachten het bij jou nog steeds niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef MaJo het volgende:
Ik word net weer wakker![]()
was toch nog maar even een tukkie gaan doen
![]()
huisarts belde (me wakker) dat ik morgen bloed moet prikken en weer urine in moet leveren. Om 8 uur 's ochtends
![]()
maar goed, de zoektocht naar wat mij mankeert gaat weer door...
Gelukkig is het dichtbijquote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben even naar Elleboog!Voor de verandering
Pinnacle werkt prima, heb er aardig wat vakantiefilms mee in elkaar gezet...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. vind je die een beetje prettig werken?
Ben nu even met mn camera aan het klooien om de winterbeelden van afgelopen weekend op een fatsoenlijk bestandsformaat te krijgen, maar het meegeleverde programma is best ruk, en windows movie maker kan uberhaupt niet met hd beelden overweg lijkt het.
Moet de foto's nog overzetten vanaf de SD-kaart...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de winterfoto's, MM?
Blijkbaar nietquote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ze verwachten het bij jou nog steeds niet?![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:03 schreef MadMaster het volgende:
En zo'n foto stond vandaag ook in de Telegraaf:
[ afbeelding ]
Zo ver uit de kant gingen de mensen hier niet, daar waren de ijszeilers bezigquote:Op maandag 12 januari 2009 18:03 schreef MadMaster het volgende:
En zo'n foto stond vandaag ook in de Telegraaf:
[ afbeelding ]
Cable select for the win! Jumpers zuigen overigens, je raakt ze altijd kwijt en ze zijn eigenlijk nergens te koop.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Al je schijven zijn P-ata ?
Controleer even of alles ook daadwerkelijk master/slave goed gejumpert staat. Soms als je bijvoorbeeld eentje als master hebt staan en de ander op auto detect krijg je dit soort ongein.
En zorg even voor een goeie backup.. kan ook dat een schijf gaar (aan het worden) is.
Wat is het geworden?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, en nu even avondeten klaarmaken. Heb best wel trek namelijk
Hamburger, rösti-rondjes en komkommer met honing-mosterdsausjequote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hamburger, rösti-rondjes en komkommer met honing-mosterdsausje
quote:
Succes dan maarquote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ZOMG eerste aanmelding verstuurd
Spannendquote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ZOMG eerste aanmelding verstuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |