Het verlicht de ellende een beetjequote:Op zondag 11 januari 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als of de reclame hierbij gaat helpen
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij was het seebird, oid. Althans, dat verstond ik.
Het leuke is als je kids hebt dat je ongeneerd weer kan meekijkenquote:
Daar heb ik geen kinderen voor nodig hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het leuke is als je kids hebt dat je ongeneerd weer kan meekijken
ga binnenkort de dvd box van Alfred jodokes kwak halen
Boes en Dommel geweldig was datquote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik geen kinderen voor nodig hoor
Heb net zo'n beetje alles van Bassie&Adriaan binnengehaald, en dvd's van Dommel, Alfred en Boes
Ik mis Kindernet nog steedsquote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boes en Dommel geweldig was dat
" is voor de kids" en ondertussen zit pa uren lang naar de dvd's te kijkenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het leuke is als je kids hebt dat je ongeneerd weer kan meekijken
ga binnenkort de dvd box van Alfred jodokes kwak halen
Kindernet heb ik eigenlijk maar weinig van gezien. Ik keek meestal naar Cartoon Network. Dexter, Johny Bravo, Eek the cat? en ga zo maar doorquote:Op zondag 11 januari 2009 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik mis Kindernet nog steeds![]()
Zoals zovelen hier op Fok, maar niemand heeft ooit actie ondernomen
Papa heeft op 4 dvds na alle dvd van Disneyquote:Op zondag 11 januari 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
" is voor de kids" en ondertussen zit pa uren lang naar de dvd's te kijken. Blijven wel leuke series om naar te kijken, ongeacht de leeftijd
.
Geweldigquote:Op zondag 11 januari 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Papa heeft op 4 dvds na alle dvd van Disney
Weet het wel zeker , alleen ik ga geen 100 euro betalen per stuk om de missende 4 te krijgenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldig, denk dat Veenstra wel de hele collectie heeft
.
quote:
en hoe jong ben je wel nietquote:Op zondag 11 januari 2009 21:18 schreef drummerdude het volgende:![]()
Dat is de negatieve kant van jongste op Fok! 3FM Forum te zijn.
(En ik weet dat dit forum niet voor mijn leeftijd gemaakt is)
Vet nummer trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |