Hmm, da's weer een minpuntje danquote:Op zondag 11 januari 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik msn de godganse dag though.
Ken anders ook populaire meisjes zonder msn. Die als het ware onbereikbaar blijven.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, da's weer een minpuntje dan. Maar jij bent ook zo mateloos populair dat je er gewoon niet aan ontkomt!
Los m'n raadsel op! Nu!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Fascination het volgende:
Ik ga maar eens, is hier toch niets te beleven.
Bestaan die nogquote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken anders ook populaire meisjes zonder msn. Die als het ware onbereikbaar blijven.
Een andere kapper?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
Als een kapper alle mensen knipt die zichzelf niet knippen, wie knipt dan de kapper?
Maar dat knipt De Kapper zichzelf niet, dus zou hij zichzelf moeten knippen, want hij knipt alle mensen die zichzelf niet knippen.quote:
Engeland mensen?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef Cyberzone het volgende:
Iemand uit engeland probeert me wijs te maken dat engeland mensen samen in bad gaan er niks gebeurd. Zij is 17 en die jongen is ook 17![]()
Ik ga hem even editen :pquote:
Bullseye!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, da's weer een minpuntje dan. Maar jij bent ook zo mateloos populair dat je er gewoon niet aan ontkomt!
O jaquote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar dat knipt De Kapper zichzelf niet, dus zou hij zichzelf moeten knippen, want hij knipt alle mensen die zichzelf niet knippen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O ja![]()
maarja er is geen goed antwoord daarop toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Devviequote:
Ah zo! Dank je wel Nederlandmeneer!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, Noorwegenmeisje. Je weet toch. Engelandmensen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Verdomme ik moet wat aan school gaan doen, maar totaal geen zin![]()
Wat moet je doen dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Verdomme ik moet wat aan school gaan doen, maar totaal geen zin![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Viel te proberen of je erin trapte.
Zo moeilijk is het anders niet om te begrijpen.quote:Anyway, ik begrijp die heterologische blabla niet.
Heterologisch, want heterologisch beschrijft zichzelf niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
Nog een leuke (en eerder gepost):
Bijvoeglijke naamwoorden kun je opdelen in twee categorieën:
Ze zijn autologisch; het bijvoeglijk naamwoord beschrijft zichzelf (zoals 'vijflettergrepig' - want het is inderdaad vijflettergrepig - of 'Nederlands' - want het woord is Nederlands);
Of ze zijn heterologisch; het bijvoeglijk naamwoord beschrijft zichzelf niet (zoals 'drielettergrepig' en 'Engels')
De vraag is nu: in welke categorie hoort het bijvoeglijk naamwoord 'heterologisch'?
Heterologisch is autologisch, want het beschrijft zichzelf.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
Nog een leuke (en eerder gepost):
Bijvoeglijke naamwoorden kun je opdelen in twee categorieën:
Ze zijn autologisch; het bijvoeglijk naamwoord beschrijft zichzelf (zoals 'vijflettergrepig' - want het is inderdaad vijflettergrepig - of 'Nederlands' - want het woord is Nederlands);
Of ze zijn heterologisch; het bijvoeglijk naamwoord beschrijft zichzelf niet (zoals 'drielettergrepig' en 'Engels')
De vraag is nu: in welke categorie hoort het bijvoeglijk naamwoord 'heterologisch'?
Neequote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef Silentalarm het volgende:
Zou ik mijn prachtige schoolfoto posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |