Syndey klinkt voor mij als the place to be. Temperaturen niet lager dan 15 gradenquote:29 december kwam ik samen met mijn vriendin na een lange reis aan in Amsterdam. Ik schrok me helemaal kapot van de temperatuur hier. In Sydney was het de afgelopen dagen 41 graden en lag iedereen lekker op het strand. Hier vriest het nu terwijl het bij ons thuis, ook in de winter, nooit kouder wordt dan zo’n 15 graden.
nee..niet zoveel vvragen stellenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de vraag is moet je dat niet alleen doen bij speciale herinneringen ?
Nee, juist niet. Dat is de fout die tegenwoordig veel gemaakt wordt vind ik. Foto's worden alleen genomen bij bijzondere en leuke momenten. Terwijl je over 50 jaar misschien wel gewoon wil kijken hoe je vroeger leefdequote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
idee is leuk, alleen de vraag is moet je dat niet alleen doen bij speciale herinneringen ?
website om koppijn van te krijgen, die kleurenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze is nog niet begonnen blijkbaar, maar hier moet het komen
oh jammer, ik dacht even kijken hoe zij het er vanaf brengtquote:Op zondag 11 januari 2009 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze is nog niet begonnen blijkbaar, maar hier moet het komen
Gym Class Heroes - Cupid Chokeholdquote:Op zondag 11 januari 2009 20:48 schreef Christiaan het volgende:
Ben benieuwd wat dit is, Shazam kent het niet.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3
^ Veenstra uitvoering van 9 Crimes
Nope, dat klopt nietquote:Op zondag 11 januari 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gym Class Heroes - Cupid Chokehold
ik ging die link ook luisteren, zet m halverwege uit (mediaplayer) maar hij blijft aanstaan terwijl ie uit is...raraquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Alweer die Van Velzen? de playlist is vandaag maar weer beperkt.
Als of de reclame hierbij gaat helpenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Alweer die Van Velzen? de playlist is vandaag maar weer beperkt. Gelukkig begint over een minuut de reclame.
Volgens mij was het seebird, oid. Althans, dat verstond ikquote:Op zondag 11 januari 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb Klaas mailtje gestuurd over die missende plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |