Ik kom net binnen en er viel me iets op.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn toch geen naamswijzgingen meer geweest of heb ik iets gemist?
Ik zie een Sacha, maar dacht dat dat een nieuwe wasquote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kom net binnen en er viel me iets op.
Noek(je)quote:Op zondag 11 januari 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie een Sacha, maar dacht dat dat een nieuwe was![]()
Wie was het?
Oooh maar die heb ik gekocht hoor. Ik ben ik de enige. Heel raar want als in andere topics users mij Noek noemen, dan denk," Ho ho, wij hebben toch niet geknikkerd, is het wel?"quote:
Hoi, grote meid.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh maar die heb ik gekocht hoor. Ik ben ik de enige. Heel raar want als in andere topics users mij Noek noemen, dan denk," Ho ho, wij hebben toch niet geknikkerd, is het wel?"![]()
Jullie, althans velen, noemden wij hier altijd al Noek en dat vond ik wel lief altijd.
Lig je je haar te verven?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pics![]()
Heb niet teruggelezen, waarom ook? Is dit een trend? moet er een stuk van de nick af?
Noek?
Copy?
AP
Willem?
Lie?
Versa?
Beeq?
Car?
Bu?
Lekker?
Blo?
Frits?
Dieene?
Ik noem er zo maar een paar![]()
![]()
Hoi Fok!
Ze moest toch KAALquote:Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lig je je haar te verven?
Welke kleur moet het worden?
Dat .nl mij vergeet kan ik me nog voorstellen, maar de Fok!muisquote:
Wat valt er dan nog uit te spoelen, niet veelquote:
Ja heb net bamie met sate op en een dosis knoflookquote:
Is toch niet ongewoon bij NAT scherenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat valt er dan nog uit te spoelen, niet veel
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft bij jou Soury erafgehaald volgens mij.
quote:
Dan is het AF-spoelen ipv uitspoelenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch niet ongewoon bij NAT scheren![]()
quote:
Ohquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft stukken van de nicks afgehaald, maar bij jou heeft hij de hele nick weggelaten...
Ja hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
Met vrouwen over nat scheren praten... altijd leuk...! tenzij het over hun snor gaat
Ja hoor, "pfff, ptff".quote:Op zondag 11 januari 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het AF-spoelen ipv uitspoelen
Die moet je ook niet nat scheren! Tenminste, ik neem aan dat je het over een snor in het gelaat hebt?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
Met vrouwen over nat scheren praten... altijd leuk...! tenzij het over hun snor gaat
Waarom probeer je me zwart te maken bij die lieverds, zijn toch geen buurvrouwen van je?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft stukken van de nicks afgehaald, maar bij jou heeft hij de hele nick weggelaten...
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom probeer je me zwart te maken bij die lieverds, zijn toch geen buurvrouwen van je?
Was maar een garpje heur...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom probeer je me zwart te maken bij die lieverds, zijn toch geen buurvrouwen van je?
Waar zitten snorren nog meer danquote:Op zondag 11 januari 2009 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die moet je ook niet nat scheren! Tenminste, ik neem aan dat je het over een snor in het gelaat hebt?
Oooh, daar ben je al! Is het erg donker?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik zie nog wel een heel klein beetje rood geloof ik, maar een stuk minder![]()
Volgens mij vind ik het wel prima zo, even laten drogen, en eerst even eten.
Oiiiiiiiiiiiiiii pic'squote:Op zondag 11 januari 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik zie nog wel een heel klein beetje rood geloof ik, maar een stuk minder![]()
Volgens mij vind ik het wel prima zo, even laten drogen, en eerst even eten.
Ja moeilijk te zeggen nog, maar wel iets donkerder geloof ik. Maar dat vind ik juist wel tof!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh, daar ben je al! Is het erg donker?
Ik moest ff nadenkenquote:
Oh mooi.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja moeilijk te zeggen nog, maar wel iets donkerder geloof ik. Maar dat vind ik juist wel tof!
Ik heb zo'n ding dat warm blaast. Dan is het zo droog, of je wilt het nat houden, dan doen we dat nietquote:
Slecht voor je haar zo'n ding heb ik ook nietquote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding dat warm blaast. Dan is het zo droog, of je wilt het nat houden, dan doen we dat niet
Zonder zo'n ding droogt mijn haar stom op.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
Slecht voor je haar zo'n ding heb ik ook niet
Ik loop gewoon met nat haar mijn werk binnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder zo'n ding droogt mijn haar stom op.
Maar dan doe ik wel dure cremepjes erin, voor en na.
Op standje "verf afbranden" is het inderdaad slecht. Alles met mate.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Slecht voor je haar zo'n ding heb ik ook niet
Ik heb ook zo'n ding, maar ik ben voornamelijk lui!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding dat warm blaast. Dan is het zo droog, of je wilt het nat houden, dan doen we dat niet
Daar ben ik dan weer net te ijdel voor.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
Ik loop gewoon met nat haar mijn werk binnen.
Ach die twee weken in 20 jaarquote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan durf ik er niet aan te komen, bang dat het breekt!
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb die fohn trouwens van mijn schoonouders gekregen, een hele luxe, met ronde borstels, en dat je dan op een knopje drukt en ze dan automatisch gaan draaien. Ik had wel eens gezegd, dat ik als ik bij de kapper wegkwam het altijd heel leuk zat.
Ik denk dat het een hint van ze was
C'era una volta, una donna molto vanitosa...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer net te ijdel voor.
Ik knip het ook zelfquote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan daar helemaal niet mee omgaan, met die professionele föhns. En dan met borstels werken enzo. Zo onder je haar omhoog draaien. Dan raak ik de weg kwijt. Daar heb je een kappersdiploma of minimaal 5 handen voor nodig. En ik heb maar twee handen. Linkerhanden.
Ik ben helemaal niet molto ijdel, gewoon een beetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
C'era una volta, una donna molto vanitosa...![]()
Ben er weg van, morgen weer wat werken, maar niet heel erg vroeg.
Nou ja, daarom kreeg ik dan ook deze makkelijke versie, zelfs ik kan het. Maar dan niet met plukken ofzo, gewoon een rondje rondom.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan daar helemaal niet mee omgaan, met die professionele föhns. En dan met borstels werken enzo. Zo onder je haar omhoog draaien. Dan raak ik de weg kwijt. Daar heb je een kappersdiploma of minimaal 5 handen voor nodig. En ik heb maar twee handen. Linkerhanden.
Ook van achter?quote:
Trusten Ccquote:Op zondag 11 januari 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet molto ijdel, gewoon een beetje.
Welterusten. Ik rook nog een peuk en dan nok ik 'm ook.
Ja ik pak twee plukken links en rechts en dan hoppa.. Maar mijn haar is van nature niet echt slijl dus daar zie je niks van. Denk ikquote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook van achter?
Ik durf zelfs mijn pony niet zelf te knippen. Moet ik ook niet willen, want dat loopt op zeker uit op een drama.
Ik moet hieraan denken ...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ja, daarom kreeg ik dan ook deze makkelijke versie, zelfs ik kan het. Maar dan niet met plukken ofzo, gewoon een rondje rondom.
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet hieraan denken ...
[ afbeelding ]
Ik heb geen pony maar ik knip ook wel een beetje pony (plukies). Vind dat leuk als ik een paardenstaart heb.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deed ik ook toen ik het nog lang had.![]()
Ik heb ook een keer vanuit het niets een pony geknipt.
Je moet niet zaterdagnacht om 3 uur gaan knippen, dan gaat alles goed!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen pony maar ik knip ook wel een beetje pony (plukies). Vind dat leuk als ik een paardenstaart heb.
Hiha
Ja. Nou ja, waar wil je het over hebben dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
Oh weer haar gedoe.. Ik ga me bed maar in. Kom er net uit
Nee tis serieus.. Ik ga maffen. En ik was er om 15:30 pas uit..quote:Op zondag 11 januari 2009 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, waar wil je het over hebben dan?
Slaap lekker Soury!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis serieus.. Ik ga maffen. En ik was er om 15:30 pas uit..
+ 1quote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Soury!![]()
![]()
Ik ga ook vroeg (voor mijn doen) morgen weer werken
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis serieus.. Ik ga maffen. En ik was er om 15:30 pas uit..
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ben ik dus nét op tijd om je welterusten te wensen........
ik wilde even tvp'tje zetten, moet nog veel teruglezen maar ja druk druk druk![]()
bij deze welterusten en TVP
[ afbeelding ]
quote:
hee, jullie ook al?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:46 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hagelslag, soms aten we dat
Slaap ook zacht.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, jullie ook al?
ga zo maar ff liggen, keek nog einmal hier en wilde net 't topic een 'schopje' geven.
slaap zacht, petert, maar houdt de verwarming op 15![]()
Dat is fout gedachtquote:Op maandag 12 januari 2009 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Slaap ook zacht.
Ik zet mijn verwarming altijd op 5 `s nachts.
WANT DAN BESPAAR IK GELD MOCHT DE TEMPERATUUR ONDER DE 15 GRADEN KOMEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit een gevat antwoord te verzinnen, maar vooralsnog lukt het niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is fout gedacht![]()
Die schijnbare besparing kost geld, omdat het veel meer kost om weer de19-20-21 graden te bereiken. Het advies is dan ook om nooit je cv onder de 15 graden te zetten, tenzij je langere tijd weg bent
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit een gevat antwoord te verzinnen, maar vooralsnog lukt het niet.
Trusten.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik kijk morgen nog wel even, misschien heb je dan wat verzonnen
Nu slapen![]()
![]()
Ik heb zo'n hekel aan maandag. Altijd al gehad. Gelukkig is liesjes haar wel gelukt, dat maakt het weer een beetje goed.quote:
Charming, don't you think?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:29 schreef Dementor het volgende:
Die foto's van Amanda in het Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 16 topic.![]()
Ja, ik ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan maandag. Altijd al gehad.
Het is toch fokking niet normaaaaaal....quote:Op maandag 12 januari 2009 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Charming, don't you think?
Morning Tom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |