Waar?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef borisz het volgende:
Ik heb alle 'minifilmpjes' van Donald Duck gedownload.
maandag-woensdag-vrijdag-zaterdagquote:Op zondag 11 januari 2009 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eliza wat is jouw werkweek deze week
Kom ik woensdag even met mijn brilquote:Op zondag 11 januari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maandag-woensdag-vrijdag-zaterdag
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar?
Oh foei, dat mag ik niet vragen![]()
Doe maar pm
okquote:Op zondag 11 januari 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom ik woensdag even met mijn bril
heb hem al klaar liggenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
okvergeet je reservebril niet heh
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem al klaar liggen, bestaan er ook ruwe neusvleugels, heb steeds het idee dat mijn bril van mijn neus wil glijden, terwijl hij wel goed achter mijn oor zit en de pootjes straks tegen mijn gezicht zit
Sinds de podcast van Ekdom verslaafd aan Couple Days Offquote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gooi er ff een klassieker vanHuey Lewis
tegenaan.
Joe Soeper Optiezienquote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jahzeg t woensdag ff, dan zal ik er andere opzetten voor je
Ook prettigquote:Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds de podcast van Ekdom verslaafd aan Couple Days Off![]()
quote:
Jam sessie of echt optreden ?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef Christiaan het volgende:
Leuk om op een zondagmiddag in Amsterdam te lopen en daar zien ophangen dat over een uur Hit me TV en Voicst in het Vondelpark spelen. Was heel tof!
wat leuk!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef Christiaan het volgende:
Leuk om op een zondagmiddag in Amsterdam te lopen en daar zien ophangen dat over een uur Hit me TV en Voicst in het Vondelpark spelen. Was heel tof!
't Begint te wennen.quote:Wel inventief van je! Alleen ben je een beetje laat. Ik heb net twee afspraken gehad met een wel heel leuke jongen... Ik weet natuurlijk niet hoe het af gaat lopen, maar die derde afspraak komt er ook zeker.
wtf 100 euro?! damn, dat is wel erg veel geld ja. Dat moet vast wel goedkoper kunnenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet het wel zeker , alleen ik ga geen 100 euro betalen per stuk om de missende 4 te krijgen
Ga is met andere fotos op site staan, dat pak gaat je tegenstaan een keerquote:
Die zijn Out of Print. Tot ze in de herdruk gaan een keer blijven die prijzen hoog.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf 100 euro?! damn, dat is wel erg veel geld ja. Dat moet vast wel goedkoper kunnen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga is met andere fotos op site staan, dat pak gaat je tegenstaan een keer
dan tref je misschien andere vrouwen.
Dacht dat vrouwen daar wel voor zouden vallen....quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga is met andere fotos op site staan, dat pak gaat je tegenstaan een keer
Hmjanou...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou een keer naar Arnhem , met bos rozen op station van Arnhem staan
Best zeldzaam dus. Toevallig al eens bij Michiel gepolst ?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die zijn Out of Print. Tot ze in de herdruk gaan een keer blijven die prijzen hoog.
Kan ook als een koorbal overkomenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen daar wel voor zouden vallen....
Erg hoge IMDB waarderingquote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
trailer van die praaachtige film die ik gister heb gezien
Kopieën heb ik er al vanquote:Op zondag 11 januari 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best zeldzaam dus. Toevallig al eens bij Michiel gepolst ?
Misschien dat hij zijn Hyves wel leest?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Klaas en of producer lezen hun mail niet , krijg geen reactie welke plaat het nou exact was
uuhhm geen idee eigenlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kopieën heb ik er al van, maar heb de rest origineel
snap nog steeds niet waarom men niet is overgestapt in de dvd branch naar 6 of 9 mm hoesjes ipv 15mm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |