Zonder conclusies te trekken etc, ik zag net die foto, en.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat moet je zelf ook halen. Dan val je meteen af wat je er dadelijk aan eet.
RIZZEAU. MELD JE HIER. NU. POTVERDRIEDULLEMEDRIETJES.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Zonder conclusies te trekken etc, ik zag net die foto, en.
Ja. Geen conclusies.
Hij haalt het niet voor je omdat hij niet wil dat je er zo uit gaat zien als op onderstaande foto.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat moet je zelf ook halen. Dan val je meteen af wat je er dadelijk aan eet.
Kijk uit, ze wordt link.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zonder conclusies te trekken etc, ik zag net die foto, en.
Ja. Geen conclusies.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
RIZZEAU. MELD JE HIER. NU. POTVERDRIEDULLEMEDRIETJES.
Of een tweelingzus nemen en fuseren.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:35 schreef Kuukske het volgende:
Ugh. Dan moet ik wel heel veel eten hoor.
Zij is ook ergens begonnenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:35 schreef Kuukske het volgende:
Ugh. Dan moet ik wel heel veel eten hoor.
JIJ?! JIJ JIJ JIJ... Ugh! JIJ!quote:
quote:
Gatverdamme.quote:
Ik hoef meteen een week geen eten meer. Dankje.quote:
Ik heb niets verzonden. Ik wist dat je labiel zou worden.quote:
More for me.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoef meteen een week geen eten meer. Dankje.
Wat zeg je dat mooi.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik heb niets verzonden. Ik wist dat je labiel zou worden.
Ik ben de goedkoopste personal trainerquote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoef meteen een week geen eten meer. Dankje.
Als ik niet hoef te eten, kook ik ook niet. Dus ik zou daar maar niet zo zeker van zijn.quote:
quote:
Wil je hier inwonen?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik ben de goedkoopste personal trainer
Dat wou ik ook alleen maar even checken. Ik heb heul geen foto gezien. Ik droomde het evenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik heb niets verzonden. Ik wist dat je labiel zou worden.
Kan JDude een beetje koken?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te eten, kook ik ook niet. Dus ik zou daar maar niet zo zeker van zijn.
Fappert!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:38 schreef veldmuis het volgende:
Dat wou ik ook alleen maar even checken. Ik heb heul geen foto gezien. Ik droomde het even.
Dan droom jij ook niet echt pro-Kuuks.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:38 schreef veldmuis het volgende:
Dat wou ik ook alleen maar even checken. Ik heb heul geen foto gezien. Ik droomde het even.
Jij eet kiwi's.quote:
Ehm.. Nou. Pasta wel enzo. Maar de hollandse pot moet ik maken.quote:
Ik verslind ze.quote:
Ik droomde keimooie billen!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan droom jij ook niet echt pro-Kuuks.
Dat is wel heel vleiend.quote:
Ik kan jou wel aan.quote:
Er is een verschil tussen vleien en slijmen hequote:
Heb jij voor haar als koosnaampje "tijgertje" ?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat insinueert dat Kuuks een tijger is.
*blijquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Heb jij voor haar als koosnaampje "tijgertje" ?
Rrrr.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Heb jij voor haar als koosnaampje "tijgertje" ?
Wat? Ik moet Frats ook eens leren zwemmen hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
RIZZEAU. MELD JE HIER. NU. POTVERDRIEDULLEMEDRIETJES.
Niet van de clip overigensquote:
Gatverdamme! Hou je wc avonturen voor je!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat? Ik moet Frats ook eens leren zwemmen hoor![]()
Jij gaat schijten en je mist meteen een half topicquote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Een fax uit Darmstadt ontvangen?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef tha_rizzo het volgende:
All the, small things!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Niet van de clip overigensDie is te gay voor woorden.
Mja. Het duurde wel lang.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Jij gaat schijten en je mist meteen een half topic
Laden duurt veel te lang.quote:
quote:
Vooral omdat ze zichzelf niet te serieus nemen. Zoals in dat nummer dat ik zojuist plaatste. Blowjob song is ook leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |