Hmm, da's weer een minpuntje danquote:Op zondag 11 januari 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik msn de godganse dag though.
Ken anders ook populaire meisjes zonder msn. Die als het ware onbereikbaar blijven.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, da's weer een minpuntje dan. Maar jij bent ook zo mateloos populair dat je er gewoon niet aan ontkomt!
Los m'n raadsel op! Nu!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Fascination het volgende:
Ik ga maar eens, is hier toch niets te beleven.
Bestaan die nogquote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken anders ook populaire meisjes zonder msn. Die als het ware onbereikbaar blijven.
Een andere kapper?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
Als een kapper alle mensen knipt die zichzelf niet knippen, wie knipt dan de kapper?
Maar dat knipt De Kapper zichzelf niet, dus zou hij zichzelf moeten knippen, want hij knipt alle mensen die zichzelf niet knippen.quote:
Engeland mensen?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef Cyberzone het volgende:
Iemand uit engeland probeert me wijs te maken dat engeland mensen samen in bad gaan er niks gebeurd. Zij is 17 en die jongen is ook 17![]()
Ik ga hem even editen :pquote:
Bullseye!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, da's weer een minpuntje dan. Maar jij bent ook zo mateloos populair dat je er gewoon niet aan ontkomt!
O jaquote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar dat knipt De Kapper zichzelf niet, dus zou hij zichzelf moeten knippen, want hij knipt alle mensen die zichzelf niet knippen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O ja![]()
maarja er is geen goed antwoord daarop toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Devviequote:
Ah zo! Dank je wel Nederlandmeneer!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, Noorwegenmeisje. Je weet toch. Engelandmensen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Verdomme ik moet wat aan school gaan doen, maar totaal geen zin![]()
Wat moet je doen dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Verdomme ik moet wat aan school gaan doen, maar totaal geen zin![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Viel te proberen of je erin trapte.
Zo moeilijk is het anders niet om te begrijpen.quote:Anyway, ik begrijp die heterologische blabla niet.
Heterologisch, want heterologisch beschrijft zichzelf niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
Nog een leuke (en eerder gepost):
Bijvoeglijke naamwoorden kun je opdelen in twee categorieën:
Ze zijn autologisch; het bijvoeglijk naamwoord beschrijft zichzelf (zoals 'vijflettergrepig' - want het is inderdaad vijflettergrepig - of 'Nederlands' - want het woord is Nederlands);
Of ze zijn heterologisch; het bijvoeglijk naamwoord beschrijft zichzelf niet (zoals 'drielettergrepig' en 'Engels')
De vraag is nu: in welke categorie hoort het bijvoeglijk naamwoord 'heterologisch'?
Heterologisch is autologisch, want het beschrijft zichzelf.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
Nog een leuke (en eerder gepost):
Bijvoeglijke naamwoorden kun je opdelen in twee categorieën:
Ze zijn autologisch; het bijvoeglijk naamwoord beschrijft zichzelf (zoals 'vijflettergrepig' - want het is inderdaad vijflettergrepig - of 'Nederlands' - want het woord is Nederlands);
Of ze zijn heterologisch; het bijvoeglijk naamwoord beschrijft zichzelf niet (zoals 'drielettergrepig' en 'Engels')
De vraag is nu: in welke categorie hoort het bijvoeglijk naamwoord 'heterologisch'?
Neequote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef Silentalarm het volgende:
Zou ik mijn prachtige schoolfoto posten?
Oh oh, Mr. Smartpantsquote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
[..]
Zo moeilijk is het anders niet om te begrijpen.
Maar dan zou het zichzelf dus wél beschrijven...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heterologisch, want heterologisch beschrijft zichzelf niet.
Niet helemaal he.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heterologisch, want heterologisch beschrijft zichzelf niet.
Waarom beschrijft heterologisch zichzelf?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heterologisch is autologisch, want het beschrijft zichzelf.
En dus is het niet heterologisch meer.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heterologisch is autologisch, want het beschrijft zichzelf.
JA!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef Silentalarm het volgende:
Wikipedia-sletje.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:39 schreef Allure_ het volgende:
Stel dat heterologisch autologisch is. Dan beschrijft het zichzelf niet, en is het dus heterologisch. Het kan dus niet autologisch zijn. Stel dan dat heterologisch heterologisch is; dan is het per definitie autologisch. Heterologisch is dus autologisch dan en slechts dan als het heterologisch is, een duidelijke tegenspraak.
Wat?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:39 schreef Allure_ het volgende:
Stel dat heterologisch autologisch is. Dan beschrijft het zichzelf niet, en is het dus heterologisch. Het kan dus niet autologisch zijn. Stel dan dat heterologisch heterologisch is; dan is het per definitie autologisch. Heterologisch is dus autologisch dan en slechts dan als het heterologisch is, een duidelijke tegenspraak.
Ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef Silentalarm het volgende:
Hahahahaquote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef Silentalarm het volgende:
De schoolfotograaf geloofde dat dit mijn echte bril was btw.
Ik denk niet dat dit echt goede onderwerpen zijn om op een feestje aan te snijden. Ik haat dit soort stellingenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef IQM het volgende:
Dus mochten jullie mensen nog voor vijf minuten willen vermaken op een feestje én uiterst interessant overkomen... they are all yours.[ afbeelding ]
Daarom. Je houdt de gemoederen bezig. De een vindt het leuk, de ander haat het. Resultaat: iedereen heeft er wat over te zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit echt goede onderwerpen zijn om op een feestje aan te snijden. Ik haat dit soort stellingen![]()
.
Ik haat mensen die dat soort dingen doen op feestjes echt heel heel heel erg.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom. Je houdt de gemoederen bezig. De een vindt het leuk, de ander haat het. Resultaat: iedereen heeft er wat over te zeggen.
En misschien vloeit er nog een ruzie uit voortquote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom. Je houdt de gemoederen bezig. De een vindt het leuk, de ander haat het. Resultaat: iedereen heeft er wat over te zeggen.
Dan wil ik toch wel eens zien hoe dat uitpakt als jij dit op een feestje ter sprake zou brengenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie alleen maar het woord hetero staan en dat doet me denken aan lekkere wijvenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haat mensen die dat soort dingen doen op feestjes echt heel heel heel erg.
Ik heb het nooit echt gedaan, hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan wil ik toch wel eens zien hoe dat uitpakt als jij dit op een feestje ter sprake zou brengen!
D'r lichaam is gefotoshoptquote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie alleen maar het woord hetero staan en dat doet me denken aan lekkere wijven![]()
[ afbeelding ]
Quote fail.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het nooit echt gedaan, hoor.
Mooi, anders kreeg je een pen in je oog van BT en mijquote:Op zondag 11 januari 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het nooit echt gedaan, hoor.
boeien voel je niks vanquote:Op zondag 11 januari 2009 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
D'r lichaam is gefotoshopt. Beetje jammer.
Nee hoor.quote:
Oh, boehoe.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi, anders kreeg je een pen in je oog van BT en mij.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat wel haar tepels zijn en geen stofpluisjes?
Nee, sorry, lukt niet echt.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou maar bang worden als ik jou was.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat wel haar tepels zijn en geen stofpluisjes?
Mijn quote fail was geen quote fail meer, maar weer een gewone quote.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee het was een quote fail quote fail.
Aan het einde van de zin heeft ze een punt.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn quote fail was geen quote fail meer, maar weer een gewone quote.
Nou ja, ergens heb je ook een punt.'t Is maar hoe je het bekijkt.
Ja dus had ik dus een fail bij het quoten van jouw quote fail?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn quote fail was geen quote fail meer, maar weer een gewone quote.
Nou ja, ergens heb je ook een punt.'t Is maar hoe je het bekijkt.
JOah!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:51 schreef Fascination het volgende:
Zal ik m'n plaatje in fobo als UI doen?
Whehe, wijsneus.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Aan het einde van de zin heeft ze een punt.
Vast wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dus had ik dus een fail bij het quoten van jouw quote fail?
Dus een quote fail quote fail?
En dat is niet de enige plaatsquote:Op zondag 11 januari 2009 21:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Aan het einde van de zin heeft ze een punt.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:54 schreef IQM het volgende:
Zolang dat puntje maar bij mijn paaltje komt.
Antwoord: moet je zelf weten.quote:
Fijnequote:Op zondag 11 januari 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga boeken lezen in bed, fijne avond allemaal!
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga boeken lezen in bed, fijne avond allemaal!
ja ik snap denk ik wel een beetje waaromquote:Op zondag 11 januari 2009 22:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihi, ik vind je nog steeds dagdag achtig
haha. Je hebt trouwens best wel een vette ava.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
ja ik snap denk ik wel een beetje waarom
en ja ik doe ook af en toe best wel een beetje mn best
Bwehhehehequote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef zweedsbloed het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je homo bent
En ik hoop dat de kloonscan je pakt.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef zweedsbloed het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je homo bent
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, jij met je hele Buup verzameling. Ik kan zo snel geen leuke vinden, jij wint
.
De avond moet zelfs nog beginnen!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo'n nachtbraker ben als jij![]()
!
mooi, want hij heeft me wel 2 minuten in paint gekostquote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha. Je hebt trouwens best wel een vette ava.![]()
En zo hoort het. Veel leesplezier Silent (quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga gezellig met BT meedoen en ook mn boek uitlezen.
doei allemaaal!
Wel als je geband bent?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:07 schreef zweedsbloed het volgende:
[..]
Nah, kleine kans.. Besides, kloontjes zijn niet verboden..
Hij is op een date!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij zit achter de geraniums, die hij als goedmakertje van NB heeft gekregen.
Ik heb niets bevestigd..quote:Op zondag 11 januari 2009 22:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel als je geband bent?
Maar bedankt voor je bevestiging dat je een kloon bent.![]()
dankje BTquote:Op zondag 11 januari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En zo hoort het. Veel leesplezier Silent ()!
Je sig klopt niet. Ik denk niet dat je een NB kloon bent, ik denk dat je een kloon bent vaan een kutuser zonder gevoel voor humor.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het doorgaans niet zo op users wier username begint met een kleine letter.
The Cosby Show?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:12 schreef Devvie het volgende:
Boh, die 3negerts nemen dat vrouwtje goed te grazen zeg
Ik zal het aan yvonne doorgeven.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het doorgaans niet zo op users wier username begint met een kleine letter.
Uhuh.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je sig klopt niet. Ik denk niet dat je een NB kloon bent, ik denk dat je een kloon bent vaan een kutuser zonder gevoel voor humor.
quote:
Je noemt jezelf een kutuser? net was hij/zij je kloontje nogquote:Op zondag 11 januari 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je sig klopt niet. Ik denk niet dat je een NB kloon bent, ik denk dat je een kloon bent vaan een kutuser zonder gevoel voor humor.
Goed punt. verpaupering van de samenleving zeg ik je. Alhoewel ik ook niet trots ben op mijn 'streepje'. Maargoed, nood breekt wetquote:Op zondag 11 januari 2009 22:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie je, voor een username die begint met een kleine letter, heb ik welvaak gelijk hèquote:
Had je kunnen veranderen tijdens de 3fm actie'squote:Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed punt. verpaupering van de samenleving zeg ik je. Alhoewel ik ook niet trots ben op mijn 'streepje'. Maargoed, nood breekt wet.
En toen was ik ook echt serieus jaquote:Op zondag 11 januari 2009 22:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je noemt jezelf een kutuser? net was hij/zij je kloontje nog
't is wel zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed punt. verpaupering van de samenleving zeg ik je. Alhoewel ik ook niet trots ben op mijn 'streepje'. Maargoed, nood breekt wet.
Betalen voor FOK!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Had je kunnen veranderen tijdens de 3fm actie's![]()
So truequote:Op zondag 11 januari 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
't is wel zo.Vaak zeg dat ontbreken van een hoofdletter toch iets over de persoon.
Dat streepje heeft juist wel iets onconventioneels, iets baldadigs.
MY EYES!quote:
Hey Remlofquote:Op zondag 11 januari 2009 22:20 schreef remlof het volgende:
Wat is dit voor een rare TT?
Ik dacht dat het rebecca was van popstarsquote:
Dat doe je toch ook niet op zondagavond?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Ahoi!
Mn huis is een fucking mess maar heb echt geen zin om op te ruimen
En herpes geven.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey Remlof.
Rare TS = rare TT. Hij wil iedereen gewoon buiten sluiten. Vlegel dat ie is.
Zijn daar bepaalde tijdstippen voor danquote:Op zondag 11 januari 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet op zondagavond?
zaterdagquote:Op zondag 11 januari 2009 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zijn daar bepaalde tijdstippen voor dan?
IQM?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
So true.
Mwa, persoonlijk was ik voor de punt gegaan! Maar helaas. Tevens moet je me nog eens uitleggen hoe het nou precies zit met jouw nickname
.
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht dat het rebecca was van popstars
het kan altijd ergerquote:Op zondag 11 januari 2009 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje gemist, en door jou durf ik niet meer terug te kijken
Naar wat, dit?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje gemist, en door jou durf ik niet meer terug te kijken
Gelukkig FOK! ik, en kijk ik geen tv.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
het kan altijd ergernu op ned2 pedosueel clown harry
Dan werk ik en maak ik mn huis daarna juist vies met vrienden!quote:
best leerzaam soms, ziek maar leerzaamquote:Op zondag 11 januari 2009 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig FOK! ik, en kijk ik geen tv.
Ow,dat valt nog mee! Na A's beschrijving had ik op zijn minst een nijlpaard met een leverworst in haar reet verwachtquote:
Fok of tv?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
best leerzaam soms, ziek maar leerzaam
Ik was van plan om 'Voor een echt succesvol leven' te gaan lezen van Bas Haring.quote:
Pedofiele clowns? Dan ben ik benieuwd wat jij wilt leren.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
best leerzaam soms, ziek maar leerzaam
Bas Haring!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was van plan om 'Voor een echt succesvol leven' te gaan lezen van Bas Haring.
MAAR TOEN HAD IK GEEN ZIN MEER!
HAHA TS KIJKT POPSTARS!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht dat het rebecca was van popstars
Hoe die ziekte mensen tot vergrijpen met kinderen leidt en hoe het Nederlandse Openbaar Ministerie tekort schiet in behandeling van deze mensen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pedofiele clowns? Dan ben ik benieuwd wat jij wilt leren.
Vrijdag weer de voorronders van X-factor met alle mogelijke debielen die geen talent bezitten.quote:
Inderdaad niet. Dat boek ga ik dus niet lezenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
Het grootste probleem van dit vlot geschreven 'boekje' is dat Haring 'verkleuterend' vertelt: net of hij voor een klasje bengels zit dat ervoor gewaarschuwd moet worden niet te hard haar best te doen. Voortdurend heeft hij het over 'eendje' en 'boekje' en 'ploegje' en een vrouwtjeskrab is 'Mevrouw Krab', alsof hij voortdurend tracht de zwaarte van zijn onderwerp te ondermijnen en zodoende niet in de val te lopen die hij zelf heeft opgezet; onder géén beding mag de lezer de indruk krijgen dat ook Bas Haring succesvol wil zijn. Doordat hij ridiculiseert, doordat hij zijn eigen werk enkel met verkleinwoorden benoemt; doordat hij jaloersheid veinst jegens nietsnutten. En doordat hij Gummbah heeft ingeschakeld om tekeningen te maken die Haring gerust te kakken mogen zetten. Alleen jammer dat niet één tekening écht grappig is.
En dit werkt ook niet echt bemoedigend.
multitaskenquote:
Ja boehoehoe mensen van fora bellen elkaar. Moeten we de krant ook maar even bellen?quote:
Ligt eraan, zit de redacteur op FOK!?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja boehoehoe mensen van fora bellen elkaar. Moeten we de krant ook maar even bellen?
Daar is de frontpage toch voor?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja boehoehoe mensen van fora bellen elkaar. Moeten we de krant ook maar even bellen?
Tof, huh.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou pas een vicieuze cirkel maken zeg.
Jij denkt misschien dat ze "God, ik kom" en "Jezus, neem mij" zingen, maar ze zijn gewoon keihard aan het batsen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:34 schreef Gupje het volgende:
En ik word hier gek van me ouders, die lopen samen christelijke liederen aan het zingen
Het is al veranderd in mijn, maar dat ze aan het neuken zijn zou wel kunnen kloppenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij denkt misschien dat ze "God, ik kom" en "Jezus, neem mij" zingen, maar ze zijn gewoon keihard aan het batsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Zou een krentenbol met herpes nog eetbaar zijn?
Dat einde is zo focking gruwelijkquote:
Guido?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef MouzurX het volgende:
Lief dagboek, mijn haar is echt ineens vet lang ... nog even en ik ben een soort goku als ik er enorm veel gel in zou doen![]()
En als ik naar d ekapper ga is het weer te kort
Als ik bruiningscreme zou op doen wel jaquote:
Ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, ik wil elke keer wat typen, maar dan weet ik het niet meer
Ik heb een writersblock
Zweetband om je hoofdquote:Op zondag 11 januari 2009 22:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als ik bruiningscreme zou op doen wel ja
Wehehe ... zou ik nog best kunnen doen over een paar wekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |