quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
Vanaaf 7 installeren op m'n nieuwe i7 config.[ afbeelding ]
Durf in principe nu wel een dual boot aan. De bootloader is van vista, dus er zou niks aan de hand moeten zijn. Kan mijn Raid 0 set nog problemen opleveren bij de installatie van Windows 7?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Probeer hem eerst eens in vmware met lekker genoeg geheugen, dan kan je altijd weer terug mocht het niet bevallen..
Zal updates geven zodra het draait en ik online kan komen.quote:
Dat zou niet al te lang moeten durenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal updates geven zodra het draait en ik online kan komen.
Smaken verschillen. Ik zou persoonlijk niet meer terug willen naar Windows Classicquote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aero, is dat effect nog net zo sneu als in Vista?Snapte sowieso de toevoeging niet, maakte m'n systeem alleen maar trager en het was niet mooi noch functioneel...
Dus ik kan best zonder.. [ afbeelding ]
Meer mensen schijnen dat probleem te hebben. Ik weet zo gauw niet waar het door veroorzaakt wordtquote:Op maandag 12 januari 2009 15:25 schreef braampie het volgende:
vage shit... probeer net terug te gaan naar vista, krijg ik de melding dat mijn vista illegaal is...
terwijl ik hem toch echt heb gekocht...
great... kan ik zo alsnog mijn vista opnieuw installerenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Meer mensen schijnen dat probleem te hebben. Ik weet zo gauw niet waar het door veroorzaakt wordt
Misschien staat de tijd verkeerd? Ik heb wanneer ik van Windows 7 terugga naar Vista dat mijn tijd niet klopt omdat Windows 7 ingesteld staat op Pacificquote:Op maandag 12 januari 2009 15:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Meer mensen schijnen dat probleem te hebben. Ik weet zo gauw niet waar het door veroorzaakt wordt
Had hetzelfde probleem, gewoon via usenet downloaden en de key gebruiken die je had gekregen, al is mij daar niet om gevraagdquote:Op maandag 12 januari 2009 18:09 schreef Cothen het volgende:
Bij het downloaden van de 32bit image stopt het downloaden na een paar seconden.
Hebben meer mensen daar last van?
Bij mij stopt ie bij 340 MBquote:Op maandag 12 januari 2009 18:09 schreef Cothen het volgende:
Bij het downloaden van de 32bit image stopt het downloaden na een paar seconden.
Hebben meer mensen daar last van?
Jep, maar planet bied dat niet aan, en ons pap heeft abo niet betaald begin van het jaatquote:Op maandag 12 januari 2009 18:21 schreef Razor21 het volgende:
Anders hier proberen : http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx
Maar volgens mij haal je het dan van dezelfde servers af als de link in de OP.
Heb hem gewoon van Usenet dan heb je gewoon zekerheid en garantie dat het goed gaat
De modus van XP die jij (waarschijnlijk) bedoelt heet volgens mij Hibernate in Vista en 7. Je computers geheugen wordt dan naar de harde schijf gekopiëerd en de computer schakelt uit. Vista en 7 verstaan onder slaapstand dat je computer zo minimalistisch mogelijk draait. Het geheugen wordt niet naar de schijf gekopiëerd en je kan de computer vrijwel direct weer gebruiken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:04 schreef Erikro het volgende:
Ik heb een vreemd probleem, onder xp ga ik naar sleeping mode en dan kan ik op mijn toetsenbord drukken wat ik wil hij gaat niet aan. Zo hoort het ook.
Onder W7 gaat hij bij het minste geringste uit slaap stand bv als je een toets aanraakt. Kun je dat ergens uitzetten?
Dat moet je volgens mij in je Bios instellenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Erikro het volgende:
Het is niet die hibernate idd, ik gebruik de s3 stand oftwel in 1 sec aan of uit. Alleen als de stroom uitvalt ben je alles uit je ram kwijt :-)
Hoe vaak gebeurt dat nou.
Het lijkt wel of er ergens een setting is met wake up on keybord press. Het is een draadloos kb met als gevolg dat hij zelfs aanspringt als ik tegen mijn buro aantik.
Nu nog steeds niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Erikro het volgende:
true maar waarom heeft xp er dan geen last van ;-)
Gaat nog wel ff duren, mobo is een DOA.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat zou niet al te lang moeten durenLaat maar weten ja
Zo, maar een complete install gedaan op m'n laptop.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Kleine tvp, image die ik gisteren gedownload had bleek corrupt dus nogmaals gedownload. Backups gedraaid van alle belangrijke bestanden, vanavond maar eens een dual boot gaan maken op mń Laptopje.
Dat was toch al duidelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Cothen het volgende:
Overigens is deze versie van "Windows 7" een gepimpte versie van Windows Vista. (Net zoals Windows XP (versie 5.1) een gepimpte versie was van Windows 2000 (versie 5.0)), check dit maar:
[ afbeelding ]
Ik vind anders nog steeds opvallend. Windows verkoopt als een heel nieuw platform, maar het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde als Vista.quote:
Dan toch redelijk strak gepimpt, performed tot nog toe een stuk beter dan Vista.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Cothen het volgende:
Bij mij werkt het ook eindelijk.
Ik heb een P5GC-VM en blijkbaar kan ik alleen maar installeren als ik de SATA-instellingen op "Compatible" zet.
Overigens is deze versie van "Windows 7" een gepimpte versie van Windows Vista. (Net zoals Windows XP (versie 5.1) een gepimpte versie was van Windows 2000 (versie 5.0)), check dit maar:
[ afbeelding ]
Niet exact, zoiets heet een kernel-update. Het is natuurlijk puur marketing en het imago opkrikken van deze kernel die eerder verkocht werd onder de naam Vista..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik vind anders nog steeds opvallend. Windows verkoopt als een heel nieuw platform, maar het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde als Vista.
Dat zou je dus ook over XP kunnen zeggen, maar dat was toch ook wel een tikkeltje andersquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik vind anders nog steeds opvallend. Windows verkoopt als een heel nieuw platform, maar het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde als Vista.
Ach ja, dit moet de "echte" Vista worden...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Heb even wat gezocht en het schijnt de Canonical Display Driver te zijn. Verder kon ik er niet veel nuttigs over vinden eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm kreeg een bluescreen bij het afsluiten een of andere cdd.dll ?
Zou dus mooi zijn als er iemand een soort vlite maakt waarmee je Vista kan aanpassen naar 7.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Want xp is niet geslaagd?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:50 schreef LintuxCx het volgende:
Ben toch lichtelijk nieuwsgierig of dit inderdaad de super-duper Windows versie is die MS tien jaar geleden al uit had moeten geven. Even kijken of het binnen KVM oid installeerbaar is.
De site is iig top. Ik heb al twee product keys, maar de download link is nog stuk omdat het mailtje door het live.com spamfilter opgegeten is.
Hum. Of zou het echt komen doordat ik geenInternet Explorer
gebruik?
XP had IMHO weinig boeiends wat 2000 niet al had. Het enige goede aan XP was dat ze eindelijk gestopt waren Windows 9x aan consumenten aan te smeren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:59 schreef fotostarter het volgende:
Want xp is niet geslaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |