Ja, en daarbij zorgen dat je de afstanden een beetje goed verdeeld qua voorspellen. De middenlange afstanden (1000, 1500, 3000/5000) het vaakst, 10.000 en 500 (en ploegenachtervolging) wat minder vaak (al komt de 500 vaak genoeg aan bod als er sprint WC's/WK zijn. Bij allround-toernooien de eindklassementen en wat afstanden, bij grote afstandstoernooien alle afstanden. Ik wil best een opzetje maken daarvoor, laat maar horenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:50 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Voor elk evenement alle afstanden al bepalen bedoel je? Is idd geen gek idee
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog een tip aan de organisatie: SPT-admins ( mailen of ze een leuk prijsje kunnen regelen en vragen of er op sport.fok.nl over bericht kan worden. Misschien een leuke taak voor Franklop om achter bovenstaande aan te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
eerst kijken hoe t gaat lopen
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Vorig jaar was het allemaal erg kort dag en was er niet heel erg veel animo voor. Een berichtje op de site en eventueel een aardigheidje voor de besten zijn twee prima manieren om meer mensen te trekken lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je eerst af gaat wachten hoe het gaat lopen dan loop je al aardig wat deelnemers mis denk ik. Als je er vanaf het begin bij kan zijn en er een duidelijke opzet is trek je de meeste mensen denk ik, als er geen duidelijk format is en het allemaal op het laatste moment gedaan moet worden (of zelfs pas na het begin van het spel) dan haken veel mensen al af.
Uiteraard zal er eerst een complete opzet moeten zijn + een nieuw topic met mooie OP alvorens je uberhaupt verder gaat denken.
Gooi eens ff op de mail wat je van plan bentquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog een tip aan de organisatie: SPT-admins ( mailen of ze een leuk prijsje kunnen regelen en vragen of er op sport.fok.nl over bericht kan worden. Misschien een leuke taak voor Franklop om achter bovenstaande aan te gaan.
Het lijkt me goed om het OKT te behandelen als een WC. Het is dan wel belangrijker, maar anders staat het gelijk aan de OS en dat is een beetje jammer. Daarbij is 10 afstanden in 1 weekend voorspellen (en uitrekenen....) een beetje veel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef ElYefe het volgende:
Ik ben al een beetje aan het kijken naar hoe het vorig jaar ging, dat ging toen goed wat betreft de hoeveelheid afstanden en de spreiding ervan?
Dan probeer ik dat nu ook aan te houden, dus 4 afstanden bij world cups, bij het WK/EK/NK allround en WK/NK sprint het algemeen klassement en 4 afstanden en de OS natuurlijk alle afstanden. Zit ik alleen met dat Olympisch kwalificatie toernooi, 4 afstanden is dan ook een idee?
Ik zou voor de kleinere wedstrijden (worldcups, NK afstanden e.d.) 1 afstand per geslacht per wedstrijddag aanhouden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef ElYefe het volgende:
Ik ben al een beetje aan het kijken naar hoe het vorig jaar ging, dat ging toen goed wat betreft de hoeveelheid afstanden en de spreiding ervan?
Dan probeer ik dat nu ook aan te houden, dus 4 afstanden bij world cups, bij het WK/EK/NK allround en WK/NK sprint het algemeen klassement en 4 afstanden en de OS natuurlijk alle afstanden. Zit ik alleen met dat Olympisch kwalificatie toernooi, 4 afstanden is dan ook een idee?
Wat betreft WK allround lijkt me goed idee, heb jij een site waar ik al kan bekijken welke afstanden op welke dagen worden gereden? Die van de knsb geeft alleen de wedstrijden in Heerenveen aan op welke dag welke afstand word gereden..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou voor de kleinere wedstrijden (worldcups, NK afstanden e.d.) 1 afstand per geslacht per wedstrijddag aanhouden.
Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar WK Allround mag van mij ook wel alle afstanden als seizoensafsluiter en na de OS de grootste wedstrijd.
Ik ben niks van plan verderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gooi eens ff op de mail wat je van plan bent
sport@fok.nl
Ik heb geen idee waar het over gaat hequote:
Dat is wel te realiserenquote:Veel deelnemers maken het leuker, dus een berichtje op de FP, wat nog een paar keer gekicked wordt voor de start volgende week, helpt dan al veel denk ik.
Ik weet niet of dit dan via de PR van het forum loopt of via de PR van sportquote:Wat betreft prijzen, tja, daar daar heb ik weinig inzicht in. Met de wielerprono kreeg ik in 2008 een tweetal fraaie dvd's als winnaar. Vorig seizoen was er een maandelijkse quiz met maandelijks telkens een fiks prijzenpakket ( Win met de FOK! SchaatsQuiz ). Dat was dan weliswaar via een sponsor, die dan ook nog eens problemen kreeg met leveren door de grote vraag vanwege de strenge winter, maar zoiets moet ook best eenmalig haalbaar zijn voor een goed georganiseerde prono (of tweemalig, waarbij voor degene die de Olympische Spelen het beste voorspellen ook wat te winnen valt). Maar nogmaals, hier heb ik weinig zicht op en ook zonder prijzen zal ik gewoon meedoen.
Bedanktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:49 schreef franklop het volgende:
http://www.sportcentric.c(...)090-nav-list,00.html
in de annoucement van de eerste drie staan afstanden per dag vermeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |