Is een hele bekende als je er één kent is hij het ..Fransmanquote:Op zondag 11 januari 2009 23:32 schreef PhysicsRules het volgende:
Geen idee, ik zit niet zo goed in mijn scheikundigen.
Heb gisteren over Davy gelezen in het NRC, dus die gok ik.
Zij heeft gelijkquote:Op zondag 11 januari 2009 23:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Davinia zegt Lavoisier
een andere manier dan het blote bolletje is niet toegestaanquote:Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef Locusta het volgende:
Een koninklijk geslacht uit Frankrijk, de Merovingen?
ff uit het blote bolletje![]()
Dat weet ik, maar wist even niet meer of je het als "koninklijk geslacht" neer kon zettenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:48 schreef PhysicsRules het volgende:
een andere manier dan het blote bolletje is niet toegestaan![]()
Maar het is wel goed![]()
Locusta +1
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef Locusta het volgende:
Californication!
Kolonel Claus von Stauffenberg, dus ik vind dit goed genoegquote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
stauffenberg of iets in die richting maar hij was meen ik een kolonel
Jeejquote:Op maandag 12 januari 2009 01:10 schreef ScottTracy het volgende:
Yuri +1
quote:Op maandag 12 januari 2009 03:42 schreef lubje25 het volgende:
Versace volgens mij.
quote:Op maandag 12 januari 2009 04:03 schreef Yurithemaster het volgende:
michael cain?
pfffffffffff ik weet het niet. de engelse conny van breukhoven?quote:
actrice uit een bekende familie, tegenwoordig maakt ze reclame voor anti-rimpel smeerselsquote:Op maandag 12 januari 2009 04:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
pfffffffffff ik weet het niet. de engelse conny van breukhoven?
quote:Op maandag 12 januari 2009 04:39 schreef lubje25 het volgende:
jane fonda?
nopequote:Op maandag 12 januari 2009 04:55 schreef Twerk het volgende:
Harmen Siezen.
Goh je meent het.quote:Op maandag 12 januari 2009 05:07 schreef lubje25 het volgende:
het enige wat je 2 keer goed had is de eerste letter.
Harmen Siezen en Henk van Dorp is verder totaal verkeerd.
strookt volgens mij ook helemaal niet met de tips die ik gaf
tong +1quote:
Richie Havenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:51 schreef tong80 het volgende:
Een muzikaal hoogtepunt was voor XXXXXX zijn optreden op Woodstock, het grootste rockfestival ooit, in 1969. Tijdens zijn optreden werd er zo veel geapplaudisseerd, dat XXXXXX het niet over zijn hart kon verkrijgen om te stoppen met spelen. Op het moment dat al zijn nummers al gespeeld waren, besloot hij een improvisatie te spelen op het nummer 'Motherless Child', waarin hij het woord 'freedom' keer op keer herhaalde. Onder de titel 'Freedom' werd dit nummer een internationale hit.
Komt er aan niet zo ongeduldigquote:
Die bedoel ik dan ook nietquote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef svk1985 het volgende:
denk dat je pervis jackson bedoelt, maar de sterfdatum klopt niet
In sommige kringen is ze weldegelijk een legendequote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
vond haar ook al niet echt een legende, maar dat was de enige die ik op het nieuws had gezien.
Meer van de film, toch? Daar ken ik haar van.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
In sommige kringen is ze weldegelijk een legende
Die film ken ik niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Meer van de film, toch? Daar ken ik haar van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |