SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopiëer de links in Internet Explorer.
Aangezien je geen activatiekey krijgt met deze methode, kan je één van deze activatiekeys gebruik om te activeren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht geen van beide methoden baat hebben, dan kan je altijd nog de Beta verkrijgen via het bittorrent netwerk of nieuwsgroepen. Dit is natuurlijk volledig op eigen risico, maar de juist versies zwerven er wel rond. Je kan een activatiekey van hierboven gebruiken om te activeren. Volgens Microsoft is de Beta geldig tot en met augustus. Installeren: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze links bevatten nuttige informatie voor als je wat meer wil weten over Windows 7:http://blogs.msdn.com/tim(...)ndows-7-secrets.aspx (erg nuttig) http://www.pcpro.co.uk/fe(...)es-of-windows-7.html (erg nuttig) http://gizmodo.com/506966(...)ideo-and-impressions http://gizmodo.com/507021(...)s-7-will-smash-vista http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/index.cfm?reviewid=106237&pn=1 http://www.sevenforums.com/ http://www.optelsom.nl/windows-7-de-leukste-nieuwe-features.html http://tweakers.net/revie(...)een-eerste-blik.html
Deze op is hier terug te vinden.
[ Bericht 11% gewijzigd door Jo0Lz op 14-01-2009 18:53:11 ]![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Zie de OPquote:Op zondag 11 januari 2009 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is ie nog ergens te downloaden? de 32bits versie?![]()
![]()
Doet het nietquote:![]()
Kom wel op de downloadsite en kan de downloadbutton aanklikken alleen hij download hem niet![]()
Via Internet Explorer werkt het sowieso. Je moet wel eerst naar onderen op die pagina en je versie selecteren. Daarna kan je je aanmelden, krijg je een key en kan je downloaden.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Doet het niet![]()
Kom wel op de downloadsite en kan de downloadbutton aanklikken alleen hij download hem niet
Probeer het anders via bittorrent.
Edit: Probeer deze link in je Internet Explorer te plakken (dus niet klikken, maar plakken):quote:http://download.microsoft.com/download/6/3/3/633118BD-6C3D-45A4-B985-F0FDFFE1B021/EN/7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso![]()
Damnquote:Op zondag 11 januari 2009 23:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Via Internet Explorer werkt het sowieso. Je moet wel eerst naar onderen op die pagina en je versie selecteren. Daarna kan je je aanmelden, krijg je een key en kan je downloaden.
Probeer het anders via bittorrent.je hebt nog gelijk ook
ik gebruik eigenlijk alleen FF waardoor ik niet op het idee kwam om IE te gebruiken.... maar hijs nu aan het downen, thanks
![]()
![]()
Het blijft Microsoft hequote:Op zondag 11 januari 2009 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Damnje hebt nog gelijk ook
ik gebruik eigenlijk alleen FF waardoor ik niet op het idee kwam om IE te gebruiken.... maar hijs nu aan het downen, thanks
![]()
![]()
Inderdaad..quote:Op zondag 11 januari 2009 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Precies, arrogantie ten top
Nou nog half uur wachten en hijs binnen, ben benieuwd
Laat het weten![]()
![]()
tvpOxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
misschien toch ff mijn oude pc van wat extra geheugen voorzien en dan ff installeren.. ben wel benieuwd of hij nog echt zoveel beter is dan VistaTo deny our impulses would deny the very thing that make us human.![]()
Ik heb op dit moment Windows Vista Ultimate erop staan. Wil dan wel een dual boot aanmaken en Windows 7 even proberen. Ik zou graag wel willen dat ik Windows 7 er ook weer af kan gooien als ik het niks vind, zodat ik normaal verder kan gaan met mijn systeem op Vista. Haal ik dan gewoon die partitie weg waar Windows 7 op geinstalleerd staat? Werkt dan Vista weer als enige besturingssysteem, of krijg ik dan vage errors?![]()
![]()
Een bluescreenen daarna met geen mogelijkheid meer me laptop in te komen, lukte nog 1 keer om het foutrapport te vinden en daarna niks meer, dus een herinstall
quote:Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 1000007e
BCP1: C0000005
BCP2: 82053890
BCP3: 88B5FA80
BCP4: 88B5F77C
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini011209-02.dmp
C:\Users\A_A\AppData\Local\Temp\WER-47299-0.sysdata.xml
C:\Users\A_A\AppData\Local\Temp\WER5FEA.tmp.version.txt![]()
werkt alweer lekker dusquote:Op maandag 12 januari 2009 09:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een bluescreenen daarna met geen mogelijkheid meer me laptop in te komen, lukte nog 1 keer om het foutrapport te vinden en daarna niks meer, dus een herinstall
[..]
zolang Windows 7 maar mijn Vista installatie en mijn hdd's niet verneukt....
![]()
![]()
Ik had van tevoren een backup gemaakt van me bestanden gelukkig maar als ik dat niet had gedaan was ik nu alles kwijtquote:Op maandag 12 januari 2009 09:59 schreef resque het volgende:
[..]
werkt alweer lekker duszolang Windows 7 maar mijn Vista installatie en mijn hdd's niet verneukt....
![]()
![]()
Wees blij.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik had van tevoren een backup gemaakt van me bestanden gelukkig maar als ik dat niet had gedaan was ik nu alles kwijt
Het gros backupped amper en doet alles maar klakkeloos.![]()
![]()
Ik heb aparte schijf voor backupquote:Op maandag 12 januari 2009 10:03 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wees blij.
Het gros backupped amper en doet alles maar klakkeloos.
Daar staan, mp3,docs en andere belangrijke bestanden op. prima oplossing!
![]()
Zou ik ook wel even willen wetenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:53 schreef resque het volgende:
Ik heb op dit moment Windows Vista Ultimate erop staan. Wil dan wel een dual boot aanmaken en Windows 7 even proberen. Ik zou graag wel willen dat ik Windows 7 er ook weer af kan gooien als ik het niks vind, zodat ik normaal verder kan gaan met mijn systeem op Vista. Haal ik dan gewoon die partitie weg waar Windows 7 op geinstalleerd staat? Werkt dan Vista weer als enige besturingssysteem, of krijg ik dan vage errors?
Ik zou zelf denken dat je die partitie gewoon weer kunt verwijderen, en dat ie dan gewoon weer opstart.
Maar dat weet ik niet zeker.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!![]()
Gasten misschien kunnen jullie mijn helpen, ik heb gegoogled maar niks gevonden.
Telkens als ik Windows 7 probeer te installeren, krijg ik een vage error dat de DVD niet compleet is en dat de installatie bepaalde bestanden niet kan kopieren. Ook als ik vanaf mijn harde schijf probeer te installeren of het bestand probeer te mounten.
Beetje vaag, weten jullie wat ik verkeer doe?![]()
de schijf misschien op 4x speed branden... heb dat ook wel eens gehad met vista installatie dvd'tjesquote:Op maandag 12 januari 2009 10:39 schreef Chahid het volgende:
Gasten misschien kunnen jullie mijn helpen, ik heb gegoogled maar niks gevonden.
Telkens als ik Windows 7 probeer te installeren, krijg ik een vage error dat de DVD niet compleet is en dat de installatie bepaalde bestanden niet kan kopieren. Ook als ik vanaf mijn harde schijf probeer te installeren of het bestand probeer te mounten.
Beetje vaag, weten jullie wat ik verkeer doe?
![]()
Geprobeerd maar mocht niet baten. Ik ben echt ten einde raad. Misschien moet ik het downloaden en branden op een andere PC.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:43 schreef resque het volgende:
[..]
de schijf misschien op 4x speed branden... heb dat ook wel eens gehad met vista installatie dvd'tjes
![]()
Downloaden via microsoft is geen lolletje, kapt al na 40MB
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
Backuppen is voor mietjes.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:06 schreef resque het volgende:
[..]
Ik heb aparte schijf voor backupDaar staan, mp3,docs en andere belangrijke bestanden op. prima oplossing!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Backuppen is voor mietjes.eens! alleen als een hdd crashed kan je nog zo goed weten wat je doet, maar dan ben je toch al je gegevens kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
btw, drivers voor windows 7 voor bijvoorbeeld videokaart, waar zijn die te halen dan? Of heeft de Windows installatie die zelf bij?![]()
ik hoefde niets te driveren, hij deed alles tijdens de installatie.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:08 schreef resque het volgende:
[..]
eens! alleen als een hdd crashed kan je nog zo goed weten wat je doet, maar dan ben je toch al je gegevens kwijt
btw, drivers voor windows 7 voor bijvoorbeeld videokaart, waar zijn die te halen dan? Of heeft de Windows installatie die zelf bij?
![]()
Als je zeker wil zijn, hang je er toch een ander schijfje in? Kwestie van een paar euro, inbouwen en wat stekkertjes verwisselen. Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:53 schreef resque het volgende:
Ik heb op dit moment Windows Vista Ultimate erop staan. Wil dan wel een dual boot aanmaken en Windows 7 even proberen. Ik zou graag wel willen dat ik Windows 7 er ook weer af kan gooien als ik het niks vind, zodat ik normaal verder kan gaan met mijn systeem op Vista. Haal ik dan gewoon die partitie weg waar Windows 7 op geinstalleerd staat? Werkt dan Vista weer als enige besturingssysteem, of krijg ik dan vage errors?
Dus: even naar btjunkie of mininova en daar de torrent opzoeken.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:00 schreef Chandler het volgende:
Downloaden via microsoft is geen lolletje, kapt al na 40MB
Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
Vista drivers werken er gewoon opquote:Op maandag 12 januari 2009 11:08 schreef resque het volgende:
[..]
eens! alleen als een hdd crashed kan je nog zo goed weten wat je doet, maar dan ben je toch al je gegevens kwijt
btw, drivers voor windows 7 voor bijvoorbeeld videokaart, waar zijn die te halen dan? Of heeft de Windows installatie die zelf bij?![]()
![]()
Ok! Dat is dan ook weer opgelost!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Vista drivers werken er gewoon op
![]()
deja vuquote:Op maandag 12 januari 2009 11:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Vista drivers werken er gewoon op
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
kwam mij zeer bekend voor zowel de vraag als het antwoord en het bedankje eropquote:1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Je zou in principe de Windows 7 partitie kunnen verwijderen vanuit Vista. Je moet dan waarschijnlijk wel (met behulp van de Vista DVD) een boot repair uitvoeren, omdat de zogenaamde bootloader dan verneukt isquote:Op maandag 12 januari 2009 09:53 schreef resque het volgende:
Maar dat zou niet al te lastig moeten zijn
![]()
![]()
hmm, maar eens keer proberen dan...quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je zou in principe de Windows 7 partitie kunnen verwijderen vanuit Vista. Je moet dan waarschijnlijk wel (met behulp van de Vista DVD) een boot repair uitvoeren, omdat de zogenaamde bootloader dan verneukt isMaar dat zou niet al te lastig moeten zijn
![]()
![]()
Zorg wel dat je weet hoe je die boot repair enzo moet uitvoeren hequote:Op maandag 12 januari 2009 13:26 schreef resque het volgende:
[..]
hmm, maar eens keer proberen dan...Anders moet je het even opzoeken
![]()
![]()
in principe krijg je na het verwijderen van de partitie nog steeds het bootmenu, waarin je kan kiezen of je vista of windows 7 opstart? als je dan voor windows 7 kiest dan start hij waarschijnlijk alleen niet verder?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zorg wel dat je weet hoe je die boot repair enzo moet uitvoeren heAnders moet je het even opzoeken
![]()
Ik weet niet precies of de bootmanager van Windows 7 of Vista is. Als die van Vista is dan zou er niks aan de hand moeten zijn. Als die van Windows 7 is zal je je master boot record waarschijnlijk moeten herstellen met een Vista DVD.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:29 schreef resque het volgende:
[..]
in principe krijg je na het verwijderen van de partitie nog steeds het bootmenu, waarin je kan kiezen of je vista of windows 7 opstart? als je dan voor windows 7 kiest dan start hij waarschijnlijk alleen niet verder?
Edit: Ik heb net via BCDEDIT achterhaald dat mijn bootmanager van Vista is. Dan zou er dus niks aan de hand moeten zijn.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13Windows Boot Manager
--------------------
identifier {bootmgr}
device partition=G:
description Windows Boot Manager
locale en-US
inherit xxxx
default xxxx
resumeobject xxxx
displayorder xxxx
xxxx
toolsdisplayorder xxxx
timeout xxxx
Partitie G: is Vista bij mij.![]()
Omdat vista er al opstaat zal die als main OS aangegeven staan, als je dan boot terwijl je Windows 7 verwijderd hebt krijg je idd een bootloader met 2 keuzes terwijl maar 1 werkt.
Gewoon een kwestie van Windows 7 dan even uit de bootloader slopen of even uit zetten.
PS: het is wel mogelijk om dit om te draaien maar het is een gemartel van hier tot tokyo.![]()
![]()
Vanaaf 7 installeren op m'n nieuwe i7 config.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Probeer hem eerst eens in vmware met lekker genoeg geheugen, dan kan je altijd weer terug mocht het niet bevallen..quote:Op maandag 12 januari 2009 09:53 schreef resque het volgende:
Ik heb op dit moment Windows Vista Ultimate erop staan. Wil dan wel een dual boot aanmaken en Windows 7 even proberen. Ik zou graag wel willen dat ik Windows 7 er ook weer af kan gooien als ik het niks vind, zodat ik normaal verder kan gaan met mijn systeem op Vista. Haal ik dan gewoon die partitie weg waar Windows 7 op geinstalleerd staat? Werkt dan Vista weer als enige besturingssysteem, of krijg ik dan vage errors?![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
Vanaaf 7 installeren op m'n nieuwe i7 config.[ afbeelding ]![]()
![]()
Durf in principe nu wel een dual boot aan. De bootloader is van vista, dus er zou niks aan de hand moeten zijn. Kan mijn Raid 0 set nog problemen opleveren bij de installatie van Windows 7?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Probeer hem eerst eens in vmware met lekker genoeg geheugen, dan kan je altijd weer terug mocht het niet bevallen..
![]()
Zal updates geven zodra het draait en ik online kan komen.quote:
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Werkt dit met VmWare?How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Dat zou niet al te lang moeten durenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal updates geven zodra het draait en ik online kan komen.Laat maar weten ja
![]()
![]()
Kleine tvp, image die ik gisteren gedownload had bleek corrupt dus nogmaals gedownload. Backups gedraaid van alle belangrijke bestanden, vanavond maar eens een dual boot gaan maken op mń Laptopje."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Aero, is dat effect nog net zo sneu als in Vista?Snapte sowieso de toevoeging niet, maakte m'n systeem alleen maar trager en het was niet mooi noch functioneel...
Dus ik kan best zonder..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Smaken verschillen. Ik zou persoonlijk niet meer terug willen naar Windows Classicquote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aero, is dat effect nog net zo sneu als in Vista?Snapte sowieso de toevoeging niet, maakte m'n systeem alleen maar trager en het was niet mooi noch functioneel...
Dus ik kan best zonder.. [ afbeelding ]
Edit: volgens mij stelt Windows Classic je ook niet in staat om de thumbnails previews van de nieuwe taakbalk te gebruiken![]()
vage shit... probeer net terug te gaan naar vista, krijg ik de melding dat mijn vista illegaal is...
terwijl ik hem toch echt heb gekocht...![]()
Meer mensen schijnen dat probleem te hebben. Ik weet zo gauw niet waar het door veroorzaakt wordtquote:Op maandag 12 januari 2009 15:25 schreef braampie het volgende:
vage shit... probeer net terug te gaan naar vista, krijg ik de melding dat mijn vista illegaal is...
terwijl ik hem toch echt heb gekocht...![]()
![]()
great... kan ik zo alsnog mijn vista opnieuw installerenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Meer mensen schijnen dat probleem te hebben. Ik weet zo gauw niet waar het door veroorzaakt wordt
![]()
![]()
Misschien staat de tijd verkeerd? Ik heb wanneer ik van Windows 7 terugga naar Vista dat mijn tijd niet klopt omdat Windows 7 ingesteld staat op Pacificquote:Op maandag 12 januari 2009 15:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Meer mensen schijnen dat probleem te hebben. Ik weet zo gauw niet waar het door veroorzaakt wordt.
![]()
Heb hem nu 24 uur als main OS draaien tot nu toe geen problemen gamen gaat ook goed (Battlefield 2)
Alleen Skype die beta versie voor deze Windows herkend mijn voip telefoon niet meer.
De normale Vista versie van Skype maar geinstalleerd wel wat waarschuwing maar werkt wel gewoon en die telefoon doet het ook weer.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Bij het downloaden van de 32bit image stopt het downloaden na een paar seconden.
Hebben meer mensen daar last van?So we just called him Fred too![]()
Ik heb windows 7 op een amd sempron 2ghz met 512 MB geheugen werkend gekregen, het draait nog redelijk ook, al zou wat meer geheugen geen kwaad kunnen.
Maar echt veel verbeteringen zie ik nog niet
Had hetzelfde probleem, gewoon via usenet downloaden en de key gebruiken die je had gekregen, al is mij daar niet om gevraagdquote:Op maandag 12 januari 2009 18:09 schreef Cothen het volgende:
Bij het downloaden van de 32bit image stopt het downloaden na een paar seconden.
Hebben meer mensen daar last van?
Zelfbenoemde speeltuindeskundige.![]()
Bij mij stopt ie bij 340 MBquote:Op maandag 12 januari 2009 18:09 schreef Cothen het volgende:
Hebben meer mensen daar last van?
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!![]()
Anders hier proberen : http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx
Maar volgens mij haal je het dan van dezelfde servers af als de link in de OP.
Heb hem gewoon van Usenet dan heb je gewoon zekerheid en garantie dat het goed gaat
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Jep, maar planet bied dat niet aan, en ons pap heeft abo niet betaald begin van het jaatquote:Op maandag 12 januari 2009 18:21 schreef Razor21 het volgende:
Anders hier proberen : http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx
Maar volgens mij haal je het dan van dezelfde servers af als de link in de OP.
Heb hem gewoon van Usenet dan heb je gewoon zekerheid en garantie dat het goed gaat
Dus zit ff zonder.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!![]()
Zo....downloaden eindelijk gelukt. Win7 geinstalleerd als enige OS op een nieuwe 1TBdisk zodat als het niet bevalt ik mijn oude disk weer kan aansluiten en ik weer op Vista draai.
Tot nu toe bevalt het prima....installatie gaat razendsnel en ook het werken met 7 gaat lekker.
Ik hou jullie op de hoogte van evt probsShuffle up and deal!!!![]()
Ik denk dat ik rond 8- half 9 uur ook op windows zit te werke
Ik ga Windows 7 niet kopen als het in de winkels komt te liggen, ik blijf met vista werken, denk ik.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!![]()
Ik heb een vreemd probleem, onder xp ga ik naar sleeping mode en dan kan ik op mijn toetsenbord drukken wat ik wil hij gaat niet aan. Zo hoort het ook.
Onder W7 gaat hij bij het minste geringste uit slaap stand bv als je een toets aanraakt. Kun je dat ergens uitzetten?![]()
De modus van XP die jij (waarschijnlijk) bedoelt heet volgens mij Hibernate in Vista en 7. Je computers geheugen wordt dan naar de harde schijf gekopiëerd en de computer schakelt uit. Vista en 7 verstaan onder slaapstand dat je computer zo minimalistisch mogelijk draait. Het geheugen wordt niet naar de schijf gekopiëerd en je kan de computer vrijwel direct weer gebruiken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:04 schreef Erikro het volgende:
Ik heb een vreemd probleem, onder xp ga ik naar sleeping mode en dan kan ik op mijn toetsenbord drukken wat ik wil hij gaat niet aan. Zo hoort het ook.
Onder W7 gaat hij bij het minste geringste uit slaap stand bv als je een toets aanraakt. Kun je dat ergens uitzetten?
Je zal dus moeten kijken of je Hibernate kan vinden. Als dit niet is wat je bedoelde, dan weet ik het niet![]()
![]()
Het is niet die hibernate idd, ik gebruik de s3 stand oftwel in 1 sec aan of uit. Alleen als de stroom uitvalt ben je alles uit je ram kwijt :-)
Hoe vaak gebeurt dat nou.
Het lijkt wel of er ergens een setting is met wake up on keybord press. Het is een draadloos kb met als gevolg dat hij zelfs aanspringt als ik tegen mijn buro aantik.![]()
Dat moet je volgens mij in je Bios instellenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Erikro het volgende:
Het is niet die hibernate idd, ik gebruik de s3 stand oftwel in 1 sec aan of uit. Alleen als de stroom uitvalt ben je alles uit je ram kwijt :-)
Hoe vaak gebeurt dat nou.
Het lijkt wel of er ergens een setting is met wake up on keybord press. Het is een draadloos kb met als gevolg dat hij zelfs aanspringt als ik tegen mijn buro aantik.
Moest ik ook, staat wake-up when you press : en dan kon ik kiezen uit spatie, enter, of tab, of alle toetsen.
Of gewoon de muis.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!![]()
Nu nog steeds niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Erikro het volgende:
true maar waarom heeft xp er dan geen last van ;-)
Misschien een instelling. Misschien kan XP er wel niet meer overweg
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!![]()
Gaat nog wel ff duren, mobo is een DOA.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat zou niet al te lang moeten durenLaat maar weten ja
!@#!#~!#$!@#$!@#$OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Zo, maar een complete install gedaan op m'n laptop.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Kleine tvp, image die ik gisteren gedownload had bleek corrupt dus nogmaals gedownload. Backups gedraaid van alle belangrijke bestanden, vanavond maar eens een dual boot gaan maken op mń Laptopje.
Eerste post dus vanuit Windows 7
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Bij mij werkt het ook eindelijk.
Ik heb een P5GC-VM en blijkbaar kan ik alleen maar installeren als ik de SATA-instellingen op "Compatible" zet.
Overigens is deze versie van "Windows 7" een gepimpte versie van Windows Vista. (Net zoals Windows XP (versie 5.1) een gepimpte versie was van Windows 2000 (versie 5.0)), check dit maar:
So we just called him Fred too![]()
Dat was toch al duidelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Cothen het volgende:
Overigens is deze versie van "Windows 7" een gepimpte versie van Windows Vista. (Net zoals Windows XP (versie 5.1) een gepimpte versie was van Windows 2000 (versie 5.0)), check dit maar:
[ afbeelding ]
?
![]()
Ik vind anders nog steeds opvallend. Windows verkoopt als een heel nieuw platform, maar het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde als Vista.quote:So we just called him Fred too![]()
Ik krijg alleen mijn X-Fi kaartje niet aan de praat, zodra ik wil instaleren, en heb hem al op compabiliteits modus gezet, krijg ik een BSOD, ook als ik de comp. modus uit zet.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!![]()
Dan toch redelijk strak gepimpt, performed tot nog toe een stuk beter dan Vista.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Cothen het volgende:
Bij mij werkt het ook eindelijk.
Ik heb een P5GC-VM en blijkbaar kan ik alleen maar installeren als ik de SATA-instellingen op "Compatible" zet.
[ afbeelding ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Niet exact, zoiets heet een kernel-update. Het is natuurlijk puur marketing en het imago opkrikken van deze kernel die eerder verkocht werd onder de naam Vista..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik vind anders nog steeds opvallend. Windows verkoopt als een heel nieuw platform, maar het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde als Vista.![]()
Dat zou je dus ook over XP kunnen zeggen, maar dat was toch ook wel een tikkeltje andersquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik vind anders nog steeds opvallend. Windows verkoopt als een heel nieuw platform, maar het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde als Vista.![]()
![]()
Ach ja, dit moet de "echte" Vista worden...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik vind anders nog steeds opvallend. Windows verkoopt als een heel nieuw platform, maar het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde als Vista.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 12-01-2009 23:03:16 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Hmmm kreeg een bluescreen bij het afsluiten een of andere cdd.dll ?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Heb even wat gezocht en het schijnt de Canonical Display Driver te zijn. Verder kon ik er niet veel nuttigs over vinden eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm kreeg een bluescreen bij het afsluiten een of andere cdd.dll ?![]()
![]()
Na irritante problemen met installatie, is het nu eindelijk gelukt en post ik nu vanuit windows 7. Tot nu toe loopt het redelijk soepel, beetje jammer dat firefox niet helemaal werkt. Morgen ff een wat langer verslag.![]()
Ik krijg een melding van de Action Center dat Network Acces Protection niet aan staat. Hoe kan ik die alsnog aanzetten? Of hoe kan ik de Action Center uitzetten? Waarschijnlijk is NAP uitgezet door de Avira Premium Security Suite die ik erop heb gezet, aangezien ik die melding daarvoor nog niet had....![]()
Zou dus mooi zijn als er iemand een soort vlite maakt waarmee je Vista kan aanpassen naar 7.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik vind anders nog steeds opvallend. Windows verkoopt als een heel nieuw platform, maar het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde als Vista.
Heb thuis een Vista Home Premium (ongebruikt) liggen, ben benieuwd hoe Microsoft het overstappen van Vista naar 7 gaat aanpakken. Als dat tegen een bescheiden bedrag kan, voel ik er wel voor.Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
Gister geprobeerd, maar was sowieso laat thuis, moest werken bij retaurantMaar kreeg een error van install.(nogwat) dus kon hij mijn DVD niet goed lezen denk ik. Toch maar een versie halen van MS-site?
![]()
http://blogs.msdn.com/tim(...)ndows-7-secrets.aspx
zitten wel wat handige dingen tussen. ik heb het zelf niet getest, maar blijkbaar werkt iso naar cd burnen nu zonder shareware![]()
![]()
Ben toch lichtelijk nieuwsgierig of dit inderdaad de super-duper Windows versie is die MS tien jaar geleden al uit had moeten geven. Even kijken of het binnen KVM oid installeerbaar is.
De site is iig top. Ik heb al twee product keys, maar de download link is nog stuk omdat het mailtje door het live.com spamfilter opgegeten is.
Hum. Of zou het echt komen doordat ik geenInternet Explorer
gebruik?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.![]()
Want xp is niet geslaagd?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:50 schreef LintuxCx het volgende:
Ben toch lichtelijk nieuwsgierig of dit inderdaad de super-duper Windows versie is die MS tien jaar geleden al uit had moeten geven. Even kijken of het binnen KVM oid installeerbaar is.
De site is iig top. Ik heb al twee product keys, maar de download link is nog stuk omdat het mailtje door het live.com spamfilter opgegeten is.
Hum. Of zou het echt komen doordat ik geenInternet Explorer
gebruik?
![]()
XP had IMHO weinig boeiends wat 2000 niet al had. Het enige goede aan XP was dat ze eindelijk gestopt waren Windows 9x aan consumenten aan te smeren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:59 schreef fotostarter het volgende:
Want xp is niet geslaagd?I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: