Niet mijn haar. Hoewel het wel mooi netnietblond isquote:Op maandag 12 januari 2009 00:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mannen met lang haar kunnen best sexy zijn hoor.
Mijn normale shampoo is op dus gebruik ik nu Hugo Boss shampoo die ik normaal nooit gebruik omdat ik dat zonde vindquote:
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ie-de-reen heeft ze al gezien hoor.
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn normale shampoo is op dus gebruik ik nu Hugo Boss shampoo die ik normaal nooit gebruik omdat ik dat zonde vind
Ik gebruik nooit shampoo, heb geen haren, alleen maar die enorme bollen met stuifmeelquote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn normale shampoo is op dus gebruik ik nu Hugo Boss shampoo die ik normaal nooit gebruik omdat ik dat zonde vind
Dagdag?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]Die heb ik ook
Wie is die gloomkloon trouwens?
Never mind, ik heb al een foto weten te bemachtigenquote:Op maandag 12 januari 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ze in deze SC maar aan drie mensen gegeven.
quote:
x2quote:Op maandag 12 januari 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
Negerinnen ook, die hebben zo een zwarte vagjine. Ik pas.
die zijn toch meestal rozequote:Op maandag 12 januari 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
Negerinnen ook, die hebben zo een zwarte vagjine. Ik pas.
En? Bespaar me niet langer je gevreesde oordeel, Allure.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Never mind, ik heb al een foto weten te bemachtigen.
Ruikt erg lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]Die heb ik ook
Wie is die gloomkloon trouwens?
Vertel!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb trouwens via dat gesprek met Fas iets over NB geleerd.
Dat ie eigelijk een negert is ?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb trouwens via dat gesprek met Fas iets over NB geleerd.
Wanneer is je verjaardag?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:19 schreef IQM het volgende:
[..]
En? Bespaar me niet langer je gevreesde oordeel, Allure.
2x de helft.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:20 schreef reetveter het volgende:
Ehj BP hoe oud ben je?
Jij bent net zo 46 als dat je vrouw bentquote:
Een 46 jaar oude vrouw dus?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent net zo 46 als dat je vrouw bent
quote:
So true.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
Hee!
Ik ken je niet, maar wat een onwijs mooie foto is dat
xx
Net alsof ik het niet zie natuurlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
So true.
Waar slaat dat doorhalen op?Dat ze je opeens wél kennen?
Of dat ze net willen doen alsof je het stiekem niet ziet?
Aziatische vrouwen vind ik dan weerquote:Op maandag 12 januari 2009 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een smsje dat er allemaal Aziatische vrouwen waren op m'n vereniging, GODVERDOMME DAN BEN IK ER NET WEER NIET HÉ.
Dat geluk heb ik dus ook altijd, ben ik ziek krijg ik een smsje.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een smsje dat er allemaal Aziatische vrouwen waren op m'n vereniging, GODVERDOMME DAN BEN IK ER NET WEER NIET HÉ.
Sterf.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen vind ik dan weer
Probeer jezelf eens toe te voegen en kijken of je dan een venster met jezelf kan openen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
Jammer dat je niet met jezelf kan praten auf msnerdespam.
Wat een SUKKELS. Bah. *spuugt*quote:Op maandag 12 januari 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Net alsof ik het niet zie natuurlijk!!
Ik zit in een andere tijdzone, het is hier 13 Januari. Op 12 Januari 2010 vel ik mijn oordeel over jequote:
''Speltip 7: Bluf is niet altijd bluf''quote:Op maandag 12 januari 2009 00:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik dus ook altijd, ben ik ziek krijg ik een smsje.
"Joey er staat een fucking lekker wijf met dikke tieten te dansen."
Aziatische vrouwen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen vind ik dan weer
[/quote]Dan stuur je een mail /remlofquote:Op maandag 12 januari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Probeer jezelf eens toe te voegen en kijken of je dan een venster met jezelf kan openen.![]()
Hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
Oh noes.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zit in een andere tijdzone, het is hier 13 Januari. Op 12 Januari 2010 vel ik mijn oordeel over je.
Nee dat kan nietquote:Op maandag 12 januari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Probeer jezelf eens toe te voegen en kijken of je dan een venster met jezelf kan openen.![]()
BONERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aziatische mannenvind ik wel leuk, telt dat ook
[ afbeelding ]
Indonesische jongens.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/quote]quote:Op maandag 12 januari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JOAH.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Haha, Bt was ooit zo alleen dat ze het heeft geprobeerd.
Het zij zo.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh noes.Dit kun je me niet aandoen, Allure.
Ik hou niet zo van mannen....quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet soppen op mij, hè.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het zij zo.
Nu ga ik trouwens echt slapen, goodnight y'all.
Dat halve oog zeker.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
Oh wacht, ik ben geen Indonesiër. Wel deels.
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whehehehe.quote:
Oh, en ik ben deel aziatisch omdat ik 90 hamburgers opkan wat maar 7 minder dan kobejassie is?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die rijstkorrel die nog tussen z'n tanden zit.
Ik zou zeggen, ga naar de kroeg.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:30 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb verdomme zin in bier.
Ik wil naar de kroeg
Mijn vader komt uit Indonesië.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
JE BENT EEN INDO, IQM? Oh noes, dit moet ik even verwerken.
Trusten, Allure.
Omdat ze zo'n lekkere cakes bakt?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent Miss......... Baksel van het jaar.
Halleluja indeed.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Halleluja.
En voor de quoters, JA, ik googlde op jetsers!
Dat is toch lelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Halleluja.
Cakebeslag > cake.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat ze zo'n lekkere cakes bakt?
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Halleluja.
QFT.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch lelijk
Ik heb niet de instelling dan de meeste, hoe groter, hoe beter
Ik heb gister nog een cake gebakkenquote:Op maandag 12 januari 2009 00:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lief joh.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent Miss......... Baksel van het jaar.
Ja, dat is lelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch lelijk
Truth QFTquote:
PRECIES!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een cake gebakken
Hij wasvies
Ruig.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
Ik had vandaag voor 4 euro bij de friettent gekocht.
Ik kom 't vaak tegen dat mensen 'als' typen/zeggen, terwijl ze 'dan' bedoelen, maar omgekeerd...quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb niet de instelling dan de meeste
Ze is een vrouw noob, ken je klassiekers.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:35 schreef Gloom. het volgende:
[..]
En dat Mirre eigenlijk gewoon een kerel is ?
Watquote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Het echte antwoord mag ik hier niet plaatsen, want dan worden lui als Fas weer boos.
ik had 3 frikandellen op en een friet speciaalquote:Op maandag 12 januari 2009 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Broodje hamburger speciaal, middel friet oorlog en een Bourgondische kroket, 4 euro.
Fas is een snoepje, ze zou nooit zomaar boos op je worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Het echte antwoord mag ik hier niet plaatsen, want dan worden lui als Fas weer boos.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kom 't vaak tegen dat mensen 'als' typen/zeggen, terwijl ze 'dan' bedoelen, maar omgekeerd...
Weet niet, het was nieuwquote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Wat is anders aan een Bourgondische kroket ?
Ik hou niet zo van jetsers.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Halleluja.
Nou, hij wasniet zozeer vies alswel dat mijn probleem met cakebakken is dat het beslag niet veilig is voor mij, waardoor er niet heel veel beslag overblijft, en hij niet meer genoeg omhoog kruipt, waardoor hij veel te vol wordt.quote:
Ik had vandaag een kleine friet en een kroket.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik had 3 frikandellen op en een friet speciaal
Juustem, ze klonk mênnus lief aan de telefoon.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fas is een snoepje, ze zou nooit zomaar boos op je worden.
Inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch lelijk
Wat doe jij met het beslag dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, hij wasniet zozeer vies alswel dat mijn probleem met cakebakken is dat het beslag niet veilig is voor mij, waardoor er niet heel veel beslag overblijft, en hij niet meer genoeg omhoog kruipt, waardoor hij veel te vol wordt.
BESLAG HOOR JE OP TE ETENquote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat doe jij met het beslag dan?
ETENNNNNNNNNN!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Had ik maar pizzaquote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
Ik heb zin in pizza, maar geen zin om op te staan en de oven aan te doen
Hihiquote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Juustem, ze klonk mênnus lief aan de telefoon.
Ga weg, ik ben al van de Aziatische fetishquote:Op maandag 12 januari 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Die is Indonesisch, ja? Daar wil ik mijn lemper wel insteken.
Slaan?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een lepel voor decakevorm, een lepel voor Timquote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als een meid langsloopt met dubbel D's, kijk ik altijd even omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef Fascination het volgende:
Or is it, love love love love lovvveeeeeee, love sweet loveeee.
Lekker kleverigquote:Op maandag 12 januari 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi. Jij klonk echt heel vlot aan de telefoon, serieus
.
quote:
quote:
quote:
FOUT!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een lepel voor decakevorm, een lepel voor Tim![]()
Nee die is 90 % FRIES, FRIES HOOR JE ME!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
[..]
GOED!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
FOUT! [ afbeelding ]
Ik ook, hongerrrrrr.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
Ik heb zin in pizza, maar geen zin om op te staan en de oven aan te doen
Oeh leukquote:Op maandag 12 januari 2009 00:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zullen we weer een keer meeten en dan alleen maar beslag gaan eten?
Mwhehehe dat vind ik wel zo'n suffe sportquote:Op maandag 12 januari 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee die is 90 % FRIES, FRIES HOOR JE ME!
[ afbeelding ]
Ken je er uberhaupt 1?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga weg, ik ben al van de Aziatische fetish
Euh... daar wil ik 'm wel in fierljeppen?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TURN-OFF!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh... daar wil ik 'm wel in fierljeppen?
Heul nietquote:Op maandag 12 januari 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
FOUT! [ afbeelding ]
Ik ken er eigenlijk niet eens eentje neequote:Op maandag 12 januari 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ken je er uberhaupt 1?
Ik heb een Aziatische vriendin. Boh, knapperdje.
Ik was alleen van de Indische toespelingen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga weg, ik ben al van de Aziatische fetish
Wat is er Fries aan een koe?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch:quote:Op maandag 12 januari 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ken je er uberhaupt 1?
Ik heb een Aziatische vriendin. Boh, knapperdje.
Nee hoor, dat doe ik ook!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ik bak geregeld een taart. Does that make me gay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Slechte zaak Ananus.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ken er eigenlijk niet eens eentje nee!!!
Vanmiddag waren er dus een paar maar toen was ik er niet
Niet als er 10 gram wiet inzitquote:Op maandag 12 januari 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
Wel als ze er zo uit zienquote:Op maandag 12 januari 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
Dat hoort niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heul niet
Jij vraagt mij wat ik met het beslag doe. Dan kan je nooit weten of het klopt of niet
Al zeg ik dat mijn beslag een miskraambaksel heeft gehad en in coma ligt, dat weet jij toch niet
En ik eet mijn beslag dus op, dus is het het goeie antwoord
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
Mwehhe ik was net ook bij mijn vriendin, moest ik fucking dikke scheet laten![]()
Dat was een killerr!
Nederlandse meisjesquote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was alleen van de Indische toespelingen.
En je mag ze van mij al-le-maal hebben. Stuk voor stuk. Met een lintje eromheen.
Doe mij maar gewoon een Nederlands meisje.
Fuck no.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel als ze er zo uit zien:
[ afbeelding ]
Als ie maar niet stinktquote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
Mwehhe ik was net ook bij mijn vriendin, moest ik fucking dikke scheet laten![]()
Dat was een killerr!
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel als ze er zo uit zien:
[ afbeelding ]
Geloof mij, hij stonk.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als ie maar niet stinkt
Van die scheten die je niet hoort maar wel massiv hard ruikt zijn pas killer
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Wacht, wacht, wacht, komt 'ie:
Kutjesilen dan?
Nee, ik zal het nooit meer doen, goed?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Kutjesilen dan?
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet nietmaar het plaatje kwam tevoorschijn toen ik friesland intikte bij google.
Bekend probleem, altijd jammerquote:
Duwstart. Weets.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De benenwagen wil niet meer starten?
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De benenwagen wil niet meer starten?
Ik speel toch zeker geen lingo.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Probeer het nog eens. Hint: probeer een extra t.
Zoals?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
Nou ja, het scheelt alweer dat Bt geen typisch Friese voornaam heeft. Dat zou dan wel weer een turnoff zijn geweest.
De ochtend na het uitgaan wil ik soms ook wel eens harde laten waarbij je de walm echt niet je neus in wil laten gaan omdat die anders tot in je hersenen doordringtquote:
Pleun.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
Nou ja, het scheelt alweer dat Bt geen typisch Friese voornaam heeft. Dat zou dan wel weer een turnoff zijn geweest.
Gast.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De ochtend na het uitgaan wil ik soms ook wel eens harde laten waarbij je de walm echt niet je neus in wil laten gaan omdat die anders tot in je hersenen doordringt![]()
Bierschetenquote:Op maandag 12 januari 2009 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De ochtend na het uitgaan wil ik soms ook wel eens harde laten waarbij je de walm echt niet je neus in wil laten gaan omdat die anders tot in je hersenen doordringt![]()
Ik liet dus zoeen zachte, bierscheet van mwajoquote:Op maandag 12 januari 2009 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In mijn topic wordt niet meer gereageerdquote:Op maandag 12 januari 2009 00:49 schreef reetveter het volgende:
mwhehe, in mijn toppic is een ban gevallen.
Maar mijne is dan ook een prachtlemmingquote:Op maandag 12 januari 2009 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In mijn topic wordt niet meer gereageerd
Ik had nog wel zoveel moeite gedaan!
N00bs die erop klikkenquote:Op maandag 12 januari 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
Gvd.Die als een autist naar muziek luisterende vagina met ogen stuurt me smerige plaatjes.
MIJN OGEN!
Als jequote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
Gvd.Die als een autist naar muziek luisterende vagina met ogen stuurt me smerige plaatjes.
MIJN OGEN!
Mijne is zo'n prachtverhaalquote:Op maandag 12 januari 2009 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar mijne is dan ook een prachtlemming
ik stuur niksquote:Op maandag 12 januari 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
MIJN OGEN!
Mijn naam is ook zó Fries.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, dadelijk ga ik nou net jouw naam noemen.
Euh, je weet wel. The usual.
Je hebt een zwakke wil.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moest. Werd gechanteerd. En nu houdt ze van me. Is ook wat waard.
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik liet dus zoeen zachte, bierscheet van mwajo
Dude, anders zou ze niet lachen om m'n grap.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt een zwakke wil.
Een beetje een gay creampie kijken
HIHIHIHI HAHAHAHA HOHOHOquote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Kutjesilen dan?
Je grapjes zijn vaak nog slechter dan de mijnequote:Op maandag 12 januari 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, anders zou ze niet lachen om m'n grap.En ik leef van m'n grapjes, jeweets.
Dude, plaats een poll op de FP en huil om de uitslag.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je grapjes zijn vaak nog slechter dan de mijne
Says who?!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:56 schreef Fascination het volgende:
Het is toch: sterf, langzaam en pijnlijk?
Ik ook, heb tentamenquote:Op maandag 12 januari 2009 00:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook, ik morgen vroeg op.
Ik liet zojuist een hele harde, speciaal voor jou! Every time a fatso farts, an angel gets his wingsquote:
Druiper.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:59 schreef Gloom. het volgende:
GODVERKUT, ER HANGT EEN WITTE DRUPPEL AAN MIJN PIELEMANS, BWAHAHAHAHAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!11111!!111!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik liet zojuist een hele harde, speciaal voor jou! Every time a fatso farts, an angel gets his wings
Mijn pa zei dat niet, maar die wou hem dan ook niet aflikken.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn pa zei vroeger echt dat als ik mijn piemeltje niet goed schoon hield dat dat ding eraf zou vallen.
Niet te geloven hoe psychologisch dat werkt.
Ik moet ook vroeg op.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook, ik morgen vroeg op.
Mijn pappa ookquote:Op maandag 12 januari 2009 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn pa zei vroeger echt dat als ik mijn piemeltje niet goed schoon hield dat dat ding eraf zou vallen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn pa zei dat niet, maar die wou hem dan ook niet aflikken.
Dus daarom staat er nu naast je naam een vrouwtjes-mens-poppetje ? Viespeukquote:Op maandag 12 januari 2009 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
Kut ik moet minder drinken en nu naar bed, ik vond zelfs dit grappigquote:Op maandag 12 januari 2009 01:02 schreef reetveter het volgende:
EHJ WTF, MAAR 2 UUR LES DEZE WEEKMWOP MWOP, WHAT WHAT, IN THE BUTT
Men, jij moet echt flink misbruikt zijn met zulks gedachten.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn pa zei dat niet, maar die wou hem dan ook niet aflikken.
Wanneer gebruikt ooit iemand uberhaupt het woord joes voor iets anders dan een vagina?quote:Op maandag 12 januari 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
M'n vader noemde onze vagina's (zusjes en ik) altijd een joes. Dus als ik dat woord nu hoor moet ik altijd een beetje lachen.
'onze'quote:Op maandag 12 januari 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
M'n vader noemde onze vagina's (zusjes en ik) altijd een joes. Dus als ik dat woord nu hoor moet ik altijd een beetje lachen.
Joes.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
M'n vader noemde onze vagina altijd een joes. Dus als ik dat woord nu hoor moet ik altijd een beetje lachen.
nieeeeeeet mênquote:Op maandag 12 januari 2009 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Men, jij moet echt flink misbruikt zijn met zulks gedachten.
Hier was dat serieus een voorbipsquote:Op maandag 12 januari 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
M'n vader noemde onze vagina altijd een joes. Dus als ik dat woord nu hoor moet ik altijd een beetje lachen.
Voorbips, gast.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier was dat serieus een voorbips
Wanneer ik iemand dat woord sowieso hoor gebruiken, moet ik diepersoon al uitlachen. Wat een kutwoord
En dat terwijl het toch best leuke dingen zijn
Liefje tochquote:Op maandag 12 januari 2009 01:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe vroeg?
Ik heb om 8:30uur 1 college, één! En dan klaar.Waarom zo vroeg!!
![]()
Heb je wel wat aan je dag.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe vroeg?
![]()
Bananenshake.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje tochik heb van 9:15 tot 14:00 les. En daarna sporten
ooh en ik dronk vandaag een bananenshake
!
Genaaidquote:Op maandag 12 januari 2009 01:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe vroeg?
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn pa zei dat niet, maar die wou ze dan ook niet aflikken.
Shake it!quote:Op maandag 12 januari 2009 01:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje tochik heb van 9:15 tot 14:00 les. En daarna sporten
ooh en ik dronk vandaag een bananenshake
!
Een biologische reactie van mensen (en vermoedelijk ook bij dieren) op humor, vrolijkheid of blijdschap.quote:
Gezondheidswetenschappen.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:07 schreef Fascination het volgende:
Wat doe je voor studie dan, Krentenbol.?
Iets beter jaquote:Op maandag 12 januari 2009 01:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Shake it!![]()
9:15 is alweer beter hè!
Jawel, maar ik kom dan ook uit Raaltequote:Op maandag 12 januari 2009 01:10 schreef Fascination het volgende:
WTF weten jullie niet wat piratenmuziek is?
Niet dat ik ervan hou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |