Dan moet ik wel een eind rijden.quote:
quote:Eer-ik --> Hij vind ons gewoon leuk
Houniet --> Vind ons leuk en wacht op het moment totdat hij zelf stage mag lopen
quote:
Ik hoef niet altijd alcohol hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan met alcohol in zo'n klein flesje zeker
Mwah, als je het zo wilt noemenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar speelde ff in op "Flugel addict "
Dat is toch ook een soort Ranja
Iddquote:
Slagroomquote:
Ik weet het, maar als ik een glas pure melk drink lig ik echt te creperen van de pijn.. En als ik bijv. een boterham met kaas weg werk heb ik nergens last van. Als ik ook een paar stukjes chocolade weg werk, niets mis mee, maar bij een flinke hoeveelheid gaat het foutquote:Op zondag 11 januari 2009 20:07 schreef jslavenburg het volgende:
In Chocola zit ook melk Puala, en in Slagroom ook
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:08 schreef Puala het volgende:
Ik weet het, maar als ik een glas pure melk drink lig ik echt te creperen van de pijn..
Kan ik me voorstellenquote:
Geen ideequote:Op zondag 11 januari 2009 20:17 schreef Puala het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die goede plekken weten op het internet voor bladmuziek (piano/keyboard)?
Nee, dat vind ik echt totaal niksquote:
In het echt ben je met een kogel ook meestal dood..quote:
http://www.freepianosheets.com/quote:Op zondag 11 januari 2009 20:17 schreef Puala het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die goede plekken weten op het internet voor bladmuziek (piano/keyboard)?
Ja, das waar, maar vind het niet lekker spelenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:20 schreef PieterBas het volgende:
In het echt ben je met een kogel ook meestal dood..
Hoewel het af en toe best frustrerend is. Spawn.. *dood*...quote:Op zondag 11 januari 2009 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, das waar, maar vind het niet lekker spelen
Dankuquote:Op zondag 11 januari 2009 20:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
http://www.freepianosheets.com/
en anders:
http://www.google.nl/search?q=piano+sheets&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Weet je wat lekker is?quote:
Uhm, sinterklaas is net geweest.quote:
Ik heb draadloos internet op mijn PC, Windows 7 draait in VMware, maar hij krijgt geen internet. Explainquote:
Oh, zoveel weet ik er ook weer niet vanafquote:Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb draadloos internet op mijn PC, Windows 7 draait in VMware, maar hij krijgt geen internet. Explain
(sorry ben nog beetje Vmware noob)
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:18 schreef eer-ik het volgende:
Zo'n mercedes nogwat 63 of 65 AMG maakt een behoorlijk tof geluid moet ik zeggen!
quote:mash_ --> stage afgelopen maar vind het wel gezellig hier.
Jipje -> Vind het hier gewoon te gezellig om weg te blijven... ;
Eer-ik --> Hij vind ons gewoon leuk
Houniet --> Vind ons leuk en wacht op het moment totdat hij zelf stage mag lopen
Ach, ik had het ook al eens gemeldquote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.abcvandenederlandsetaal.nl/
Begin te lezen vanaf "Spelling van de persoonsvorm in tegenwoordige tijd".
Nou inderdaad ja. Desalniettemin een keer het beluisteren waard. Regel jij ff zo'n ding.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja het eigenlijk vloeken in de kerk maar toch.
ik zat dat stukje over mezelf te lezen, niet zoveel moeite daar het 1 klein zinnetje is, maar daar staat idd al een grove fout inquote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef GlowMouse het volgende:
Ik ga toch niet in een mercedes rijden man...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja. Desalniettemin een keer het beluisteren waard. Regel jij ff zo'n ding.
nicequote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef Houniet het volgende:
Me wagen wordt gefixed man, voor de helft van de prijs met orginele onderdelen!
Kan er iemand aan dood gaan dan als het niet gebeurd?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef GlowMouse het volgende:
je moest eens wetenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan er iemand aan dood gaan dan als het niet gebeurd?
ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Pas het dan aan stelletje luiaardsquote:Op zondag 11 januari 2009 21:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
verloedering van de maatschappij is het
Jij hebt het geschreven he? Of doe je dit nu expres.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet geschreven, ik let altijd op mijn Nederlandse taal...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij hebt het geschreven he? Of doe je dit nu expres.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:58 schreef jslavenburg het volgende:
Succes met het aanpassen![]()
[..]
Nee ik heb het niet geschreven, ik let altijd op mijn Nederlandse taal...
Leesvoerquote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik let erop, maar dat wilt niet zeggen dat ik altijd foutloos type. Ik zal wel even een globaal plaatje posten als globale waarschuwing voor iedereen:quote:
Sorry, een van mijn grootste bezigheden is World War 2. En dit was tevens de eerste verwijzing van mij naar WO II.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:02 schreef GlowMouse het volgende:
Is het nou zo moeilijk om niet naar WO II te verwijzen?
*aait en OP wijzigt.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Sorry, een van mijn grootste bezigheden is World War 2. En dit was tevens de eerste verwijzing van mij naar WO II.
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef jslavenburg het volgende:
En waarom mag er niet verwezen worden naar WO II? Het hoeft toch niet altijd racistisch/discriminerend te zijn?
Daar mag best naar verwezen worden, er is zelfs een forum voor. Maar afhankelijk van de context mag dat niet. Ga er voor het gemak vanuit dat zolang je het niet specifiek over die periode hebt, een verwijzing in het algemeen niet gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En waarom mag er niet verwezen worden naar WO II? Het hoeft toch niet altijd racistisch/discriminerend te zijn?
eigenlijk is hier maar één reactie voor:quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daar mag best naar verwezen worden, er is zelfs een forum voor. Maar afhankelijk van de context mag dat niet. Ga er voor het gemak vanuit dat zolang je het niet specifiek over die periode hebt, een verwijzing in het algemeen niet gewaardeerd wordt.
Kijk ik kan het begrijpen, maar als je overal zo gaat lopen modden, en je kan nog geeneens ergens de humor van in zien, dan vind ik het natuurlijk een beetje overdreven. Natuurlijk is het erg dat er 6 miljoen joden zijn vermoord, dat er razzia's werden gehouden, en dat Hilter met zijn Duitse Rijk (wat overigs origineel van de Romeinen afkomt) de hele wereld naar hem toe wilde trekken, maar van alle slechten dingen mag er ook wel eens een keer humor worden gemaakt.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eigenlijk is hier maar één reactie voor:
maar dat wordt dan ongetwijfeld veranderd in iets anders
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:19 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kijk ik kan het begrijpen, maar als je overal zo gaat lopen modden, en je kan nog geeneens ergens de humor van in zien, dan vind ik het natuurlijk een beetje overdreven. Natuurlijk is het erg dat er 6 miljoen joden zijn vermoord, dat er razzia's werden gehouden, en dat Hilter met zijn Duitse Rijk (wat overigs origineel van de Romeinen afkomt) de hele wereld naar hem toe wilde trekken, maar van alle slechten dingen mag er ook wel eens een keer humor worden gemaakt.
En dat is mijn mening
Daar vind ik het eigenlijk een beetje te koud voorquote:Op zondag 11 januari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
Over iedereen tilt er ff lekker niet zo zwaar aan en gaat een tijdje buiten spelen ofzo![]()
Schaatsenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar vind ik het eigenlijk een beetje te koud voor
Maar het is koud buiten.. ome Piles...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
Over iedereen tilt er ff lekker niet zo zwaar aan en gaat een tijdje buiten spelen ofzo![]()
dat ga ik denk ik disndag al doen, maar dan op de wegquote:Op zondag 11 januari 2009 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Schaatsenhet is alleen nu niet het tijdstip.
Dinsdag gaat het dooienquote:Op zondag 11 januari 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat ga ik denk ik disndag al doen, maar dan op de weg
ja, blijkbaar welquote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef PieterBas het volgende:
Aha.. Even teruggelezen. Het gaat dus of de vauten in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |