quote:Op zondag 11 januari 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie staat er nu meer voor lul, jij of ik.
Watquote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef Noek het volgende:
Ja nou, Pietje. Ik sta er lullig bij te kijken maar ik vind alles briljant en fantastisch wat ze doen op het ijs. Al gaan ze 100x op hun snuitje. Ik ben een passieve schaatser.
Oh ja, dat remember ik nog een beetje. Dat vond ik geloof ik allemaal maar suf.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:01 schreef Noek het volgende:
Dat was met dat leeftijdsgedoe, remember? Daar vond jij ook iets van.
Nee joh, als ze al maar een kant opgaan, dan vind ik ze al goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat? Je bent zo'n roeper vanaf de zijkant, "je moet naar vooooren"
!
Fijn dat je me even quote, ik ben die gast meer dan zat.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef Noek het volgende:
![]()
Ja nou, Pietje. Ik sta er lullig bij te kijken maar ik vind alles briljant en fantastisch wat ze doen op het ijs. Al gaan ze 100x op hun snuitje. Ik ben een passieve schaatser.
Wie ik?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hele land heeft de schaatsen onder gebonden, behalve jullie?
And proud of it. Stelletje meeglijdersquote:Op zondag 11 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Johhh zo ernstig was het toch nietquote:Op zondag 11 januari 2009 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn dat je me even quote, ik ben die gast meer dan zat.
Ik kijk naar het schaatsen op tv, ook leuk.
Allemaal eigenlijkquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
And proud of it. Stelletje meeglijders.
Yep, koek en zopie, das wel weer leuk. Vanaf de zijlijn dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Botjes?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Copycat het volgende:
Maar ik heb op de lagere school wel schaatsles gehad. Op botjes.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Copycat het volgende:
Maar ik heb op de lagere school wel schaatsles gehad. Op botjes.
Brabants, leer ik:quote:
quote:Botjes – In Noord-Brabant werd een eenvoudig model kinderschaatsen ook wel 'botjes' genoemd. Waarschijnlijk omdat ze veel leken op de botten die in vroeger tijden werden gebruikt om op te glijden
In Groningen noemden we ze ook botjes. Stel ongeslepen stukken ijzer onder de schoenen bij kinderen.quote:
Zo hip zagen ze er in mijn tijd (ca 1878) niet uit.quote:
quote:
Ik ken wel Friese doorlopers, daar hou ik het dan maar bij. Glijden op botjes, jakkes.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:15 schreef Copycat het volgende:
Zo hip zagen ze er in mijn tijd (ca 1878) niet uit.
Nouja ik kan nog prijsgeven dat haar initiatieve doel was om mij kapot te maken... nu weet ik niet of dat nu wel of niet gelukt isquote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef Copycat het volgende:
Ja! Geef nog eens een hint, potverbommie!
Ik denk te vlug voor dat spel. Ik begon vroeger ook altijd gelijk met namen ipv, is het een man?, Heeft die een puntige kin? etc..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef beequeen het volgende:
Noek, we zoeken toch een vrouw of is bommie gay?
Mag ze nu nog posten op FOK!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
Nouja ik kan nog prijsgeven dat haar initiatieve doel was om mij kapot te maken... nu weet ik niet of dat nu wel of niet gelukt is
yep... en nee ik ben geen gay.. ik zei toch vrouw?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mag ze nu nog posten op FOK!?
Zo oud ben ik nou ook weer niet, LS!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit zijn pas botjes...
[ afbeelding ]
Misschien heeft ze wel een 10-jaren planquote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja ik kan nog prijsgeven dat haar initiatieve doel was om mij kapot te maken... nu weet ik niet of dat nu wel of niet gelukt is
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
godverde!quote:
wat een pleasure delay van die bommie...eerst de hele tijdquote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier is het: Man? Ja? Bill? Harry? Bob? Steve?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk te vlug voor dat spel. Ik begon vroeger ook altijd gelijk met namen ipv, is het een man?, Heeft die een puntige kin? etc..
Ik won wel vaak dus in mijn hoofd vaar ik de juiste koers.
Precies. Geen kut aan eigenlijk maar ja..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier is het: Man? Ja? Bill? Harry? Bob? Steve?
Dat slaat nergens op WJquote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat een pleasure delay van die bommie...eerst de hele tijdkomen vertellen dat ie gaat trouwen en dan opeens geheimzinnig doen. volgende week zegt ie het toch wel (of straks nog), die flapuit..
ik dacht dat het was "denk toch heel goed na voor je trouwen gaat". veel geluk in ieder geval, je zal het wel (weer) nodig hebben
Mep Vic nog ffquote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef beequeen het volgende:
Ik ga bankhangen en zappen. Hopelijk lees ik morgen wie de bruid van VB is, ben namelijk heul niet nieuwsgierig.![]()
Voor straks, slaap lekker FOK!kers.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op WJLaat hen gelukkig zijn en niet alle prive (ook al is het een fokster) moet op het forum. Tis toch leuk dat ie iemand heeft gevonden en dat het een fokster is nou ja lekker belangrijk
quote:
psies... Vond het leuk om te vertellen dat ik ga trouwen, vond het ook wel een leuk detail voor jullie om te weten dat het een fokster is, maar ik ga sowieso niet vertellen wie het is.. niet om te teasen maar gewoon als ze zoiets zelf wil doen dan is het ook aan haarquote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op WJLaat hen gelukkig zijn en niet alle prive (ook al is het een fokster) moet op het forum. Tis toch leuk dat ie iemand heeft gevonden en dat het een fokster is nou ja lekker belangrijk
We hebben nu ook de Disneyversie.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Precies. Geen kut aan eigenlijk maar ja..
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We hebben nu ook de Disneyversie.
Echt, een héle verbetering!![]()
Is het een man? Ja? Kapitein Haak? Peter Pan? Aladdin? Mowgli?
Ja dank je!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies... Vond het leuk om te vertellen dat ik ga trouwen, vond het ook wel een leuk detail voor jullie om te weten dat het een fokster is, maar ik ga sowieso niet vertellen wie het is.. niet om te teasen maar gewoon als ze zoiets zelf wil doen dan is het ook aan haar![]()
Ik maak jullie enkel deelgenoot van mijn geluk in deze
Ja, vooral Kapitein Haak in vergelijking met Bob scheelt echt stukken!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben je toch al 1 minuut langer bezig. Namen zijn toch langer.
Ben jij het?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef sacha het volgende:
ja, ik wil het ook weten, nu!
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef sacha het volgende:
ja, ik wil het ook weten, nu!
[ afbeelding ]
Of een Big brother uitvoering: Is het een man ... weet ik niet ... is Bart erop gekropen ... ja.. dan is het kelly!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We hebben nu ook de Disneyversie.
Echt, een héle verbetering!![]()
Is het een man? Ja? Kapitein Haak? Peter Pan? Aladdin? Mowgli?
Ik drink eenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies... Vond het leuk om te vertellen dat ik ga trouwen, vond het ook wel een leuk detail voor jullie om te weten dat het een fokster is, maar ik ga sowieso niet vertellen wie het is.. niet om te teasen maar gewoon als ze zoiets zelf wil doen dan is het ook aan haar![]()
Ik maak jullie enkel deelgenoot van mijn geluk in deze
Nouja, ook leukquote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dank je!
En we zijn ook heel gelukkig vóor je![]()
Maar tis wel teasen hoor
Kijk maar uit met die flessen wijn... heb daar vandaag meerdere verhalen over gehoord!quote:
ik denk het gros niet.. tis best wel een aantal jaartjes trug, pre gouden kooi sowiesoquote:Op zondag 11 januari 2009 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Hoi hoi ik ben weer thuis![]()
Kennen we de aanstaande van Versabommie wel?
Met Siemen?quote:
Dan ken ik haar in ieder geval niet, ik ben van tijdens DGKquote:Op zondag 11 januari 2009 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk het gros niet.. tis best wel een aantal jaartjes trug, pre gouden kooi sowieso
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef versabommie het volgende:
wie is trouwens anonieme fokker? die zit de hele tijd op mijn fobo !
Dat is een niet ingelogde lurkert.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef versabommie het volgende:
Ik ben ook te jongquote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ken ik haar in ieder geval niet, ik ben van tijdens DGK
Die zit bij iedereen in de fobo. Da's die havik toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef versabommie het volgende:
steeds dezelfde he?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Die zit bij iedereen in de fobo. Da's die havik toch?
Ik heb al maanden er niks meer staan en toch blijft die kijken. Echt heel VOLhardend, schattig bijna.
Ik bedoel deze: http://fotoboek.fok.nl/Anonieme_Fokker Die zit ook werkelijk in iedereens fobo.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet bent ingelogd ben je anoniem toch. ??? Als ik kijk hoeveel er als users zijn ingelogd en hoeveel gasten (lurkers) is dat toch niet raar ?
Ja!quote:
nee heur, ik keen net ff bij je en de laatste voyeur is copycat... zelfbevlekking!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:46 schreef Copycat het volgende:
Bij mij heeft ie net ook weer gekeken, de viezerik.
Ben uitgelogd, keek in jouw fobo. Eruit en er weer in maar hij bleef op Bommie staan.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:46 schreef Copycat het volgende:
Bij mij heeft ie net ook weer gekeken, de viezerik.
Ohh ik heb vaak anonieme fokkkers in me fobo. Maar dit is wat anders .. Bij mij nog nietquote:Op zondag 11 januari 2009 21:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik bedoel deze: http://fotoboek.fok.nl/Anonieme_Fokker Die zit ook werkelijk in iedereens fobo.
Niet ingelogd, ben je niet anoniem. Dan ben je niks, dan geeft die geen voyeur aan.
Volgens mij hoor.
Waarom kan ik niet bij jou reageren?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog niet! Maar het wordt een spannend komend half uur!
Toen ik vond dat sommige dingen too fur gingen, heb ik alles leeggetrokken. Achteraf is dat weer gaan slijten maar soit, het zij zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet bij jou reageren?
Mooi ga ik een eitje bakken en bami verbranden .... Tegen die tijd is het wel droogquote:
Echt waarquote:Op zondag 11 januari 2009 21:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Toen ik vond dat sommige dingen too fur gingen, heb ik alles leeggetrokken. Achteraf is dat weer gaan slijten maar soit, het zij zo.
Picsquote:
Ja maar ik had ook al eerst per ongeluk heel veel gewist omdat ik gewoon een kneus ben dus zo gek veel was er niet aan verloren. Aangezien ik ook geen zin had om mijn foto's terug te vinden op een Poolse hoerensite ofzo, heb ik die er ook afgehaald.quote:
Hé .nl!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pics![]()
Heb niet teruggelezen, waarom ook? Is dit een trend? moet er een stuk van de nick af?
Noek?
Copy?
AP
Willem?
Lie?
Versa?
Beeq?
Car?
Bu?
Lekker?
Blo?
Frits?
Dieene?
Ik noem er zo maar een paar![]()
![]()
Hoi Fok!
Ik kom net binnen en er viel me iets op.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn toch geen naamswijzgingen meer geweest of heb ik iets gemist?
Ik zie een Sacha, maar dacht dat dat een nieuwe wasquote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kom net binnen en er viel me iets op.
Noek(je)quote:Op zondag 11 januari 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie een Sacha, maar dacht dat dat een nieuwe was![]()
Wie was het?
Oooh maar die heb ik gekocht hoor. Ik ben ik de enige. Heel raar want als in andere topics users mij Noek noemen, dan denk," Ho ho, wij hebben toch niet geknikkerd, is het wel?"quote:
Hoi, grote meid.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh maar die heb ik gekocht hoor. Ik ben ik de enige. Heel raar want als in andere topics users mij Noek noemen, dan denk," Ho ho, wij hebben toch niet geknikkerd, is het wel?"![]()
Jullie, althans velen, noemden wij hier altijd al Noek en dat vond ik wel lief altijd.
Lig je je haar te verven?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pics![]()
Heb niet teruggelezen, waarom ook? Is dit een trend? moet er een stuk van de nick af?
Noek?
Copy?
AP
Willem?
Lie?
Versa?
Beeq?
Car?
Bu?
Lekker?
Blo?
Frits?
Dieene?
Ik noem er zo maar een paar![]()
![]()
Hoi Fok!
Ze moest toch KAALquote:Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lig je je haar te verven?
Welke kleur moet het worden?
Dat .nl mij vergeet kan ik me nog voorstellen, maar de Fok!muisquote:
Wat valt er dan nog uit te spoelen, niet veelquote:
Ja heb net bamie met sate op en een dosis knoflookquote:
Is toch niet ongewoon bij NAT scherenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat valt er dan nog uit te spoelen, niet veel
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft bij jou Soury erafgehaald volgens mij.
quote:
Dan is het AF-spoelen ipv uitspoelenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch niet ongewoon bij NAT scheren![]()
quote:
Ohquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft stukken van de nicks afgehaald, maar bij jou heeft hij de hele nick weggelaten...
Ja hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
Met vrouwen over nat scheren praten... altijd leuk...! tenzij het over hun snor gaat
Ja hoor, "pfff, ptff".quote:Op zondag 11 januari 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het AF-spoelen ipv uitspoelen
Die moet je ook niet nat scheren! Tenminste, ik neem aan dat je het over een snor in het gelaat hebt?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
Met vrouwen over nat scheren praten... altijd leuk...! tenzij het over hun snor gaat
Waarom probeer je me zwart te maken bij die lieverds, zijn toch geen buurvrouwen van je?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft stukken van de nicks afgehaald, maar bij jou heeft hij de hele nick weggelaten...
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom probeer je me zwart te maken bij die lieverds, zijn toch geen buurvrouwen van je?
Was maar een garpje heur...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom probeer je me zwart te maken bij die lieverds, zijn toch geen buurvrouwen van je?
Waar zitten snorren nog meer danquote:Op zondag 11 januari 2009 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die moet je ook niet nat scheren! Tenminste, ik neem aan dat je het over een snor in het gelaat hebt?
Oooh, daar ben je al! Is het erg donker?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik zie nog wel een heel klein beetje rood geloof ik, maar een stuk minder![]()
Volgens mij vind ik het wel prima zo, even laten drogen, en eerst even eten.
Oiiiiiiiiiiiiiii pic'squote:Op zondag 11 januari 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik zie nog wel een heel klein beetje rood geloof ik, maar een stuk minder![]()
Volgens mij vind ik het wel prima zo, even laten drogen, en eerst even eten.
Ja moeilijk te zeggen nog, maar wel iets donkerder geloof ik. Maar dat vind ik juist wel tof!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh, daar ben je al! Is het erg donker?
Ik moest ff nadenkenquote:
Oh mooi.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja moeilijk te zeggen nog, maar wel iets donkerder geloof ik. Maar dat vind ik juist wel tof!
Ik heb zo'n ding dat warm blaast. Dan is het zo droog, of je wilt het nat houden, dan doen we dat nietquote:
Slecht voor je haar zo'n ding heb ik ook nietquote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding dat warm blaast. Dan is het zo droog, of je wilt het nat houden, dan doen we dat niet
Zonder zo'n ding droogt mijn haar stom op.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
Slecht voor je haar zo'n ding heb ik ook niet
Ik loop gewoon met nat haar mijn werk binnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder zo'n ding droogt mijn haar stom op.
Maar dan doe ik wel dure cremepjes erin, voor en na.
Op standje "verf afbranden" is het inderdaad slecht. Alles met mate.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Slecht voor je haar zo'n ding heb ik ook niet
Ik heb ook zo'n ding, maar ik ben voornamelijk lui!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding dat warm blaast. Dan is het zo droog, of je wilt het nat houden, dan doen we dat niet
Daar ben ik dan weer net te ijdel voor.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
Ik loop gewoon met nat haar mijn werk binnen.
Ach die twee weken in 20 jaarquote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan durf ik er niet aan te komen, bang dat het breekt!
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb die fohn trouwens van mijn schoonouders gekregen, een hele luxe, met ronde borstels, en dat je dan op een knopje drukt en ze dan automatisch gaan draaien. Ik had wel eens gezegd, dat ik als ik bij de kapper wegkwam het altijd heel leuk zat.
Ik denk dat het een hint van ze was
C'era una volta, una donna molto vanitosa...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer net te ijdel voor.
Ik knip het ook zelfquote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan daar helemaal niet mee omgaan, met die professionele föhns. En dan met borstels werken enzo. Zo onder je haar omhoog draaien. Dan raak ik de weg kwijt. Daar heb je een kappersdiploma of minimaal 5 handen voor nodig. En ik heb maar twee handen. Linkerhanden.
Ik ben helemaal niet molto ijdel, gewoon een beetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
C'era una volta, una donna molto vanitosa...![]()
Ben er weg van, morgen weer wat werken, maar niet heel erg vroeg.
Nou ja, daarom kreeg ik dan ook deze makkelijke versie, zelfs ik kan het. Maar dan niet met plukken ofzo, gewoon een rondje rondom.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan daar helemaal niet mee omgaan, met die professionele föhns. En dan met borstels werken enzo. Zo onder je haar omhoog draaien. Dan raak ik de weg kwijt. Daar heb je een kappersdiploma of minimaal 5 handen voor nodig. En ik heb maar twee handen. Linkerhanden.
Ook van achter?quote:
Trusten Ccquote:Op zondag 11 januari 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet molto ijdel, gewoon een beetje.
Welterusten. Ik rook nog een peuk en dan nok ik 'm ook.
Ja ik pak twee plukken links en rechts en dan hoppa.. Maar mijn haar is van nature niet echt slijl dus daar zie je niks van. Denk ikquote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook van achter?
Ik durf zelfs mijn pony niet zelf te knippen. Moet ik ook niet willen, want dat loopt op zeker uit op een drama.
Ik moet hieraan denken ...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ja, daarom kreeg ik dan ook deze makkelijke versie, zelfs ik kan het. Maar dan niet met plukken ofzo, gewoon een rondje rondom.
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet hieraan denken ...
[ afbeelding ]
Ik heb geen pony maar ik knip ook wel een beetje pony (plukies). Vind dat leuk als ik een paardenstaart heb.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deed ik ook toen ik het nog lang had.![]()
Ik heb ook een keer vanuit het niets een pony geknipt.
Je moet niet zaterdagnacht om 3 uur gaan knippen, dan gaat alles goed!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen pony maar ik knip ook wel een beetje pony (plukies). Vind dat leuk als ik een paardenstaart heb.
Hiha
Ja. Nou ja, waar wil je het over hebben dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
Oh weer haar gedoe.. Ik ga me bed maar in. Kom er net uit
Nee tis serieus.. Ik ga maffen. En ik was er om 15:30 pas uit..quote:Op zondag 11 januari 2009 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, waar wil je het over hebben dan?
Slaap lekker Soury!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis serieus.. Ik ga maffen. En ik was er om 15:30 pas uit..
+ 1quote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Soury!![]()
![]()
Ik ga ook vroeg (voor mijn doen) morgen weer werken
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis serieus.. Ik ga maffen. En ik was er om 15:30 pas uit..
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ben ik dus nét op tijd om je welterusten te wensen........
ik wilde even tvp'tje zetten, moet nog veel teruglezen maar ja druk druk druk![]()
bij deze welterusten en TVP
[ afbeelding ]
quote:
hee, jullie ook al?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:46 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hagelslag, soms aten we dat
Slaap ook zacht.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, jullie ook al?
ga zo maar ff liggen, keek nog einmal hier en wilde net 't topic een 'schopje' geven.
slaap zacht, petert, maar houdt de verwarming op 15![]()
Dat is fout gedachtquote:Op maandag 12 januari 2009 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Slaap ook zacht.
Ik zet mijn verwarming altijd op 5 `s nachts.
WANT DAN BESPAAR IK GELD MOCHT DE TEMPERATUUR ONDER DE 15 GRADEN KOMEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit een gevat antwoord te verzinnen, maar vooralsnog lukt het niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is fout gedacht![]()
Die schijnbare besparing kost geld, omdat het veel meer kost om weer de19-20-21 graden te bereiken. Het advies is dan ook om nooit je cv onder de 15 graden te zetten, tenzij je langere tijd weg bent
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit een gevat antwoord te verzinnen, maar vooralsnog lukt het niet.
Trusten.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik kijk morgen nog wel even, misschien heb je dan wat verzonnen
Nu slapen![]()
![]()
Ik heb zo'n hekel aan maandag. Altijd al gehad. Gelukkig is liesjes haar wel gelukt, dat maakt het weer een beetje goed.quote:
Charming, don't you think?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:29 schreef Dementor het volgende:
Die foto's van Amanda in het Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 16 topic.![]()
Ja, ik ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan maandag. Altijd al gehad.
Het is toch fokking niet normaaaaaal....quote:Op maandag 12 januari 2009 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Charming, don't you think?
Morning Tom.
Ja, dat is ook een slecht begin van de dag, ramen zemenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:35 schreef beequeen het volgende:
Oh jee CarO, slechte start van de dag. Ik ga de vitrage wassen, stinkt nog naar rook. Maar dat betekent ook ramen zemen. Dat bedoel ik met maandag, jakkes.
Laterzzzz.
Amanda is oud genoeg, toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is toch fokking niet normaaaaaal....
Ik snap die moeder niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar aan haar cellulite te zien de 16 ruim voorbijquote:Op maandag 12 januari 2009 09:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze loog constant over haar leeftijd in de kooi.
Hoe oud is ze nou daadwerkelijk?
Nog even en ze is te zwaar om die paal te hangen gelukkigquote:
Arme paal!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even en ze is te zwaar om die paal te hangen gelukkig
India?!?!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:22 schreef Marrije het volgende:
Goedemiddag vanuit een met zon overgoten India. Het is wel érg warm nu de elektriciteit wéér is uitgevallen en de ventilator het niet doet. Gelukkig is mn laptop opgeladen en kan ik nog ff vooruit op de accu.
Hoe is t in de SC?
Versabommie gaat trouwen met een fokster las ik, leuk!!! 't Zal geen RLS SC'er zijn dus ik ken hara vast niet.
Mja, ik ben daar wel aan t werk, je moet wat he.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, hoeist met de baanperikelen CarO
?
Een vriend van me wordt overgezet naar een ander bedrijf (binnen hetzelfde concern). minder uren en zijn functie jaren(20) kwijt. echt lekker werken vind ie het daar ook niet meer. Elke keer gezeik. Nu heeft ie voor de 3e keer het FNV ingeschakeld. De lijers proberen het altijdquote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja, ik ben daar wel aan t werk, je moet wat he.
Echt leuk vind ik het nog steeds niet.
Plus dat ik ineens van 30 uur naar 17 ga en daar ben ik het niet mee eens!![]()
Dus daar heb ik al een gesprek over gehad. Even afwachten wat daar uit komt, want ze hebben maar een x-aantal uur te verdelen en meer dan 17 kunnen ze me niet bieden. Terwijl afgesproken was dat ik mijn eigen uren zou houden.
Nu hoop ik eigenlijk dat ik deeltijd daar en deeltijd terug mag. Maar goed, daar is nog totaal geen sprake van geweest dus ik moet niet op de zaken vooruit lopen.
Wij hebben ook zonquote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef Marrije het volgende:
Ja, echt CaroEn het is 30 graden dus ik zweet me rot!
Balen van die uren zeg. Een andere baan vinden zal ook niet meevallen.
Hmmmmmm, succes ermme, de moed erin houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef CarOnline het volgende:
Mja, ik ben daar wel aan t werk, je moet wat he.
Echt leuk vind ik het nog steeds niet.
Plus dat ik ineens van 30 uur naar 17 ga en daar ben ik het niet mee eens!![]()
Dus daar heb ik al een gesprek over gehad. Even afwachten wat daar uit komt, want ze hebben maar een x-aantal uur te verdelen en meer dan 17 kunnen ze me niet bieden. Terwijl afgesproken was dat ik mijn eigen uren zou houden.
Nu hoop ik eigenlijk dat ik deeltijd daar en deeltijd terug mag. Maar goed, daar is nog totaal geen sprake van geweest dus ik moet niet op de zaken vooruit lopen.
Oh wat fantastisch zeg!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef Marrije het volgende:
Ja, echt CaroEn het is 30 graden dus ik zweet me rot!
Balen van die uren zeg. Een andere baan vinden zal ook niet meevallen.
Ja dat zijn ook zure dingen.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een vriend van me wordt overgezet naar een ander bedrijf (binnen hetzelfde concern). minder uren en zijn functie jaren(20) kwijt. echt lekker werken vind ie het daar ook niet meer. Elke keer gezeik. Nu heeft ie voor de 3e keer het FNV ingeschakeld. De lijers proberen het altijd![]()
En die buitenlanders begrijpen er niets van, die worden gewoon genaaid.
Ik kom net mijn bed uit!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:02 schreef versabommie het volgende:
jezis wat een nacht met zieke kinderen!
Maargoed gelukkig heb ik ( let je op Cc? ) de hele maand januari vrij, dus alle tijd om nog rustig aan te doen!
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kom net mijn bed uit!
Heb een spontane vrije dag opgenomen. Maar goed ook, want de verwarming op mijn werk was weer eens een heel weekend van slag, dus je vriest je reet eraf, daar.
Hier niet. Hier is het warm en vooral vrij.
Ja, dat doe ik wel!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hmmmmmm, succes ermme, de moed erin houden.
Ja, laten we het maar op vakantie houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh wat fantastisch zeg!
Wat gaaf, hoezo dat, vakantie? Is je baby ook mee?
En sinds wanneer zit je daar? En tot hoelang? En neem je nog een sleutelhanger mee voor me?
Leuk zeg, geniet er van!
Ah, soort van vakantie dusquote:Op maandag 12 januari 2009 11:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, laten we het maar op vakantie houdenEn we zijn met het hele gezin
We zijn 3 januari aangekomen, eind van de maand gaan we weer terug. Als ik een sleutelhanger zie wil ik die wel voor je meenemen hoor, haha.
jij doet ook alles om me dwars te zitten he? morgen toch wel werken? vort lui wijf! ( zei ik dat hardop??? )quote:Op maandag 12 januari 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kom net mijn bed uit!
Heb een spontane vrije dag opgenomen. Maar goed ook, want de verwarming op mijn werk was weer eens een heel weekend van slag, dus je vriest je reet eraf, daar.
Hier niet. Hier is het warm en vooral vrij.
Post je ook foto's?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
En dat been! Dat kan toch niet! Op zo'n jonge leeftijd.
Ik ga zo een paal zoeken om in te hangen en dan check ik of het bij mij ook zo erg is. Dat geloof ik niet. Kan ik niet geloven. Wil ik niet geloven.
Er staat een lantaarnpaal voor mijn huis ..
Morgen weer werken, 24 vrije dagen p/j zijn zo op. Ik kon me er vandaag gewoon niet toe brengen. Het was ijs- en ijskoud in mijn slaapkamer en onder de dekens zo heerlijk warm. Plus ik heb slecht geslapen. Plus ik heb het rustig. Plus ik had vooral geen zinquote:Op maandag 12 januari 2009 11:27 schreef versabommie het volgende:
jij doet ook alles om me dwars te zitten he? morgen toch wel werken? vort lui wijf! ( zei ik dat hardop??? )
Alleen als ze flatteus zijn. Dus neequote:
Pfffffffft hier is het bagger.. kinderen ziek, heb ze al een dagje langer gehouden maar zal ze zo toch trug moeten brengen... altijd een kutmoment, zeker nu ze zo aan me hangen ... Verder vandaag mijn lief maar heel erg verwennen, die is werken maar die heeft net als ik een enorme kutnacht gehad met die zieke baby enzo...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen weer werken, 24 vrije dagen p/j zijn zo op. Ik kon me er vandaag gewoon niet toe brengen. Het was ijs- en ijskoud in mijn slaapkamer en onder de dekens zo heerlijk warm. Plus ik heb slecht geslapen. Plus ik heb het rustig. Plus ik had vooral geen zin.
[..]
zachte winters.. d'r ligt hier sinds vorige week zondag sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw hahahaquote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Dat is minder. Overal zijn kinderen ziek, geloof ik. Filmvriend 1 zat ook al met een ziek kind op de bank en afgelopen week waren er van zeker drie collega's kinderen ziek. Die zachte winters van de afgelopen tijd, hè. Die kinderen denken allemaal dat ze in Ice Age 3 zitten.
imigran, imigran... haalt de pijn zo uit je pan iiiiiiiiiiiiiimigranquote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohooooo, je zal zo op de foto staan zeg![]()
En goeiemorgen enzo. Mijn Migraine wil maar niet erg wegtrekken.En die TT. Ik weet het.
![]()
![]()
En ik zeg lekker niks. Kwestie van diepgravend onderzoek
Bericht op nu.nl, er was in de afgelopen jaren weinig animo om de draaiboeken te actualiseren, daardoor toch wel wat probleempjesquote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Mooie plaatjes in het AD vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de gekte is bijna voorbij.
Gisteren stonden er naar schatting meer dan een miljoén Nederlanders op de schaats.![]()
Lekker.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:32 schreef CarOnline het volgende:
En we aten kliekjes 's avonds, wat kon bestaan uit doppertjes, aardappels en een knakworst _
Dat bedoel ik. Voor het eerst in weetikveelhoeveeljaar is het weer een echte winter. Daar zijn ze niet op voorbereid.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef versabommie het volgende:
zachte winters.. d'r ligt hier sinds vorige week zondag sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw hahaha
Ik weet het ook ik weet het ookquote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohooooo, je zal zo op de foto staan zeg![]()
En goeiemorgen enzo. Mijn Migraine wil maar niet erg wegtrekken.En die TT. Ik weet het.
![]()
![]()
En ik zeg lekker niks. Kwestie van diepgravend onderzoek
-edit-en zieke kinderen is helemaal balen Bommie! Beterschap ermee!
quote:
En vrijdag gaat het gewoon weer lekker vriezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
Heerlijk dat die kutsneeuw gaat smelten vandaag.
De temperatuur voelde net al bijna lenteachtig.
Misschien gaat het er wel bij regenen, krijgen we gezellig ijzel.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
En vrijdag gaat het gewoon weer lekker vriezen.
Meer dan een miljoen plus 1, in het buitenland stond er ook nog eentje!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Mooie plaatjes in het AD vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de gekte is bijna voorbij.
Gisteren stonden er naar schatting meer dan een miljoén Nederlanders op de schaats.![]()
Ja, ik was ook blij verrast dat het vanmorgen PLUS DRIE wasquote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
Uhuh, een beetje boel zelfs, als ik de kranten mag geloven: overvolle eerste hulp-posten, en in de buurt van schaats-hotspots een totale chaos op de weg.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bericht op nu.nl, er was in de afgelopen jaren weinig animo om de draaiboeken te actualiseren, daardoor toch wel wat probleempjes.
Roze broek met zwarte schaatsen!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Meer dan een miljoen plus 1, in het buitenland stond er ook nog eentje!![]()
[ afbeelding ]
Nee dat is weer zwaar kut.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien gaat het er wel bij regenen, krijgen we gezellig ijzel.
Zelfs van Middelkoop kon zich niet verdedigen tegen een val en heeft bij het schaatsen ook een pols gebroken.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, een beetje boel zelfs, als ik de kranten mag geloven: overvolle eerste hulp-posten, en in de buurt van schaats-hotspots een totale chaos op de weg.
Veel pols- en armbreuken ook. Maar goed, dat heb je met hypes. Dan wil iedereen meedoen, ook mensen die nog nooit geschaatst hebben en misschien beter eerst hadden kunnen oefenen met een stoel.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Al is het nog steeds 22 graden te koud.
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef CarOnline het volgende:
Hier surveilleerden de eehaabeejoowers gewoon over t ijs, wachtend op ongevallen![]()
Grote koffer om de nek, knal oranje jassen aan.
Gezellig!
Nee he!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hahaha ja, zoiets!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ORDNUNG MUSS SEIN!!! [ afbeelding ]
Het standaard uurtje te laat? Of nóg later?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uh Gert, ik kom denk ik wat later aan vrijdag
Goedenmiddags! Dacht al zoiets te merken maar ik zit dus echt in het warmste deel van Nederland! Sloot hier achter is al flink aan het dooien, gister schaatste het nonstop hier langs mijn huisje.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat is weer zwaar kut.
Maar dat die scherpe kou uit de lucht is, vind ik wel lekker.
Al is het nog steeds 22 graden te koud.
Ja, ik hoop het standaard uurtje maar je weet het niet hequote:Op maandag 12 januari 2009 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het standaard uurtje te laat? Of nóg later?
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nkt_onder_ijs__.html
Nou bel of sms maar zodra je Amersfoort gepasseerd bent. Dan heb je de hindernis Klarenbeek al genomen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het standaard uurtje maar je weet het niet he
Ik vertrek wel rond half 3 hier, dan ben ik er vast wel rond half 8quote:Op maandag 12 januari 2009 12:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou bel of sms maar zodra je Amersfoort gepasseerd bent. Dan heb je de hindernis Klarenbeek al genomen.
Ahh bah, dat is zieligquote:Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nkt_onder_ijs__.html
Hahaha ja!!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
En daar dan 2,5 uur staan [ afbeelding ]
Ja alleen dan 30 graden kouder.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha ja!!
En dan iets verder he, dus in niemandsland zeg maar![]()
Met een kater, op t balkon tussen zwetende mensen staan, in de hitte en niet wetend wanneer je eruit mag.
Oh dat doet me ineens ergens aan denken
Zwaai je wel ff als je in Zutphen bent?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het standaard uurtje maar je weet het niet he
Ja, fijnquote:Op maandag 12 januari 2009 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja alleen dan 30 graden kouder.![]()
Iemand riep hier net dat het vrijdag weer gaat vriezen.
Oh als ik daar vertraging heb ren ik wel ff naar je huis en gooi het pakketje door je brievenbus.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zwaai je wel ff als je in Zutphen bent?
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:32 schreef Copycat het volgende:
AU!
Had van vriendinnetje lekker Papayaspul gekregen, onder meer douchegel. Ruikt heerlijk, maar dan moet je dat goedje alleen niet in je oog spuiten. Goddamn, that hurst as a motherfucker!
Dat hadden we toch al vastgesteld, dat dát niet het geval is.quote:
Aangenaam!quote:
Bij mij is het tegenwoordig andersom moet mijn moeder weer een aai over haar bol geven die gaat terug in de tijdquote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aangenaam!
De pin is geslonken, maar mijn oog is rood.
Zo maar eens bij mijn moeder op de koffie, voor een verdiende aai over mijn bol.
Nou tis wel iets warmer hier, maar om t nu lenteachtig te noemen, ik vind dat de wind het toch nog vrij koud maakt. Maar je hoeft je in ieder geval niet meer zo belachelijk in te pakken als vorige week. En de dooi is top, het vriezen moet nog een paar dagen op zich laten wachten. Alhoewel we als t wel gaat vriezen, dan kunnen we schaatsen op de stoep en op straat, is weer eens wat anders.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
vrijdag leg (ja leg ja!!) ik in een sjakoezie.. kommaaarrrrop met die vries!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om dan niet te roepen: Oh het kookt al, en er dan preien en peen bij in te gaan gooien.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
vrijdag leg (ja leg ja!!) ik in een sjakoezie.. kommaaarrrrop met die vries!
De Baarsjes!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd!
Waar woon je ergens in A'dam?
Leuk! Heb ik ook gewoond. Aan de ene en aan de andere kant van de De Clerc.quote:
gefeliciteerd?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd!
Waar woon je ergens in A'dam?
die Peen ligt er dan al in heurquote:Op maandag 12 januari 2009 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om dan niet te roepen: Oh het kookt al, en er dan preien en peen bij in te gaan gooien.![]()
Ja! Is toch lekker, je nieuwe huisje zo goed als klaar hebben? En dan ook nog inquote:
Ja maar amsterdam! Amsterdam!! Amsterdam staat in de bijbel vermeld onder de naam Sodom!!!!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Is toch lekker, je nieuwe huisje zo goed als klaar hebben? En dan ook nog inDe Baarsjes
.
Nog meer reden voor felicitaties!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef versabommie het volgende:
Ja maar amsterdam! Amsterdam!! Amsterdam staat in de bijbel vermeld onder de naam Sodom!!!!
Hoezo ?quote:
In Sodom gebeurt tenminste nog wat.quote:
En een kruidenbuiltje zekerquote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
die Peen ligt er dan al in heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |