abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74022123
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:50 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Voor elk evenement alle afstanden al bepalen bedoel je? Is idd geen gek idee
Ja, en daarbij zorgen dat je de afstanden een beetje goed verdeeld qua voorspellen. De middenlange afstanden (1000, 1500, 3000/5000) het vaakst, 10.000 en 500 (en ploegenachtervolging) wat minder vaak (al komt de 500 vaak genoeg aan bod als er sprint WC's/WK zijn. Bij allround-toernooien de eindklassementen en wat afstanden, bij grote afstandstoernooien alle afstanden. Ik wil best een opzetje maken daarvoor, laat maar horen

Nog een tip aan de organisatie: SPT-admins ( mailen of ze een leuk prijsje kunnen regelen en vragen of er op sport.fok.nl over bericht kan worden. Misschien een leuke taak voor Franklop om achter bovenstaande aan te gaan .
pi_74022216
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nog een tip aan de organisatie: SPT-admins ( mailen of ze een leuk prijsje kunnen regelen en vragen of er op sport.fok.nl over bericht kan worden. Misschien een leuke taak voor Franklop om achter bovenstaande aan te gaan .
eerst kijken hoe t gaat lopen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_74022522
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:11 schreef franklop het volgende:

[..]

eerst kijken hoe t gaat lopen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Vorig jaar was het allemaal erg kort dag en was er niet heel erg veel animo voor. Een berichtje op de site en eventueel een aardigheidje voor de besten zijn twee prima manieren om meer mensen te trekken lijkt me .

Als je eerst af gaat wachten hoe het gaat lopen dan loop je al aardig wat deelnemers mis denk ik. Als je er vanaf het begin bij kan zijn en er een duidelijke opzet is trek je de meeste mensen denk ik, als er geen duidelijk format is en het allemaal op het laatste moment gedaan moet worden (of zelfs pas na het begin van het spel) dan haken veel mensen al af.

Uiteraard zal er eerst een complete opzet moeten zijn + een nieuw topic met mooie OP alvorens je uberhaupt verder gaat denken.
pi_74022721
Ik ben al een beetje aan het kijken naar hoe het vorig jaar ging, dat ging toen goed wat betreft de hoeveelheid afstanden en de spreiding ervan?
Dan probeer ik dat nu ook aan te houden, dus 4 afstanden bij world cups, bij het WK/EK/NK allround en WK/NK sprint het algemeen klassement en 4 afstanden en de OS natuurlijk alle afstanden. Zit ik alleen met dat Olympisch kwalificatie toernooi, 4 afstanden is dan ook een idee?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:27:18 #205
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_74022781
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef wimderon het volgende:

[..]

Gooi eens ff op de mail wat je van plan bent

sport@fok.nl
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_74022905
Er is al balletje opgegooit
pi_74023060
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef ElYefe het volgende:
Ik ben al een beetje aan het kijken naar hoe het vorig jaar ging, dat ging toen goed wat betreft de hoeveelheid afstanden en de spreiding ervan?
Dan probeer ik dat nu ook aan te houden, dus 4 afstanden bij world cups, bij het WK/EK/NK allround en WK/NK sprint het algemeen klassement en 4 afstanden en de OS natuurlijk alle afstanden. Zit ik alleen met dat Olympisch kwalificatie toernooi, 4 afstanden is dan ook een idee?
Het lijkt me goed om het OKT te behandelen als een WC. Het is dan wel belangrijker, maar anders staat het gelijk aan de OS en dat is een beetje jammer. Daarbij is 10 afstanden in 1 weekend voorspellen (en uitrekenen....) een beetje veel.

Goed idee om alles van te voren al vast te zetten, krijg je in ieder geval een goede verdeling van afstanden.
pi_74023211
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef ElYefe het volgende:
Ik zou voor de kleinere wedstrijden (worldcups, NK afstanden e.d.) 1 afstand per geslacht per wedstrijddag aanhouden.

Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar WK Allround mag van mij ook wel alle afstanden als seizoensafsluiter en na de OS de grootste wedstrijd.
pi_74023492
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:37 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik zou voor de kleinere wedstrijden (worldcups, NK afstanden e.d.) 1 afstand per geslacht per wedstrijddag aanhouden.

Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar WK Allround mag van mij ook wel alle afstanden als seizoensafsluiter en na de OS de grootste wedstrijd.
Wat betreft WK allround lijkt me goed idee, heb jij een site waar ik al kan bekijken welke afstanden op welke dagen worden gereden? Die van de knsb geeft alleen de wedstrijden in Heerenveen aan op welke dag welke afstand word gereden..
pi_74023613
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:27 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Gooi eens ff op de mail wat je van plan bent

sport@fok.nl
Ik ben niks van plan verder

Veel deelnemers maken het leuker, dus een berichtje op de FP, wat nog een paar keer gekicked wordt voor de start volgende week, helpt dan al veel denk ik.

Wat betreft prijzen, tja, daar daar heb ik weinig inzicht in. Met de wielerprono kreeg ik in 2008 een tweetal fraaie dvd's als winnaar. Vorig seizoen was er een maandelijkse quiz met maandelijks telkens een fiks prijzenpakket ( Win met de FOK! SchaatsQuiz ). Dat was dan weliswaar via een sponsor, die dan ook nog eens problemen kreeg met leveren door de grote vraag vanwege de strenge winter, maar zoiets moet ook best eenmalig haalbaar zijn voor een goed georganiseerde prono (of tweemalig, waarbij voor degene die de Olympische Spelen het beste voorspellen ook wat te winnen valt). Maar nogmaals, hier heb ik weinig zicht op en ook zonder prijzen zal ik gewoon meedoen .
pi_74023644
http://www.sportcentric.c(...)090-nav-list,00.html

in de annoucement van de eerste drie staan afstanden per dag vermeld
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:51:12 #212
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_74023708
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:48 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik ben niks van plan verder
Ik heb geen idee waar het over gaat he
quote:
Veel deelnemers maken het leuker, dus een berichtje op de FP, wat nog een paar keer gekicked wordt voor de start volgende week, helpt dan al veel denk ik.
Dat is wel te realiseren
quote:
Wat betreft prijzen, tja, daar daar heb ik weinig inzicht in. Met de wielerprono kreeg ik in 2008 een tweetal fraaie dvd's als winnaar. Vorig seizoen was er een maandelijkse quiz met maandelijks telkens een fiks prijzenpakket ( Win met de FOK! SchaatsQuiz ). Dat was dan weliswaar via een sponsor, die dan ook nog eens problemen kreeg met leveren door de grote vraag vanwege de strenge winter, maar zoiets moet ook best eenmalig haalbaar zijn voor een goed georganiseerde prono (of tweemalig, waarbij voor degene die de Olympische Spelen het beste voorspellen ook wat te winnen valt). Maar nogmaals, hier heb ik weinig zicht op en ook zonder prijzen zal ik gewoon meedoen .
Ik weet niet of dit dan via de PR van het forum loopt of via de PR van sport
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_74025621
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:49 schreef franklop het volgende:
http://www.sportcentric.c(...)090-nav-list,00.html

in de annoucement van de eerste drie staan afstanden per dag vermeld
Bedankt Heb nu voor de wedstrijden waarvan bekend is op welke dag ze worden gereden een paar afstanden bedacht. Het is best een lap tekst in de OP wat je dan krijgt, misschien wel teveel, maar je weet dan wel waarvoor je een voorspelling moet maken.
Voor de wedstrijden waarvan de afstanden per dag nog niet bekend zijn moet ik nog niets verzinnen? Of al wel met de kans dat er op bijv. zaterdag geen afstanden te voorspellen zijn en op zondag 3..
pi_74029009
Hier wil ik wel even meelezen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_74032282
tvp voor volgende week alvast
pi_74036875
Tvp
pi_74039306
Hier kan een slotje op en hier verder:
Schaatsprono 2009-2010 #1 We gaan weer beginnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')