Komt goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:02 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ik ga zaterdag op wintersport, dus de uitslag zal Bruce verzorgen. Jullie moeten met z'n allen maar even overleggen wat jullie volgend weekend met de WC in Kolomna doen.
Laten we er maar vanuit gaan dat iedereen het over Kyou-Hyuk Lee heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:56 schreef Timm-E het volgende:
Iedereen kiest trouwens voor KH Lee. Is dit Ki-Ho Lee?
Uiteraardquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:51 schreef Leatherface het volgende:
Ik mag als niet-regelmatige deelnemer ook een voorspellingen droppen?
Ik neem aan dat ik de 1000 dames nog mag wijzigen? Ik vulde namelijk Gerritsen inquote:Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef marcodej het volgende:
1000m dames:
1. B. Wang
2. Boer
3. Friesinger
4. Van Riessen
5. Gerritsen
1000m heren:
1. Davis
2. KH Lee
3. Kuipers
4. Groothuis
5. Nagashima
Gisteren mensen uitlachen omdat ze Kato hebben en nu zelf wijzigen na de deadlinequote:Op zondag 18 januari 2009 12:30 schreef Sporttv het volgende:
1000 Meter Dames wijziging
1. Friesinger
2. B. Wang
3. Boer
4. Yu
5. Van Riessen
OK, prima.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:37 schreef Ambrosius het volgende:
12.00 was de deadline lijkt me? Anders kun je op basis van prestaties vandaag nog veranderingen doen.
Ik ook, lekker slimquote:Op zondag 18 januari 2009 12:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik de 1000 dames nog mag wijzigen? Ik vulde namelijk Gerritsen in:
Nou en? Als iemand hard valt op de 500m kun je die nog schrappen. Of iemand die ineens heel sterk voor de dag komt kun je opnemen in je prono. 12.00 was de deadline, moet je toch weten als organisatorquote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef Sporttv het volgende:
Nee want 1000 meter was nog niet begonnen
2x Sablikova?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef Appeltjesmoes het volgende:
3000m Dames
1. Sablikova
2. Groenewold
3. Anschutz
4. Sablikova
5. Groves
Kansen spreiden noemen ze datquote:
De 3000m dames is net klaar en de 1500m heren start zometeen, dus ik neem ze gewoon mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:54 schreef Timm-E het volgende:
Ik weet niet hoe laat ze zijn begonnen of dat ze nog moeten beginnen, maar bij deze mijn voorspellingen, als ze te laat zijn tel ze dan maar niet mee.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:22 schreef wimderon het volgende:
500m dames:
1. Nesbitt
2. Shabanova
3. Wüst
4. Groves
5. Pechstein
Aangepastquote:Op zondag 8 februari 2009 10:01 schreef VegaKip het volgende:
1500m Dames:
1. Christine Nesbitt
2. Ireen Wust
3. Kristina Groves
4. Martina Sablikova
5. Paulien v Deutekom
Gelukkig was je niet de enige...quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:
10000m Heren
1. Kramer
2. Bokko
3. Verheijen
4. Grodum
5. Fabris
Dat scheeltquote:Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Gelukkig was je niet de enige...![]()
[..]
WK afstanden wat mij betreft alle afstandenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ow, en wil ook iedereen even vermelden wat hij/zij met het WK Afstanden wil doen? Alle afstanden is misschien wat veel om te voorspellen, maar aan de andere kant wel leuk...? Laat het maar even weten.
Inderdaad...Vergetenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef Cootz het volgende:
Niet dat ik meedoe aan de prono, maar ik check altijd dit topic om te zien op wie ik moet letten bij de wedstrijd... maarehm, volgens mij zijn er een paar mensen aan het vergeten dat het vandaag al begint!
aanpassing 1000m Heren:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:30 schreef Clesar03 het volgende:
Vrijdag
1500m Mannen
1. Morrison
2. Davis
3. Bokko
4. Fabris
5. Tuitert
1000m Dames
1. Nesbitt
2. Groves
3. Boer
4. van Riessen
5. Rempel
Zaterdag
500m Dames
1. Wolf
2. Yu
3. Ren
4. Gerritsen
5. Boer
1000m Heren
1. Davis
2. Morrison
3. Groothuis
4. Kuipers
5. Marsicano
aanpassing 1000m Dames:quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:58 schreef Clesar03 het volgende:
~ voorspellingen do + vr ~
Zaterdag:
1000m Dames
1. Nesbitt
2. Groves
3. Boer
4. Rempel
5. Yoshii
10km Heren
1. Kramer
2. Bokko
3. de Jong
4. Fabris
5. Bloemen
5km Dames
1. Sablikova
2. Pechstein
3. Hughes
4. Anschutz
5. Smit
Zondag:
Klassement 500m Dames
1. Wolf
2. B. Wang
3. Yu
4. Yoshii
5. S-H Lee
Klassement 500m Heren
1. K-H Lee
2. Yu
3. Nagashima
4. Kato
5. Poutala
Team Pursuit Dames
1. Nederland
2. Canada
3. Tsjechië
(4. VS)
(5. Duitsland)
Team Pursuit Heren
1. Nederland
2. Canada
3. Italië
(4. Noorwegen)
(5. VS)
Te laat dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef Timm-E het volgende:
1000m dames:
1. Groves
2. Friesinger
3. Boer
4. Yoshii
5. Van Riessen
(net na het startschot van de 1e rit)
Nou, je hebt geluk dat het zondagochtend en mooi weer is...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:16 schreef Timm-E het volgende:
Wat betreft die 1000m, als jullie het echt te laat vinden (1e rit was nèt begonnen), zal ik dat moeten accepteren zoals Groves haar verlies op de 1500m accepteerde... Maarja, de organisatie moet maar beslissen...
Dankje!!quote:Nou, je hebt geluk dat het zondagochtend en mooi weer is... Ik heb m gewoon meegenomen, omdat je volgens mij geen voordeel hebt van die ene minuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
heb je al niet genoeg gewonnen?quote:
Wie deden het andere jaren dan en hebben die er nu geen zin meer in?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:22 schreef franklop het volgende:
Zullen we wel iemand nodig moeten hebben die het organiseert..
Voor elk evenement alle afstanden al bepalen bedoel je? Is idd geen gek ideequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:46 schreef wimderon het volgende:
Wat ik in ieder geval zou doen, wie de organisator ook wordt, is vantevoren voor het hele seizoen bepalen wat er wanneer voorspeld moet worden.
wat mij bertref prima wat je allemaal zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:50 schreef ElYefe het volgende:
Oke, ook geen probleemzal ik ff een nieuw topic maken nu en die her en der spammen..
al een idee voor afstanden voor de NK dan?
Dit zijn de afstanden op de verschillende dagen:
vr 14.30 - 19.30: H 2x 500, D 2x 500, H 5000
za 14.15 - 17.30: D 1000, H 1000, D 3000
zo 12.30 - 17.40: D+H 1500, D 5000, H 10000
Is het een idee hetzelfde te doen als vorig jaar? Heb je voor elke dag wat in alle categorieën, dus voor de vrijdag de 500m over 2 wedstrijden van de dames en de 5000m heren, op zaterdag de heren 1000 en dames 3000 en dan op zondag de 1500m voor D+H?
Ja, en daarbij zorgen dat je de afstanden een beetje goed verdeeld qua voorspellen. De middenlange afstanden (1000, 1500, 3000/5000) het vaakst, 10.000 en 500 (en ploegenachtervolging) wat minder vaak (al komt de 500 vaak genoeg aan bod als er sprint WC's/WK zijn. Bij allround-toernooien de eindklassementen en wat afstanden, bij grote afstandstoernooien alle afstanden. Ik wil best een opzetje maken daarvoor, laat maar horenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:50 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Voor elk evenement alle afstanden al bepalen bedoel je? Is idd geen gek idee
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog een tip aan de organisatie: SPT-admins ( mailen of ze een leuk prijsje kunnen regelen en vragen of er op sport.fok.nl over bericht kan worden. Misschien een leuke taak voor Franklop om achter bovenstaande aan te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
eerst kijken hoe t gaat lopen
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Vorig jaar was het allemaal erg kort dag en was er niet heel erg veel animo voor. Een berichtje op de site en eventueel een aardigheidje voor de besten zijn twee prima manieren om meer mensen te trekken lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je eerst af gaat wachten hoe het gaat lopen dan loop je al aardig wat deelnemers mis denk ik. Als je er vanaf het begin bij kan zijn en er een duidelijke opzet is trek je de meeste mensen denk ik, als er geen duidelijk format is en het allemaal op het laatste moment gedaan moet worden (of zelfs pas na het begin van het spel) dan haken veel mensen al af.
Uiteraard zal er eerst een complete opzet moeten zijn + een nieuw topic met mooie OP alvorens je uberhaupt verder gaat denken.
Gooi eens ff op de mail wat je van plan bentquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog een tip aan de organisatie: SPT-admins ( mailen of ze een leuk prijsje kunnen regelen en vragen of er op sport.fok.nl over bericht kan worden. Misschien een leuke taak voor Franklop om achter bovenstaande aan te gaan.
Het lijkt me goed om het OKT te behandelen als een WC. Het is dan wel belangrijker, maar anders staat het gelijk aan de OS en dat is een beetje jammer. Daarbij is 10 afstanden in 1 weekend voorspellen (en uitrekenen....) een beetje veel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef ElYefe het volgende:
Ik ben al een beetje aan het kijken naar hoe het vorig jaar ging, dat ging toen goed wat betreft de hoeveelheid afstanden en de spreiding ervan?
Dan probeer ik dat nu ook aan te houden, dus 4 afstanden bij world cups, bij het WK/EK/NK allround en WK/NK sprint het algemeen klassement en 4 afstanden en de OS natuurlijk alle afstanden. Zit ik alleen met dat Olympisch kwalificatie toernooi, 4 afstanden is dan ook een idee?
Ik zou voor de kleinere wedstrijden (worldcups, NK afstanden e.d.) 1 afstand per geslacht per wedstrijddag aanhouden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef ElYefe het volgende:
Ik ben al een beetje aan het kijken naar hoe het vorig jaar ging, dat ging toen goed wat betreft de hoeveelheid afstanden en de spreiding ervan?
Dan probeer ik dat nu ook aan te houden, dus 4 afstanden bij world cups, bij het WK/EK/NK allround en WK/NK sprint het algemeen klassement en 4 afstanden en de OS natuurlijk alle afstanden. Zit ik alleen met dat Olympisch kwalificatie toernooi, 4 afstanden is dan ook een idee?
Wat betreft WK allround lijkt me goed idee, heb jij een site waar ik al kan bekijken welke afstanden op welke dagen worden gereden? Die van de knsb geeft alleen de wedstrijden in Heerenveen aan op welke dag welke afstand word gereden..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou voor de kleinere wedstrijden (worldcups, NK afstanden e.d.) 1 afstand per geslacht per wedstrijddag aanhouden.
Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar WK Allround mag van mij ook wel alle afstanden als seizoensafsluiter en na de OS de grootste wedstrijd.
Ik ben niks van plan verderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gooi eens ff op de mail wat je van plan bent
sport@fok.nl
Ik heb geen idee waar het over gaat hequote:
Dat is wel te realiserenquote:Veel deelnemers maken het leuker, dus een berichtje op de FP, wat nog een paar keer gekicked wordt voor de start volgende week, helpt dan al veel denk ik.
Ik weet niet of dit dan via de PR van het forum loopt of via de PR van sportquote:Wat betreft prijzen, tja, daar daar heb ik weinig inzicht in. Met de wielerprono kreeg ik in 2008 een tweetal fraaie dvd's als winnaar. Vorig seizoen was er een maandelijkse quiz met maandelijks telkens een fiks prijzenpakket ( Win met de FOK! SchaatsQuiz ). Dat was dan weliswaar via een sponsor, die dan ook nog eens problemen kreeg met leveren door de grote vraag vanwege de strenge winter, maar zoiets moet ook best eenmalig haalbaar zijn voor een goed georganiseerde prono (of tweemalig, waarbij voor degene die de Olympische Spelen het beste voorspellen ook wat te winnen valt). Maar nogmaals, hier heb ik weinig zicht op en ook zonder prijzen zal ik gewoon meedoen.
Bedanktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:49 schreef franklop het volgende:
http://www.sportcentric.c(...)090-nav-list,00.html
in de annoucement van de eerste drie staan afstanden per dag vermeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |